Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου μέχρι 8-9k


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, valankyt είπε

Τα ανωτέρω προβλήματα που ανέφερα είναι κοινά σε όλα τα αντίστοιχα Nissan Qashqai από ότι έχω ενημερωθεί και έχω δει. Επίσης η Nissan είναι θυγατρική της Renault και συνεπώς έχουν κοινά ηλεκτρονικά συστήματα. Πότε στο παρελθόν η Nissan όταν ήταν ανεξάρτητη δεν είχε παρουσιάσει τόσα προβλήματα στα ηλεκτρονικά συστήματα. 

Συνεργάζονται Nissan και Renault με σκοπό την κοινή χρήση κινητήρων-υποσυστημάτων. Καμία δεν είναι "θυγατρική" καμίας. Τα 240.000χλμ. που αναφέρεις πάντως είναι πολλά. Τα πάντα δικαιολογείται και είναι αναμενόμενο να ζητήσει ένα αυτοκίνητο (ακόμα και diesel) με τόση χρήση.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, theo93 είπε

Για τα υπόλοιπα μοντέλα τι γνώμη έχετε?

Υπάρχει καμία καλύτερη πρόταση σε αυτό το budget?

Με συμβιβασμο , φυσικό αέριο ... εαν υπάρχει πρατήριο στην περιοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, theopan είπε

Συνεργάζονται Nissan και Renault με σκοπό την κοινή χρήση κινητήρων-υποσυστημάτων. Καμία δεν είναι "θυγατρική" καμίας. Τα 240.000χλμ. που αναφέρεις πάντως είναι πολλά. Τα πάντα δικαιολογείται και είναι αναμενόμενο να ζητήσει ένα αυτοκίνητο (ακόμα και diesel) με τόση χρήση.

Σε αντίστοιχα μοντέλα Hyundai, Toyota δεν έχουν παρατηρηθεί ανάλογα προβλήματα. Επίσης δεν μιλάμε για μηχανικά προβλήματα αλλά καθαρά για ηλεκτρονικά συστήματα. Και υπάρχει η οικονομία κλίμακας σε κοινή χρήση συστημάτων, υποσυστημάτων ανάμεσα και στις δύο εταιρείες. Συνεπώς έχουν ευπάθεια σε αυτά, έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής η οποία δεν συνάδει με τα χιλιόμετρα αλλά με τις ώρες λειτουργίας και καλείται ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να πληρώσει αδρά ζημιές από την τσέπη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, valankyt είπε

Σε αντίστοιχα μοντέλα Hyundai, Toyota δεν έχουν παρατηρηθεί ανάλογα προβλήματα. Επίσης δεν μιλάμε για μηχανικά προβλήματα αλλά καθαρά για ηλεκτρονικά συστήματα. Και υπάρχει η οικονομία κλίμακας σε κοινή χρήση συστημάτων, υποσυστημάτων ανάμεσα και στις δύο εταιρείες. Συνεπώς έχουν ευπάθεια σε αυτά, έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής η οποία δεν συνάδει με τα χιλιόμετρα αλλά με τις ώρες λειτουργίας και καλείται ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να πληρώσει αδρά ζημιές από την τσέπη του.

Ακόμα κι έτσι να είναι, δεν θέλουμε όλοι να πάρουμε Hyundai και Toyota όμως! Δεν είναι για όλους μας το πρώτο ή μοναδικό κριτήριο η "αξιοπιστία" (όπως κι αν την καταλαβαίνει ή την εννοεί ο καθένας). Τόσα χρόνια προσπαθώ να καταλάβω γιατί δεν το καταλαβαίνετε μερικοί αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβαστή η άποψη σου, από εκεί και πέρα ο κάθε ένας επιλέγει με βάση τις προτιμήσεις του.

Το βασικό όμως είναι όσο πιστός και να είναι κάποιος σε μια εταιρεία να είναι αντικειμενικός όταν προκύπτουν προβλήματα αξιοπιστίας, να τα αποδέχεται, να τα αναφέρει και να μην εθελοτυφλει.

Δεν γίνεται να ρωτάς κατόχους μοντέλων π.χ. συγκεκριμένων premium εταιρειών αυτοκινήτων να σου πουν αν είναι ευχαριστημένοι και αν έχουν προβλήματα και αυτοί να σου λένε τα καλύτερα, άσχετα αν είναι κολλητοί με τις εταιρείες οδικής βοήθειας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, SaFiS said:

O K9K είναι σκυλί. Kινητήρας που υπάρχει από το 2001, ξεκίνησε από Euro 3 και έφτασε Euro 6. Τον φοράνε Renault, Nissan, Dacia, Mercedes, κ.α.

Αυτός είναι στο 1500 ή και στον μικρότερο; 

Επίσης τα πετρέλαια τι προσοχή θέλουν; 

Είχα μόνο βενζίνη και αέριο στο παρελθόν αλλά τα σκέφτομαι σοβαρά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατοχος Clio 4 Diesel και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ο κινητηρας ειναι σκυλι και η καταναλωση στην εθνικη με 120κμ ειναι περιπου 3.6-3.9. Σε μικτο κυκλο καιω γυρω στα 4.8 - 5.1 αλλα με βαρυ ποδι. Στα - οτι για πετρελαιο βαζει λιιιγο παραπανω θορυβο στην καμπινα ο κινητηρας (για τα γουστα μου παντα). Ως κατοχος i20 στο παρελθον μπορω να πω οτι το clio με τα σημερινα δεδομενα ενω δειχνει σπαρτιατικο, η ποιοτητα κατασκευης του ειδικα μεσα στην καμπινα είναι κλασεις ανωτερη, παρα τα σκληρα πλαστικα σε καποια σημεια. Αν εχεις πισω επιβατες κλπ ριξε μια ματια στους πισω χωρους του clio μιας και κατ εμε ειναι το αδυναμο σημείο του, μου μοιαζει κλειστοφοβικο. 

Επειδη εψαχνα γυρω στο διμηνο για αμαξι, μπορω να πω οτι ενα σωστο clio παιζει κοντα στις 10.000...

 

Οσον αφορα στα i20 & ceed, επειδή κοιτουσα και αυτα, ειναι overall πιο αξιοπιστα απ το clio αλλα ο κινητηρας του Γαλλικού ειναι διαμαντι. Επισης, κρατα κατα νου οτι το 99.9% των diesel hyundai & kia ειναι 1.100 κυβικα που ειναι αρκετα ψοφιος κινητηρας. Δεν κοιτας να βαλεις φωτια στην ασφαλτο ομως ισως σε ενοχλήσει οτι ειναι ραθυμο πολυ. Η εκδοση 1400 αν θυμαμαι καλα δεν ηρθε στην Ελλάδα σε diesel και γι αυτο στο car θα βρεις μετρημενα στα δαχτυλα 1400, ολα εισαγωγης. Οτι και να επιλεξεις απ αυτα τα μοντέλα που σου ανεφερα, εφ οσον βρεις σωστο αμαξι και περασει τους ελεγχους, δεν ανησυχεις για κατι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...