Προς το περιεχόμενο

Πόσα λάδια μπορεί να τρώει?


Πέτρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 233
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Έχω τα αναλογικά όργανα, με τον τυπικό δείκτη θερμοκρασίας που στην κορυφή γράφει 90 βαθμοί (θερμοκρασία normal λειτουργίας, ας πούμε) και τερματίζει δεξιά στους 130, ενώ αριστερά ξεκινά από τους 50 (3/4 κύκλου, φαντάσου). Η "κόκκινη" ζώνη είναι στους 120 βαθμούς και πέρα. Τα "βήματα", παρά το αναλογικό του δείκτη, είναι "σκαλοπάτια" κάθε 10, δεν σταματά ενδιάμεσα.

Αντίστοιχα, οι ενδείξεις που μου βγάζει ο "εγκέφαλος" αναφέρουν "θερμοκρασία λαδιού", που ξεκινά από τους 50κάτι όταν αρχίσει να μετρά (στην αρχή βγάζει ---) και αντιστοιχεί χοντρικά σε αυτό που βλέπω στον αναλογικό δείκτη, με κάποια καθυστέρηση συνήθως, αλλά εδώ τα "βήματα" είναι 1-1 βαθμός.

Αυτό που φαίνεται εδώ, μέσα στο στροφόμετρο.

image.png.b9a86f8a2fbea1cf8536b54232e9bc8b.png

Ξαναγράφω, εγώ μαζί σας για αλλαγή στο έτος. Για τον οποιονδήποτε λόγο η εδώ Skoda επιμένει στα 2 χρόνια για το 1ο service. Χτες ακόμα που πήρα για να κλείσω, η αρχική ερώτηση ήταν "Α, κλείσατε δύο χρόνια?", πριν δώσω στοιχεία και περιγραφή.

Δεν τίθεται θέμα για αυτό, αν μου είχαν πει "λάδια-φίλτρα στο 3μηνο/1.000χλμ και μετά κάθε χρόνο", θα το είχα κάνει. Δεν τίθεται θέμα τσιγκουνιάς ή οτιδήποτε άλλο. Αν πουλάνε πχιότητα και "ουάου, σε εμάς δεν χρειάζεστε συχνά", δεν μπορώ να το ξέρω.

Το λάδι που προτείνει η μαμά, 5/30 συγκεκριμένα (θέλει ή αυτό ή 0/20).

Θερμοκρασία νερού (ψυκτικού) είναι το αναλογικό όργανο που έχεις μέσα στο στροφόμετρο. Γενικά στα αυτοκίνητα όταν υπάρχει ένας μετρητής θερμοκρασίας αυτός είναι πάντα ψυκτικού. Η θερμοκρασία λαδιού είναι δευτερεύουσας σπουδαιότητας και όταν υπάρχει βρίσκεται -πλέον στα νεώτερα αυτοκίνητα- μέσα στα μενού της οθόνης.
Κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ. είναι οι αλλαγές που προτείνει η VW στο ίδιο μοτέρ με το δικό σου πάντως. Για να λυθεί η απορία σας.

3 ώρες πριν, nk9 είπε

(καθώς από την μάνα του σιγουρα θα είχε 0-20 που είναι ταμάμ για να τα ψάχνεις και να απορεις για το που πήγαν). Αλλά έτσι ξαφνικά;

Περίεργο...

Δηλαδή εγώ με το δικό μου (diesel Multijet 1.6) που παίρνει επίσης 0W20, τα αλλάζω κάθε 17-20.000 χλμ. ή 1 έτος και ποτέ δεν έχω δει να λείπει σταγόνα (όσο μπαίνει τόσο βγαίνει στην επόμενη αλλαγή) σε 3 έως τώρα αλλαγές στα 70.000 χλμ. πρέπει να νιώθω τυχερός!

Όχι παιδιά! Δεν καίνε "όλα τα νεώτερα αυτοκίνητα" λάδια. Δεν είναι ανάγκη να γενικεύουμε.

Επεξ/σία από theopan
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, theopan είπε

Θερμοκρασία νερού (ψυκτικού) είναι το αναλογικό όργανο που έχεις μέσα στο στροφόμετρο. Γενικά στα αυτοκίνητα όταν υπάρχει ένας μετρητής θερμοκρασίας αυτός είναι πάντα ψυκτικού. Η θερμοκρασία λαδιού είναι δευτερεύουσας σπουδαιότητας και όταν υπάρχει βρίσκεται -πλέον στα νεώτερα αυτοκίνητα- μέσα στα μενού της οθόνης.
Κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ. είναι οι αλλαγές που προτείνει η VW στο ίδιο μοτέρ με το δικό σου πάντως. Για να λυθεί η απορία σας.

Δηλαδή εγώ με το δικό μου (diesel Multijet 1.6) που παίρνει επίσης 0W20, τα αλλάζω κάθε 17-20.000 χλμ. ή 1 έτος και ποτέ δεν έχω δει να λείπει σταγόνα (όσο μπαίνει τόσο βγαίνει στην επόμενη αλλαγή) σε 3 έως τώρα αλλαγές στα 70.000 χλμ. πρέπει να νιώθω τυχερός!

Όχι παιδιά! Δεν καίνε όλα τα αυτοκίνητα λάδια. Δεν είναι ανάγκη να γενικεύουμε.

Τα λάδια 0-20 είναι προσανατολισμένα στην χαμηλή κατανάλωση. Πρόκειται για λεπτά λάδια, τα οποία περιορίζουν τις τριβές. Όμως με αυτά παρατηρείται και αυξημένη κατανάλωση λαδιου. Σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχει ως δεύτερη εναλλακτική τα 5-30, τα οποία είναι παχυτερα. Επειδή, λοιπόν, με τα πρώτα πέφτει γκρίνια από τους πελάτες, δεν είναι τυχαίο πως πολλές αντιπροσωπείες, μετά την πρώτη αλλαγή, χρησιμοποιούν τα δεύτερα. True story και γνωστό στην πιάτσα.

Επίσης, εάν δεν μένεις πχ στην Φλώρινα, είναι προτιμότερα τα δεύτερα λόγω των κλιματολογικών συνθηκών της χώρας μας.

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nk9 είπε

Τα λάδια 0-20 είναι προσανατολισμένα στην χαμηλή κατανάλωση. Πρόκειται για λεπτά λάδια, τα οποία περιορίζουν τις τριβές. Όμως με αυτά παρατηρείται και αυξημένη κατανάλωση λαδιου. Σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχει ως δεύτερη εναλλακτική τα 5-30, τα οποία είναι παχυτερα. Επειδή, λοιπόν, με τα πρώτα πέφτει γκρίνια από τους πελάτες, δεν είναι τυχαίο πως πολλές αντιπροσωπείες, μετά την πρώτη αλλαγή, χρησιμοποιούν τα δεύτερα. True story και γνωστό στην πιάτσα.

Επίσης, εάν δεν μένεις πχ στην Φλώρινα, είναι προτιμότερα τα δεύτερα λόγω των κλιματολογικών συνθηκών της χώρας μας.

 

Δεν έχω κανένα λόγο να αλλάξω ιξώδες όταν όπως έγραψα λειτουργεί υποδειγματικά. Στο δικό μου δεν προτείνει εναλλακτικό τύπο μάλιστα (το βιβλίο του τουλάχιστον). 0W20 μόνο σε όσα μοντέλα έχουν Adblue και 0W30 στα παλιότερα που δεν είχαν. Μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, theopan είπε

Δεν έχω κανένα λόγο να αλλάξω ιξώδες όταν όπως έγραψα λειτουργεί υποδειγματικά. Στο δικό μου δεν προτείνει εναλλακτικό τύπο μάλιστα (το βιβλίο του τουλάχιστον). 0W20 μόνο σε όσα μοντέλα έχουν Adblue και 0W30 στα παλιότερα που δεν είχαν. Μόνο.

Δεν έγραψα ότι πρέπει να αλλάξεις ιξώδες.

Λέω ότι σε πολλές εταιρειες το 0-20 έχει ως προτεινόμενη εναλλακτική το 0-30 και συνήθως με αυτό προχωράνε (για τους λόγους που ανέφερα).

Αυτό που ξέχασα να γράψω είναι πως αναφέρομαι σε βενζινοκίνητα. Για πετρελαιοκίνητα δεν γνωρίζω διότι δεν με έχει απασχολήσει το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λογος που πολλα συγχρονα αυτοκινητα καινε λαδια ειναι κυριως λογω των νεων ελατηριων στα πιστονια ,ο ρολος των "ελατηριων" ειναι να "σκουπιζουν" τον κυλινδρο καθως το εμβολο κινειται για να μην εισερχεται λαδι απο το καρτερ στον θαλαμο καυσης.

Αυτα τα ελατηρια εχουν γινει πιο "ασθενικα" στα νεα αμαξια για να μειωθει η τριβη που δημιουργουν και ετσι να εχουμε μικροτερη καταναλωση ,παρενεργεια αυτου ειναι οτι το σκουπισμα δεν γινεται σωστα και λιγο λαδι καταληγει στον θαλαμο καυσης και καιγεται.

Στα λεπτοτερα λαδια (και οταν το λαδι το εχουμε πολυ καιρο και αρχιζει να σπαει) το προβλημα ειναι μεγαλυτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καινούργιο αυτοκίνητο, αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού 5000/7000

Σε κάθε όχημα που έχω πάρει καινούργιο,αυτήν την οδηγία είχα 

Και σε Volkswagen το ίδιο 

Μετά κάθε 10000,η αλήθεια είναι ότι έχει κάψει πολύ,1 λίτρο σε τόσο νέο μοτέρ είναι υπερβολή.Τι θα κάνει στα 200.000 χιλιόμετρα?

Πριν λήξη η εγγύηση σού κάνε χιλιόμετρα να δεις αν θα κάψει το ίδιο 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Είναι ποτέ δυνατόν να καίει τόσο πολύ? Εντάξει, γερμανικό είναι, είναι διαβόητα τρομάρα τους.

 

νέες τεχνολογίες πιστεύω εγώ για να πας νωρίτερα σε αλλαγή αυτοκινήτου. opel vectra1,6 του 2005 απλό 375.000 χιλιόμετραδεν καίει λάδι από αλλαγή σε αλλαγή. 25.000 λέει το βιβλίο αλλαγή ακόμη και στην εγγύηση έκανα ένα στη μέση σε εξωτερικό συνεργείο. Τώρα κάθε 6-7 αλλαγή λαδιών και φίλτρου.

Με ανησυχεί κάπου που λες για 100 βαθμούς θερμοκρασία γιατί οι Γερμανοί συνήθως έχουν βαλβίδα στους 92 το υψηλότερο εμένα ποτέ δεν ξεπέρασε τους 95. Αδικαιολόγητο να το δεις.

19 ώρες πριν, SaFiS είπε

Tο μεγα λαθος ειναι οτι αφηνετε τα λαδια για τοσα χλμ και δεν τα κοιτατε κιολας. Οι συντηρησεις που δινουν οι εταιριες ειναι για να δειχνουν αραια service και μετα στα 100k τα περισσοτερα μοτερ πανε για γενικη επισκευη…

Ακριβώς αυτό ακόμη και στην εγγύηση κάντε μία ενδιάμεση έστω σε εξωτερικό συνεργείο να μη σας τα παίρνουν χοντρά οι αντιπροσωπείες.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

T-ROCK 1000cc αναψε λαμπακι λαδιου στις 7.000χλμ . Ηρθε ο πελατης και βαλαμε 1λτ λαδι για να παει λιγο πανω απο την μεση ο δεικτης.

min με max ειναι 1lt  . δεν εχω δει ποτε κατι διαφορετικο.  

Επισης οπως αναφεραν και παραπανω καντε μια αλλαγη λαδιων στις 5-7000χλμ και μετα κρατηστε τα επομενα λαδια μεχρι το πρωτο σερβις που προτεινει η αντιπροσωπεια. 

 

Επεξ/σία από futureshock
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Εξακύλινδρο;

Ναι n52b25 

9 ώρες πριν, endeavour είπε

Δλδ;

Θα πάθει ζημιά κάποια στιγμή εμένα έκαψε βαλβίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ.

Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως).

Όταν γύρισα σπίτι κοίταξα τα λάδια και ισα που "βρεχόταν" η μύτη του δείκτη. Έβαλα ένα λίτρο κι έφτασε στη μέση της ένδειξης στο σίδερο, έκλεισα τρέχοντας ραντεβού για το service και μέχρι τότε βλέπω αστεράκια.

Είναι ποτέ δυνατόν να καίει τόσο πολύ? Εντάξει, γερμανικό είναι, είναι διαβόητα τρομάρα τους.

Να το θεωρήσω "φυσιολογικό" και να έχω πάντα το νου μου ή θα μου έρθει απότομα στο συνεργείο? Λάδια στο γκαράζ, πάντως, δεν έχω. Εννοείται ποτέ κανένα χτύπημα ή οτιδήποτε.

Κοντά 20 χρόνια το κορόλα βενζίνη μόνο ζητούσε, κι αυτό υπό προϋποθέσεις...

Να 'σαι καλά, με έκανες και γέλασα πρωϊνιάτικα! Η αλήθεια είναι ότι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο κατασκευάζονται απο τους δύο πιό σκληρούς λαούς του πλανήτη, τους Γερμανούς και τους Ιάπωνες -οι υπόλοιποι κατασκευαστές είναι για να υπάρχει απλά μια ολίγη ποικιλία στο τραπέζι και μόνο... Έρχεται όμως η στιγμή που κάποιος θα καταλάβει ότι τα γερμανικά ΔΕΝ ειναι ιαπωνικά. Τα γερμανικά [γνωστά και ως φριτέζες] είναι μηχανολογικά υποδεέστερα απο τα Ιαπωνικά. Ανέκδοτα, καλαμπούρια και ιστορίες πολλά στα συνεργεία που ξέρουν καλά και τις δύο σχολές. Εκεί ακόμα και ο άσχετος μαθαίνει και πολλές φορές απορεί με τις διαφορές της νοοτροπίας στην σχεδίαση των κινητήρων και των διαφόρων εξαρτημάτων και μπορεί να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα. Nippon μέχρι να τα κλείσω.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Imola είπε

Να 'σαι καλά, με έκανες και γέλασα πρωϊνιάτικα! Η αλήθεια είναι ότι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο κατασκευάζονται απο τους δύο πιό σκληρούς λαούς του πλανήτη, τους Γερμανούς και τους Ιάπωνες -οι υπόλοιποι κατασκευαστές είναι για να υπάρχει απλά μια ολίγη ποικιλία στο τραπέζι και μόνο... Έρχεται όμως η στιγμή που κάποιος θα καταλάβει ότι τα γερμανικά ΔΕΝ ειναι ιαπωνικά. Τα γερμανικά [γνωστά και ως φριτέζες] είναι μηχανολογικά υποδεέστερα απο τα Ιαπωνικά. Ανέκδοτα, καλαμπούρια και ιστορίες πολλά στα συνεργεία που ξέρουν καλά και τις δύο σχολές. Εκεί ακόμα και ο άσχετος μαθαίνει και πολλές φορές απορεί με τις διαφορές της νοοτροπίας στην σχεδίαση των κινητήρων και των διαφόρων εξαρτημάτων και μπορεί να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα. Nippon μέχρι να τα κλείσω.

Τα Opel πάντως όσο ήταν τουλάχιστον Αμερικανογερμανική εταιρία ήταν σκυλιά (μπορεί ακόμα) , Astra του 2010 και ξεχνάς τι θα πει συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, Πέτρος said:

Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ.

Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως).

Όταν γύρισα σπίτι κοίταξα τα λάδια και ισα που "βρεχόταν" η μύτη του δείκτη. Έβαλα ένα λίτρο κι έφτασε στη μέση της ένδειξης στο σίδερο, έκλεισα τρέχοντας ραντεβού για το service και μέχρι τότε βλέπω αστεράκια.

Είναι ποτέ δυνατόν να καίει τόσο πολύ? Εντάξει, γερμανικό είναι, είναι διαβόητα τρομάρα τους.

Να το θεωρήσω "φυσιολογικό" και να έχω πάντα το νου μου ή θα μου έρθει απότομα στο συνεργείο? Λάδια στο γκαράζ, πάντως, δεν έχω. Εννοείται ποτέ κανένα χτύπημα ή οτιδήποτε.

Κοντά 20 χρόνια το κορόλα βενζίνη μόνο ζητούσε, κι αυτό υπό προϋποθέσεις...

Είναι γνωστό θέμα με τελευταίο - νέο μοτέρ 1.5 (με λειτουργία 2 κυλίνδρων) δυστυχώς, συμβαίνει στο σύνολο των οχημάτων που έχουν αυτό τον κινητήρα και μαζεύουν χιλιόμετρα απο golf, ibiza, kamiq όλα το έχουν. Το έχω ξαναγράψει σε ποστ. Δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλοι κωδικοί κινητήρα και κάποιοι ΔΕΝ έχουν πρόβλημα. Δεν ξέρω αν φταίει το λάδι που προδιαγράφει η VW ή είναι θέμα κινητήρα και απλώς προχωράμε και όσο αντέξει. Θα σου ανοίγει και φωτάκι για τα λάδια μετά ανα διαστήματα.

είχε πάρει με leasing η εταιρεία που δουλεύω skoda 1.5 και το θέμα εμφανίστηκε στο 100% σε όλα τα αυτοκίνητα. απλά βαρέθηκαν να μας βλέπουν στα κέντρα εξυπηρέτησης. Μας βάζουν λάδι στο πορτπαγκάζ. Το γνωρίζουν οι εταιρείες μίσθωσης, το γνωρίζουν οι επίσημες, το γνωρίζουν τα ανεπίσημα συνεργεία, το γνωρίζουν τα βενζινάδικα και αν γεμίζεις συχνά σου δίνουν δώρο λαδακι για παν ενδεχόμενο μη σου ανοίξει φωτάκι σε ταξίδι.

Μου ανοίγει φωτάκι στην εθνική και δεν αγχώνομαι πλέον. Νομίζω ότι βελτιώνεται η κατάσταση με τα χιλιόμετρα, αλλά ναι καίει λάδι αυτό το μοτέρ, θέλει έλεγχο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 χρόνια κάτοχος Golf TSI. Ούτε σταγόνα λάδι. 

Δεν ισχύουν ούτε οι φήμες ούτε ότι διαβάζεις. 

Από εκεί και πέρα το παρακολουθείς και βλέπεις, δεν νοείται να ανεβάζει θερμοκρασία καινούργιο αμάξι και δη λόγω λαδιών, θα απαιτήσεις έλεγχο και εγγραφή αναφορά ευρημάτων και πριν το πάρεις γραπτή διαβεβαίωση ότι δεν συμβαίνει τίποτα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...