Προς το περιεχόμενο

Vitara, Yaris (FH) ή Yaris Cross (FH)?


broxopios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

35 λεπτά πριν, cyberguy είπε

Φιλος με Prius του 2005, τα ιδια πραγματα του λεγαν οταν το αγορασε καινουργιο. Οντως το 2017, με 290.000χλμ επρεπε να αλλάξει μπαταρια το οποιο του κόστισε 2450 ευρώ (σε επίσημο της Toyota). Το αμάξι το έχει ακόμα και δουλεύει (έφτασε τα 400.000) και παρολο την αλλαγη της μπαταριας η οικονομια που του εχει κάνει αξίζει το κοστος της

Δεν είναι μόνο η μπαταρία. Ο συνολικός σχεδιασμός και κατασκευή από τις αυτοκινητοβιομηχανίες γίνεται πλέον -επίσημα- για έναν ορίζοντα 10ετίας. Το πολύ. Κάποια κομμάτια θα βγάλουν παραπάνω κάποια μπορεί ούτε καν τόσα χρόνια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

21 minutes ago, theopan said:

Δεν είναι μόνο η μπαταρία. Ο συνολικός σχεδιασμός και κατασκευή από τις αυτοκινητοβιομηχανίες γίνεται πλέον -επίσημα- για έναν ορίζοντα 10ετίας. Το πολύ. Κάποια κομμάτια θα βγάλουν παραπάνω κάποια μπορεί ούτε καν τόσα χρόνια.

source?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, cyberguy είπε

source?

Απευθύνσου στα R&D τμήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών για να σου δώσουν τα στοιχεία. Μάλλον δεν θα σου τα δώσουν όμως καθώς δεν έχουν τέτοια υποχρέωση.

Ούτε εγώ έχω καμιά υποχρέωση -και μάλιστα "αμισθί"- να σου "τεκμηριώσω" τα γνωστά και τα αυτονόητα. Κάτι που μπορείς να κάνεις είναι να ανοίξεις το εργοστασιακό βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου σου και να δεις που σταματάει το πλάνο συντήρησης. 10 χρόνια και 150κ. χλμ. μάλλον θα είναι ή 10 χρόνια και 200κ χλμ. αν είσαι τυχερός και συνήθως στα diesel. Αυτό είναι ενδεικτικό και αυτό είναι έμμεση παραδοχή τους για το "προσδόκιμο" των αυτοκινήτων. Ο Έλληνας βέβαια επειδή είναι -διαχρονικά- φτωχός και κατάντησε πλέον πάμφτωχος, έχει την απαίτηση να κρατήσει το αμάξι του 50 χρόνια και να κάνει 1 δισεκατομμύριο χιλιόμετρα αν γίνεται. Δεν λειτουργεί έτσι όμως πια. Ειδικά στη σημερινή εποχή...

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε κάθε περίπτωση, η υβριδική (ή αμιγώς ηλεκτρική) κίνηση έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις παγκοσμίως, οπότε και αναμένεται μεγάλη μείωση στο κόστος αντικατάστασης των μπαταριών (έχουν μπει διάφοροι παικτΑΙ στο παιχνίδι, όπως επί παραδείγματι η Samsung με το εργοστάσιο στην Ουγγαρία). Το επισκέφθηκε η σύζυγος πρόσφατα (λόγω εργασίας) και κρίνοντας από τις φωτογραφίες, πρόκειται για τεράστια μπιζνα.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Έχουμε τυχόν συγκριτική εμπειρία από το Vitara Strong Hybrid σε σχέση με τα υβριδικά της Toyota;

Για παράδειγμα, πόσο καλά ρολάρει με τον ηλεκτρικό μόνο, πόση καθυστέρηση έχει σε άνοιγμα γκαζιού για να ανάψει ο θερμικός, καταναλώσεις σε αστικό περιβάλλον (π.χ. έχω διαβάσει για μια τιμή 6 που δεν μού φαντάζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για πλήρη υβριδικότητα), θέματα θορύβου, κα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...