Προς το περιεχόμενο

Διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της άρνησης επιβίβασης σε νεότερα αεροσκάφη της Boeing


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φιλος που πεταξε με ενα , νομιζω πολωνικων αερογραμμων, μου ειπε οτι η πτηση ηταν πολυ ησυχη και ευχαριστη, σαν σκαφος εννοωντας. Οπως και να εχει η φραση η εμπιστοσυνη χτιζεται με το καιρο και διαλυεται σε μια στιγμη ισχυει στην περιπτωση τους 100%

1 ώρα πριν, dpolal είπε

δεν φταιει ο κατασκευαστης αν ενας τυπος δεν εκλεισε καλα τα latches της μηχανης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

34 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε

Αφού σκοτώθηκε ο κόσμος, αφού αυτοκτόνησε ο whistleblower, αφού το γνωρίζαν από πριν και προτίμησαν το damage control αλλά τους έσκασαν τα προβλήματα σε μικρό χρονικό διάστημα μεταξύ τους καθιστώντας το damage control ανέφικτο, αφού έκαναν λόμπυ για λιγότερους κρατικούς ελέγχους, αφού κόπηκε η κρατική χρηματοδότηση και είναι και οι ξέρεις ποίοι στη μέση, κλασική σειρά γεγονότων του φιλελε καπιταλισμού που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε τραγωδίες και έρχεστε μερικοί να μας πειτε πως διόρθωσε η αγορά, δουλεψε το σύστημα, κομουνιστές κακοί. 

Εσύ μίλησες για αγορά, σου απάντησα τι συνέβη στην Boeing από άποψη αγοράς. Δεν απαλλάσσονται από τυχόν ποινικές ευθύνες τα στελέχη της Boeing. Επίσης ας μην σχολιάσουμε τα αεροπλάνα των σοβιετικών, που ο πρώτο τους jet airliner (Tu-104) ήταν ένα τροποποιημένο βομβαρδιστικό με χάλια ιστορικό ασφάλειας. Αν νομίζεις ότι χωρίς ιδιωτικές εταιρείες, δηλαδή με κράτος σε ρόλο ελεγκτή και ελεγχόμενου (ως μεγαλομέτοχος της εταιρείας που σχεδιάζει το αεροπλάνα) θα είναι καλύτερα, τι να πω...

47 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε

Αλήθεια αυτό το proprietary πως θες να επιβάλλεται, από την κυβέρνηση ή από άντρες ασφαλείας ιδιωτικών εταιριών;

Μέσω των νόμων για το copyright, τα trademark, και τις πατέντες που υπάρχουν ήδη, αυτό σημαίνει proprietary. Στο θέμα του type certification από την κυβέρνηση αν εννοείς αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, cumulus είπε

Για μια ακομη φορα διαβάζουμε τις γνωστές γραφικότητες των προοδευτικών του φορουμ με επιλεκτικές ευαισθησίες. 

 

Mε ενδιαφερον περιμενω να διαβασω την δικη σου αποψη.

(εκτος και αν την εγραψες παρακατω που δεν εφτασα ακομα)

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, nkarama είπε

Ταυτόχρονα, οι αεροπορικές εταιρίες θεωρούν ότι πληρώνουν πολλά λεφτά στους πιλότους,

 

0e49534bb7bda12ef79fc8c1dfab40a2.jpg

9 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε

Για μια ακομη φορα διαβάζουμε τις γνωστές γραφικότητες των προοδευτικών του φορουμ με επιλεκτικές ευαισθησίες. 

Coming soon!

istockphoto-1048532298-612x612.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Shinji ikari είπε

Αυτό δεν είναι στον κατασκευαστή, είναι στο συντηρητή, το συγκεκριμένο απ' οτι είπαν είναι από τα καλύτερα, δεν είχε ποτέ πρόβλημα. 

 

57 λεπτά πριν, ea6gka είπε

δεν φταιει ο κατασκευαστης αν ενας τυπος δεν εκλεισε καλα τα latches της μηχανης

Μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα.

Καταρχήν αποκολλήθηκαν και τα 2 καλύμματα του κινητήρα που κλείνουν με χωριστά latches από όσο θυμάμαι.
Να τα ξέχασε και τα 2 ανοικτά ο συντηρητής μπορεί να συμβεί αλλά είναι κομματάκι δύσκολο.

Επιπλέον, εξωτερικό οπτικό pre flight check κάνει συνήθως ο κυβερνήτης ή ο συγκηβερνήτης ή και οι δύο, αν θυμάμαι πάλι.
Να μην είδε/αν ότι και τα 2 καλύμματα είναι ανοικτά και αυτό κομματάκι δύσκολο και πολλές συμπτώσεις μαζεύτηκαν στη συγκεκριμένη περίπτωση μου φαίνεται.

Μένει να δούμε τί έχει συμβεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, froyd είπε

H Boeing ήταν ιδιωτική εταιρία με μόνο έσοδο τις κρατικές επιχορηγήσεις για δεκαετίες. Στην ουσία ήταν κρατική. Αποτέλεσμα ήταν να φτιάξει το καλύτερο και πιο αξιόπιστο αεροπλάνο, το 737. Ήδη μία δεκαετία τώρα, είναι πλήρως ιδιωτική. Αμέσως ξεκίνησαν τα θέματα ασφάλειας, τυχαίο; δεν νομίζω

Ταυτόχρονα, οι αεροπορικές εταιρίες θεωρούν ότι πληρώνουν πολλά λεφτά στους πιλότους, και θέλουν το αεροπλάνο να γίνει αυτόματο, ώστε να το οδηγούν όσο το δυνατόν πιό εύκολα λιγότερο εξειδικευμένοι υπάλληλοι, άρα και πιο φτηνοί. Εξ ού και το αυτόματο σύστημα που έβαλαν στο 737 max και το οποίο προκάλεσε τα ατυχήματα. Οι έμπειροι πιλότοι έσωσαν το αεροπλάνο τους απενεργοποιώντας το αυτόματο, όταν αυτό υποχρέωνε το αεροσκάφος να κάνει βουτιά θανάτου λόγω λάθος εκτίμησης

Ολα για τα λευτά..... Ολα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Για τα πολλά τεχνικά και μανατζαρέικα προβλήματα της Boeing τα τελευταία χρόνια, το πως μεταβλήθηκε προς το χειρότερο η φιλοσοφία της εταιρείας μετά τη συγχώνευση με τη McDonnell Douglas κλπ έχουν γραφτεί πολλά ενώ πλέον υπάρχουν και αρκετά σχετικά ντοκιμαντέρ.

Το ντοκιμαντέρ είναι στο netflix και ουσιαστικά παρουσιάζει όλες τις πτυχές των προβλημάτων της εταιρείας. Είσαι ο μοναδικός που έγραψε σωστά για το θέμα (συγχώνευση με τη McDonnell Douglas), συγγνώμη αλλά η μπαρουφολογία σε αυτό το θέμα ήταν κορυφαία ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kurkosdr said:

Εσύ μίλησες για αγορά, σου απάντησα τι συνέβη στην Boeing από άποψη αγοράς.

Διορθωθηκε ειπες, η ουσια ειναι να μη φτανει σε σημειο να χρειαζεται τετοια "διορθωση". Οτι θα απαλαχθουν ειναι εγγυημενο, στον ποιο μικρο θα πεσει η ευθυνη ως συνηθως κι αν, αντε να παρουν και κανα χρυσο αλεξίπτωτο.

1 hour ago, kurkosdr said:

ας μην σχολιάσουμε τα αεροπλάνα των σοβιετικών

εεε; θα επρεπε; μια χαρα χρησημοποιουμε σοβιετικο whataboutism οταν μας συμφερει βλεπω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, newlynx είπε

Το ντοκιμαντέρ είναι στο netflix και ουσιαστικά παρουσιάζει όλες τις πτυχές των προβλημάτων της εταιρείας. Είσαι ο μοναδικός που έγραψε σωστά για το θέμα (συγχώνευση με τη McDonnell Douglas), συγγνώμη αλλά η μπαρουφολογία σε αυτό το θέμα ήταν κορυφαία ;)

Είμαι σίγουρος όμως ότι δεν αναφέρει τίποτα για DEI και ESG score... Δεν θα τολμούσαν ποτέ να αναφέρουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε

Διορθωθηκε ειπες

Διορθώθηκε στο οικονομικό κομμάτι.

58 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε

η ουσια ειναι να μη φτανει σε σημειο να χρειαζεται τετοια "διορθωση".

Γι'αυτό υπάρχει η FAA, το ότι η FAA δεν έκανε τη δουλειά της είναι ευθύνη της κυβέρνησης. Τουλάχιστον τώρα έγιναν διορθωτικές κινήσεις, πχ άρση του self-certification, αν το κράτος ήταν ελεγκτής και ελεγχόμενος θα ήταν ακόμα χειρότερα. Γι'αυτό έφερα ως παράδειγμα την ΕΣΣΔ όπου ίσχυε ακριβώς αυτό.

58 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε

Οτι θα απαλαχθουν ειναι εγγυημενο, στον ποιο μικρο θα πεσει η ευθυνη ως συνηθως κι αν, αντε να παρουν και κανα χρυσο αλεξίπτωτο.

Πως είναι εγγυημένο, πχ στο Dieselgate έπεσαν και φυλακές.

Επεξ/σία από kurkosdr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Αν είναι έτσι τα πράγματα γιατί υπάρχουν εταιρείες όπως η Apple και η Samsung που επενδύουν σε proprietary τεχνολογία αντί απλά να κάνουν package τα τσιπ και το λογισμικό των άλλων όπως υπονοείς; Ακόμα και η Google στη σειρά Pixel άρχισε να αναπτύσσει δικά της chips και επίσης σταμάτησε να δίνει το camera app στο AOSP για να μπορεί να το αναπτύξει ως proprietary τεχνολογία υψηλής προστιθέμενης αξίας. Δεν μπορείς να έχεις υψηλά margins αν είσαι μια εταιρεία που απλά κάνει (re)package της τεχνολογία των άλλων (που μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε άλλος) και οι shareholders το ξέρουν. Ναι, το τμήμα τηλεοράσεων της Sony και της Toshiba είναι σκιές τους πρώην εαυτού τους.

Το outsource αυτό καθεαυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία δεν έχει proprietary τεχνολογία, άμα η τεχνολογία παραμένει proprietary το να γίνει outsource κάποια χαμηλής αξίας δουλειά ή η συναρμολόγηση (όπως πχ μπορεί να κάνει η IBM) δεν σημαίνει ότι το προϊόν δεν είναι ξεχωριστό. Είναι κακό για τις θέσεις εργασίας πχ στις ΗΠΑ αλλά όχι για την εταιρεία.

Η Apple αυτό έκανε παλαιότερα. Απλά της γύρισε μπούμεραγκ για άλλους λόγους. Υιοθετώντας λ.χ. την x86/x64 αρχιτεκτονική μετά το τέλος της αρχιτεκτονικής PowerPC, ουσιαστικά μετέτρεψε τους υπολογιστές της σε overpriced PCs. Επιπρόσθετα, δεν μπορούσε να βγάλει εύκολα το κέρδος/αέρα κοπανιστό, όταν τα specs ήταν ίδια με ενός PC. Οπότε τί έκανε; Χρησιμοποίησε μεν ARM τεχνολογία, αλλά την μαγείρεψε μόνη της σε κάτι εντελώς proprietary, και εκτός από τα ωφέλη σε απόδοση, μπορεί να χρεώνει (όπως πάντα) ότι της κατέβει. Για να καταλάβεις την αστειότητα, δεν θέλουν - φυσικά - να αναπτύξουν μια νέα τεχνολογία διάυλων για τους δίσκους, αλλά δεν θέλουν να αγοράζει ο άλλος NVMe των 40€ για αναβάθμιση, οπότε αλλάξανε 1-2 pins και δεν μπορείς να βάλεις ένα κοινό NVMe στο μηχανάκι σου. Τέσπα μεγάλη συζήτηση και ξεφεύγει.

Την Boeing την κατέστρεψε η γελοία απόπειρα να κοπούν τα κόστη, με το να δίνουν σε υπερκατασκευαστές δουλειά που έπρεπε να κάνουν αυτοί (ωχ intel μου θυμίζει αυτό). Όπως θα έχεις δει σε κάθε ρεπορτάζ, ουσιαστικά ο κάθε υποκατασκευαστής είχε δικούς του προμηθευτές ή υποκατασκευαστές και γινότανε μύλος. Δεν είναι δυνατόν σε εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη να μην ελέγχει αυστηρά την εφοδιαστική αλυσσίδα. Για όσους δε πουν πως αυτό δεν μπορεί να συμβεί στη σύγχρονη οικονομία, να θυμίσω πως πριν κάποιους μήνες, εντοπίστηκαν αστεία subparts σε F-35 που δεν είχαν κατασκευαστεί στις ΗΠΑ (όπου η USAF είναι για δύο κύριους λόγους παρανοική στο θέμα και καλά κάνει), και σταμάτησε όλη η γραμμή παραγωγής της LM μέχρι να λυθεί το ζήτημα.

Επιμένω, πως ότι βλέπουμε, είναι στην πράξη απόνερα του νεοκαπιταλισμού. Πριν κάτι χρόνια, ο Sally (που είχε προσγειώσει το σκάφος στον ποταμό Hudson) συμμετείχε σε ένα hearing κάπου στο κονγκρέσσο αν θυμάμαι καλά και έλεγε πως οι μισθοί των πιλότων έχουν πέσει σε ένα τραγικό ποσοστό σε σχέση με πριν 15-20-30 χρόνια. Σε αυτό τον κόσμο ζούμε. Και έχουμε να δούμε πολλά τέτοια - όχι μόνο από την Boeing.

 

6 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Πως είναι εγγυημένο, πχ στο Dieselgate έπεσαν και φυλακές.

Θα σου πρότεινα να δεις το The Big Short αν δεν το έχεις κάνει ήδη. ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια τρελά πράγματα στον έλεγχο τραπεζών και στο τέλος παρά την απίστευτη κρίση που δημιουργήθηκε, δεν άλλαξε και τίποτα. Μόνο κάποια τρις. φορολογουμένων που άλλαξαν τσέπες. Α και ένα κορόιδο στη Σουηδία (?) που μπήκε φυλακή.

Επεξ/σία από teodoreh
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, kurkosdr said:

Διορθώθηκε στο οικονομικό κομμάτι.

Τι διορθωθηκε φιλε; το αυτονοητο εγινε που γινεται στη ζουγκλα, δεν εκανε καποιος κατι για να διορθωσει το οτιδηποτε.

41 minutes ago, kurkosdr said:

Τουλάχιστον τώρα έγιναν διορθωτικές κινήσεις, πχ άρση του self-certification, αν το κράτος ήταν ελεγκτής και ελεγχόμενος θα ήταν ακόμα χειρότερα.

Το κλασικο, υπαρχουν ηδη κανονες και νομοι που δουλευουν μια χαρα, κραζουμε για self-governance αφου ειμαστε ξερολες, τιμιοι, οχι απληστοι. μολις το παρουμε, κανουμε ακριβως ολα αυτα που ειπαμε πως δε θα κανουμε, μολις γινει το μπαμ και εχουμε αρπαξει οτι προλαβουμε (ποιος νοιαζεται αμα σκοτωθουν ανθρωποι, πλακα κανεις;) ερχεται παλι ο νομος (η κυβερνηση φταιει που μας εδωσε αυτο που θελαμε) οπως πριν και το λεμε διορθωτικη κινηση. Προφανως παντα εαν ο ελεγκτής και ο ελεγχόμενος ειναι ο ιδιος δε γινεται δουλεια, οποτε γιατι να μπει απο την αρχη το self-certification; Και σε λιγα χρονια θα λεμε παλι για ωριμοτητα, δε θα ξαναγινει, δωστε μας self-governance. Δωσε μου ομως ενα παραδειγμα το πως ειναι χειροτερα οταν το κράτος ειναι ελεγκτής και ελεγχόμενος.

1 hour ago, kurkosdr said:

Dieselgate έπεσαν και φυλακές.

Ποιος πηγε φυλακη; ποτε; εδω ανατιναζονται oil platforms, ξεπλενουν τους εργατες με τα σκουπιδια απο τους σωληνες, κατερρευσε η παγκοσμια οικονομια και δεν πηγε κανείς μεσα, ολο το συστημα ειναι φτιαγμενο για να μην ειναι κανεις υπολογος.

1 hour ago, teodoreh said:

Θα σου πρότεινα να δεις το The Big Short

Το Deepwater Horizon (2016), χτυπαει πιο δυνατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Quote

Δεν συμφωνούν όμως όλοι με αυτοί την προσέγγιση.

Ο Ρίτσαρντ Αμπουλάφια, αναλυτής ζητημάτων που αφορούν την αεροπορική βιομηχανία, σε δηλώσεις του στο Associated Press επισήμανε πως τα αεροπορικά ταξίδια είναι ο ασφαλέστερος τρόπος ταξιδιού και ότι καθημερινά στους δρόμους της Αμερικής χάνουν τη ζωή τους περίπου όσοι άνθρωποι θα επέβαιναν σε μία πτήση με αεροσκάφος Boeing 737.

Συγγνώμη κανείς δεν το σχολίασε αυτό; Τι θέλει να πει ο ποιητής; "Τόσοι πεθαίνουν στους δρόμους, ε αν πέσει και κανένα αεροπλάνο δεν τρέχει και τίποτα"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, fast8 said:

Σωστά. 

Αυτό με το DEI και το ESG πολλοί δεν το καταλαβαίνουν και είναι τεράστιο μέρος του προβλήματος στην Boeing και στην ποιότητα των Αμερικανικών εταιρειών γενικά. Για όσους δεν ξέρουν το ESG score παίζει μεγάλο ρόλο για το ποιες εταιρείες παίρνουν επιδοτήσεις, φοροελαφρύνσεις και φυσικά στο επιτόκιο των δανείων. Οι τράπεζες και η κυβέρνηση δηλαδή ευνοούν σε πολύ μεγάλο βαθμό όσους έχουν υψηλό ESG score. Αυτό αυξάνεται με τις προσλήψεις γυναικών και μειονοτήτων.  


Έτσι για παράδειγμα αν θέλεις να έχεις χρηματοδότηση από τις μεγάλες επενδυτικές τράπεζες και την κυβέρνηση θα πρέπει να ακολουθείς τις οδηγίες για DEI προσλήψεις. 
Το πρόβλημα που υποτίθεται ότι λύνει αυτό είναι ο συστημικός ρατσισμός και σεξισμός. Λέει ο λόγος που σε αυτές τις δουλειές υπάρχουν κυρίως λευκοί άντρες (σε μια χώρα που το 70% είναι λευκοί και οι μηχανικοί είναι περισσότερο απο 75% αντρες) είναι ο ρατσισμός και ο σεξισμός. Στην ουσία όμως καταργεί την αξιοκρατία εξαναγκάζοντας τις εταιρείες να παίρνουν εργαζόμενους λιγότερο ικανούς και λιγότερο καταρτισμένους. De facto δεν είναι οι καλύτεροι εργαζόμενοι γιατί αν ήταν το DEI θα ήταν περιττό μέτρο, θα τους επιλέγανε όπως και να έχει.


Είναι όμως αυτό πρόβλημα; Ναι ειδικά σε μεγάλες εξειδικευμένες εταιρείες που θέλουν τους καλύτερους. Απλά δεν υπάρχουν αρκετοί εξειδικευμένοι εργαζόμενοι.  Πχ όταν η TMSC αποφάσισε να κάνει εργοστάσιο στην Αμερική, αποφάσισε να μεταφέρει και μερικές εκατοντάδες Ταϊβανέζους εργαζομένους γιατί δεν μπορούσε να βρει αρκετούς καταρτησμένους σε ολόκληρη την Αμερική. Το ίδιο συμβαίνει και στην Boeing και στις αεροπορικές εταιρείες. Οι περισσότεροι τεχνίτες, κατσαβιδάκιδες και μηχανικοί είναι λευκοί άντρες. Με την απαίτηση να υπάρχουν παντού Λατίνοι, μαύρες, γυναίκες κτλ. κοντά στο 50% μερικές φορές, η δεξαμενή με τους ικανούς εργαζομένους συρρικνώνεται πάρα πολύ  Αναγκαστικά παίρνουν χαμηλότερης ικανότητας εργαζομένους, αν θέλουν τα λεφτά των τραπεζών και του κράτους. Η χαμηλότερη ποιότητα πλέον φαίνεται. 

Και επίσης όταν προσλαμβάνεις κάποιον με προσόν το τι κάνει στο κρεβάτι του ή πόσο φαρδιά είναι η μύτη του, τότε τον εκπαιδεύεις στο να μην ενδιαφέρεται να καλυτερεύσει γνωστικά αφού το προσόν είναι η εμφάνιση και όχι η γνώση.

Φαντάσου να πας σε ένα νοσοκομείο και να εύχεσαι το προσωπικό να είναι "νταϊβέρς", ή να καίγεται το σπίτι σου να εύχεσαι να έχουν τρανσέξουαλ πυροσβέστες γιατί έτσι λειτουργεί το "ινκλούζιον".

Από το ίδιο πάσχει και η αστυνομία τους, βάζουν κάτι γυναίκες κοντές 200 κιλά στην αστυνομία και λογικά περιμένουν οι εγκληματίες να κάτσουν να τους πιάσουν. Το ίδιο φυσικά γίνεται και με παχύσαρκους άντρες αλλά ας πούμε ότι ένας άντρας όταν είναι χοντρός έχει και παραπάνω δύναμη λόγω της διαφοράς σωματικής διάπλασης και μυών.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...