Προς το περιεχόμενο

Παπακι vs scooter η δοιαφορα στο κοστος συντηρησης ειναι αμελητεα


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν θα το χρησιμοποιεις για καθημερινες αποστασεις μεχρι 15 χιλιομετρων ,ναι τα σκουτερ εχουν πιο ακριβη συντηρηση και καταναλωση αλλα η δοιαφορα  της ταξεως των <2000 ευρω πχ θα φανει σε 10 χρονια αμα κανεις 15 χιλιομετρα κατα μεσο ορο την ημερα!Μεσα σε αυτα τα 10 χρονια θα εισαι προστατευμενος απο νερα και αερα στα ποδια θα μπορεις να βαλεις πραγματα κατω απο την σελα ,πιο ανετο καθισμα  και για εσενα και για συνεπιβατη,καλυτερη απορροφηση κραδασμων απο τα πιο χοντρα λαστιχα,και ενα απο τα πιο σημαντικα αυτοματο και τα φρενα στα χερια .Για εμενα απορω πως συνεχιζουν να χρησιμοποιουνται τα παπια ,συμφωνειτε?

Επεξ/σία από ΒουρΝ
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα θετικά του παπιού δεν ξεκινούν και σταματούν στο κόστος συντήρησης.

Έχουν καλύτερο κέντρο βάρους λόγω θέσης κινητήρα και είναι πιο ευέλικτα στην κίνηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμμια σχεση παπι με σκουτερ .
Ασφαλεια λογω τροχων , φτηνα ανταλλακτικα , φτηνη συντηρηση , αμεση προσβαση στον κινητηρα για οτιδηποτε , χαμηλη καταναλωση .
Επισης παπακια απο το 1980 κυκλοφορουν ακομα , σκουτερ αοχι απο το 80 αλλα απο το 90 εχεις δει πουθενα ?

Γιαυτο και το παπι ειναι ο Βασιλιας 

Επεξ/σία από villasg
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

ενα απο τα πιο σημαντικα αυτοματο και τα φρενα στα χερια .Για εμενα απορω πως συνεχιζουν να χρησιμοποιουνται τα παπια ,συμφωνειτε?

Το φρένο στο χέρι γιατί είναι τόσο σημαντικό πλεονέκτημα; 
Και εγώ σκούτερ έχω καθαρα για τους λόγους που αναφέρεις,  προσφέρουν καλύτερη προστασία από τις καιρικές συνθήκες, έχουν πολυ περισσότερους χώρους ειδικά όσα έχουν και επίπεδο πάτωμα και επειδη είναι αυτόματα βολεύουν πολυ μέσα στην πόλη στα σταματά ξεκινά.


Από εκεί και πέρα όμως ο τίτλος σου ότι η διαφορά στο κοστος συντήρησης είναι αμελητέα δεν ισχύει. Καταρχήν στους ίδιους κυβισμούς το σκούτερ λογο φυγοκεντρικης μετάδοσης έχει  τουλαχιστον 40-50% μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Τα σέρβις είναι γενικώς πιο ακριβά και ειδικά το μεγάλο σέρβις που περιλαμβάνει αλλαγή μετάδοσης  ακόμη και σε ένα μικρό σκούτερ 125 κυβικών μπορεί να φτάσει τα 200 ευρώ, κοστος τεράστιο  για ένα μικρό δίκυκλο πόλης. Τέτοια σερβις δεν υπάρχουν σε παπί, λογο πιο απλης κατασκευης έχει και πολυ πιο απλή και φθηνή συντήρηση , τόσο απλή που μπορεί να την κάνει κανεις μόνο του σπίτι εάν έχει στοιχειωδη γνωσεις και εργαλεία,αλλαγή λαδιών, μπουζί και γρασαρισμα στην αλυσίδα είναι η κυρία συντήρηση του, την κανεις σπίτι και βγάζει πολλες χιλιαδες χιλιόμετρα με κοστος αστειο.Επίσης τα σκούτερ λογο πολυπλοκότητας είναι πιο επιρρεπή σε βλάβες, βλέπεις  πάπια  30-40 ετών να κυκλοφορούν ακόμη στους  δρόμους, σκούτερ όχι. Τέλος σε περίπτωση πτώσης τα σκούτερ έχουν πολυ μεγαλύτερο κοστος αντικατάστασης πλαστικών. 

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα θα σου πω εκανα το service των 20000 χλμ χωρις τακακια και εδωσα 530€ .

Ο ιμαντας ο μεσα κανει 200 ο εξω 450 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

Οταν θα το χρησιμοποιεις για καθημερινες αποστασεις μεχρι 15 χιλιομετρων ,ναι τα σκουτερ εχουν πιο ακριβη συντηρηση και καταναλωση αλλα η δοιαφορα  της ταξεως των <2000 ευρω πχ θα φανει σε 10 χρονια αμα κανεις 15 χιλιομετρα κατα μεσο ορο την ημερα!Μεσα σε αυτα τα 10 χρονια θα εισαι προστατευμενος απο νερα και αερα στα ποδια θα μπορεις να βαλεις πραγματα κατω απο την σελα ,πιο ανετο καθισμα  και για εσενα και για συνεπιβατη,καλυτερη απορροφηση κραδασμων απο τα πιο χοντρα λαστιχα,και ενα απο τα πιο σημαντικα αυτοματο και τα φρενα στα χερια .Για εμενα απορω πως συνεχιζουν να χρησιμοποιουνται τα παπια ,συμφωνειτε?

δηλαδη θες να μου πεις οτι μπορεις τωρα να παρεις με τα ιδια λεφτα παπι και σκουτερ και στα 10 χρονια η διαφορα τους θα ειναι στα 2000 ευρω στα εξοδα?

εχω χρονια πολλα να ασχοληθω με το "αθλημα" αλλα απ οσο θυμαμαι μονο και μονο η διαφορα στη τιμη αγορας τους παιζει να σου τρωει αυτο το ποσο αν θες παρομοια ποιοτητα. αν παλι πας τοπ ιαπωνα παπια και φουλ κινεζο σκουτερ κατ αρχην μη περιμενεις να σου βγαλει τη 10ετια και αν το κανει ο μηχανικος θα παρει τα 2000 κ θα τα κανει σουβλακια μεσα σε 5-6 χρονακια. για τις βενζινες οπως ειπαν αμα θες ενα ταλιρο τη βδομαδα με το παπι (παιζει αυτο στις μερες μας? 😂)με το σκουτερ τα 8 ευρω δε τα γλυτωνεις.

ισως να παραπληροφορω, οπως ειπα εχω πολλα χρονια να ασχοληθω, αλλα πιστευω οτι καλυτερα να το ψαξεις για να μη βρεθεις προ εκπληξεως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους,   κόστος service σχεδόν 2πλασιο και πιο συχνό,   κόστος ανταλλακτικών το ίδιο και δεν μιλάω για γνήσια

Στο επιστρέφει βέβαια σε άνεση, αλλά διαφορά υπάρχει.

40 minutes ago, villasg said:

Ενα θα σου πω εκανα το service των 20000 χλμ χωρις τακακια και εδωσα 530€ .

Ο ιμαντας ο μεσα κανει 200 ο εξω 450 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Ενα παπάκι σε service 😋

Εντάξει για να λέμε και του στραβού το δίκαιο,  ενα παπάκι 550 θα  ήταν αρκετά πιο ακριβό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιον λόγο απορείς; 
 

Τα φρένα στα χέρια προσωπικά μειονέκτημα είναι για εμένα. Έχω βολευτεί με το ποδοφρενο και μου φαίνεται αφυσικο να πατάω με το αριστερό χέρι φρένο.

Επισης τα πιο χοντρά λάστιχα ναι μεν απορροφούν καλύτερα τους κραδασμούς, όπως είπες, καθιστώντας το πιο άνετο στον δρόμο αλλά αν πας σε χωματόδρομο με το σκούτερ καλά κρασιά.  

Περα από αυτά, είναι πολύ πιο ωραίο στην οδήγηση το παπί. Το σκούτερ είναι βαρετό.

Πάντως ίσως είμαι λίγο biased γιατί παπί έχω. Σκούτερ έχω οδηγήσει μόνο σε διακοπές που είχα πάει και είχα νοικιάσει και δε μου άρεσε καθόλου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, GodzillaCover said:

Για ποιον λόγο απορείς; 
 

Τα φρένα στα χέρια προσωπικά μειονέκτημα είναι για εμένα. Έχω βολευτεί με το ποδοφρενο και μου φαίνεται αφυσικο να πατάω με το αριστερό χέρι φρένο.

Επισης τα πιο χοντρά λάστιχα ναι μεν απορροφούν καλύτερα τους κραδασμούς, όπως είπες, καθιστώντας το πιο άνετο στον δρόμο αλλά αν πας σε χωματόδρομο με το σκούτερ καλά κρασιά.  

Περα από αυτά, είναι πολύ πιο ωραίο στην οδήγηση το παπί. Το σκούτερ είναι βαρετό.

Πάντως ίσως είμαι λίγο biased γιατί παπί έχω. Σκούτερ έχω οδηγήσει μόνο σε διακοπές που είχα πάει και είχα νοικιάσει και δε μου άρεσε καθόλου.

Λίγο 😋

Οδηγω και τα δυο καθημερινά, το σκούτερ προσωπικό όχημα,  παπί έχουμε στην δουλεία,    πιο άνετο στην οδήγηση είναι το σκούτερ,  καλύτερο στην κίνηση το παπί, αλλά όχι άνετο απλά μικρότερο και πιο διαχειρίσιμο,  αν ήθελα κάτι μη βαρετό θα επέλεγα εντούρο ή street

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως πολλά σκούτερ δε χωράνε να περάσουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα (ας πούμε όταν είναι σταματημένα τα τελευταία για να μην αρχίσουμε τα απαγορεύεται η διήθηση), καταργώντας έτσι έναν από τους πιο σημαντικούς λόγους να έχει κάποιος δίκυκλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Πάντως πολλά σκούτερ δε χωράνε να περάσουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα (ας πούμε όταν είναι σταματημένα τα τελευταία για να μην αρχίσουμε τα απαγορεύεται η διήθηση), καταργώντας έτσι έναν από τους πιο σημαντικούς λόγους να έχει κάποιος δίκυκλο.

Όλα τα σκούτερ πόλης είναι ευέλικτα. Τώρα αν ο αλλος για παράδειγμα αγοράσει Tmax για να κινείται αποκλειστικά στο κέντρο και διαμαρτύρεται ότι δεν είναι ευέλικτο, δεν φταιει το σκούτερ αλλά η λανθασμένη αγορά που έκανε. Το κάθε όχημα έχει την χρήση του.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sdikr είπε

Στο επιστρέφει βέβαια σε άνεση, αλλά διαφορά υπάρχει.

Δεν ξέρω αν στο επιστρέφει σε άνεση, η καταπόνηση στη μέση που έχω φάει από sym symphony έιναι χειρότερη από το ταπεινό μου keeway target.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Όλα τα σκούτερ πόλης είναι ευέλικτα. Τώρα αν ο αλλος για παράδειγμα αγοράσει Tmax για να κινείται αποκλειστικά στο κέντρο και διαμαρτύρεται ότι δεν είναι ευέλικτο, δεν φταιει το σκούτερ αλλά η λανθασμένη αγορά που έκανε. Το κάθε όχημα έχει την χρήση του.

Σαν τα παπιά δεν είναι, κακά τα ψέματα. Καθημερινά περνάω εκεί που δε χωράνε τα σκούτερ.

Βέβαια θα μου πεις, και τα ποδήλατα είναι πιο ευέλικτα απ' τα παπιά, αλλά μιλάμε για μηχανάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kotsonatos04 said:

Δεν ξέρω αν στο επιστρέφει σε άνεση, η καταπόνηση στη μέση που έχω φάει από sym symphony έιναι χειρότερη από το ταπεινό μου keeway target.

Σίγουρα δεν είναι όλα τα σκούτερ ίδια, τα παπιά ομως συνήθως είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...