Προς το περιεχόμενο

Παπακι vs scooter η δοιαφορα στο κοστος συντηρησης ειναι αμελητεα


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Όχι αλλά είναι ανά 12.000 χιλιόμετρα πάει να πει 70 ευρώ  κάθε χρόνο οκ για αυτό το λόγω δεν θα πάρεις σκούτερ? Ότι τι θα γλυτώσεις 200 ευρώ κάθε χρόνο για να εισαι πιο άνετος ?Αν θες να κάνεις τέτοια οικονομία τύπου 200 ευρώ πάω πάσο 

Η διαφορά δεν είναι μόνο στο μεγάλο σέρβις είναι στα πάντα, από κατανάλωση καυσίμου μέχρι  κοστος πλαστικών σε περίπτωση πτώσης. Τα έχω γράψει πιο αναλυτικά σε προηγούμενο μυνημα. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε

Ανέφερα  και 3 παραδείγματα πιο πίσω. Σε τι σκούτερ συγκεκριμένα αναφέρεσαι εσυ για να καταλάβω.
Για να γίνετε σύγκριση με πάπια θεώρησα δεδομένο ότι αναφερόμαστε σε σκούτερ πόλης μικρού κυβισμού.Άν για παράδειγμα συγκρίνουμε crypton με tmax τότε προφανως το παπί είναι πιο ευέλικτο αλλά είναι ατοπη εξ ορισμού τέτοια  σύγκριση. 

καλησπερα crypton s  του 20 κανει καθε μερα 120 χλμ χαλαρα δεν περναει τα 80χλμ για λογους  οικονομιας με 5 ευρω  140-160 χλμ βαλβιδες καθε 12.000 με 15.000 κατασκευαστης λεει καθε 5000 η 6000 , 22000χλμ το χρονο κοστος σερβις 350-400 ευρω  απο τα πιο ανετα παπια, ωραια φωτα, τιμια φρενα, αν λαδωνεις την αλυσιδα καθε 500χλμ μπορει ναβγαλει και 80000 χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, ΒουρΝ said:

Σιγα την ασφαλεια των τροχων απο τα παπακια που ειναι σαν ποδηλατο λεπτα  ,νταξει στις στροφες οκ λογω μεγαλυτερης ζαντας στριβουν καλυτερα αλλα τρως ολους τους κραδασμους στην μεση(ειχα cbr 125 και τωρα σκουτερακι με τετοια λαστιχα)

Πιο φτηνη συντηρηση οκ αλλα πες μου τα νουμερα για ετσι που τα υπολογιζω εγω η δοιαφορα ειναι αμελητεα

Παπακια απο το 1980?Ξερεις απο Βεσπα?

 

Ελεγχεις καλυτερα την δυναμη που ασκεις στα φρενα  μπρος πισω πραγμα σημαντικο στο σταματημα

Μιλαω για μικρα σκουτερ 125 μιας και τα συγκρινουμε με 125 κυβικα παπακια,ιμαντα να πηγαινει τοσο δεν εχω ξανακουσει συνηθως 120-150 διαβαζω ανα 12.000 χιλιομετρα ξερω εγω

 

Ναι ειναι πιο ακριβα στην αγορα αλλα ενα sprinter κανει 1900 ξερω και ενα fidle κανει 2600 το symphony της Sym στα 2400... για αυτα που παιρνεις αξιζει με τα χιλια,και μια χαρα κυκλοφορουν χρονια τωρα με καλες κριτικες ...Τα ανταλακτικα φθηνα μου φαινονται παντως στα κινεζικα σκουτερ.

Η συντηρηση δεν μου φαινεται για διπλασια αλλα εστω οτι ειναι ας τα πουμε με νουμερα ,εγω τα 2000 ευρω τα υπολογισα με βαση την μεγαλυτερη καταναλωση που στα 45000 χιλιομετρα θα ειναι 1000 ευρω και εβαλα μεσα και αλλα 1000 ευρω(και θεωρω οτι μπορει να ειναι και λιγοτερα) το εξτρα κοστος των σερβις σε ενα σκουτερ απο ενα παπι

Γιατι πολυ απλα τι ειναι πιο ανετο να σφιγγεις κατι με τα δυο χερια ταυτοχρονα η να σφιγγεις με το ενα και να πατας με το δεξι ποδι?

Καλα δεν θα κανουμε εντουρο ρε αδερφε

Εγω θα ελεγα ανετο εχω καταβολευτει με το σκουτερακι ,σιγα την αισθηση που θα σου δωσει το παπι αν μιλαμε για μηχανες τοτε οκ να δικαιολογησουμε τον συμπλεκτη αλλα τωρα για πηγαινελα δουλεια τι να την κανει τις ταχυτητες μονο κουραζουν

Παρε κανα τεστ ride να δεις την γλυκα

Οι μηχανες φρεναρουν με το μπροστινό,το πισω ειναι μονο για σταθεροτητα κατα το φρενάρισμα.

Προσωπικά,μου περνάει αδιάφορο αν θα φρενάρω με ένα, δύο χέρια ,με το πόδι ή με το σώμα.Το ίδιο άνετο είναι.Ειδικα οταν μιλάμε για ταχύτητες μεσα στην πολη.Το ιδιο και το αν θα βαλω ταχυτητα σε ημιαυτοματο συμπλεκτη.Να σου πω,φρεναρω και καλύτερα κατεβαζοντας.

Τα παπιά είναι εργαλεία δουλειάς.

Τα σκούτερ ειναι εργαλεία μετακίνησης.

Οδηγικά, το παπί ειναι ανώτερο.

Για την ιπποδύναμή τους όμως,ειναι αστείο να μιλάμε για οδηγική ευχαρίστηση.

Κυκλοφορώ με ενα 1100ΧΧ στην αθήνα.Σπανια δε χωρω να περάσω,απορώ με όσους λένε δεν ειναι ευελικτα τα σκούτερ.Αν και εχω βρισει(απο μεσα μου,κυριως) πολλους που δεν "χωρανε" και εγω με το σπορτ τουρινγκ απλά απορώ και καθυστερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε

Η διαφορά δεν είναι μόνο στο μεγάλο σέρβις είναι στα πάντα, από κατανάλωση καυσίμου μέχρι  κοστος πλαστικών σε περίπτωση πτώσης. Τα έχω γράψει πιο αναλυτικά σε προηγούμενο μυνημα. 

Μα και εγώ απάντησα η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1000 ευρώ κέρδος στα 45.000 χιλιόμετρα + αλλά 1000 ευρώ τα πιο ακριβά σέρβις σε ένα σκουτερ = 2000 ευρώ κέρδος για κάποιον που 45.000 χιλιόμετρα μπορεί να τα κάνει και σε 10 χρόνια .Για εμενα το κέρδος είναι αμελητέο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/3/2024 στις 5:36 ΜΜ, ΒουρΝ είπε

Σιγα την ασφαλεια των τροχων απο τα παπακια

Πες οτι σου αρεσει το σκουτερ και ειναι πιο κοντα σε αυτο που θες,αλλα μη γραφεις οτι σου ερχεται,γενικα.

Συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.
Αλλα το βασικοτερο ειναι οτι δεν εχεις ιδεα για τι πραγμα μιλας,οταν λες οτι ειναι καλυτερο το αυτοματο και οτι οι τροχοι των παπιων δεν εχουν ασφαλεια,ενω εχουν των σκουτερ.

 

Στις 2/3/2024 στις 5:36 ΜΜ, ΒουρΝ είπε

Γιατι πολυ απλα τι ειναι πιο ανετο να σφιγγεις κατι με τα δυο χερια ταυτοχρονα η να σφιγγεις με το ενα και να πατας με το δεξι ποδι?

Τι εχεις οδηγησει στη ζωη σου γενικα και για ποσα χλμ;

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παπί δεν έχει abs traction controll 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ένα φτηνό "χρεπι" εργάτης είναι το παπί 

Το ποδό φρένο είναι 5 φορές χειρότερο από τα φρένα του σκούτερ 

Καλά για τη σέλα το αφηνο ασχολίαστο μετά από μισή ώρα σε πιάνει η πλάτη σου στο παπί 

Τώρα αν έχει πλάκα να οδηγείς πάπι γιατί παίζεις με τις ταχύτητες αυτό είναι θέμα γούστου του καθενός 

Εννοείτε πως δε συγκρίνονται τα παπάκια με τα σκούτερ πουθενά εκτός από την τιμή που προαναφέρα πιο πάνω 

Τέλος για επαγγελματική χρήση ούτε λόγος 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνεις ένα Honda PCX 125 που είναι παποσκούτερ και καθαρίζεις. Η χαρά του ντελιβερά είναι και έχεις και την άνεση σου. Βέβαια το πληρώνεις όσο 2 παπιά αλλά έλα μωρέ μια ζωή την έχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, BROKOLOS είπε

Ένα φτηνό "χρεπι" εργάτης είναι το παπί 

 

Ετσι ειναι αμα το τελευταιο παπι που οδηγησες ειναι το astrea grande.
 

13 λεπτά πριν, BROKOLOS είπε

Εννοείτε πως δε συγκρίνονται τα παπάκια με τα σκούτερ πουθενά εκτός από την τιμή που προαναφέρα πιο πάνω 

 

Τι διαβαζουμε ρε φιλε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι διαβάζεις φίλε  μου ντελιβερα από την Πάτρα  

Την αλήθεια διαβάζεις 

Εγώ προσωπικά έχω τα του έγκαυμα να μου θυμίζει πόσο καλό είναι το παπί για μια ζωή 

Προσωπικά έχω χοντα pcx

Πίστεψε δεν έχει καμία σχέση αλλά εγώ σου συγκρίνω το τοπ της κατηγορίας ενώ δεν πρέπει 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Παίρνεις ένα Honda PCX 125 που είναι παποσκούτερ και καθαρίζεις. Η χαρά του ντελιβερά είναι και έχεις και την άνεση σου. Βέβαια το πληρώνεις όσο 2 παπιά αλλά έλα μωρέ μια ζωή την έχουμε.

Θέλεις να googlαρεις και να μας πεις πόση διαφορά χρημάτων έχουν ενα καινούριο pcx και ένα καινούριο crypton? μου φαίνεται έχεις μείνει πολύ καιρό εκτός αγοράς και έχεις εικόνα από αρκετά παλιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Πες οτι σου αρεσει το σκουτερ και ειναι πιο κοντα σε αυτο που θες,αλλα μη γραφεις οτι σου ερχεται,γενικα.

Συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.
Αλλα το βασικοτερο ειναι οτι δεν εχεις ιδεα για τι πραγμα μιλας,οταν λες οτι ειναι καλυτερο το αυτοματο και οτι οι τροχοι των παπιων δεν εχουν ασφαλεια,ενω εχουν των σκουτερ.

 

Τι εχεις οδηγησει στη ζωη σου γενικα και για ποσα χλμ;

Ειναι λεπτα τα λαστιχα στα παπια δεν χρειαζεται να αναλυσουμε κατι σε αυτο ,και τα σκουτερ θελουν προσοχη αλλα αμα δεν το παιξεις Rossi στις στροφες δεν θα εχεις θεμα.

 

cbr125,ninja 250r για 2 χρονια και τωρα σκουτερ με 10αρα ζαντα , το δοκιμασε φιλος με παπι το σκουτερακι και δεν ενιωθε τους κραδασμους τοσο οσο στο παπι, το ιδιο καταλαβα και εγω μολις το πηρα για εχω πιο χοντρα λαστιχα απο ενα παπι

2 ώρες πριν, BROKOLOS είπε

Το παπί δεν έχει abs traction controll 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ένα φτηνό "χρεπι" εργάτης είναι το παπί 

Το ποδό φρένο είναι 5 φορές χειρότερο από τα φρένα του σκούτερ 

Καλά για τη σέλα το αφηνο ασχολίαστο μετά από μισή ώρα σε πιάνει η πλάτη σου στο παπί 

Τώρα αν έχει πλάκα να οδηγείς πάπι γιατί παίζεις με τις ταχύτητες αυτό είναι θέμα γούστου του καθενός 

Εννοείτε πως δε συγκρίνονται τα παπάκια με τα σκούτερ πουθενά εκτός από την τιμή που προαναφέρα πιο πάνω 

Τέλος για επαγγελματική χρήση ούτε λόγος 

Πεστα ρε φιλε 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

cbr125,ninja 250r για 2 χρονια και τωρα σκουτερ με 10αρα ζαντα , το δοκιμασε φιλος με παπι το σκουτερακι και δεν ενιωθε τους κραδασμους τοσο οσο στο παπι, το ιδιο καταλαβα και εγω μολις το πηρα για εχω πιο χοντρα λαστιχα απο ενα παπι

Κοινως δεν εχεις ιδεα απο παπια,ποια ειναι τα πλεονεκτηματα τους και ποια η χρηση τους.
Παρ'ολα αυτα εχεις γνωμη και τα συγκρινεις κιολας με κατι εντελως διαφορετικο.

Μηλα και πορτοκαλια.

Τα μηχανακια που οδηγησες μαλλον δε σου εμαθαν τι ειναι το φρενο του κινητηρα και ποσο σωτηριο μπορει να ειναι το κατεβασμα,αλλιως δε θα θεωρουσες το αυτοματο ως πλεονεκτημα.

Κανε μια ερευνα,δες κανενα σχετικο βιντεακι,κανε καμια συζητηση για το θεμα,θα σε βοηθησουν στην πορεια.
Παντα ορθιος μαν μου.

 

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/3/2024 στις 3:38 ΜΜ, Pwpwpw είπε

Προσωπικα αυτος ειναι ο κυριος λογος που αλλαξα το παπι που ειχα παλαιοτερα με μικρο σκουτερ πολης με επιπεδο πατωμα. Με το παπι αναγκαζομουν να βγαζω το αμαξι για τα εβδομαδιαια ψωνια στο σουπερ μαρκετ γιατι πολυ απλα δεν ειχε τους χωρους να τα κουβαλησω, με το επιπεδο πατωμα μπορεις να κανεις ολοκληρη μετακομιση (που λεει ο λογος), σε συνδιασμο με τον χωρο κατω απο την σελα και το βαλιτσακι πισω μεταφερω για πλακα 100 ευρω ψωνια απο το σουπερ μαρκετ, 

Καλύτερα κάντο 100 κιλά ψώνια. Εκατό ευρώ ψώνια δεν λέει τίποτα πια, μπορεί να τα μεταφέρεις και με το ένα χέρι πεζός 🥴

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα διαβάζω και δεν θα οδηγησω ποτέ διτροχο. Αμαξι και παλι αμαξι και αν γινει κανένα ατύχημα με διτροχο, να ειμαι αυτός που θα ζησει να πει τι εγινε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...