Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου μέχρι 8-9k


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους, είμαι ιδιοκτήτης ενός Peugeot 307 1400 με LPG τα τελευταία χρόνια. Σε λίγους μήνες πρέπει να γίνει αλλαγή δεξαμενής και μαζί με κάτι άλλα μαζέματα που θέλει λόγω 20ετίας+ το κόστος θα ξεπερνούσε τα 2κ, οπότε αποφάσισα να πάω σε κάποιο μεταχειρισμένο.

Απο έρευνες στο car.gr σε αυτό το budget βρίσκω:
- Renault Clio Diesel > 2015
- Ford Fiest Diesel/Βενζίνη >2015
- Peugeot 207 Diesel/Βενζίνη >2015
- VW Polo Diesel >2014
- Hyundai i20 >2014/2015
- Hyundai i30 Diesel >2012
- Kia Ceed Diesel >2011

Τι γνώμη έχετε για αυτά τα μοντέλα;

Επειδή είχα συνηθίσει σε τιμές ταξιδιού με αέριο με το diesel/βενζίνη θα μου κακοφανεί πολύ? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, theo93 είπε

Καλημέρα σε όλους, είμαι ιδιοκτήτης ενός Peugeot 307 1400 με LPG τα τελευταία χρόνια. Σε λίγους μήνες πρέπει να γίνει αλλαγή δεξαμενής και μαζί με κάτι άλλα μαζέματα που θέλει λόγω 20ετίας+ το κόστος θα ξεπερνούσε τα 2κ, οπότε αποφάσισα να πάω σε κάποιο μεταχειρισμένο.

Απο έρευνες στο car.gr σε αυτό το budget βρίσκω:
- Renault Clio Diesel > 2015
- Ford Fiest Diesel/Βενζίνη >2015
- Peugeot 207 Diesel/Βενζίνη >2015
- VW Polo Diesel >2014
- Hyundai i20 >2014/2015
- Hyundai i30 Diesel >2012
- Kia Ceed Diesel >2011

Τι γνώμη έχετε για αυτά τα μοντέλα;

Επειδή είχα συνηθίσει σε τιμές ταξιδιού με αέριο με το diesel/βενζίνη θα μου κακοφανεί πολύ? :P

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ; 

Κινείσαι περισσότερο εντός πόλης ; 

Clio diesel  έχει κυκλοφορησει πολύ σε leasing οπότε θέλει καλό ψάξιμο .

Πολλά μπορεί να είναι και εισαγωγής .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ; 

Κινείσαι περισσότερο εντός πόλης ; 

Clio diesel  έχει κυκλοφορησει πολύ σε leasing οπότε θέλει καλό ψάξιμο .

Πολλά μπορεί να είναι και εισαγωγής .

και δεν ξέρεις και ποια έκδοση/'αλογα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά κοντά στα 15-20κ per year αλλά επειδή είχα το LPG έκανα αρκετά ταξιδάκια τα σκ.

Έχω δει το 1500cc που λένε είναι καλός κινητήρας.

Για τo Ceed/i30 τι γνώμη έχετε παρόλο που είναι παλιότερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, theo93 είπε


- Renault Clio Diesel > 2015

Επειδή είχα συνηθίσει σε τιμές ταξιδιού με αέριο με το diesel/βενζίνη θα μου κακοφανεί πολύ? :P

Αυτό. Χωρίς περαιτέρω συζήτηση. Όχι απλά δεν θα σου κακοφανεί αλλά θεώρησε δεδομένο ότι θα σου κοστίζει λιγότερο σε καύσιμο από αυτό που έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, theopan είπε

Αυτό. Χωρίς περαιτέρω συζήτηση. Όχι απλά δεν θα σου κακοφανεί αλλά θεώρησε δεδομένο ότι θα σου κοστίζει λιγότερο σε καύσιμο από αυτό που έχεις.

Καλή επιλογή το Clio σε diesel, αλλά θεωρώ ότι το 307 με υγραέριο θα είναι οικονομικότερο λόγω της μισής τιμής περίπου που έχει ένα λίτρο υγραερίου σε σχέση με αυτό του πετρελαίου κίνησης και ας καίει περισσότερα λίτρα υγραερίου ανά εκατό χιλιόμετρα σε σχέση με την κατανάλωση του Clio. Επίσης αν παρουσιάσει βλάβες ένα σύγχρονο turbodiesel σε μπεκ, αντλία πετρελαίου, εγκέφαλο Adblue και φίλτρο dpf οι ζημιές είναι της τάξεως εκατοντάδων αν όχι χιλιάδων ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, theo93 είπε

Επειδή είχα συνηθίσει σε τιμές ταξιδιού με αέριο με το diesel/βενζίνη θα μου κακοφανεί πολύ? :P

με βενζίνη θα πάθεις σοκ , τουλάχιστον μπορείς να ξαναβάλεις υγραέριο

με πετρέλαιο ναι , θα σου κακοφανεί αρκετά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, valankyt είπε

Καλή επιλογή το Clio σε diesel, αλλά θεωρώ ότι το 307 με υγραέριο θα είναι οικονομικότερο λόγω της μισής τιμής περίπου που έχει ένα λίτρο υγραερίου σε σχέση με αυτό του πετρελαίου κίνησης και ας καίει περισσότερα λίτρα υγραερίου ανά εκατό χιλιόμετρα σε σχέση με την κατανάλωση του Clio. Επίσης αν παρουσιάσει βλάβες ένα σύγχρονο turbodiesel σε μπεκ, αντλία πετρελαίου, εγκέφαλο Adblue και φίλτρο dpf οι ζημιές είναι της τάξεως εκατοντάδων αν όχι χιλιάδων ευρώ.

Οι καταναλώσεις του 1.5 με τα λίγα άλογα (75 ή 90) είναι πάντα κάτω από 5lt/100km. Σε ανοιχτό δρόμο ακόμα και κάτω από 4lt/100. Με 110-120+ μιλάω. Το είχα οδηγήσει πριν μερικά χρόνια Κόρινθο-Λαμία-Κόρινθο και δεν το πίστευα. Κάτι 3,7-3,8 θυμάμαι. Το υγραέριο κοστίζει αρκετά παραπάνω νομίζω από τα μισά σε σχέση με το πετρέλαιο. Η κατανάλωση του "αρχαίου" πια 307 σε υγραέριο δε νομίζω ότι είναι μικρότερη από 8-9 λίτρα στα 100. Do the math. Και δεν έχει καμία σχέση η αίσθηση και η ροπή του diesel. Του 2015 δεν έχουν Adblue, δεν ξέρω αν έβαλαν σε αρκετά μεταγενέστερα αλλά και να έχει δεν είναι πρόβλημα αυτό. Παραμύθια είναι τα περί "προβλημάτων" με εξαίρεση τα μοντέλα του PSA.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να ισχύει αυτό, γιατί σε Nissan Qashqai 1.7 Turbodiesel με 240000 χιλιόμετρα αλλαγή μία φορά εγκεφάλου Adblue και εγκεφάλου κινητήρα στις 99.000 χιλιόμετρα εντός εγγύησης και στις 240.000 χιλιόμετρα εγκεφάλου Adblue με 1400 ευρώ δεν είναι και λίγο. Επιπρόσθετα χρήζει αλλαγή ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τουρμπίνας με κόστος αλλαγής στα 2500 ευρώ καθώς χρειάζεται να κατέβει ο κινητήρας. Αλλαγή δυναμό στις 150.000 χιλιόμετρα με 1030 ευρώ και στις 200.000 χιλιόμετρα αλλαγή ηλεκτρονικού θερμοστάτη και ψυγείου νερού αυτοκινήτου με κόστος 1100 ευρώ καθώς λύνεται όλη η μετώπη του αυτοκινήτου. Όλες οι ανωτέρω αλλαγές έγιναν στην αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

με βενζίνη θα πάθεις σοκ , τουλάχιστον μπορείς να ξαναβάλεις υγραέριο

με πετρέλαιο ναι , θα σου κακοφανεί αρκετά

Με φ.α.; ;😂 

Δε το προτείνεις να μην περιμένουμε παραπάνω άτομα στις αντλίες;  😂 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, valankyt said:

Μακάρι να ισχύει αυτό, γιατί σε Nissan Qashqai 1.7 Turbodiesel με 240000 χιλιόμετρα αλλαγή μία φορά εγκεφάλου Adblue και εγκεφάλου κινητήρα στις 99.000 χιλιόμετρα εντός εγγύησης και στις 240.000 χιλιόμετρα εγκεφάλου Adblue με 1400 ευρώ δεν είναι και λίγο. Επιπρόσθετα χρήζει αλλαγή ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τουρμπίνας με κόστος αλλαγής στα 2500 ευρώ καθώς χρειάζεται να κατέβει ο κινητήρας. Αλλαγή δυναμό στις 150.000 χιλιόμετρα με 1030 ευρώ και στις 200.000 χιλιόμετρα αλλαγή ηλεκτρονικού θερμοστάτη και ψυγείου νερού αυτοκινήτου με κόστος 1100 ευρώ καθώς λύνεται όλη η μετώπη του αυτοκινήτου. Όλες οι ανωτέρω αλλαγές έγιναν στην αντιπροσωπεία.

Όλα αυτά περισσότερο μου φέρνουν σε προβληματικό μοντέλο αυτοκινήτου, παρά σε προβλήματα των diesel κινητήρων γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα Clio που ψαχνει ο T/S δεν ειχαν AdBlue. Μπηκε αργοτερα στο προηγουμενο Facelift και θα το αναφερει ως μοντελο Blue dCi. Τα προβληματα στο Nissan ειναι θεμα της Nissan, η Renault εδωσε τον κινητηρα και η Nissan προσθεσε οτι αλλο ηθελε…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ανωτέρω προβλήματα που ανέφερα είναι κοινά σε όλα τα αντίστοιχα Nissan Qashqai από ότι έχω ενημερωθεί και έχω δει. Επίσης η Nissan είναι θυγατρική της Renault και συνεπώς έχουν κοινά ηλεκτρονικά συστήματα. Πότε στο παρελθόν η Nissan όταν ήταν ανεξάρτητη δεν είχε παρουσιάσει τόσα προβλήματα στα ηλεκτρονικά συστήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...