Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου με αλλαγμένα λάστιχα


Speculoos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 minutes ago, Liverpool89 said:

Δηλαδη με ιδια χιλιόμετρα τα λαστιχα μπρος πίσω,  αλλαζεται μονο αυτα που ειναι πιο φθαρμενα; 

Εφόσον χρήζει αλλαγής μόνο το ένα ζευγάρι ναι, εγώ τουλάχιστον μόνο το ένα ζευγάρι αλλάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Liverpool89 είπε

Δηλαδη με ιδια χιλιόμετρα τα λαστιχα μπρος πίσω,  αλλαζεται μονο αυτα που ειναι πιο φθαρμενα; 

Τα αλλάζεις αν έχουν διαφορετικές διαστάσεις.Αλλιώς τράμπα,τα μπροστά πάνε πίσω και αντίστροφα.

Αλλαγή πίσω ελαστικων σε clk πέρυσι,τα πίσω είχαν κάτι λιγότερα από 3 χιλιοστα,περίπου 2,7,τα μπροστά γεμάτα 6.Αλλαχτήκαν μόνο τα πίσω,στην επόμενη αλλαγή και τα 4.Διαφορετικες διαστάσεις μπροστά με πίσω.

Στο Corolla γίνεται τράμπα.Αυτονόητο ότι η τράμπα αυτή γίνει όταν τα πιο φθαρμένα είναι στη μέση,όχι στο τελείωμα,ώστε να φαγωθούν εξίσου.

Αν τώρα δεν σε νοιάζουν τα χρήματα,βάζεις πάντα 4 καινούρια.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, jmmys είπε

Τα αλλάζεις αν έχουν διαφορετικές διαστάσεις.Αλλιώς τράμπα,τα μπροστά πάνε πίσω και αντίστροφα.

Αλλαγή πίσω ελαστικων σε clk πέρυσι,τα πίσω είχαν κάτι λιγότερα από 3 χιλιοστα,περίπου 2,7,τα μπροστά γεμάτα 6.Αλλαχτήκαν μόνο τα πίσω,στην επόμενη αλλαγή και τα 4.Διαφορετικες διαστάσεις μπροστά με πίσω.

Στο Corolla γίνεται τράμπα.Αυτονόητο ότι η τράμπα αυτή γίνει όταν τα πιο φθαρμένα είναι στη μέση,όχι στο τελείωμα,ώστε να φαγωθούν εξίσου.

Αν τώρα δεν σε νοιάζουν τα χρήματα,βάζεις πάντα 4 καινούρια.

 

Εγω παντως τα κανω τραμπα μπρος πισω καθε φορα που βλεπω να εχουν διαφορετικη φθορα, γιατι αν ειναι να μεινουν τα πισω αφθαρτα, καποια στιγμη θα ξεραθουν και θα χαλασουν ασχετως ποσο πελμα εχουν.

Οποτε προτιμω να τα αλλαζω μπρος πισω ωστε να μοιραζεται η φθορα και να αλλαχτουν και τα 4 μαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Ntinaras said:

Εγω παντως τα κανω τραμπα μπρος πισω καθε φορα που βλεπω να εχουν διαφορετικη φθορα, γιατι αν ειναι να μεινουν τα πισω αφθαρτα, καποια στιγμη θα ξεραθουν και θα χαλασουν ασχετως ποσο πελμα εχουν.

Οποτε προτιμω να τα αλλαζω μπρος πισω ωστε να μοιραζεται η φθορα και να αλλαχτουν και τα 4 μαζι.

Η λογική της εναλλαγής εμπρός πίσω σωστή είναι, έτσι προβλέπεται και από τους κατασκευαστές άλλωστε, αλλά το να περιμένεις να γίνει πρώτα εμφανής η διαφορά της φθοράς πρώτα είναι λάθος γιατί έτσι βάζεις τα καλύτερα μπροστά το οποίο δεν συνιστάται. Στο link που έχω παραθέσει παραπάνω η Michelin συνιστά η εναλλαγή αυτή να γίνεται κάθε 8-10k χλμ, και όχι όποτε κρίνουμε εμείς με το μάτι.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 19/03/2024 at 12:30, Narayan said:

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης:

 

forza-horizon4-audi-rs2avant.gif

9 στις 10 περιπτωσεις ειναι απο καγκουριλικι: ειτε αποτομο φρεναρισμα και τα εσκισε ειτε καναν δοκιμες για εντυπωσιακη εκκινηση. Υποθετω οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν εβαλε τα καλα μπροστα αλλα πισω για οικονομια. Νομιζω οτι αρκετες εταιριες leasing οταν ενα ζευγος ειναι για πεταμα κανουν το ιδιο...

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...