Προς το περιεχόμενο

Εισιτήριο 90 λεπτών σε μέσα μεταφοράς


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα πάντως,  αν ειχε λήξει ο χρόνος, πάντα μου χτυπούσε καινούργιο εισιτήριο (10+1 αγοράζω κυρίως και κάποιες φορές ανανεώνω την μηνιαία κάρτα όταν χρειάζεται) .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

54 λεπτά πριν, kogba είπε

Εμένα πάντως,  αν ειχε λήξει ο χρόνος, πάντα μου χτυπούσε καινούργιο εισιτήριο (10+1 αγοράζω κυρίως και κάποιες φορές ανανεώνω την μηνιαία κάρτα όταν χρειάζεται) .

Αυτή είναι η φυσιολογική αντίδραση του μηχανήματος βάσει του προγραμματισμού του. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 05/04/2024 at 14:16, Rebelos2018 said:

Μεταξύ σοβαρού και αστείου, είναι μία πολύ καλή πρόταση αυτή. Με αυτόν τον τρόπο, θα μειωνόταν και το φαινόμενο της σπατάλης των χάρτινων εισιτηρίων.

το κανες με app οπωςβστο εξωτερικο και δεν χαλας χαρτι.τοσο απλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Rebelos2018 said:

Δεν σε αφήνει. Για να ανοίξει η μπάρα στην έξοδο, πρέπει να έχεις υπόλοιπο χρόνο. 

Αν λήξει ενόσω είσαι στο μετρό, δεν σε αφήνει. 

Είσαι λάθος, δεν σε αφήνει. 

Και πως θα βγεις, υπάρχουν μηχανάκια για αγορά και μέσα απτις μπάρες;

Ρωτάω legit, ελάχιστες φορές παίρνω μετρό και δεν έχω προσέξει.

edit: άκυρο, απαντήθηκε. Είτε βγαίνεις πίσω από άλλον είτε σου ανοίγει κάποιος. 

Θα μπορούσαν πάντως να το κάνουν να μπορείς να βγεις, αφού δεν έχεις κάποια επίπτωση όπως και να έχει. 

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Rebelos2018 είπε

Δεν σε αφήνει. Για να ανοίξει η μπάρα στην έξοδο, πρέπει να έχεις υπόλοιπο χρόνο. 

Αν λήξει ενόσω είσαι στο μετρό, δεν σε αφήνει. 

Είσαι λάθος, δεν σε αφήνει. 

Είμαι 99,9% σίγουρος ότι μου έχει συμβεί.

αρκετό καιρό πριν (όταν είχαν πρωτοβγει τα ηλεκτρονικά).

1 ώρα πριν, Rebelos2018 είπε

Αυτή είναι η φυσιολογική αντίδραση του μηχανήματος βάσει του προγραμματισμού του. 

αυτή είναι η φυσιλογική αντίδρασει βάση ενός βλακώδους προγραμματισμού αν ισχύει.

Είναι διαφορετικές "πράξεις" η είσοδος σε ελεγχόμενη περιοχή και "έξοδος". Γι αυτό πχ δε σου ζητάνε to εισητήριο για να βγεις από αεροπλάνο. 

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, DrLo είπε

Είμαι 99,9% σίγουρος ότι μου έχει συμβεί.

αρκετό καιρό πριν (όταν είχαν πρωτοβγει τα ηλεκτρονικά).

αυτή είναι η φυσιλογική αντίδρασει βάση ενός βλακώδους προγραμματισμού αν ισχύει.

Είναι διαφορετικές "πράξεις" η είσοδος σε ελεγχόμενη περιοχή και "έξοδος". Γι αυτό πχ δε σου ζητάνε to εισητήριο για να βγεις από αεροπλάνο. 

Έχω γράψει ξανά πως χρησιμοποιώ, σχεδόν, αποκλειστικά τα ΜΜΜ και ιδιαίτερα μετρό και  λεωφορείο.

Ο κανόνας είναι αυτός που είπα προηγουμένως, ότι δεν σε αφήνει. 

Αν για κάποιο λόγο, συνέβη αυτό που λες, δεν το αμφισβητώ αλλοίμονο, απλώς θα ήταν η εξαίρεση στον κανόνα, για κάποιο bug άγνωστο.

Όσο για το δεύτερο σκέλος, συμφωνώ μαζί σου, είναι βλακώδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, phanispal είπε

Αυτό αποτελεί εικασία νομίζω. Αν γινόταν έτσι προφανώς και δε θα συνέφερε.

Είναι η άποψη που μου έχουν πει άτομα με τα οποία έχω συζητήσει αυτό το θέμα και τείνω να συμφωνήσω μαζί τους. 

11 ώρες πριν, DrLo είπε

 

Κάτι τέτοια διαβάζω και ενισχύετε η πεποίθηση μου ότι ο μέσος πολίτης δεν είναι σε θέση να καταλάβει τα βασικά και οποίοι σύστημα βασίζεται σε αποφάσεις του είναι εκ των προτέρων προβληματικό 

Προφανώς σε αφήνει.

Οτιδήποτε νέο αποφασίζεται να εφαρμοστεί στην Ελλάδα φέρνει βελτιώσεις μαζί με άλλα προβλήματα και κατανταει κάτι του στυλ αλλάζει ο Μανωλιος και βάζει τα ρούχα του αλλιώς. 

Το σύστημα να πληρώνεται όλο το κόστος του ΟΑΣΑ από τους πολίτες της Αθήνας απευθείας μέσω εφορίας και φόρου εισοδήματος αντί μέσω του εισιτηρίου του καθένα που μπαίνει το θεωρώ ασύμφορο. Δεν θα είναι δια του 5 εκ. πληθυσμού που είπε ο συμφορουμητης αλλά δια πολύ λιγότερου πληθυσμού. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, DrLo είπε

 

Κάτι τέτοια διαβάζω και ενισχύετε η πεποίθηση μου ότι ο μέσος πολίτης δεν είναι σε θέση να καταλάβει τα βασικά και οποίοι σύστημα βασίζεται σε αποφάσεις του είναι εκ των προτέρων προβληματικό 

Κατι τετοια φιλελεδικα διαβαζω κ δεν απορω για το που πάμε. 

20 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Η ΕΡΤ είναι 50 ευρώ το έτος, τα ΜΜΜ με τα 27 ευρώ τον μήνα το κόστος βγαίνει 320 ευρώ ανά κάτοικο Αττικής, βαλε όμως και πόσοι είναι αλλοδαποί χωρίς φορολογική, τουρίστες, άτομα από επαρχία που ήρθαν εδώ και πήραν τα ΜΜΜ, μαθητές, φοιτητές, θα κληθεί να πληρώσει το κόστος μόνο ο ενεργός φορολογούμενος που υποβάλλει φορολογική, κανένα 400-500αρι. Δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο. Να έλεγες να γίνουν δημόσια όλα τα ΜΜΜ της Ελλάδας και να επωμιστουν όλοι μαζί το κόστος εκεί να το εξετάσουμε ως πιο ρεαλιστικό σενάριο. 

Η ερτ ειναι κανα 10ρικο σε καθε λογαριασμό της ΔΕΗ..η καρτα εχει 27ε με ενεργους χρηστες γυρω στους 650.000. Αν το ταργκετ γκρουπ γινει 10πλασιο η τιμη θα πεσει. Παραλληλα τα εσοδα θα δεκαπλασιαστουν με οτι συνεπάγεται για ανάπτυξη σταθεροτητα κ οικονομικη ευρωστια του μεσου κλπ. Το επιβατικο κοινο οχι απαραίτητα καθως πολλοι δογματικα δεν παιρνουν μμμ. Χρησιμοποιούνται κυριως απο τις κατωτερες εισοδηματικες κλιμακες που δε συντηρούν ιχ.

Ο τουριστας μποριε να πληρωνει εφαπαξ εισητηριο πχ 10 ημερων με δωρο εισοδο σε μουσειο.

Βαζω μονο κατοικους της Αθηνας πχ γιατι θα βγει ο κατοίκος Ιωαννίνων κ θα πει εγω δινω 3.5 να παω στο χωριο 25'  δρομο με το πουλμαν τι με νοιαζει το μετρο Αθηνας. Αν τους συμπεριλάβει κ αυτους μια φορμουλα ευχαριστως για περαιτέρω μειωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Αν το ταργκετ γκρουπ γινει 10πλασιο η τιμη θα πεσει. Παραλληλα τα εσοδα θα δεκαπλασιαστουν

Δεκαπλάσιο από τι; 

Και πώς θα γίνει αυτό;

7 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Είναι η άποψη που μου έχουν πει άτομα με τα οποία έχω συζητήσει αυτό το θέμα και τείνω να συμφωνήσω μαζί τους.

Να 'χαμε να λέγαμε δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Κατι τετοια φιλελεδικα διαβαζω κ δεν απορω για το που πάμε. 

Η ερτ ειναι κανα 10ρικο σε καθε λογαριασμό της ΔΕΗ..η καρτα εχει 27ε με ενεργους χρηστες γυρω στους 650.000. Αν το ταργκετ γκρουπ γινει 10πλασιο η τιμη θα πεσει. Παραλληλα τα εσοδα θα δεκαπλασιαστουν με οτι συνεπάγεται για ανάπτυξη σταθεροτητα κ οικονομικη ευρωστια του μεσου κλπ. Το επιβατικο κοινο οχι απαραίτητα καθως πολλοι δογματικα δεν παιρνουν μμμ. Χρησιμοποιούνται κυριως απο τις κατωτερες εισοδηματικες κλιμακες που δε συντηρούν ιχ.

Ο τουριστας μποριε να πληρωνει εφαπαξ εισητηριο πχ 10 ημερων με δωρο εισοδο σε μουσειο.

Βαζω μονο κατοικους της Αθηνας πχ γιατι θα βγει ο κατοίκος Ιωαννίνων κ θα πει εγω δινω 3.5 να παω στο χωριο 25'  δρομο με το πουλμαν τι με νοιαζει το μετρο Αθηνας. Αν τους συμπεριλάβει κ αυτους μια φορμουλα ευχαριστως για περαιτέρω μειωση.

Μαθηματικά και Οικονομικά Σεφερλή, μιλάμε πολύ γέλιο. 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, magicnumbers είπε

 

Βαζω μονο κατοικους της Αθηνας πχ γιατι θα βγει ο κατοίκος Ιωαννίνων κ θα πει εγω δινω 3.5 να παω στο χωριο 25'  δρομο με το πουλμαν τι με νοιαζει το μετρο Αθηνας. Αν τους συμπεριλάβει κ αυτους μια φορμουλα ευχαριστως για περαιτέρω μειωση.

Βεβαια εκει θα πεταχτει ο κατοικος Αθηνων και θα πει εγω δεν ταξιδευω Καστελοριζο, γιατι να πληρωνω επιδοτηση αγονης γραμμης.

 

Ειναι αψογη ιδεα τα "δωρεαν" μμμ στην Αττικη, καθως θα πεσει και η κινηση διοτι θα τα χρησιμοποιουν περισσοτεροι και αρα λιγοτερα ιχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CanonTux είπε

Μαθηματικά και Οικονομικά Σεφερλή, μιλάμε πολύ γέλιο. 

Οχι καλυτερα να τα βγαζεις ελλειματικα κ να πληρωνεις μια καραβια υπαλληλους συμβασεις συντηρήσεις κ φυσικα να φερνεις λεωφορεια νοικιασμενα απτα κτελ μαζι με οδηγούς μισθωμενα απτην κορινθο κλπ αφου δεν εχει δωσει ουτε βιδα σε αμαξια 20ετιας για να γινουν αχρηστα κ να παιρνουν φωτια στο ασχετο.

Αυτα ειναι τα νεοφιλελε μαθηματικα με τη γραβάτα τα γνήσια γιαυτα υπαρχει χρημα κ δε γελατε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, phanispal said:

 

Να 'χαμε να λέγαμε δηλαδή.

εσύ θεωρεις ότι η εξαιρετικά χαμηλή τιμή (για τα ευρωπαϊκά στανταρντς) του 1.40 θα πέσει κι άλλο αν "κόψουν" το μέτρο σε ζώνες; γιατί νομίζω πλανάσαι.

1.40 θα είναι οι μικρές διαδρομές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

εσύ θεωρεις ότι η εξαιρετικά χαμηλή τιμή (για τα ευρωπαϊκά στανταρντς) του 1.40 θα πέσει κι άλλο αν "κόψουν" το μέτρο σε ζώνες; γιατί νομίζω πλανάσαι.

1.40 θα είναι οι μικρές διαδρομές.

1.2 δεν εχει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...