Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με PS5 χειριστήριο (DualSense) - Σοβαρό πρόβλημα drift


Poexania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 8/4/2022 στις 5:01 ΜΜ, vorlon68 είπε

Αγοράζεις καινουργιο --> στέλνεις το παλιό στο service με την αποδειξη του νέου --> Μολις ερθει το νεο απο το service που ειναι σφραγισμένο το πουλας αν δεν το θες.

Το χαλασμένο το στέλνεις 2-3 μήνες μετα την αγορα του νεου για να μην καρφωθείς. Απλα πράγματα.

Βλέπουν από σειριακό ποτέ έχει λειτουργει πρώτη φορά και στο στέλνουν πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 ώρες πριν, Dcmpaira είπε

Βλέπουν από σειριακό ποτέ έχει λειτουργει πρώτη φορά και στο στέλνουν πίσω.

Ισχύει επιβεβαιώνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα.

Πριν ενα χρονο μου ειχαν αλλαξει το dualsense με νεο στο service λογω drift,ηρθε η ωρα και παρουσιαζει πλεον drift και αυτο(ειναι εκτος εγγυησης πλεον).Ξερουμε εαν εχει πολιτικη το service που τους πας το παλιο και σου δινουν νεο με διαφορα χρηματων?Επισης αν ξερουμε τι ζητανε ως κοστος και τι εγγυηση δινουν στο νεο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/10/2022 στις 10:57 ΠΜ, nyne είπε

Καλημερα.

Πριν ενα χρονο μου ειχαν αλλαξει το dualsense με νεο στο service λογω drift,ηρθε η ωρα και παρουσιαζει πλεον drift και αυτο(ειναι εκτος εγγυησης πλεον).Ξερουμε εαν εχει πολιτικη το service που τους πας το παλιο και σου δινουν νεο με διαφορα χρηματων?Επισης αν ξερουμε τι ζητανε ως κοστος και τι εγγυηση δινουν στο νεο...

δεν δίνουν νέο. εκτός αν έχει αλλάξει κάτι απο τον Ιούλιο. 

 

Επεξ/σία από Socratis_g
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Socratis_g είπε

δεν δίνουν νέο. εκτός αν έχει αλλάξει κάτι απο τον Ιούλιο. 

 

Οταν ειχα στείλει το δικό μου τον Φεβρουάριο μου έστειλαν καινουργιο σε σφραγισμένο κουτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου να πω ότι δεν το πήγα ακόμα.Το φυσηξα με blower και φαίνεται ότι έφτιαξε το θέμα,ίσως ήταν σκονη κάτω από τους μοχλούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Έχω ένα μοχλό από αντικατάσταση από κομετρον που άρχισε να εμφανίζει drift. 
 

απόδειξη δεν έχω , τι μου προτείνετε να κάνω ; 
 

εχω απόδειξη ενός φίλου αλλά με φοβίσατε με τα σχόλια που λέτε ότι τσεκάρουν την ημερομηνία ενεργοποίησης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, johnnyf95 είπε

Έχω ένα μοχλό από αντικατάσταση από κομετρον που άρχισε να εμφανίζει drift. 
 

απόδειξη δεν έχω , τι μου προτείνετε να κάνω ; 
 

εχω απόδειξη ενός φίλου αλλά με φοβίσατε με τα σχόλια που λέτε ότι τσεκάρουν την ημερομηνία ενεργοποίησης 

Πήγαινε με την απόδειξη του φίλου σου. Το πολύ να φας άκυρο, δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Kαλημερα!Πηρα μεσα στο Δεκεβριου το ps5.To controller Που ειχε μεσα,απο την πρωτη κιολας μερα,μου εκανε νερα,μια φορτιζε,μια δε φορτιζε.Αλλαξα διαφορα καλωδια,που τελικα βρηκα ενα που να φορτιζει.Τελικα ομως δεν εφταιγε αυτο.Ηταν παντα ελλατωματικο.Σημερα πηγα να το φορτισω,και δεν φορτισε φυσικα,και αρχισε το Type c Na βγαζει καπνο,και οταν το επιασα παραλιγο να καψω τα δαχτυλα μου.ξερεται αν ισχυει η εγγυηση κανονικα?Παω στο πλαισιο,μονο το χειρηστηριο και την αποδειξη?η πρεπει να κουβαλαω ολη την κονσολα?θα πιστεψουν οτι ειναι δικο μου,η θα νομιζουν οτι ειναι καποιοι φιλου που πηγα να το φτιαξω με την δικη μου εγγυηση?ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα μιλα με το καταστημα να τους ρωτησεις αν το κανουν αντικατασταση απευθειας το καταστημα η το στελνουν στο σερβις της σονυ.Αν ισχυει το πρωτο θα ξεμπερδέψεις αμεσα.Αν το πανε στο σερβις ,μεχρι να το πανε και το παρουν πισω θα καθυστερησει αρκετα.Τοτε καλυτερα να το πας εσυ η με χρεωση δικη τους να τους το στειλεις.Το επισημο σερβις πλεον δεν το εχει η κομετρον στο χαλανδρι αλλα η αστρα σερβις. Με αστρα σερβις θα μιλησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Αρχικα μιλα με το καταστημα να τους ρωτησεις αν το κανουν αντικατασταση απευθειας το καταστημα η το στελνουν στο σερβις της σονυ.Αν ισχυει το πρωτο θα ξεμπερδέψεις αμεσα.Αν το πανε στο σερβις ,μεχρι να το πανε και το παρουν πισω θα καθυστερησει αρκετα.Τοτε καλυτερα να το πας εσυ η με χρεωση δικη τους να τους το στειλεις.Το επισημο σερβις πλεον δεν το εχει η κομετρον στο χαλανδρι αλλα η αστρα σερβις. Με αστρα σερβις θα μιλησεις.

Εκανα την βλακεια και το πήγα στο πλαισιο που το πηρα, και θα περιμενω μια εβδομαδα να μου δωσουν αλλο. Δεν το πηγα στην αστρα γιατιβτουε σιχαινομαι αυτους τους τυπους. Εκει για να φτιάξεις κατι θελουν ολα τα χαρτια αγορας. Ειχα παει παλια ενα ταμπλετ που αυτοι ηταν η επισημη αντιπροσωπεία, και μου λεγαν θελει 2 μηνες να ερθει το ανταλλακτικο, και ουτε λογος για αντικατασταση. Παλαιοτερα ενα στερεοφωνικο sony με cd, υποτιθεται οτι το φτιαξαν αλλα σε μια εβδομαδα χαλασε.οποτε καλυτερα πλαισιο, που δε ζητησαν χαρτιά, πουδεν ειχα παρει μαζι μου, και ας περιμενω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...