Προς το περιεχόμενο

Πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως παραμένει η Toyota


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εγω  θα μενω σε αυτο, και για τους Γιαπωνέζους πριν κάτι χρόνια τα ιδια έλεγαν

Αλλα επειδή ζουμε στον αιώνα της ταχύτητας τα αποτελέσματα πλέον θα ειναι πολύ πιο ταχύτατα στην εξέλιξη των αυτοκινήτων 

Τι να συγκρινουμε, τεχνολογια και κουλτουρα Ιαπωνιας με Κινας. Που μου παρουσιαζουν ηλεκτρικο αμαξι MG που γινεται φυσαρμονικα στην συγκρουση με μηδεν αστερια. Βαζουν μπαταρια και δυο λαμαρινες και το βαφτιζουν αυτοκινητο. Μπηκαν στην αυτοκινηση εταιριες που φτιαχνανε ρουτερ και σκουπες.Οτι θα πουλησουν ειναι σιγουρο, παντα θα βρεθουν ας μην τους χαρακτηρισω που θα το παρουν....το αυτοκινητο δεν ειναι σκουπα ή κινητο τουλαχιστον για οποιον ξερει δυο πραγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Τι να συγκρινουμε, τεχνολογια και κουλτουρα Ιαπωνιας με Κινας. Που μου παρουσιαζουν ηλεκτρικο αμαξι MG που γινεται φυσαρμονικα στην συγκρουση με μηδεν αστερια. Βαζουν μπαταρια και δυο λαμαρινες και το βαφτιζουν αυτοκινητο. Μπηκαν στην αυτοκινηση εταιριες που φτιαχνανε ρουτερ και σκουπες.Οτι θα πουλησουν ειναι σιγουρο, παντα θα βρεθουν ας μην τους χαρακτηρισω που θα το παρουν....το αυτοκινητο δεν ειναι σκουπα ή κινητο τουλαχιστον για οποιον ξερει δυο πραγματα.

Μάλλον δεν κατάλαβες τι εγραψα. 

Μην συγκρίνεις τίποτα ακόμα υπομονή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Chachanoulis είπε

εγω ειμαι υπερ του ηλεκτρικου για πολλους λογους και ειμαι σιγουρος οτι αργα ή γρηγορα θα αντικαταστησει τους εσωτερικης καυσης. αλλα οχι και κινεζικο αμαξι ρε φιλε..

Πολύ καλή άποψη φίλε,μπορώ να συμφωνήσω πλήρως με το σκεπτικό.Βεβαια είδα ότι και bmw και ford εγκατέλειψαν τις επενδύσεις σε EV,τώρα τον λόγο θα τον μάθουμε προφανώς κάποια στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, gurgurant είπε

Βεβαια είδα ότι και bmw και ford εγκατέλειψαν τις επενδύσεις σε EV,τώρα τον λόγο θα τον μάθουμε προφανώς κάποια στιγμή.

Δεν ξέρω που το είδες αυτό πάντως εδώ άλλα λένε και οι δύο….

https://www.bmw.com/en/electric-future.html
https://www.ford.com/electric/?gnav=footer-aboutford
 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Δεν ξέρω που το είδες αυτό πάντως εδώ άλλα λένε και οι δύο….

https://www.bmw.com/en/electric-future.html
https://www.ford.com/electric/?gnav=footer-aboutford
 

 

 

Το είδα πριν 3 μέρες σε μια τυχαία σελίδα έκλεισε και ένα εργοστάσιο παραγωγής ev η ford,δν το βρίσκω το λινκ δυστηχως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gurgurant είπε

Το είδα πριν 3 μέρες σε μια τυχαία σελίδα έκλεισε και ένα εργοστάσιο παραγωγής ev η ford,δν το βρίσκω το λινκ δυστηχως..

Ναι γεγονός είναι ‘ότι η Ford «χάνει» χρήματα από την παραγωγή EV γιατί δεν ‘έχει  καταφέρει να καθετοποιήσεις τις γραμμές παραγωγής της σε σχέση με τους υπόλοιπους παίκτες. Επίσης έχει αρκετά έσοδα ακόμη από από οχήματα με ICE όπως το F150……

Η BMW είναι για πολλούς λόγους μία εντελώς διαφορετική ιστορία. 
Θα το προχωρήσει μόνο και μόνο για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, περισσότερο από την VW και κατά δεύτερο λόγο από την Tesla και το Berlin Giga-factory.  
Εάν δεν τους αντιμετωπίσουν  τώρα, αργότερα που θα έχουν εδραιωθεί στην Ευρώπη, θα είναι ακόμα πιο δύσκολο. 
 

Τα παραπάνω όμως είναι εντελώς off topic οπότε το κλείνω εδώ 
 

Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον για τους σωστούς ή και τους λάθος λόγους, όπως και με όλα τα επιμέρους θέματα τα οποία φέρνει μαζί (ανάγκη ισχυροποιήσεως των δικτύων διανομής ρεύματος κλπ)……

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

 

Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον για τους σωστούς ή και τους λάθος λόγους, όπως και με όλα τα επιμέρους θέματα τα οποία φέρνει μαζί (ανάγκη ισχυροποιήσεως των δικτύων διανομής ρεύματος κλπ)……

Ισως με εκλπηξη μαθαινουμε τωρα οτι για παραδειγμα στις ΗΠΑ που εχουν μπει σε κυκλοφορια συνολικα 1εκ BEV, η συνολικη καταναλωση του ρευματος τα τελευταια 10 χρονια οχι μονο δεν αυξηθηκε αλλα μειωθηκε κι ολας! 

Πως εγινε αυτο? Διοτι ταυτοχρονα ολες οι υπολοιπες καταναλωσεις μειωνονται χαρη στην προοδο της τεχνολογιας!

Και το πιο εξωφρενικο, υπαρχει το crypto mining που κοστιζει απο 0,6% εως 2,5% στην συνολικη ετησια καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας! Δηλαδη ενα τεραστιο ποσοστο και ποσο ηλεκτρισμου το καιμε για μ@λ@κίες! για το τιποτα! Εξωφρενικο!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, sattack είπε

Ισως με εκλπηξη μαθαινουμε τωρα οτι για παραδειγμα στις ΗΠΑ που εχουν μπει σε κυκλοφορια συνολικα 1εκ BEV, η συνολικη καταναλωση του ρευματος τα τελευταια 10 χρονια οχι μονο δεν αυξηθηκε αλλα μειωθηκε κι ολας! 

Πως εγινε αυτο? Διοτι ταυτοχρονα ολες οι υπολοιπες καταναλωσεις μειωνονται χαρη στην προοδο της τεχνολογιας!

Και το πιο εξωφρενικο, υπαρχει το crypto mining που κοστιζει απο 0,6% εως 2,5% στην συνολικη ετησια καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας! Δηλαδη ενα τεραστιο ποσοστο και ποσο ηλεκτρισμου το καιμε για μ@λ@κίες! για το τιποτα! Εξωφρενικο!

Δεν το γνωρίζω αλλά δεν αμφιβάλλω καθόλου. 
Υπάρχει όμως η εξής διαφορά. 
Στις Η.Π.Α.  τα σπίτια ήταν πάντα περισσότερο ενεργοβόρα (κυρίως λόγω HVAC) γι αυτό   και τα δίκτυα διανομής ‘έχουν μεγαλύτερη (αναλογικά) χωρητικότητα από τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά … 
Οπότε στην Ευρώπη θέλουμε λίγο δουλειά ακόμη. 
Για την  Ελλάδα δεν λέω τίποτε μια και ο ΔΕΔΔΗΕ θα αργήσει να ξυπνήσει σε αντίθεση με τον ΑΔΜΗΕ που πηγαίνει σφαίρα. 
 

Αλλά επειδή είμαστε ήδη off topic το κλείνω εδώ. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακιο αλητη, τους πετσοκοψες παλι.Οι χρηματοοικονομικοι αναλυτες του insomnia λενε οτι θα χρεοκοπησεις, φτιαχνεις τρατες και οχι ηλεκτρικα.Ερχεται το τελοςςςςςςςςς.Συγκεντρωσουοοοοοοοοο.Το οτι εχει πουλημενες παραγωγες 2-3 χρονων ασχετο.

Επισης κατι τελευταιο.Το οτι καποιος δανειζεται δεν σημαινει οτι χρωσταει, η οτι παει για φουντο, που μπορει να ισχυει, αλλα μπορει να ειναι μερος στρατηγικης.Παραδειγμα, εισαι υδραυλικος-ηλεκτρολογος κτλ, εχεις κεφαλαιο στην τραπεζα,30.000 αλλα δεν το πειραζεις και το επαγγελματικο φορτηγακι που θες και κανει 20.000, το παιρνεις με δανειο και δινεις 250 ευρω τον μηνα, γιατι βγαζεις 1500 τον μηνα.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Οπότε στην Ευρώπη θέλουμε λίγο δουλειά ακόμη. 
Για την  Ελλάδα δεν λέω τίποτε μια και ο ΔΕΔΔΗΕ θα αργήσει να ξυπνήσει σε αντίθεση με τον ΑΔΜΗΕ που πηγαίνει σφαίρα. 

Δεν ισχύει αυτό.

Κάνε μια αναζήτηση για curtailment στην Ευρώπη και θα δεις ότι όλη η Ευρώπη, και η Ελλάδα μαζί, κλείνει τις ανανεώσιμες (κυρίως ηλιακά και ανεμογενήτριες) για αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα επειδή παράγεται τόση πολλή ενέργεια που δεν έχουν τι να την κάνουν (και στα πιο βόρεια μπορεί να σε πληρώνουν κιόλας για να την κάψεις γιατί οι τιμές γυρνάνε αρνητικές).

Αυτό που λείπει είναι ένας σωστός σχεδιασμός ώστε να μπορούν τόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο και τα σπίτια (μπαταρίες, heat pumps, κτλ) να μπορούν να ενημερώνονται για τις τιμές και να ξεκινάνε αυτόματα να τραβάνε από το δίκτυο για να μην πάει χαμένο τόσο ρεύμα.

Επιπλέον, εδώ βρίσκεται και η μόνη πρακτική χρησιμότητα του υδρογόνου καθώς αντί για curtailment μπορεί η ενέργεια να πέφτει στην παραγωγή υδρογόνου για την βιομηχανία (κυρίως λιπάσματα και ατσάλι) αλλά και για peak plants για την αντικατάσταση των gas peakers.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, grayden είπε

Δεν ισχύει αυτό.

Κάνε μια αναζήτηση για curtailment στην Ευρώπη και θα δεις ότι όλη η Ευρώπη, και η Ελλάδα μαζί, κλείνει τις ανανεώσιμες (κυρίως ηλιακά και ανεμογενήτριες) για αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα επειδή παράγεται τόση πολλή ενέργεια που δεν έχουν τι να την κάνουν (και στα πιο βόρεια μπορεί να σε πληρώνουν κιόλας για να την κάψεις γιατί οι τιμές γυρνάνε αρνητικές).

Αυτό που λείπει είναι ένας σωστός σχεδιασμός ώστε να μπορούν τόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο και τα σπίτια (μπαταρίες, heat pumps, κτλ) να μπορούν να ενημερώνονται για τις τιμές και να ξεκινάνε αυτόματα να τραβάνε από το δίκτυο για να μην πάει χαμένο τόσο ρεύμα.

Επιπλέον, εδώ βρίσκεται και η μόνη πρακτική χρησιμότητα του υδρογόνου καθώς αντί για curtailment μπορεί η ενέργεια να πέφτει στην παραγωγή υδρογόνου για την βιομηχανία (κυρίως λιπάσματα και ατσάλι) αλλά και για peak plants για την αντικατάσταση των gas peakers.

Στο σχόλιο μου δεν ανέφερα πουθενά το ζήτημα παραγωγής. 
Φυσικά και στην παραγωγή υπάρχει curtailment.  Η δική μας παραγωγή από ΑΠΕ είναι σε καλό δρόμο μα αρκετή περίσσεια που τώρα πάει σε εξαγωγές.

Το θέμα είναι το δίκτυο / σύστημα διανομής (ΔΕΔδΗΕ). Εκεί είναι η πρόκληση και η δυσκολία . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Ναι γεγονός είναι ‘ότι η Ford «χάνει» χρήματα από την παραγωγή EV γιατί δεν ‘έχει  καταφέρει να καθετοποιήσεις τις γραμμές παραγωγής της σε σχέση με τους υπόλοιπους παίκτες. Επίσης έχει αρκετά έσοδα ακόμη από από οχήματα με ICE όπως το F150……

Η BMW είναι για πολλούς λόγους μία εντελώς διαφορετική ιστορία. 
Θα το προχωρήσει μόνο και μόνο για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, περισσότερο από την VW και κατά δεύτερο λόγο από την Tesla και το Berlin Giga-factory.  
Εάν δεν τους αντιμετωπίσουν  τώρα, αργότερα που θα έχουν εδραιωθεί στην Ευρώπη, θα είναι ακόμα πιο δύσκολο. 
 

Τα παραπάνω όμως είναι εντελώς off topic οπότε το κλείνω εδώ 

Τα παραπάνω όμως είναι εντελώς off topic οπότε το κλείνω εδώ. 

Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον για τους σωστούς ή και τους λάθος λόγους, όπως και με όλα τα επιμέρους θέματα τα οποία φέρνει μαζί (ανάγκη ισχυροποιήσεως των δικτύων διανομής ρεύματος κλπ)……

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η ζήτηση σε ηλεκτρική ενέργεια που προκύπτει απο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα,πιστεύω οτι το ρεύμα θα πάει στα ύψη αν συνεχίσει έτσι.Τέλος πάντων μεγάλο το κομμάτι αυτό!

2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Στο σχόλιο μου δεν ανέφερα πουθενά το ζήτημα παραγωγής. 
Φυσικά και στην παραγωγή υπάρχει curtailment.  Η δική μας παραγωγή από ΑΠΕ είναι σε καλό δρόμο μα αρκετή περίσσεια που τώρα πάει σε εξαγωγές.

Το θέμα είναι το δίκτυο / σύστημα διανομής (ΔΕΔδΗΕ). Εκεί είναι η πρόκληση και η δυσκολία . 

Φιλε μου εγω εμαθα οτι αγοραζουμε ρευμα απο τουρκια και βουλγαρια η ρουμανια δεν θυμαμαι καλα.Γιατο θα πληρωνουμε τον μηνα και θα εχει παντου αντικτυπο αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απόλυτα λογικό! Από τις πιο αξιόπιστες αυτοκινητοβιομηχανίες με σχεδόν αθάνατα αυτοκίνητα. Όλα αυτά τα χρόνια υστερούσαν μόνο στο design σε σχέση με τους ανταγωνιστες τους αλλά και αυτό το διόρθωσαν την τελευταία 5ετία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Το θέμα είναι το δίκτυο / σύστημα διανομής (ΔΕΔδΗΕ). Εκεί είναι η πρόκληση και η δυσκολία . 

Συνεχίζεις να το βλέπεις λάθος. Το δίκτυο θέλει βελτίωση αλλά στην πράξη το πρόβλημα είναι ότι το δίκτυο μια το έχεις στο 40% και την άλλη το θες στο 200%.

Αν έχεις σωστό προγραμματισμό στην παραγωγή και κατανάλωση μπορείς να το κρατάς στο πχ 80% οπότε οι τυχόν αναβαθμίσεις δεν είναι απαραίτητες για την εκμετάλλευση περισσότερης παραγώμενης ενέργειας.

1 ώρα πριν, gurgurant είπε

Φιλε μου εγω εμαθα οτι αγοραζουμε ρευμα απο τουρκια και βουλγαρια η ρουμανια δεν θυμαμαι καλα.Γιατο θα πληρωνουμε τον μηνα και θα εχει παντου αντικτυπο αυτο.

Αυτό δεν έχει πρακτικά καμία σχέση με τις τιμές της ενέργειας.

Η Ελλάδα έχει συμφωνίες με σχεδόν όλες τις χώρες της περιοχής τόσο για αγορά όσο και για πώληση.

Το ότι αγοράζουμε ρεύμα από πχ Αλβανία και Τουρκία είναι καλό γιατί δεν χρειάζεται να χτίσουμε επιπλέον εργοστάσια για 5 μέρες χρήσης τον χρόνο και, αντίστοιχα, πουλάμε ρεύμα στην Αλβανία και την Τουρκία όταν μας περισεύει (ή όταν μας συμφέρει οικονομικά) ώστε ούτε αυτοί να χρειάζεται να χτίσουν επιπλέον εργοστάσια.

Κάποιες λεπτομέρειες εδώ: https://balkangreenenergynews.com/greece-increases-electricity-exports-to-neighboring-balkan-countries/

Στατιστικά:power-supplier.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, grayden είπε

Συνεχίζεις να το βλέπεις λάθος. Το δίκτυο θέλει βελτίωση αλλά στην πράξη το πρόβλημα είναι ότι το δίκτυο μια το έχεις στο 40% και την άλλη το θες στο 200%.

Αν έχεις σωστό προγραμματισμό στην παραγωγή και κατανάλωση μπορείς να το κρατάς στο πχ 80% οπότε οι τυχόν αναβαθμίσεις δεν είναι απαραίτητες για την εκμετάλλευση περισσότερης παραγώμενης ενέργειας.

Αυτό δεν έχει πρακτικά καμία σχέση με τις τιμές της ενέργειας.

Η Ελλάδα έχει συμφωνίες με σχεδόν όλες τις χώρες της περιοχής τόσο για αγορά όσο και για πώληση.

Το ότι αγοράζουμε ρεύμα από πχ Αλβανία και Τουρκία είναι καλό γιατί δεν χρειάζεται να χτίσουμε επιπλέον εργοστάσια για 5 μέρες χρήσης τον χρόνο και, αντίστοιχα, πουλάμε ρεύμα στην Αλβανία και την Τουρκία όταν μας περισεύει (ή όταν μας συμφέρει οικονομικά) ώστε ούτε αυτοί να χρειάζεται να χτίσουν επιπλέον εργοστάσια.

Κάποιες λεπτομέρειες εδώ: https://balkangreenenergynews.com/greece-increases-electricity-exports-to-neighboring-balkan-countries/

Στατιστικά:power-supplier.jpg

Σωστος,δεν το ειχα σκεφτει με τετοιο τροπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...