Προς το περιεχόμενο

Εισιτήριο 90 λεπτών σε μέσα μεταφοράς


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, JakeKaufman είπε

εσύ θεωρεις ότι η εξαιρετικά χαμηλή τιμή (για τα ευρωπαϊκά στανταρντς) του 1.40 θα πέσει κι άλλο αν "κόψουν" το μέτρο σε ζώνες; γιατί νομίζω πλανάσαι.

1.40 θα είναι οι μικρές διαδρομές.

Εγώ δε θα 'θελα ούτε ζώνες, τι πάει να πει ζώνες; Αν περνάς απ' την Ακρόπολη θα δίνεις πιο πολλά ας πούμε, κι αν περνάς απ' τα Σεπόλια πιο λίγα;

Και τι πάει να πει μικρές διαδρομές; Για μένα να γίνει βάσει αριθμού στάσεων, να βγάλουν ένα μέσο όρο πόσο κοστίζει από σταθμό σε σταθμό, για παράδειγμα 30 cents/στάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, phanispal said:

Εγώ δε θα 'θελα ούτε ζώνες, τι πάει να πει ζώνες; Αν περνάς απ' την Ακρόπολη θα δίνεις πιο πολλά ας πούμε, κι αν περνάς απ' τα Σεπόλια πιο λίγα;

Και τι πάει να πει μικρές διαδρομές; Για μένα να γίνει βάσει αριθμού στάσεων, να βγάλουν ένα μέσο όρο πόσο κοστίζει από σταθμό σε σταθμό, για παράδειγμα 30 cents/στάση.

δεν υπάρχει στον κόσμο μετρό που να χρεώνει "με αριθμό στάσεων". όλα με ζώνες χρεώνουν. 
Δες πχ το χάρτη του μετρό του Λονδίνου. Αν κινείσαι εντός της ζώνης σου (άρα ταξιδεύεις λίγες στάσεις) πληρώνεις Χ. Αν αλλάξεις ζώνη (άρα έχεις ταξιδέψει περισσότερο) τότε αυξάνεται η χρέωση κλπ.

Οι ζώνες είναι ομόκεντροι κύκλοι, με ζώνη 1 το κέντρο.

Ξαναλέω, αν γίνει αυτό που περιγράφεις, θα πληρώνουμε 1.20 στην καλύτερη περίπτωση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, phanispal είπε

Δεκαπλάσιο από τι; 

Και πώς θα γίνει αυτό;

Να 'χαμε να λέγαμε δηλαδή.

Ναι για εσένα έτσι είναι. Όχι για εμένα. Άσε με να πιστεύω πως η εφαρμογή αυτού του μέτρου δεν θα οφελησει τον πολίτη και θα τον επιβαρύνει περισσότερο μεσοσταθμικα. 

Αυτό που προέχει για τα ΜΜΜ είναι να εκμηδενισουν τους τζαμπατζιδες και ότι κέρδος έχουν να το περάσουν με μείωση στο εισιτηριο. Το πρώτο πράγμα είναι να ξηλωθούν αυτές οι μπάρες και να μπουν διπλές σαν πόρτες που πρώτα θα μπαίνει ο πολίτης και μετά θα ανοίγει η δεύτερη μπάρα για να μην περνάνε από πίσω σου. 

 

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Εγώ δε θα 'θελα ούτε ζώνες, τι πάει να πει ζώνες; Αν περνάς απ' την Ακρόπολη θα δίνεις πιο πολλά ας πούμε, κι αν περνάς απ' τα Σεπόλια πιο λίγα;

Και τι πάει να πει μικρές διαδρομές; Για μένα να γίνει βάσει αριθμού στάσεων, να βγάλουν ένα μέσο όρο πόσο κοστίζει από σταθμό σε σταθμό, για παράδειγμα 30 cents/στάση.

Κατανοητό. Εσύ θέλεις πχ αν υποθετικά ισχύει το 0.3 cents ανα στάση και θες να μετακινηθείς για μια στάση να πληρώσεις τόσο. Αλλά στην πράξη αυτό βγάζει εκτός προϋπολογισμού τον ΟΑΣΑ διότι θα είναι ασύμφορο για περισσότερες στάσεις και δεν θα παίρνει μετρο ο κόσμος αλλά το ΙΧ του. Αυτο που μπορούν να εφαρμόσουν είναι ένα μοντέλο Αχ + Β, όπου Β ένα στάνταρτ κόστος που θα το πληρώνουν όλοι και το Αχ το σύστημα με τις στάσεις που θες. 

Τέλος πάντων υποθετική κουβέντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντώντας και στους δύο, μα είναι παράλογο να πληρώνεις κάτι ανάλογα του πόσο το χρησιμοποιείς;

Όταν ταξιδεύεις σε άλλη πόλη δεν πληρώνεις (ας πούμε) ανάλογα διόδια; 

Αν κάποιος μένει Αγία Παρασκευή και δουλεύει Ελληνικό (πραγματικό παράδειγμα από συνάδελφο) γιατί να πληρώνει τα ίδια με εμένα που κάνω Ηλιούπολη - Ελληνικό; Το ίδιο το χρησιμοποιούμε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, phanispal είπε

Απαντώντας και στους δύο, μα είναι παράλογο να πληρώνεις κάτι ανάλογα του πόσο το χρησιμοποιείς;

Όταν ταξιδεύεις σε άλλη πόλη δεν πληρώνεις (ας πούμε) ανάλογα διόδια; 

Αν κάποιος μένει Αγία Παρασκευή και δουλεύει Ελληνικό (πραγματικό παράδειγμα από συνάδελφο) γιατί να πληρώνει τα ίδια με εμένα που κάνω Ηλιούπολη - Ελληνικό; Το ίδιο το χρησιμοποιούμε;

Αυτό μπορείς να το εφαρμόσεις στα διόδια στα πλοία και κάπου αλλού. 

Στα ΜΜΜ, αν εσύ θες 0.3 για μια στάση και ο άλλος με τις 10 στάσεις θέλει 3 ευρώ, και άλλα 3 για να γυρίσει αν έχει παρέλθει το 90 λεπτό η δεν έχει βγάλει κάρτα, δεν θα πάρει το ΜΜΜ αλλά θα βρει άλλους τρόπους διότι δεν συμφέρει. Τα ΜΜΜ θα καταρρεύσουν οικονομικά η θα αυξηθούν οι τζαμπατζηδες. Απεναντίας ναι μπορεί να γίνει αυτό που λες με το σύστημα που είπα πριν με 1 - 1.2 ευρώ για ελάχιστη διαδρομη και αύξηση κόστους για μεγαλύτερες αποστάσεις. Αυτό θεωρώ ότι μας ζημιώνει όλους μεσοσταθμικα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα όταν ψάχνω για δουλειά βάζω και την παράμετρο της απόστασης στην εξίσωση για να δω αν με συμφέρει ή όχι.

Στα Καλύβια ας πούμε δε με συμφέρει να πηγαίνω με το αυτοκίνητο γιατί θα δίνω 200€+/μήνα στις βενζίνες, οπότε κάθομαι στο Ελληνικό που δεν υπάρχει καν σύγκριση.

Αυτός που θα δίνει 3€+3€ που λες γιατί να μην το σκεφτεί, γιατί να του έρθει μία η άλλη με μένα;

Με συγχωρείτε αλλά ανεξάρτητα απ' το αν με συμφέρει ή όχι (γιατί σε κάποιες περιπτώσεις τυχαίνει να συμφέρει και μένα το υπάρχον σύστημα), το θεωρώ άδικο/άτοπο/βλαμμένο.

Πληρώνεις όσο χρησιμοποιείς, τόσο απλό.

14 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Απεναντίας ναι μπορεί να γίνει αυτό που λες με το σύστημα που είπα πριν με 1 - 1.2 ευρώ για ελάχιστη διαδρομη και αύξηση κόστους για μεγαλύτερες αποστάσεις. Αυτό θεωρώ ότι μας ζημιώνει όλους μεσοσταθμικα. 

Θα ξαναπώ ότι αν γινόταν έτσι δε θα είχε νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, phanispal said:

Απαντώντας και στους δύο, μα είναι παράλογο να πληρώνεις κάτι ανάλογα του πόσο το χρησιμοποιείς;

Όταν ταξιδεύεις σε άλλη πόλη δεν πληρώνεις (ας πούμε) ανάλογα διόδια; 

Αν κάποιος μένει Αγία Παρασκευή και δουλεύει Ελληνικό (πραγματικό παράδειγμα από συνάδελφο) γιατί να πληρώνει τα ίδια με εμένα που κάνω Ηλιούπολη - Ελληνικό; Το ίδιο το χρησιμοποιούμε;

Δεν έχεις καταλάβει καν τι λέω. Άστο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξεχνάτε οτι στην γραμμη 1 πριν καν το μετρό είχε ζώνες. και ανάλογο εισιτήριο.

άντε, να αποδείξεις με το χαρτάκι, που μπήκες και που θα βγεις.

επίσης, δεν με χαλάει το ευρώ. με χαλάει το σχέδιο. αυτό που για να πας ιωνία - γαλάτσι πχ με την 4 θα πρεπει να πηγαίνεις πρώτα κέντρο... για να πας περιστέρι πρεπει να κάνεις το κύκλο. όχι πχ , να κατέβεις κάτω πατήσια που είναι δίπλα και να παίρνεις ένα λεωφορείο.

με χαλάει που τρέχουν, 15 λεωφορεία παράλληλα με το μετρό και όχι σνεργατικά με αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Trigger Happy είπε

ξεχνάτε οτι στην γραμμη 1 πριν καν το μετρό είχε ζώνες. και ανάλογο εισιτήριο.

άντε, να αποδείξεις με το χαρτάκι, που μπήκες και που θα βγεις.

Φαινόταν από την ώρα επικύρωσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/4/2024 στις 4:32 ΜΜ, phanispal είπε

Ας αλλάξουν επιτέλους το σύστημα χρέωσης και ας χρεώνουν βάσει απόστασης/αριθμό στάσεων για να καταργηθεί το ενιαίο των 1.20€ για 90 λεπτά της ώρας.

Νομιζω πολυ παλια ηταν ετσι στον ηλεκτρικο κ περα απτη βικτωρια πχ χρεωνε παραπανω. Μπορει ναναι κ 35 χρονια πισω αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Ένα μικρό update. 

Πρόσφατα μου έτυχε το περιστατικό που αναφέραμε εδώ, οπότε έχω και την τωρινή εικόνα της κατάστασης. 

Έληξε το εισιτήριο προτού προλάβω να το χτυπήσω στην έξοδο και δεν άνοιξε η μπάρα. 

Άρα, δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Rebelos2018 said:

Ένα μικρό update. 

Πρόσφατα μου έτυχε το περιστατικό που αναφέραμε εδώ, οπότε έχω και την τωρινή εικόνα της κατάστασης. 

Έληξε το εισιτήριο προτού προλάβω να το χτυπήσω στην έξοδο και δεν άνοιξε η μπάρα. 

Άρα, δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν. 

Φανταζομαι θα πηδηξες η θα βγηκες μαζι με αλλον. Αλλα η εξοδος φανταζομαι ειναι τυπικη. Το θεμα ειναι μην ειναι ληγμενο η πολυ ληγμενο οταν γινει κανας ελεγχος. Δηλαδη τωρα αν εληξε πριν δεκα λεπτα ενταξει θα πεις καθυστερησα και δε το υπολογισα καλα, αλλα αν ειναι ληγμενο 1 ωρα και θα φας προστιμο και δε θα υπαρξει επιεικια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έγραψα σε προηγούμενο ποστ εδώ. 

Δυστυχώς ναι πέρασα πίσω από κάποιον άλλον, ευτυχώς δεν ήταν άγνωστος χαχα. 

"Επίσης, σε περίπτωση ελέγχου από ελεγκτή, το βλέπει αυτός στο μηχάνημα του ότι έχει χτυπηθεί στην είσοδο και έληξε και προφανώς, δεν σε θεωρεί παραβάτη και δεν σου κόβει πρόστιμο" 

Τώρα, για το αν στη μία ώρα κόβεται πρόστιμο, τι να σου πω δεν ξέρω. Αυτό θα σήμαινε πως έχει μεσολαβήσει μία ώρα από την ώρα που το χτύπησες στην είσοδο και ότι ακόμα δεν το έχεις επικυρώσει στην έξοδο. Πρακτικά, ότι ήσουν στο μετρό όλη αυτή την μία ώρα. Πολύ δύσκολο να συμβεί. 

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα οπότε στην ουσία δε μιλάμε για ώρα χρήση αλλά για ώρα άφιξης. In before the lock που λένε

Πχ πες ότι εμένα μου μένουν 2 λεπτά και το χτυπάεω στο Πειραιά και θέλω να κατέβω Μαρούσι η κατ η δε ξέρω ποια είναι πλέον η πιο μακρινή διαδρομή. Ε άμα με σταματήσει ελεγκτής προς το τέλος θα δει ότι έχει λήξει γύρω στα 40+ λεπτά. Καθώς οριακά ήταν έγκυρο όταν μπήκα και έκανα μετά πόση διαδρομή ...

Οκ ακραίο αλλά πες ότι σου τυχαινει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, therock είπε

Κοίτα οπότε στην ουσία δε μιλάμε για ώρα χρήση αλλά για ώρα άφιξης. In before the lock που λένε

Πχ πες ότι εμένα μου μένουν 2 λεπτά και το χτυπάεω στο Πειραιά και θέλω να κατέβω Μαρούσι η κατ η δε ξέρω ποια είναι πλέον η πιο μακρινή διαδρομή. Ε άμα με σταματήσει ελεγκτής προς το τέλος θα δει ότι έχει λήξει γύρω στα 40+ λεπτά. Καθώς οριακά ήταν έγκυρο όταν μπήκα και έκανα μετά πόση διαδρομή ...

Οκ ακραίο αλλά πες ότι σου τυχαινει

Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...