Προς το περιεχόμενο

Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, theopan είπε

Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που γράφεις;

https://eshop-best-chemical.com/products/petronas-paraflu-up

Το "DI water" σημαίνει "distilled" (απεσταγμένο) νερό. Νερό βρύσης από νερό βρύσης μπορεί να έχει τεράστια διαφορά και ποτέ δεν ξέρεις τι βλαβερό για το κύκλωμα μπορεί να περιέχει.

Απόλυτα. Είναι επικαιροποιημένη οδηγία σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service fiat εδώ και αρκετά χρόνια. Σε μανούαλ αυτοκινήτων και στο ίδιο το αντιψυκτικό μπορεί να λέει άλλα, καθώς δε χρησιμοποιείται μόνο σε επιβατικά  Fiat. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Dj_kourampies είπε

Απόλυτα. Είναι επικαιροποιημένη οδηγία σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service fiat εδώ και αρκετά χρόνια. Σε μανούαλ αυτοκινήτων και στο ίδιο το αντιψυκτικό μπορεί να λέει άλλα, καθώς δε χρησιμοποιείται μόνο σε επιβατικά  Fiat. 

Τα έχω διαβάσει και εγώ αυτά περί της μη χρήσης απιονισμένου νερού σε κυκλώματα ψύξης και της προτροπής χρήσης νερού βρύσης.

Δεν συμφωνώ και γιατί :

Όντως το απιονισμένο νερό έχει έλλειψη ιόντων τα οποία θα προσπαθήσει να τα "κλέψει" από το περιβάλλον του προκαλώντας ζημιά στο κύκλωμα ψύξης. Όμως από την στιγμή που γίνεται αραίωση με συμπυκνωμένο αντιψυκτικό παύει να είναι "πεινασμένο" για τα ιόντα που του έλειπαν και είναι αδρανές.

Το νερό βρύσης της Αθήνας είναι μια χαρά αλλά σε υδραγωγεία άλλων περιοχών είναι μέσα στα άλατα.

Τώρα όντως το έχω ακούσει και εγώ ότι υπάρχει οδηγία χρήσης νερού βρύσης αλλά πιο πολύ μου κάνει ότι έτσι αποφεύγουν τις παρατηρήσεις των πελατών που ζητούν απιονισμένο νερό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, geopro είπε

Τα έχω διαβάσει και εγώ αυτά περί της μη χρήσης απιονισμένου νερού σε κυκλώματα ψύξης και της προτροπής χρήσης νερού βρύσης.

Δεν συμφωνώ και γιατί :

Όντως το απιονισμένο νερό έχει έλλειψη ιόντων τα οποία θα προσπαθήσει να τα "κλέψει" από το περιβάλλον του προκαλώντας ζημιά στο κύκλωμα ψύξης. Όμως από την στιγμή που γίνεται αραίωση με συμπυκνωμένο αντιψυκτικό παύει να είναι "πεινασμένο" για τα ιόντα που του έλειπαν και είναι αδρανές.

Το νερό βρύσης της Αθήνας είναι μια χαρά αλλά σε υδραγωγεία άλλων περιοχών είναι μέσα στα άλατα.

Τώρα όντως το έχω ακούσει και εγώ ότι υπάρχει οδηγία χρήσης νερού βρύσης αλλά πιο πολύ μου κάνει ότι έτσι αποφεύγουν τις παρατηρήσεις των πελατών που ζητούν απιονισμένο νερό.

Είναι όντως οδηγία. Θεωρητικά με το σωστό paraflu up (κόκκινο σε όλα πλέον) και αλλαγές στην 3ετια προλαμβάνονται τα άλατα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dj_kourampies είπε

Είναι όντως οδηγία. Θεωρητικά με το σωστό paraflu up (κόκκινο σε όλα πλέον) και αλλαγές στην 3ετια προλαμβάνονται τα άλατα.

Υπάρχει γραπτώς αυτό ; Οι επίσημες οδηγιες αναφέρουν χρήση DI Water απιονισμένου νερού δηλαδή , (Προσοχή ! Όχι απεσταγμένου)

14 λεπτά πριν, Dj_kourampies είπε

Είναι όντως οδηγία. Θεωρητικά με το σωστό paraflu up (κόκκινο σε όλα πλέον) και αλλαγές στην 3ετια προλαμβάνονται τα άλατα.

Πάντως ναι , ισχυει ότι τα συνεργεία αναπαράγουν την "οδηγια" περί αποκλειστικής χρήσης νερού βρύσης για το κύκλωμα ψύξης. Επισήμως και γραπτώς όμως δεν την εχω συναντήσει...

Για διαβάστε και αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, 2MM είπε

Επειδη κι εγω δεν εβγαζα ακρη με τι νερο να το αραιωνω  , βαζω το ετοιμο που δεν θελει αραιωση και ησυχασα 

Μακάρι να ησυχάζαμε έτσι.

Τα έτοιμα που δεν θέλουν αραίωση είναι συνήθως χρωματισμένο νερό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geopro είπε

Μακάρι να ησυχάζαμε έτσι.

Τα έτοιμα που δεν θέλουν αραίωση είναι συνήθως χρωματισμένο νερό.

Καμια σχεση. Τα επωνυμα δεν ειναι ετσι 

Το αλλο γιατι να μην ειναι πηχτο χρωμα δηλαδη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, 2MM είπε

Καμια σχεση. Τα επωνυμα δεν ειναι ετσι 

Το αλλο γιατι να μην ειναι πηχτο χρωμα δηλαδη ?

Ποιο είναι το επώνυμο έτοιμο προς χρήση που δεν θέλει αραίωση ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, geopro είπε

Υπάρχει γραπτώς αυτό ; Οι επίσημες οδηγιες αναφέρουν χρήση DI Water απιονισμένου νερού δηλαδή , (Προσοχή ! Όχι απεσταγμένου)

Πίστευα ότι δεν έχει σημασία εφόσον είναι ίδιες οι προδιαγραφές, αλλά σε group fiat αφού έπαθα, λέω αποκλειστικά και μόνο paraflu up PETRONAS.

Επεξ/σία από Dj_kourampies
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, 2MM είπε

Και άλλα πολλά 

Όλα αυτά ειναι respect ! Αναφερόμουν σε αυτά πού πουλάνε τα βενζινάδικα. Συγγνώμη έπρεπε να το διατυπώσω διαφορετικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Dj_kourampies είπε

Λίγο κάτω από 5 λίτρα χωράει αν είναι 1.2.

Σε ψυγείο με διαρροή βάζουμε νερό βρύσης μέχρι να βρεθεί η διαρροή, δεν έκανες κάτι λάθος. Δεν προλαβαίνει να γίνει ζημιά σε λίγες μέρες. Εδώ και χρόνια η οδηγία της Fiat είναι ποτέ απεσταγμένο νερό λόγω ηλεκτρόλυσης, μόνο Paraflu Up Petronas 50-50 με νερό βρύσης. Και που το φούλαρες δεν τρέχει κάτι, είτε από τη διαρροή είτε από το καπάκι του παγουριού θα εξατμιστεί.

Αν είναι διαρροή στο κανονικό ψυγείο θα δεις ότι αφήνει νερά όταν το σβήνεις.

Το 500 αν είναι 1.2 έχει συχνά θέμα με τα κολάρα του καλοριφέρ, φαίνονται εύκολα δεξιά όπως κοιτάς το μηχανοστάσιο. Φθηνό ανταλλακτικό και εύκολη σχετικά εργασία, μαζί με γνήσιο παραφλού και εργασία δε νομίζω να περάσεις κατά πολύ το 100ρικο.

Σε όλα τα αυτοκίνητα το καλοριφέρ δουλεύει πάντα, δεν έχει καμία σημασία αν έχει κλίμα, χειροκίνητο ac ή και τίποτα. Αυτό που κάνεις με το clima ή τη χειροκίνητη ρύθμιση είναι να δρομολογείς τον αέρα να περνάει από το ψυγειάκι του καλοριφέρ. Αν υπάρχει διαρροή στο ψυγειάκι καλοριφέρ η σε κάποιο κολλάρο θα χάνεις πάντα νερά.

Μια χαρά τα γράφεις. Η κάθε εταιρεία έχει άλλες προδιαγραφές. Πχ. Σε Ford focus 2012 1,6 diesel η προδιαγραφές δίνουν 2 λίτρα αντιψυκτικό G12 και το υπόλοιπο με νερό βρύσης. Εάν το νερό είναι πολύ σκληρό, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί εμφιαλωμένο. Όπου υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές από το εργοστάσιο, ΔΕΝ πρέπει ποτέ να χρησιμοποιηθεί το κλασικό παραφλού από το βενζινάδικο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Dj_kourampies είπε

Απόλυτα. Είναι επικαιροποιημένη οδηγία σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service fiat εδώ και αρκετά χρόνια. Σε μανούαλ αυτοκινήτων και στο ίδιο το αντιψυκτικό μπορεί να λέει άλλα, καθώς δε χρησιμοποιείται μόνο σε επιβατικά  Fiat. 

Σε Jeep Renegade με μοτέρ Fiat Multijet μου είχαν πει προ 1-1,5 έτους από το εξουσιοδοτημένο στην παρατήρησή μου ότι φαίνεται να κατεβαίνει η στάθμη (αργά και πολύ λίγο βέβαια) στο παγούρι ότι αν θέλω συμπληρώνω με σκέτο απιονισμένο (το τόνισαν) νερό. Ούτε καν Paraflu δηλαδή. Εγώ έφτιαξα ένα 4λιτρο μίγμα με Paraflu Up και απιονισμένο 1:3 έτσι για να υπάρχει αν και δεν μου χρειάστηκε έκτοτε.

8 ώρες πριν, CMOS_Z είπε

DI water = deionized 

Κι έτσι να είναι δεν αλλάζει κάτι. Αυτό που χρησιμοποιούμε στο ατμοσίδερο είναι. Δεν είναι βρύσης πάντως.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/2/2024 στις 6:14 ΜΜ, ZELDA είπε

Καλησπέρα,  έχει η κοπέλα μου ένα φιατ αυτό το 500αρακι του 2007 .  προχθές μου παραπονέθηκε ότι δεν βγάζει ζεστό αέρα το a/c και σε έλεγχο που έκανα βρήκα ότι έλειπαν νερά από το ψυγείο περίπου 2000 - 2200 ml περίπου , εφοσον γέμισα το ψυγείο νερό το a/c τώρα δουλεύει κανονικά...

 Ερώτηση1 : τι σχέση έχει το ψυγείο με το κλιματιστικό ?

Ερώτηση 2 :  Πόσα λίτρα έχει χωρητικότητα το ψυγείο απο το 500αρακι γνωρίζει κανεις?

  Επισης τα 2,2 λίτρα που έλειπαν ηταν αρκετα ωστε να έπαθε ζημιά η φλατζα ή παιρνει αρκετό νερό το ψυγείο και την γλύτωσε?

Από ότι μου είπε  τις τσέκαραν τα υγρά σε κάποιο βενζινάδικο πριν κανένα χρόνο χοντρικά .. Αλλά όλο αυτό το διάστημα δεν ανέβηκε η ποτε η θερμοκρασία πάνω από τα φυσιολογικά επίπεδα.

Υπ

Τώρα το έχω γεμίσει νερό μέχρι επάνω φουλ για να τσεκάρω αν χάνει από καποιο κολάρο. 

Μια χαρά έκανες που συμπλήρωσες νερό βρύσης στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αυτό που έχει συμβεί είναι να έχει μειωθεί η αντιψυκτική προστασία. Η αναλογία αντιψυκτικού νερού καθορίζει το χαμηλότερο σημείο του μπορεί να παγώσει. Παρακολούθησε για τυχόν διαρροές.

Και οποιαδήποτε μετά να μπει η σωστή αναλογία βάση της προδιαγραφής του εργοστασίου.

Εάν έχει υπερθερμανθεί μπορεί να μην το δείξει άμεσα. Δηλαδή, μπορεί να στην βγάλει αργότερα. Προσπάθησε να βλέπετε τουλάχιστον 2 φορές τον μήνα νερά λάδια. Όταν περνάνε τα χρόνια, χρειάζεται να είμαστε πολύ πιο προσεκτικοί και με συχνότερους ελέγχους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε, δεν ξέρω τι σου γράψανε. και ειλικρινά, βαριέμαι να διαβάσω 3 σελίδες. Το πράγμα είναι απλό. Δεν είχε ζεστό αέρα, επειδή δεν είχε νερό να περάσει και να ζεστάνει τον αέρα. (ζεσταίνεται με το νερό της μηχανής.)
Τώρα, για τα σοβαρά. Βάλε απιονισμένο. και δες αν θα τρέξει ή αν θα χάσει. Αν είσαι σε κανονική περιοχή (πχ Αθήνα) και ΔΕ φτάνει στους 0 και κάτω η θερμοκρασία, και ΕΙΔΙΚΑ για χειμώνα, θα σου κρατήσει και ΜΙΑ ΧΑΡΑ για να το τσεκάρεις. 
Τελευταίο, αν θες το ΠΡΩΤΟ τεστ που κάνεις είναι: το αμάξι ανεβάζει θερμοκρασία; Αν όχι, είσαι κομπλέ. για να είσαι σχεδόν απόλυτα σίγουρος, άνοιξε την τάπα του λαδιού στη μηχανή. αν εκεί ΔΕΝ αφρίζει, κλείστο, βάλε νερά και απλά παρακολούθησε τη διαρροή (και κάνε το σταυρό σου που δεν έγινε τίποτα). Η λογική πάντως, λέει πως αν έχεις νερό μέσα (και επειδή η μηχανή ήδη έχει 2 λίτρα και βάλε, παραπάνω από το παγούρι, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Edit: ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ (και στο λέει κάτοχος freelander, που οι θερμοκρασίες είναι σε άλλο επίπεδο) δε βάζεις το παραφλού του βενζινάδικου, που είναι απλά χρωματιστό νερό. 
Βάζεις παραφλού συμπυκνωμένο, (έχει αναλογίες για να πετύχεις την καλύτερη θερμική προστασία) και ΝΕΡΟ ΒΡΥΣΗΣ. στα δικά μας, το λέει η αντιπροσωπεία. (Με την προυπόθεση πως δε ζεις καμιά Κέρκυρα πχ, που η βρύση βγάζει αλάτι με λίγο νερό). Της Αθήνας πχ είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσεις βρύσης, παρά απιονισμένο. ΑΠΛΑ, για το τεστ, που θες εσύ, είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ οτιδήποτε κι αν βάλεις, εφόσον έχουμε και χειμώνα. 

Επεξ/σία από bananasplit
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...