Προς το περιεχόμενο

Ασφράγιστα προιόντα Hardware


tim102
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από tim102,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλα κανετα,απλα ειναι το συστημα ετσι και στις μητρικες δεν υπαρχει ταινια ασφαλειας.Δεν ειπα να μην ψαχνετε,απλα να μην σκατε που ερχονται ετσι οι μητρικες ηθελα να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν λίγους μήνες πήρα από το Πλαίσιο μητρική Z790 Rog Maximus και μία  4090 XTREME Waterforce αξίας και τα 2 μαζί περίπου 3500€ και κανένα από τα 2 δεν είχε ταινία ασφαλείας.Στο email που έστειλα στην Gibabyte μου απάντησαν ότι δεν βάζουν για να μπορεί ο πελάτης να βλέπει μέσα το προϊον

Δεν μου έκανε εντύπωση καθώς ήξερα ότι πλέον δεν βάζουν αλλά για τόσο ακριβά προϊόντα γνώμη μου είναι ότι πρέπει να μπαίνει.Εδώ σιγά σιγά εταιρίες όπως η Logitech βάζουν τα προϊόντα τους σε bulk χάρτινη συσκευασία ακόμα και στα ποντίκια των 100€ +.

Πάντως βλέπω κάποιοι μπερδεύονται με το τι εννούν οι εταιρίες sealed ή unsealed.ΠΧ η Gibabyte όταν λέει sealed εννοεί την εσωτερική συσκευασία και όχι το κουτί η Samsung αντιθέτος sealed εννοεί την ταινία στην εξωτερική συσκευασία.

Επεξ/σία από kyr123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2024 στις 5:32 ΜΜ, Aris_ είπε

Υπάρχει η επιστροφή εντός 14 ημερών σε πράγματα χωρίς θέμα,  αυτά πρέπει να πουληθούν κάπως 

Δεν θα με παραξενεύε αν φέρνουν ανοιγμένα η ελαφρώς μεταχειρο για καινούρια το κάνουν για δεκαετίες σε άλλους κλάδους 

είχα την εντύπωση ότι επιστροφή χωρίς κάποια αιτία (σφάλμα του προϊόντος ή του καταστηματος) γίνεται δεκτή μόνο για σφραγισμένα προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mitsos_z είπε

είχα την εντύπωση ότι επιστροφή χωρίς κάποια αιτία (σφάλμα του προϊόντος ή του καταστηματος) γίνεται δεκτή μόνο για σφραγισμένα προϊόντα.

Κανονικά επιβάλλεται να μπορέσεις να ελέγξεις μετά την παραλαβή του προϊόντος οτιδήποτε θα μπορούσες να ελέγξεις και στο φυσικό κατάστημα.

Ο νομοθέτης έθεσε τις 14 ημέρες επιστροφή χωρίς λόγο για να μπορέσει να δώσει τις ίδιες ευκαιρίες και δικαιώματα στον καταναλωτή σε μια αγορά από απόσταση με την αγορά με την παρουσία του σε φυσικό κατάστημα.

Εάν κάτι δεν σου επιτρέπεται με φυσική παρουσία στο κατάστημα δεν σου επιτρέπεται ούτε στην ιντερνετικη παραγγελία πριν την επιστροφή του προϊόντος. Εάν κάτι επιτρέπεται τότε επιτρέπεται και στην ιντερνετικη αγορά.

Εαν τώρα αυτό καταστρατηγειται είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, mitsos_z said:

είχα την εντύπωση ότι επιστροφή χωρίς κάποια αιτία (σφάλμα του προϊόντος ή του καταστηματος) γίνεται δεκτή μόνο για σφραγισμένα προϊόντα.

πότε είδες για τελευταία η πρωτη φορα ενημέρωση στα ΜΜΕ ειδικά στην TV για τα δικαιώματα σου ως καταναλωτή η οτιδήποτε άλλο 

δες ποσα εκ. ευρω χαλάνε στον προυπολογισμο για "δημοσιες σχεσεις"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως το ερωτημα, γιατι οι μητρικες δεν εχουν ταινια ασφαλειας, ενω τα υπολοιπα κοματια υπολογιστη εχουν, δεν εχει απαντηθει ακομα.

 Η εξηγιση, για επιθεωρηση δεν με πειθει. Κατι αλλο συμβαινει

 Η gigabyte δεν εχει απαντησει ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/3/2024 στις 4:23 ΜΜ, tim102 είπε

Ειναι φαινομενο? ειναι νεα εποχη ? ειναι κατι αλλο?

Εχω πεσει 2-3 φορες σε ασφραγιστες καινουργιες motherboard απο καταστηματα σχετικα γνωστα (μεσαιου μεγεθους) στους υπολογιστες, χωρις ιχνοι φθορας η χρήσης με κανονικη εγγύηση ,απλα δεν υπηρχε ταινια ασφαλειας ανοιγματος ουτε στο χαρτινο κουτι ουτε στην ζελατινα των motherboard .

Ποια η γνωμη σας /εμπειριας σας

Ευχαριστω (σορρυ αν εχει αναφερθει ξανα το θεμα)

Η Asus, καμία μητρική έχω πάρει απο 50 ευρώ μέχρι 350 ευρώ, ΔΕΝ έχει ταινία ασφαλείας..

Οι MSI, Asrock & Gigabyte, έχουν.....

Είναι 100% σίγουρο για τις Asus όπως και για τις άλλες....

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που γνωριζω ειναι οτι οι μητρικες θεωρειται καλο να ενημερωνονται στο bios και ενα ποσοστο αγοραστων κανουν λαθη και χαλανε μητρικες και δημιουργουνται προβληματα μετα.Επισης υπαρχουν διαφορετικες revision ιδιας μητρικης με αλλο bios και καμμια φορα ακομη και καλοι χρηστες μπερδευονται. Για παραδειγμα η μητρικη μου της υπογραφης,εχει 1.0/1.1/1.2/1.3/1.4/1.5/1.7. (Ο κακος χαμος.)Δεν ειναι πολυ δυσκολο ενας μεσος χρηστης να μπερδευτει και να κανει λαθος.

Μετα υπαρχει ο εξης νομος,υπερ των εταιριων κατα την γνωμη μου.Αν καποιος παραλαβει ελαττωματικη μητρικη και το επαληθευσει το καταστημα πωλησης,μετα η εταιρια δεν ειναι υποχρεωμενη να σου δωσει αλλη καινουργια,αλλα μπορει να σου δωσει refurbished. Ετσι το να πουλουνται μητρικες ασφραγιστες ειναι win/win κατασταση για αυτους γιατι δεν μπορει να ξερει ο αγοραστης αν η μητρικη που περιεχεται στο κουτι ειναι αχρησιμοποιητη η refurbished.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Για bios version, μπορει κανεις να στηλει ενα μειλ στην κατασκευαστικη εταιρεια, αναφεροντας μοντελο μητρικης επεξεργαστη μνημη. Και θα απαντησουν συστηνοντας την σωστη version, που θα την βρεις στο σαιτ τους και οδηγιες εγκαταστασης. Οσες φορες χρειαστηκε να ρωτησω, απαντησαν. Το πιο βολικο σαιτ για μενα της msi. Mεχρι στοιχεια και οδηγιες για μητρικη 18 ετων βρικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/4/2024 στις 5:32 ΜΜ, benign είπε

Αυτο που γνωριζω ειναι οτι οι μητρικες θεωρειται καλο να ενημερωνονται στο bios και ενα ποσοστο αγοραστων κανουν λαθη και χαλανε μητρικες και δημιουργουνται προβληματα μετα.Επισης υπαρχουν διαφορετικες revision ιδιας μητρικης με αλλο bios και καμμια φορα ακομη και καλοι χρηστες μπερδευονται. Για παραδειγμα η μητρικη μου της υπογραφης,εχει 1.0/1.1/1.2/1.3/1.4/1.5/1.7. (Ο κακος χαμος.)Δεν ειναι πολυ δυσκολο ενας μεσος χρηστης να μπερδευτει και να κανει λαθος.

Μετα υπαρχει ο εξης νομος,υπερ των εταιριων κατα την γνωμη μου.Αν καποιος παραλαβει ελαττωματικη μητρικη και το επαληθευσει το καταστημα πωλησης,μετα η εταιρια δεν ειναι υποχρεωμενη να σου δωσει αλλη καινουργια,αλλα μπορει να σου δωσει refurbished. Ετσι το να πουλουνται μητρικες ασφραγιστες ειναι win/win κατασταση για αυτους γιατι δεν μπορει να ξερει ο αγοραστης αν η μητρικη που περιεχεται στο κουτι ειναι αχρησιμοποιητη η refurbished.

Δεν κερδίζεις και κάτι με τις αναβαθμίσεις στο bios αν δεν υπάρχει πραγματικός λόγος δεν το πειράζεις. Δεν παίζουνε με αυτό. Το να μπρικαρεις την μητρική είναι ότι ποιο εύκολο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αν παραγγειλω μια μητρικη, παω ο ιδιος απο το καταστημα να την παραλαβω και ζητησω να ανοιξω το κουτι για ελενγχο πριν την πληρωσω, θα δεχτει το καταστημα? Θα μου πεις τι θα δω με το ματι? Κανενα στραβο πινακι ισως?  Μου συνεβει γι αυτο το αναφερω. Μου ηρθε μητρικη σπιτι με στραβο πινακι. Το κατ/μα ομως δεν το αναγνωρισε, μου ειπαν οτι προκληθηκε απο εμενα. Το τμημα RMA δεχτηκε να την επισκευασει δωρεαν με εξοδα μεταφορας δικα μου.

  Τι σκοτωνομαστε ΄λοιπον για ταινιες ασφαλειας η οχι? Σε θεματα εγγυησης γραμμενους μας εχουνε. Κι οσο πιο μεγαλο και ξακουστο μαγαζυ τοσο πιο πολυ γραμμενους μας εχει. Τωρα αν ειναι να ξοδεψω 5000Ε για να βρω το δικαιο μου για εξαρτημα που κοστιζει 500, να το βρασω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Chris2756 είπε

 Αν παραγγειλω μια μητρικη, παω ο ιδιος απο το καταστημα να την παραλαβω και ζητησω να ανοιξω το κουτι για ελενγχο πριν την πληρωσω, θα δεχτει το καταστημα? Θα μου πεις τι θα δω με το ματι? Κανενα στραβο πινακι ισως?  Μου συνεβει γι αυτο το αναφερω. Μου ηρθε μητρικη σπιτι με στραβο πινακι. Το κατ/μα ομως δεν το αναγνωρισε, μου ειπαν οτι προκληθηκε απο εμενα. Το τμημα RMA δεχτηκε να την επισκευασει δωρεαν με εξοδα μεταφορας δικα μου.

  Τι σκοτωνομαστε ΄λοιπον για ταινιες ασφαλειας η οχι? Σε θεματα εγγυησης γραμμενους μας εχουνε. Κι οσο πιο μεγαλο και ξακουστο μαγαζυ τοσο πιο πολυ γραμμενους μας εχει. Τωρα αν ειναι να ξοδεψω 5000Ε για να βρω το δικαιο μου για εξαρτημα που κοστιζει 500, να το βρασω

Όσο αφορά τα προϊόντα τεχνολόγιας τα αναλαμβάνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία και όχι το κατάστημα.Υπάρχουν φυσικά και τα καταστήματα(κυρίως μικρά) που τα αναλαμβάνουν αλλά είναι ελάχιστα.Όταν είχε καεί η 6900XT που είχα το Πλαίσιο αρνήθηκε να την παραλάβει και μου είπε να πάρω στην ASROCK.Έ επικοινώνησα με την ASROCK και σε 10 ημέρες είχα καινούργια κάρτα.

Και εννοείται ότι τα έξοδας μεταφοράς βαραίνουν πάντα τον πελάτη καθώς η εγγύηση είναι για το προϊόν και όχι για τα έξοδα αποστολής

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Το πλαισιο, επιτρεπει ελενγχο εξαρτηματος απο τον πελατη? Αν οχι και ειναι μονο μεσαζοντας δεν πρεπει το προιον ναναι σφραγισμενο?

 Οχι τιποτα αλλο, απλα για ναναι καλυμενο και το μαγαζυ. Το να σε παραπεμπουν στην αντιπροσωπεια ειναι προτιμοτερο νομιζω. Δεν γινεται κατι τετοιο απο τα περισσοτερα κατ/τα.

 Πολλες εταιρειες δεν εχουν αντιπροσωπεια στην Ελλαδα. Η gigabyte ας πουμε μια μεγακη σοβαρη εταιρεια στον χωρο δεν εχω ακουσει για αντιπροσωπεια στην Ελλαδα. Η seasonic δεν εχει, σαν εισαγωγεας ειναι ενα εντελως ασοβαρο μαγαζακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...