Προς το περιεχόμενο

Σπασμένη οθόνη σε καινούργιο πλυντήριο από Πλαίσιο


jmallen3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

παρέλαβα τέλη Οκτωβρίου 2023 ένα πλυντήριο-στεγνωτήριο από το πλαίσιο, το οποίο λόγω ανακαίνισης έβγαλα χθες πρώτη φορά από τη συσκευασία του και παρατήρησα ότι η οθόνη του που ειναι και αφής είναι σε ένα σημείο σπασμένη! Σε επικοινωνία μου με το πλαίσιο μου απάντησαν ότι δεν μπορουν να κανουν κάτι πλέον και θα έπρεπε να το είχα ελέγξει κατά την παραλαβή! 

Έχει συμβεί σε κανέναν άλλον; Μπορώ να κάνω κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
11 λεπτά πριν, jmallen3 είπε

Καλησπέρα,

παρέλαβα τέλη Οκτωβρίου 2023 ένα πλυντήριο-στεγνωτήριο από το πλαίσιο, το οποίο λόγω ανακαίνισης έβγαλα χθες πρώτη φορά από τη συσκευασία του και παρατήρησα ότι η οθόνη του που ειναι και αφής είναι σε ένα σημείο σπασμένη! Σε επικοινωνία μου με το πλαίσιο μου απάντησαν ότι δεν μπορουν να κανουν κάτι πλέον και θα έπρεπε να το είχα ελέγξει κατά την παραλαβή! 

Έχει συμβεί σε κανέναν άλλον; Μπορώ να κάνω κάτι;

3-4 μήνες μετά? Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δεις πόσο κοστίζει η αντικατάσταση της οθόνης... :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ts

Έχει συμβεί σε μένα να πάρω κάποια ηλεκτρική συσκευή/εργαλείο και να μην το ανοίξω/τσεκάρω αμέσως, αλλά μετά από καιρό.

Ευτυχώς για μένα δεν υπήρξε θέμα.

Στην πράξη όμως η ισχύς της εγγύησης αλλά και ο χρόνος για να δηλώσεις doa ξεκινάει να ισχύει από την ημέρα της παράδοσης (ή παραλαβής) και τεκμηριώνεται από το σχετικά παραστατικό (απόδειξη)

Αυτό που περιγράφεις σίγουρα έχει λογική και προφανώς μπορεί να συμβεί αλλά......

Αν δεν ήταν θέμα σπασίματος και ήταν θέμα βλάβης (πχ δεν λειτουργεί σωστά, κάνει θόρυβο, κλπ) δεν θα υπήρχε θέμα. Προφανώς όχι για αντικατάσταση αλλά τουλάχιστον για επισκευή. Το σπάσιμο όμως, αν δεν δηλωθεί με την παραλαβή, "φωτογραφίζει" τον χρήστη σαν υπαίτιο.

Το μόνο που σου μένει να κάνεις (δεν έχεις να χάσεις κάτι) είναι να περιγράψεις την φάση στην αντιπροσωπεία (όχι στο Πλαίσιο) έτσι ώστε ακόμα και να μην καλύψουν το σπάσιμο (που μάλλον δεν) μήπως φιλοτιμηθούν και κάνουν κάποια καλύτερη τιμή στην αξία αντικατάστασης (γιατί έχουν μία τάση να υπερβάλουν στο κόστος ανταλλακτικών). Τέλος, η τελευταία προσπάθεια αν δεν ικανοποιηθείς από την αντιπροσωπεία, είναι η επικοινωνία με την μαμά εταιρία (το έχω κάνει στο παρελθόν, σε άλλα πράγματα, όχι πλυντήριο) μήπως "τραβήξουν κανένα αυτάκι"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς έτσι είναι, πρέπει να τσεκάρεις τουλάχιστον τα βασικά μέσα στις πρώτες μέρες, αλλά αν κάνεις ανακαίνιση άντε βγάλε τα πράγματα από τις κούτες να σκονίζονται (κάποια δε μπαίνουν εύκολα πάλι στα κουτιά τους).

Ή αν τα έχεις σε κανά γκαράζ ή αποθήκη απλά τα αφήνεις εκεί μέχρι να έρθει η ώρα να τα μεταφέρεις στο χώρο τους, οπότε δε θες και να τα βγάλεις απ' τη συσκευασία για τη μεταφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, phanispal είπε

Δυστυχώς έτσι είναι, πρέπει να τσεκάρεις τουλάχιστον τα βασικά μέσα στις πρώτες μέρες, αλλά αν κάνεις ανακαίνιση άντε βγάλε τα πράγματα από τις κούτες να σκονίζονται (κάποια δε μπαίνουν εύκολα πάλι στα κουτιά τους).

Ή αν τα έχεις σε κανά γκαράζ ή αποθήκη απλά τα αφήνεις εκεί μέχρι να έρθει η ώρα να τα μεταφέρεις στο χώρο τους, οπότε δε θες και να τα βγάλεις απ' τη συσκευασία για τη μεταφορά.

βίντεο το ξεπακετάρισμα , που και πάλι μετά απο τόσο καιρό δεν εγγυάται οτι δε θα θέλει σπρώξιμο για την κάλυψη της ζημιάς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

βίντεο το ξεπακετάρισμα , που και πάλι μετά απο τόσο καιρό δεν εγγυάται οτι δε θα θέλει σπρώξιμο για την κάλυψη της ζημιάς

Δηλαδή να το πακετάρει ξανά και να το βγάλει βίντεο όταν το ανοίγει; 

Από την στιγμή που δεν το έλεγξες όταν το παρέλαβες πέταξε το πουλάκι. Εξ άλλου είναι τέτοιο το είδος της ζημιάς που δεν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν έχει γίνει από τυχόν δικιά σου κακή χρήση. Αν ας πούμε το έβγαζες στην πρίζα και δεν δούλευε καθόλου το πλυντήριο, θα μπορούσες να επικαλεστείς την εγγύηση. Από την στιγμή όμως που υπάρχει φθορά στην οθόνη, άσχετα αν την έκανες εσύ ή όχι, δεν θα στο καλύψει καμμιά εγγύηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον εννοεί ότι το βίντεο μετά από τόσο καιρό μπορεί να μην έχει τόσο νόημα απ' την άποψη ότι θα ισχυριστούν ότι το έβαλε πάλι στην κούτα και τράβηξε το βίντεο ενώ ήξερε ότι ήταν σπασμένο 

Γενικά δε νομίζω ότι υπάρχει ενιαία πολιτική, μάλλον το κάθε μαγαζί δέχεται τις επιστροφές που θέλει.

Τις προάλλες δεν έγραψε ένας ότι του έφεραν δύο φορές σπασμένη 98άρα τηλεόραση και του την άλλαξαν με τρίτη; Χωρίς βίντεο χωρίς τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, phanispal είπε

Μάλλον εννοεί ότι το βίντεο μετά από τόσο καιρό μπορεί να μην έχει τόσο νόημα απ' την άποψη ότι θα ισχυριστούν ότι το έβαλε πάλι στην κούτα και τράβηξε το βίντεο ενώ ήξερε ότι ήταν σπασμένο 

δεν είναι τόσο εύκολο να συσκευάσεις ξανά τη συσκευή και να καλύψεις τις κομμένες ταινίες , αλλά ναι παίζει να το ισχυριστούν αν το βίντεο δεν είναι λεπτομερές

φυσικά μπορούν και να ισχυριστούν οτι σου έπεσε στη μεταφορά κτλ κτλ , σοβαρές εταιρίες θα κάλυπταν άμεσα τη ζημιά , αλλά είναι υποθετικά σενάρια .

Το μόνο που απομένει είναι μπας και σταθεί τυχερός και βγάλει άκρη με τη μαμά εταιρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετα απο 3 μηνες λογικο ειναι να μην το δεχονται πισω.

παντα ανοιγουμε τα παντα αμεσα για εναν οπτικο ελεγχο απο τις πρωτες μερες.

το eshop μου ειχε αλλαξει κλιματιστικο με ελαφρως σπασμενη γριλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...