Προς το περιεχόμενο

Vitara, Yaris (FH) ή Yaris Cross (FH)?


broxopios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 hours ago, theopan said:

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις 20 χρόνια ούτε με σύγχρονο Toyota. Με κανένα μάλλον σύγχρονο αυτοκίνητο γενικά πλέον. 7-8 χρόνια μαξ 10-12 υπολόγιζε (με σημαντικές δαπάνες διατήρησης που μάλλον θα είναι ασύμφορο να το κρατήσεις και τόσο).

Στο κύριο ερώτημα κι εγώ Yaris Cross λέω πάντως. Το Vitara είναι πλέον ξεπερασμένο και δεν ήταν και εξ' αρχής τίποτα ιδιαίτερο (εκτός από φθηνό). Εντελώς άλλο πράγμα Vitara πριν 20+ χρόνια με αυτά του 2014+.

Τα led -εργοστασιακά εννοείται και μόνο- είναι πολύ σημαντικά. Ασύγκριτα καλύτερος φωτισμός σε σχέση με οποιοδήποτε αλογόνου.

κατι πολύ λάθος έχεις κάνει με τα αυτοκίνητα σου :D εχω yaris 14 ετων (diesel) με 180.000 χλμ και κυκλοφορεί καθημερινά. Σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει τίποτα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 ώρες πριν, cyberguy είπε

κατι πολύ λάθος έχεις κάνει με τα αυτοκίνητα σου :D εχω yaris 14 ετων (diesel) με 180.000 χλμ και κυκλοφορεί καθημερινά. Σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει τίποτα. 

Εκτός αν εννοεί ο φίλος για τα νέα αυτοκίνητα τα υβριδικά. Βέβαια δε θέλω να το πιστέψω με τίποτα γιατί είναι μεγάλο ξενέρωμα να δίνει τόσα χρήματα και να μην σου βγάλει 20ετια με ήπια χρήση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@broxopios Επειδή έχουμε εμπειρία από όλη σχεδόν τη νέα γκάμα toyota (Yaris hybrid η νύφη μου, Yaris Cross hybrid  ο αδερφός μου, chr hybrid ο πεθερός μου και rav4 phev εμείς), πόσων χρόνων είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

@broxopios Επειδή έχουμε εμπειρία από όλη σχεδόν τη νέα γκάμα toyota (Yaris hybrid η νύφη μου, Yaris Cross hybrid  ο αδερφός μου, chr hybrid ο πεθερός μου και rav4 phev εμείς), πόσων χρόνων είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας; 

3,5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, broxopios said:

3,5

Εάν δεν έχεις τη δυνατότητα να το πάρεις για τεστ drive (και να δοκιμάσεις το παιδικό κάθισμα επιτόπου), αγόρασε ένα σεντόνι για την πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού, γιατί το παιδί θα σκουπίζει τα πόδια του εκεί. Του αδερφού μου είναι 5.5 και 4.5.

Το μοναδικό απογοητευτικό στοιχείο στο φοβερό κατά τα άλλα αυτοκίνητο (από κάθε άποψη), είναι ο χώρος επιβατών..

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, nk9 said:

Βασικά δεν το έγραψα για εσένα, αλλά για τον φίλο που έλεγε πως έχει led η active plus. Led ημέρας έχει, συν κάποια ακόμα. Όχι προβολείς.

Όντως έχεις δίκιο. Με μπέρδεψε όπως το έγραφε στη σύγκριση εκδόσεων το site.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Εάν δεν έχεις τη δυνατότητα να το πάρεις για τεστ drive (και να δοκιμάσεις το παιδικό κάθισμα επιτόπου), αγόρασε ένα σεντόνι για την πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού, γιατί το παιδί θα σκουπίζει τα πόδια του εκεί. Του αδερφού μου είναι 5.5 και 4.5.

Το μοναδικό απογοητευτικό στοιχείο στο φοβερό κατά τα άλλα αυτοκίνητο (από κάθε άποψη), είναι ο χώρος επιβατών..

Τι σεντόνι ρε παιδιά; Έχω βάλει τα κάτωθι, μια χαρούλα είναι

https://www.skroutz.gr/s/20691893/Munchkin-Prostateytiko-Kathismatos-Mayro.html

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Εάν δεν έχεις τη δυνατότητα να το πάρεις για τεστ drive (και να δοκιμάσεις το παιδικό κάθισμα επιτόπου), αγόρασε ένα σεντόνι για την πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού, γιατί το παιδί θα σκουπίζει τα πόδια του εκεί. Του αδερφού μου είναι 5.5 και 4.5.

Το μοναδικό απογοητευτικό στοιχείο στο φοβερό κατά τα άλλα αυτοκίνητο (από κάθε άποψη), είναι ο χώρος επιβατών..

Ναι αυτό το πρόσεξα. Δεν μπόρεσα όμως να έχω και τον μικρό μαζί. Αλλά είδα τους χώρους (πίσω ειδικά) είναι όπως και του Corsa. Είναι λίγο θέμα όπως και του Yaris που κάποια στιγμή πέρασε απ το μυαλό μας. Η θέση συνοδηγού στο corsa είχε πάντα αποτυπώματα απ τα παπούτσια του μικρού. Υπάρχει κάποιο προστατευτικό για εκεί; Πέρα από σεντόνι.

Edit: Ωπ τώρα είδα το μήνυμα ακριβώς από πάνω. Ευχαριστώ τον φίλο. 

Επεξ/σία από broxopios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σεντόνι είναι σχήμα λόγου (ο παραπάνω κύριος δεν έπιασε μάλλον το πνεύμα του παραδείγματος).

Δες το πολύ προσεκτικά το θέμα πριν αποφασίσεις το οτιδήποτε, διαφορετικά θα βρεθείς προ εκπλήξεως. Θα μπορούσαν εναλλακτικά να έχουν συρόμενο πίσω κάθισμα (όπως έχουμε καλή ώρα στο suzuki ignis hybrid και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με δύο παιδικά καθίσματα, σε οδηγό και συνοδηγό). Αυτό θα μπορούσε τουλάχιστον, έστω και εις βάρος του πορτ μπαγκαζ, να λύσει το πρόβλημα.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Το σεντόνι είναι σχήμα λόγου (ο παραπάνω κύριος δεν έπιασε μάλλον το πνεύμα του παραδείγματος).

Δες το πολύ προσεκτικά το θέμα πριν αποφασίσεις το οτιδήποτε, διαφορετικά θα βρεθείς προ εκπλήξεως. Θα μπορούσαν εναλλακτικά να έχουν συρόμενο πίσω κάθισμα (όπως έχουμε καλή ώρα στο suzuki ignis hybrid και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με δύο παιδικά καθίσματα, σε οδηγό και συνοδηγό). Αυτό θα μπορούσε τουλάχιστον, έστω και εις βάρος του πορτ μπαγκαζ, να λύσει το πρόβλημα.

Αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Είδα κάποιο αυτοκίνητο που έκανε ακριβώς αυτό με τα καθίσματα. Θα ήταν πολύ βολικό. Ελπίζω να μη μας περιορίσει πολύ αυτό. Θα αγοράσω τα καλύμματα που πρότεινε ο φίλος το μόνο σίγουρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα επειδή το βλέπω και μπερδεύει. (Το έχω εταιρικό)

Το βιταρα βγαίνει κ με strong hybrid 1500cc αυτόματο κιβώτιο με μέτριας ταχύτητας αλλαγες. 2κινητο η 4κινητο.

Από χώρους είναι νορμάλ όχι κάτι ουαου, από ποιότητα τόσο όσο, εμφανισιακά εξωτερικά κατεμε ωραίο μέσα έτσι κ έτσι.

Συναρμογες κουμπώματα μέτρια με πιθανότητα να μην κλείνουν καλά πόρτες κ πορτμπαγκάζ.

Μια μέση κατανάλωση ~6 με το υβριδικό να συνεισφέρει μεν αλλά είναι λίγο χαζό θα έλεγα στον τρόπο που δουλεύει.

Συνεισφέρει σε full ev αλλά δύσκολα θα το δεις να σου δώσει ηλεκτρική συνεισφορά στα γκάζια.

Πλούσια καλόυδια τυφλές γωνίες, adaptive cruise, lane keep. Σταθερό στο δρόμο, πας ακοπα 150, μπορεί εν δυνάμει να καταπιεί χλμ στο δρόμο σχετικά οκ.

Λεντ φώτα πολύ δυνατά κ σαφή.

 

Αν θα το αγόραζα με δικά μου; Δεν ξέρω, τα αυτοκίνητα είναι σε μια περίεργη μεταβατική περίοδο θεωρώ. Για μικρομεσαίο θα πήγαινα σε ηλεκτρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, liakjim είπε

Τι σεντόνι ρε παιδιά; Έχω βάλει τα κάτωθι, μια χαρούλα είναι

https://www.skroutz.gr/s/20691893/Munchkin-Prostateytiko-Kathismatos-Mayro.html

Αυτά είναι μέχρι κάτω; Όπως δείχνει η φωτογραφία; Γιατί σε κάποιες δείχνουν αρκετά μικρά. Σε τι αυτοκίνητο τα έχεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, broxopios είπε

Αυτά είναι μέχρι κάτω; Όπως δείχνει η φωτογραφία; Γιατί σε κάποιες δείχνουν αρκετά μικρά. Σε τι αυτοκίνητο τα έχεις; 

Σε Stonic τα έχω και ναι πάνε μέχρι κάτω. Πολύ ευχαριστημένος είμαι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/4/2024 στις 11:47 ΜΜ, cyberguy είπε

κατι πολύ λάθος έχεις κάνει με τα αυτοκίνητα σου :D εχω yaris 14 ετων (diesel) με 180.000 χλμ και κυκλοφορεί καθημερινά. Σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει τίποτα. 

Τίποτα λάθος δεν έχω "κάνει με τα αυτοκίνητα" μου. Είδες να γράφω πουθενά για κάποιο δικό μου και μάλιστα diesel; Τη νέα πραγματικότητα περιέγραψα. Αφήνω στην άκρη όλα τα υπόλοιπα περί ανακυκλωμένων πλαστικών κλπ. που έχουν ΟΛΑ τα καινούργια αυτοκίνητα και σε ορισμένα σημεία δεν αντέχουν -σκάνε-σπάνε-λιώνουν- ούτε 5ετία. Σε 10 χρόνια το υβριδικό Yaris -υπενθυμίζω ότι σε αυτό αναφερόμαστε-  θα ζητήσει -μάλλον- μπαταρία. Η οποία θα κοστίζει αρκετά. Η αξία του αυτοκινήτου τότε παίζει να μην είναι ούτε 5 χιλιάρικα καθώς οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση είναι πλέον ραγδαίες. Θα αξίζει να αλλαχτεί η μπαταρία για να συνεχίσει το αυτοκίνητο να κινείται (όπως θα κινείται) και όσο θα έχει αρχίσει να κοστίζει σε διάφορες "συντηρήσεις" κι επισκευές; Μάλλον "όχι" είναι απάντηση.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, theopan said:

Τίποτα λάθος δεν έχω "κάνει με τα αυτοκίνητα" μου. Είδες να γράφω πουθενά για κάποιο δικό μου και μάλιστα diesel; Τη νέα πραγματικότητα περιέγραψα. Αφήνω στην άκρη όλα τα υπόλοιπα περί ανακυκλωμένων πλαστικών κλπ. που έχουν ΟΛΑ τα καινούργια αυτοκίνητα και σε ορισμένα σημεία δεν αντέχουν -σκάνε-σπάνε-λιώνουν- ούτε 5ετία. Σε 10 χρόνια το υβριδικό Yaris -υπενθυμίζω ότι σε αυτό αναφερόμαστε-  θα ζητήσει -μάλλον- μπαταρία. Η οποία θα κοστίζει αρκετά. Η αξία του αυτοκινήτου τότε παίζει να μην είναι ούτε 5 χιλιάρικα καθώς οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση είναι πλέον ραγδαίες. Θα αξίζει να αλλαχτεί η μπαταρία για να συνεχίσει το αυτοκίνητο να κινείται (όπως θα κινείται) και όσο θα έχει αρχίσει να κοστίζει σε διάφορες "συντηρήσεις" κι επισκευές; Μάλλον "όχι" είναι απάντηση.

Φιλος με Prius του 2005, τα ιδια πραγματα του λεγαν οταν το αγορασε καινουργιο. Οντως το 2017, με 290.000χλμ επρεπε να αλλάξει μπαταρια το οποιο του κόστισε 2450 ευρώ (σε επίσημο της Toyota). Το αμάξι το έχει ακόμα και δουλεύει (έφτασε τα 400.000) και παρολο την αλλαγη της μπαταριας η οικονομια που του εχει κάνει αξίζει το κοστος της

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...