Προς το περιεχόμενο

Samsung S23fe 8/128gb στα 399euro και 8/256gb στα 459euro @germanos (ΤΕΛΟΣ)


Feigen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 minutes ago, val007 said:

 

Screenshot_20240324_131455_Brave.jpg

Δεν ειπα για τα ακουστικα, αυτα ειναι δωρο στο 256, ειπα για το 1+1 δωρο κινητο, χαχα!

1 minute ago, VonLoutsos said:

Αφου σε εσένα βγαίνει 1+1 βάλε μια παραγγελία και για εμενα :P

Μαζι με σενα και το μισο ινσομνια 😂
Ενταξει, για χαβαλε το ποσταρε, και τρυπα να ηταν, εκλεισε.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_s23_fe-review-2636.php

It has an attractive dual-glass design, a great OLED screen, capable hardware, consistently good cameras, superb speakers, and flagship software.

The camera quality is excellent across the board - main camera, 2x zoom, 3x telephoto, ultrawide, selfie. This applies for photos and videos, any time of the day.

The chipset is quite powerful and still flagship-grade, but its GPU stability is far from ideal, and gamers should want to consider something else before deciding on this Galaxy.

The battery life, especially when it comes to gaming, is below average, too.

Yet, it’s a solid smartphone, one that will be worthy of a recommendation once the price settles down. And we believe this will happen quite soon. 

At $500/€500 or less - we'd say it's a good deal that makes sense.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 23/03/2024 at 13:22, SeNNinhA said:

Προσοχή με τις αγορές με τιμολόγιο.

Μπορεί να βγαίνει φθηνότερα λόγω εκτύπωσης του ΦΠΑ αλλά χάνετε την νόμιμη εγγύηση των 2 ετών.

Θα έχετε μόνο την εμπορική εγγύηση της Samsung.

Μπορεί και να μην έχει σημασία βέβαια. Δεν ξέρω τι εγγύηση δίνει.

εισαι σιγουρος ? γιατι να χανεις την εγγυηση των 2 ετων οταν υπαρχει νομοθεσια 2 χρονια οτι αγοραζετε στην E.U ?

To ιδιο και για τα iPhone.

Δεν μπορω να το καταλαβω αν ισχυει κατι τετοιο, κοβω τιμολογιο και αν υπαγεται η εταιρια σε αγορες ανευ ΦΠΑ , να χανει τα 2 χρονια εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, TrialKid said:

εισαι σιγουρος ? γιατι να χανεις την εγγυηση των 2 ετων οταν υπαρχει νομοθεσια 2 χρονια οτι αγοραζετε στην E.U ?

To ιδιο και για τα iPhone.

Δεν μπορω να το καταλαβω αν ισχυει κατι τετοιο, κοβω τιμολογιο και αν υπαγεται η εταιρια σε αγορες ανευ ΦΠΑ , να χανει τα 2 χρονια εγγυηση.

Η διετή εγγύηση υπάρχει σε ΦΕΚ και καλύπτει καταναλωτές.

Όχι εταιρίες που παίρνουν προϊόντα (εξοπλισμό) για εταιρική χρήση.

Βεβαια εκτός από το ΦΠΑ γλιτώνεις και την εφορία στα κέρδη καθως περναει στα έξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν είχα πάρει το A54 στα 340€, θα το έπαιρνα πιστεύω, το 8/128 στα 400€ είναι καλή τιμή.

Καλά κινητά τα Samsung με θετικά, αλλά πρώτη φορά πήρα κινητό με Exynos και δεν πιστεύω να πάρω πάλι, ας είναι και ο Exynos 5000 στο 1 nm μ antutu 2.000.000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, TrialKid είπε

εισαι σιγουρος ? γιατι να χανεις την εγγυηση των 2 ετων οταν υπαρχει νομοθεσια 2 χρονια οτι αγοραζετε στην E.U ?

To ιδιο και για τα iPhone.

Δεν μπορω να το καταλαβω αν ισχυει κατι τετοιο, κοβω τιμολογιο και αν υπαγεται η εταιρια σε αγορες ανευ ΦΠΑ , να χανει τα 2 χρονια εγγυηση.

Ναι. Είμαι σίγουρος.

Η σχετική νομοθεσία της Ε.Ε. αναφέρεται σε δικαιώματα ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ.

"Καταναλωτής" ορίζεται ο ΙΔΙΩΤΗΣ που έχει μια συναλλαγή με ένα έμπορο.

Όταν κόβεις τιμολόγιο δεν έχεις την ιδιοτητα του "ιδιωτη" αλλά του "επαγγελματία".

Εξακολουθει να ισχύει η εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή όποια κι αν είναι αυτή. Καλύτερη, χειρότερη και με τους οποιους όρους της.

Δεν ισχύει η ελάχιστη νόμιμη εγγύηση των 2 ετών που ωφειλει ο τελικός πωλητής.

 

Παραθέτω μια σύντομη ανάλυση από νομικο γιατι είναι πάντα καλό να στηριζομαστε σε στοιχεία και γεγονότα και όχι λόγια και προσωπικές θεωρίες (εάν κάποιος γνωρίζει κάτι πιο νέο παρακαλώ να ενημερώσει μιας και η νομοθεσία αλλάζει κατά διαστήματα) :

https://nomikospalmos.wordpress.com/2019/03/07/h-εννοια-του-καταναλωτη-μετα-την-προσ/

Αντιγραφή από το παραπάνω κείμενο (καλό είναι να διαβαστεί το πρωτοτυπο κείμενο εξ ολοκλήρου)

_____

Με το Νόμο 4512/2018 μεταρρυθμίσθηκε σε μεγάλη έκταση ο Νόμος 2251/1994. Σύμφωνα με το (νέο) άρθρο 1α του Νόμου 2251/1994 ως καταναλωτής νοείται «κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.».

....

Ως καταναλωτές νοούνται, επομένως, πλέον μόνον τα φυσικά πρόσωπα, που συναλλάσσονται για να καλύψουν προσωπικές ή οικογενειακές ανάγκες, και όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Όπως αναφέρεται και στην Αιτιολογική Έκθεση «Ουσιαστικό κριτήριο για τον χαρακτηρισµό ενός συµβαλλόµενου ως «καταναλωτή» αποτελεί η κάλυψη ιδίων καταναλωτικών αναγκών και η ερασιτεχνική ιδιότητά του µε την οποία συµβάλλεται.».

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπορική της Samsung είναι 2 έτη οπότε ισχύει κανονικά και δεν μεταβαλλεται από την έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ.

Την έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα για s21 που παρουσίασε βλάβη στους 22 μήνες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή η απαλλαγή του ΦΠΑ σε αγορά ηλεκτρονικών αγαθών με το άρθρο 39α 

Βάζει τον επαγγελματία από τα 2 χρόνια minimum πλαφόν της Ε.Ε και σε ότι αγοραστεί εντός Ε.Ε, να είναι ότι δίνει ο κατασκευαστής παγκόσμιος ;  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ αν ο πωλητής — εδώ στην Ελλάδα δεν είναι πχ η Apple αλλά square , quest , πλαίσιο , public , media κτλ κτλ κτλ 
 

Γιατί διαχωρισμό δεν κάνει ο νόμος περί εγγύησης, και το άρθρο 39α σου δίνει την επιλογή να αναβαθμίζεις εξοπλισμό / ανταγωνιστικότητα.. 
 

Θα το τσεκάρω μετά, γιατί τα ποιο πρόσφατα κινητά που έκοψα  είναι 2 iPhone της οικογένειας.
Μέχρι το μεσημέρι θα δω τι λέει μέσα στο ίδιο το κινητό στο warranty. 
 

Εννοείτε ότι έχει συζητηθεί πολλές φορές σε άλλο φόρουμ (που ασχολούνται με τα Apple), ότι η iSquare=info Quest δέχτηκαν την 2ετη εγγύηση με τιμολόγιο 

anyway, με ένα δικηγόρο και μήνυση ονομαστική στον Genius που θα σου δώσει εγγράφως την απάντηση δεν σε καλύπτω εγώ ως πωλητής επίσημος εν Ελλάδα (πλαίσιο , κτλ κτλ κτλ) + ΓΓ καταναλωτή + όποιον άλλον θεσμό έχει… 

Θα σου ζητήσουν και συγνώμη

Επεξ/σία από TrialKid
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...