Προς το περιεχόμενο

Ασφράγιστα προιόντα Hardware


tim102
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από tim102,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, tim102 είπε

Μα τα εμφανη σημαδια και η επιθεωρηση ειναι κατι θεωρητικο , ποιος ανοιγει μητρικες σε καταστημα , και αν την παραγειλεις και την παραλαβεις σπιτι ποιος θα πιστεψει οτι τα σημαδια δεν εναι δικα σου , δεν βγαζει νοημα , και βιντεο να βγαλεις αν δεν εχει σφραγιδα μπορεις να το κανεις fake unbox

Tα πραγματα ειναι πολυ απλα

Συγνωμη θα λειψω λιγο εχω να κανω κατι επιθεωρησεις και ερχομαι μην φυγεται

  Ελα πισωωωωω! Κυριακη σημερα, απο αυριο οι επιθεορησεις. Μας παραταει 15 νοματους, μονους μας και φευγει, ρε παιδια. Αλληλεγγυη καταναλωτων, σου λεει μετα

5 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Σε αυτη την περιπτωση θα επρεπε να επανασφραγίζουν τα προιοντα

 Κοιταξε, βολικος πελατης ειμαι ειμαι. Σε αυτη την περιπτωση πωλητης με ρωτα, "θελετε να σας περασουμε το τελευταιο bios",  Κε πελατα?. Λεω εγω ο πελατας, "οχι δεν θελουμε", "μεγια σας και χαρας" ο πωλητης, ολοκληρωση παραγγελιας, ολα καλα, ολα ανθηρα ολοι φχαριστημνοι. Η στην αντιθετη περιπτωση, "ναι θελουμε, περαστε μας ενα χερι βιος" Παλι "μεγια σας και χαρα σας" ο πωλητης +20Ε!

  Χωρις πλακα, μου συνευει πριν 3-4 χρονια με παραγγελια μιας μητρικης. Νοικοκυρεμενα πραματα, ουτε που ειναι οι ταινιες ασφαλιας, ουτε γκρινιες, ουτε να μας παραταει ο tim 102, στην μεση της κουβεντας για επιθεορησεις 

5 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Σε αυτη την περιπτωση θα επρεπε να επανασφραγίζουν τα προιοντα

 Κοιταξε, βολικος πελατης ειμαι ειμαι. Σε αυτη την περιπτωση πωλητης με ρωτα, "θελετε να σας περασουμε το τελευταιο bios",  Κε πελατα?. Λεω εγω ο πελατας, "οχι δεν θελουμε", "μεγια σας και χαρας" ο πωλητης, ολοκληρωση παραγγελιας, ολα καλα, ολα ανθηρα ολοι φχαριστημνοι. Η στην αντιθετη περιπτωση, "ναι θελουμε, περαστε μας ενα χερι βιος" Παλι "μεγια σας και χαρα σας" ο πωλητης +20Ε!

  Χωρις πλακα, μου συνευει πριν 3-4 χρονια με παραγγελια μιας μητρικης. Νοικοκυρεμενα πραματα, ουτε που ειναι οι ταινιες ασφαλιας, ουτε γκρινιες, ουτε να μας παραταει ο tim 102, στην μεση της κουβεντας για επιθεορησεις 

22 λεπτά πριν, Chris2756 είπε

  Ελα πισωωωωω! Κυριακη σημερα, απο αυριο οι επιθεορησεις. Μας παραταει 15 νοματους, μονους μας και φευγει, ρε παιδια. Αλληλεγγυη καταναλωτων, σου λεει μετα

 Κοιταξε, βολικος πελατης ειμαι ειμαι. Σε αυτη την περιπτωση πωλητης με ρωτα, "θελετε να σας περασουμε το τελευταιο bios",  Κε πελατα?. Λεω εγω ο πελατας, "οχι δεν θελουμε", "μεγια σας και χαρας" ο πωλητης, ολοκληρωση παραγγελιας, ολα καλα, ολα ανθηρα ολοι φχαριστημνοι. Η στην αντιθετη περιπτωση, "ναι θελουμε, περαστε μας ενα χερι βιος" Παλι "μεγια σας και χαρα σας" ο πωλητης +20Ε!

  Χωρις πλακα, μου συνευει πριν 3-4 χρονια με παραγγελια μιας μητρικης. Νοικοκυρεμενα πραματα, ουτε που ειναι οι ταινιες ασφαλιας, ουτε γκρινιες, ουτε να μας παραταει ο tim 102, στην μεση της κουβεντας για επιθεορησεις 

 

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Chris2756 είπε

  Ελα πισωωωωω! Κυριακη σημερα, απο αυριο οι επιθεορησεις. Μας παραταει 15 νοματους, μονους μας και φευγει, ρε παιδια. Αλληλεγγυη καταναλωτων, σου λεει μετα

 Κοιταξε, βολικος πελατης ειμαι ειμαι. Σε αυτη την περιπτωση πωλητης με ρωτα, "θελετε να σας περασουμε το τελευταιο bios",  Κε πελατα?. Λεω εγω ο πελατας, "οχι δεν θελουμε", "μεγια σας και χαρας" ο πωλητης, ολοκληρωση παραγγελιας, ολα καλα, ολα ανθηρα ολοι φχαριστημνοι. Η στην αντιθετη περιπτωση, "ναι θελουμε, περαστε μας ενα χερι βιος" Παλι "μεγια σας και χαρα σας" ο πωλητης +20Ε!

  Χωρις πλακα, μου συνευει πριν 3-4 χρονια με παραγγελια μιας μητρικης. Νοικοκυρεμενα πραματα, ουτε που ειναι οι ταινιες ασφαλιας, ουτε γκρινιες, ουτε να μας παραταει ο tim 102, στην μεση της κουβεντας για επιθεορησεις 

 Κοιταξε, βολικος πελατης ειμαι ειμαι. Σε αυτη την περιπτωση πωλητης με ρωτα, "θελετε να σας περασουμε το τελευταιο bios",  Κε πελατα?. Λεω εγω ο πελατας, "οχι δεν θελουμε", "μεγια σας και χαρας" ο πωλητης, ολοκληρωση παραγγελιας, ολα καλα, ολα ανθηρα ολοι φχαριστημνοι. Η στην αντιθετη περιπτωση, "ναι θελουμε, περαστε μας ενα χερι βιος" Παλι "μεγια σας και χαρα σας" ο πωλητης +20Ε!

  Χωρις πλακα, μου συνευει πριν 3-4 χρονια με παραγγελια μιας μητρικης. Νοικοκυρεμενα πραματα, ουτε που ειναι οι ταινιες ασφαλιας, ουτε γκρινιες, ουτε να μας παραταει ο tim 102, στην μεση της κουβεντας για επιθεορησεις 

 

Ειχα παει μοναστηρακι ειχε κατι πλακετες τις επιθεωρησα ολες καλες να πατε να παρετε!

5 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Κάποιος έκανε την ίδια ερώτηση στην τεχνική υποστήριξη της Asus. Και του απάντησαν: "Η εταιρεία δεν σφραγίζει τις συσκευασίες των μητρικών, ώστε ο πελάτης να μπορεί να επιθεωρήσει την πλακέτα πριν την αγορά. Αυτή είναι η συνήθης πρακτική, άλλωστε ισχύει για όλες τις μητρικές πλακέτες της εταιρείας."

Και στην Gigabyte δε φαίνεται να σφραγίζονται.

 

Αμα μου απαντησει αυτο η ΑSUS θα την ρωρησω αν κανουν σεμιναρια επιθεωρητη motherboard να παω να παρω πιστοποιηση παρακολουθησης 

Επεξ/σία από tim102
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, tim102 είπε

Ειχα παει μοναστηρακι ειχε κατι πλακετες τις επιθεωρησα ολες καλες να πατε να παρετε!

 Του κουτιου η χυμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aντιπροσωπεια ΑSUS  Ελλάδα , 

Δεν σφραγιζονται , δεν υπαρχει περαιτερω ενημέρωση

Ουτε καν αναφερθηκε θεμα επιθεωρησης και κουταμαρες 

 

οποτε αλλο ενα κριτηριο για ποιο motherboard (μαρκα , μοντελο) θα επιλεξουμε , το ''σφραγισμα''

Στο μοναστηρακι παντως εχει πολλα σφραγισμενα και στο Αliexpress

 

Επεξ/σία από tim102
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2024 στις 5:23 ΜΜ, SeNNinhA είπε

Προσοχή σε αυτά γιατί διάβασα κάποια στιγμή ότι από αντιπροσωπεία αρνήθηκαν να καλύψουν εγγύηση μητρικής γιατί είχε κάποια ελάχιστη γρατζουνιά. Ασχετη η γρατζουνια αλλά βγάλε άκρη

Αυτό πώς μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; εννοώ ότι πράγματι η ίδια η εταιρεία το έχει ως πολιτική και δεν είναι παπάτζα του μαγαζιού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, doubleh είπε

Αυτό πώς μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; εννοώ ότι πράγματι η ίδια η εταιρεία το έχει ως πολιτική και δεν είναι παπάτζα του μαγαζιού

Παπατζα είναι οπότε τι να επιβεβαιώσεις.

Δεν έχουν δικαίωμα να σου αρνηθούν εγγύηση ακομη και εάν όντως ήταν έτσι εάν δεν έχει πραγματική αιτιατη σχέση με το ελάττωμα που εμφανίζεται.

Σαν να λέμε ότι σου αρνουνται εγγύηση στην μηχανή του αυτοκινήτου επειδή οι ζάντες έχουν χτυπήματα.

Αλλά πρέπει να μαλώσεις και να πας νομικά όταν μπλέκεις με τέτοιους τύπους.

Η εναλλακτική είναι να μιλήσεις κατευθείαν με τα κεντρικά της Ευρώπης αλλά το δύσκολο είναι να βρεις τον τρόπο επικοινωνίας νέα αυτούς γιατί συνήθως σε πετάνε πίσω στην αντιπροσωπεία της Ελλάδας

Ου μπλέξεις.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/3/2024 στις 6:39 ΜΜ, tim102 είπε

Μα τα εμφανη σημαδια και η επιθεωρηση ειναι κατι θεωρητικο , ποιος ανοιγει μητρικες σε καταστημα , και αν την παραγειλεις και την παραλαβεις σπιτι ποιος θα πιστεψει οτι τα σημαδια δεν εναι δικα σου , δεν βγαζει νοημα , και βιντεο να βγαλεις αν δεν εχει σφραγιδα μπορεις να το κανεις fake unbox

Παραλαβή σπίτι ή κατάστημα. Ξεκινάς το βίντεο από τη στιγμή που σου φέρουν στο σπίτι το προϊόν. Καταγράφεις το κουτί, το άνοιγμα, την τοποθεσία του, όλα. Η λύση απλή. Τελεμάρκετινγ στην προνομιακή τιμή των 1000 ευρώ 🤣  

image.png.d07e3469d5e80fa721ce591ac81dabd4.png

Προσωπικά το κάνω όταν παραλαμβάνω στο σπίτι αλλά δεν έχω το παραπάνω 😅

1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Παπατζα είναι οπότε τι να επιβεβαιώσεις.

Δεν έχουν δικαίωμα να σου αρνηθούν εγγύηση ακομη και εάν όντως ήταν έτσι εάν δεν έχει πραγματική αιτιατη σχέση με το ελάττωμα που εμφανίζεται.

Σαν να λέμε ότι σου αρνουνται εγγύηση στην μηχανή του αυτοκινήτου επειδή οι ζάντες έχουν χτυπήματα.

Αλλά πρέπει να μαλώσεις και να πας νομικά όταν μπλέκεις με τέτοιους τύπους.

Η εναλλακτική είναι να μιλήσεις κατευθείαν με τα κεντρικά της Ευρώπης αλλά το δύσκολο είναι να βρεις τον τρόπο επικοινωνίας νέα αυτούς γιατί συνήθως σε πετάνε πίσω στην αντιπροσωπεία της Ελλάδας

Ου μπλέξεις.

Ου μπλέξεις πραγματικά φίλε. Αφού φτιάχουν τις οδηγίες, τους κανονισμούς και τους νόμους, με τέτοιο τρόπο, ώστε 100 δικηγόροι να καθήσουν μαζί δεν πρόκειται να βγάλουν άκρη ποτέ (που συνήθως αυτοί τα γράφουν 😅). Εάν ήτανε ξεκάθαρα απλά δε θα τους χρειαζόμασταν...... και τρέχουμε εμείς. Γράψε ξεκάθαρα "εφόσον προσκομιστούν στοιχεία που να υποδεικνύουν το x, το προϊόν επιστρέφεται, ισχύει η εγγύηση" και βάλε ότι άλλο θες. "Αποδεκτά στοιχεία λαμβάνονται υπόψη τα εξής: α) βιντεοσκόπηση προϊόντος κατά την παραλαβή κ.λπ.

Επεξ/σία από JPaxilleas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Εγω για να υσηχασω πλεον, δεν θα αγοραζω εξτρα εγκυηση. Μια συμβαση θα συναψω με την ΟΝΤΕΟΝ ναρχονται να με κινηματογραφουν καθε φορα που ανοιγω κουτι με νεα μητρικη. Αν υπηρχε ακομα η ΚΚ θα πηγαινα σε αυτους, αλλα κλεισανε γμτη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/3/2024 στις 12:26 ΠΜ, tim102 είπε

Μιας και εκανες μια τοσο ακριβη επενδυση , προβληματιστικες να στειλεις ενα email στην καταστευαστρια ? Εμενα θα με ετρωγε ολοι νυχτα , ματι δεν θα εκλεινα

γιατι αλιμονο στους επεξεργαστες , και οχι αλιμονο στις MB και στις GPU?

Η  απάντηση  από  το  μαγαζί  ικανοποίησε  τους  προβληματισμούς  μου  μιας  και 

1. Υπάρχει  εμπιστοσύνη  στο  συγκεκριμένο  κατάστημα  υπολογιστών  ( χρόνια  σαν εταιρία  )

2.  Μπροστά  μου  , μου  παρουσίασαν  από  το  ράφι  ακριβώς  στο  ίδιο  στιλ  2  ίδιες   μητρικές  από  τον  ίδιο  προμηθευτή.

3. Δεν  υπήρχε  κάτι  ύποπτο εμφανισιακά  ή  τεχνικά  στη  μητρική    κατά  τη τοποθέτηση  της και   σύνθεση  του  Η/Υ   

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H gigabyte  δεν εχει απαντησει μεχρι τωρα. Μαλλον το ψαχνουν, γιατι σε οτι τους εχω ρωτησει, την επομενη ειχα απαντηση. Δεν θελω να κατηγορισω τα Ελληνικα μαγαζια, αλλα κι αυτο το unboxing βιντεακι μου στραμουλαει τα σπλαχνα. Δεν ξερω αν στην χωρα μας ισχυει διαφορετικο καθεστος. Και κατι αλλο που μου εχει κατσει στο λαιμο και δεν μπορω να καταπιω ειναι οτι καθομαι, ανοιγω το καινουργιο πραγματακι μου με χαρα μεγαλη και βλεπω τα διαφορα φυλαδια γραμμενα σε 25 διαφορετικες γλωσσες, εκτος απο Ελληνικα. 

 Στην καραπουτετοια τους δλδ οι οδηγιες της ΕΟΚ που λενε οτι πρεπει να ειναι γραμμενα σε ολες τις χωρες εοκατζιδων χωρων. Μαμω την ευρωπαικη μου ενωση δλδ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Chris2756 είπε

H gigabyte  δεν εχει απαντησει μεχρι τωρα. Μαλλον το ψαχνουν, γιατι σε οτι τους εχω ρωτησει, την επομενη ειχα απαντηση. Δεν θελω να κατηγορισω τα Ελληνικα μαγαζια, αλλα κι αυτο το unboxing βιντεακι μου στραμουλαει τα σπλαχνα. Δεν ξερω αν στην χωρα μας ισχυει διαφορετικο καθεστος. Και κατι αλλο που μου εχει κατσει στο λαιμο και δεν μπορω να καταπιω ειναι οτι καθομαι, ανοιγω το καινουργιο πραγματακι μου με χαρα μεγαλη και βλεπω τα διαφορα φυλαδια γραμμενα σε 25 διαφορετικες γλωσσες, εκτος απο Ελληνικα. 

 Στην καραπουτετοια τους δλδ οι οδηγιες της ΕΟΚ που λενε οτι πρεπει να ειναι γραμμενα σε ολες τις χωρες εοκατζιδων χωρων. Μαμω την ευρωπαικη μου ενωση δλδ.

 

 Η Αsus ελλαδας το πηγε ενα βημα παραπανω , αφου ρωτησα γιατι γινεται αυτο στα motherboard?

---

Thank you for contacting Asus, my name is Sokratis and I will try my best to assist you with your current situation.

Regarding the described problem, we would kindly like to inform you that the products, including motherboards and graphics cards, are supplied without sealed stickers. This applies to all products.

Please be assured that despite the absence of a sealed sticker, each product undergoes rigorous quality control measures to ensure its integrity and functionality.

For further information, please also contact us directly on the Asus Greek support department on the numbers 800-848-1322 (TOLL FREE) and 2111985051 (landline) - (09:00-13:00 & 14:00-18.00). ( From Cyprus: 800 92491) (From Malta: 0039-0697629789) (Mon-Fri 08:00-12:00 & 13:00-17.00).

Should you have any further questions, please do not hesitate to get back in touch with us.

Your satisfaction with the service provided is very important to Asus, which is why I ask you to read the following:

- In case you have chosen to receive the Customer satisfaction survey and if you are satisfied, please select the maximum vote.

- If you are not satisfied or still need my support, I invite you to let me know in response to this email.

Kind Regards,
Sokratis_Z

Asus Customer Service

---

Αν δειτε και τις αξιολογησεις της αντιπροσωπεια την Ελλαδας στο Google  θα καταλαβετε οτι μαλλον ουυυυ μπλεξεις 2.3/5 εχουν αξιολογηση 

 

 

Επεξ/σία από tim102
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα να κανω χρονια αναβαθμιση,απο το 2014 και πραγματικα ειχα ξεχασει τι θα πει καινουργιο pc part.Τεσπα,χθες μου ηρθε η Asus Rog Strix B-550A και φυσιολογικα ηρθε χωρις ταινια ασφαλειας πουθενα,ουτε στο κουτι ουτε στην αντιστατικη σακουλα.Βασικα τωρα που το σκεφτομαι,οσες μητρικες εχω αγορασει απο Asrock,Gigabyte και Asus,ποτε καμια δεν ειχε ταινια ασφαλειας.Πως σας κολλησε και καθεστε και γραφετε τοσες σελιδες χωρις λογο,επειδη βρηκε καποιος ενα βιντεο καπου στο youtube οτι καποιου η μητρικη ειχε ταινια ασφαλειας?

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Ειχα να κανω χρονια αναβαθμιση,απο το 2014 και πραγματικα ειχα ξεχασει τι θα πει καινουργιο pc part.Τεσπα,χθες μου ηρθε η Asus Rog Strix B-550A και φυσιολογικα ηρθε χωρις ταινια ασφαλειας πουθενα,ουτε στο κουτι ουτε στην αντιστατικη σακουλα.Βασικα τωρα που το σκεφτομαι,οσες μητρικες εχω αγορασει απο Asrock,Gigabyte και Asus,ποτε καμια δεν ειχε ταινια ασφαλειας.Πως σας κολλησε και καθεστε και γραφετε τοσες σελιδες χωρις λογο,επειδη βρηκε καποιος ενα βιντεο καπου στο youtube οτι καποιου η μητρικη ειχε ταινια ασφαλειας?

Για το καλο μας δεν βαζουν ταινια ασφαλεια, οι εταιριες αγαπουνε τους καταναλωτες τους , μην μας πουν και τιποτα περιεργους

Ασε που μπορει να κολλησει στα χερια μας καθως την ξεκολλαμε , και να γεμισεις κολλες  

Επεξ/σία από tim102
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Ειχα να κανω χρονια αναβαθμιση,απο το 2014 και πραγματικα ειχα ξεχασει τι θα πει καινουργιο pc part.Τεσπα,χθες μου ηρθε η Asus Rog Strix B-550A και φυσιολογικα ηρθε χωρις ταινια ασφαλειας πουθενα,ουτε στο κουτι ουτε στην αντιστατικη σακουλα.Βασικα τωρα που το σκεφτομαι,οσες μητρικες εχω αγορασει απο Asrock,Gigabyte και Asus,ποτε καμια δεν ειχε ταινια ασφαλειας.Πως σας κολλησε και καθεστε και γραφετε τοσες σελιδες χωρις λογο,επειδη βρηκε καποιος ενα βιντεο καπου στο youtube οτι καποιου η μητρικη ειχε ταινια ασφαλειας?

Κι ομως ενω η ταινία ασφαλείας ειναι πια το παγκόσμιο στάνταρ συνειδητοποιούμε ότι για τις mobo ΔΕΝ ειναι και αυτό αποτελεί έκπληξη.

Ψάχνουμε λοιπον να δουμε εαν όντως ισχύει και εαν ισχύει ποιός ο λόγος για αυτο. Διοτι δεν βγαζει νοημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...