Προς το περιεχόμενο

Bmw m3 e46


Alx1998

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 minutes ago, Alx1998 said:

Για να μην ανοίξω άλλο τοπικ και επιστρέψουν οι κανίβαλοι , είχα μια ιδέα που μου ήρθε από έναν φίλο από εδώ μέσα που μου πρότεινε την Ζ3 , αν έπαιρνα ένα Ζ3 από ότι βλέπω στο car.gr είναι όλα 1.8 και 1.9 , αν το έπαιρνα και το δηλωνα δίλιτρο και του έβαζα επάνω τον 3.0 λέτε να είχα θέμα ; Τώρα θα μου πείτε εσύ δεν μαθαίνεις με τίποτα αλλά τεσπά ακούω απόψεις 😁

Και θα πληρωνεις και θα εισαι παρανομος.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, jmmys είπε

Δεν βγήκε 335 Ε46.

Στην επόμενη γενιά,Ε90,υπήρχε η 335 και η διαφορά με την Μ3 Ε46 ήταν 40 αλογα και 350 κυβικά λιγότερα η 335.Με την Μ3 Ε90,110 άλογα και 1000 κυβικά παραπάνω η Μ3.

Δεν ημουν σιγουρος. 330 ηταν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά οι δύο κινητήρες είναι πανομοιότυποι σε εμφάνιση και αν δεν κάνω λάθος ο serial number τους είναι κάπου χωμένος μέσα δηλαδή θα πρέπει να βγάλεις το μοτέρ για να τον δεις καθαρά , μιλάω για το Μ54 της bmw θα έχεις 600 ευρώ τέλη ναι μεν από την άλλη όμως ένα τρομερό fun car που θα γαζωνει με τον εξακύλινδρο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εβαλες στο τραπεζι άλλη μια παράμετρο που τώρα την μοιράστηκες για πρώτη φορά. Το οτι θα είναι 2ο αυτοκίνητο. 

Καταρχάς εννοείς δικό σου 2ο αυτοκίνητο ή μήπως εννοείς οτι οι γονείς σου έχουν αυτοκίνητο, το οποίο θα παίρνεις για τις καθημερινές σου μετακινήσεις και το Μ3 για κ@υλάντα μια στο τόσο; 

Αν έχεις και άλλο αυτοκίνητο δικό σου, η γνώμη μου είναι να το πάρεις να ξεχαρμανιάσεις, να σου φύγει, να δεις απο πρώτο χέρι πως είναι. Αναλογιζόμενος και λαμβάνοντας υπόψιν σου βέβαια τους κινδύνους που έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω. 

Θα το μετανιώσεις αργά ή γρήγορα, αλλά εντάξει, όπως λέμε εδώ και αιώνες, τα πάθη και τα λάθη και τα γούστα πληρωνονται. Δε γνωρίζω την οιικονομική σου κατάσταση, ελπίζω να σε παίρνει χωρίς να σου κάνει μεγάλη ζημιά. 

Εγώ όταν είχα το Μ3, είχα παράλληλα ενα Punto, ενα ΧΤ, ενα R1 και ένα παπί.. Το BMW ηταν μόνιμα παρκαρισμένο και κουνιόταν μόνο 3-4 φορές τον μήνα. Και πάλι ζητούσε τα άντερά του.. Τότε ήμουν 24 όμως και δε με ένοιαζε καθόλου. ΤΟ κράτησα μια 5ετια, αλλά αν ήταν το κυρίως μέσο μου, μπορεί να μην είχε βγάλει ουτε 2 χρόνια..

Καλά το να πάρεις Ζ3 και να του πετάξεις μοτερ 350hp, ξέχασε το. Πες οτι δε το είπες, μη το αναλύσουμε και αυτό τώρα..

Πόσο στο δίνει δε μας έχεις πει ακόμα βέβαια.. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hot take αλλά, εφόσον εχεις δεύτερο αυτοκίνητο, εχεις σκεφτεί να πάρεις ένα τρέιλερ, να παραδώσεις πινακίδες στο bmw (αν τελικά το πάρεις), και να το χρησιμοποιείς σε πίστα (ειτε track days ειτε drift αγώνες ειτε κλειστές αναβάσεις, ότι σου κάνει κέφι); Και την καυλα σου θα κανείς σε πολύ όμορφο βαθμό και την ασφάλεια σου θα εχεις κ το κυνήγι των επιδόσεων θα γίνει με τον σωστό τρόπο και μακριά από τον δρόμο. Κ δεν σε επηρεάζουν ούτε τροχαία ουτε τέλη κυκλοφορίες, να ψάχνεσαι στο ΚΤΕΟ κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, mitsdim1 said:

Hot take αλλά, εφόσον εχεις δεύτερο αυτοκίνητο, εχεις σκεφτεί να πάρεις ένα τρέιλερ, να παραδώσεις πινακίδες στο bmw (αν τελικά το πάρεις), και να το χρησιμοποιείς σε πίστα (ειτε track days ειτε drift αγώνες ειτε κλειστές αναβάσεις, ότι σου κάνει κέφι); Και την καυλα σου θα κανείς σε πολύ όμορφο βαθμό και την ασφάλεια σου θα εχεις κ το κυνήγι των επιδόσεων θα γίνει με τον σωστό τρόπο και μακριά από τον δρόμο. Κ δεν σε επηρεάζουν ούτε τροχαία ουτε τέλη κυκλοφορίες, να ψάχνεσαι στο ΚΤΕΟ κλπ.

Πιστεύω πως όχι γιατί το 90% (αν όχι 99%) αυτών που ψάχνουν αντίστοιχα αυτοκίνητα, θέλουν να βγάζουν γούστα σε δημόσιους δρόμους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, Alx1998 said:

Για να μην ανοίξω άλλο τοπικ και επιστρέψουν οι κανίβαλοι , είχα μια ιδέα που μου ήρθε από έναν φίλο από εδώ μέσα που μου πρότεινε την Ζ3 , αν έπαιρνα ένα Ζ3 από ότι βλέπω στο car.gr είναι όλα 1.8 και 1.9 , αν το έπαιρνα και το δηλωνα δίλιτρο και του έβαζα επάνω τον 3.0 λέτε να είχα θέμα ; Τώρα θα μου πείτε εσύ δεν μαθαίνεις με τίποτα αλλά τεσπά ακούω απόψεις 😁

1. Αυτό που περιγράφεις δεν διαφέρει σε τίποτα από το Μ3, εκτός από το αν σου πουν "άνοιξε καπό" θα δουν όντως έναν εξακύλινδρο (αλήθεια το λένε ακόμα αυτό?). Αν τελικά σε πιάσουν, νομικά είναι ακριβώς το ίδιο. 

2. Θέλεις να κάνεις τις παγαποντιές σου, αλλά δεν κάνεις ούτε το βασικό homework, ούτε έχεις κάποιον να στα πει σωστά. Ε δε γίνονται έτσι αυτά. 

Ο Μ54 που υπάρχει 3λιτρος, δεν υπάρχει 2λιτρος αλλά ξεκινάει από 2.2.

Ο Μ52 που υπάρχει 2λιτρος, δεν υπάρχει 3λιτρος αλλά σταματάει στον 2.8

Οπότε ποιόν ακριβώς 3λιτρο θέλεις να δηλώσεις 2λιτρο?

3. Η μόνη λύση (ο 2.2 δεν γίνεται έτσι απλά 3.0) να είσαι "νόμιμος" είναι ένα original 2.0l Μ52 που γίνεται εσωτερικά 2.8l χωρίς να φαίνεται ΤΙΠΟΤΑ και με σωστά νούμερα. Βέβαια παλιό μοτέρ που θα καίει τον πάτο του χωρίς να είναι Μ και δεν φτάνεις ούτε τα 200 άλογα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρτο το σχεδον Μ3, κανε την κ@υλα σου προσεκτικα και μονος οσο μπορεις, τους κινδυνους στους ειπαν τα παιδια, τα μισα τα θεωρω λιγο υπερβολη αρκει να μην καρφωσεις σε κανεναν. στην τελικη πιο ευκολα θα μαθεις σε ενα γρηγορο αυτοκινητο σχεδον στημενο παρα με ενα διλιτρο BMW που δεν σερνει τα κοματια του. απλα προσοχη, πολλη προσοχη, λαστιχα θελεις καθε λιγο, σερβις πιο συχνα, τα αναλωσημα ακομα πιο συχνα (φρενα, δισκο, ακρομπαροημιμπαροτοπμανουντοσυνεμπλοκοψαλιδοζυγαρα) ωστε να συνεχισεις να το κρατας στην κατασταση που ειναι και πανω απ'ολα ασφαλες για σενα και τους γυρω σου

θελω να πιστευω οτι αρκετοι περασαν απο μια ηλικια 16-22 χρονων, μονιμα βολτα δουλεια και αλητεια τα βραδυα σε κοντρες και εγιναν ανθρωποι τελικα σωστοι))) ασχετο εαν τωρα που μεγαλωνουμε λεμε πως ειμαστε πιο σοβαροι

το πολυ συντηρητικο ειναι και βαρετο :-D 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, bezan said:

παρτο το σχεδον Μ3, κανε την κ@υλα σου προσεκτικα και μονος οσο μπορεις, τους κινδυνους στους ειπαν τα παιδια, τα μισα τα θεωρω λιγο υπερβολη αρκει να μην καρφωσεις σε κανεναν. στην τελικη πιο ευκολα θα μαθεις σε ενα γρηγορο αυτοκινητο σχεδον στημενο παρα με ενα διλιτρο BMW που δεν σερνει τα κοματια του. απλα προσοχη, πολλη προσοχη, λαστιχα θελεις καθε λιγο, σερβις πιο συχνα, τα αναλωσημα ακομα πιο συχνα (φρενα, δισκο, ακρομπαροημιμπαροτοπμανουντοσυνεμπλοκοψαλιδοζυγαρα) ωστε να συνεχισεις να το κρατας στην κατασταση που ειναι και πανω απ'ολα ασφαλες για σενα και τους γυρω σου

θελω να πιστευω οτι αρκετοι περασαν απο μια ηλικια 16-22 χρονων, μονιμα βολτα δουλεια και αλητεια τα βραδυα σε κοντρες και εγιναν ανθρωποι τελικα σωστοι))) ασχετο εαν τωρα που μεγαλωνουμε λεμε πως ειμαστε πιο σοβαροι

το πολυ συντηρητικο ειναι και βαρετο :-D 

Επίσης αρκετοί καρφώθηκαν σε κολώνες και ακόμα χειρότερα πήραν κι άλλους μαζί τους με αποτέλεσμα να μη προλάβουν να γίνουν σωστοί άνθρωποι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Εβαλες στο τραπεζι άλλη μια παράμετρο που τώρα την μοιράστηκες για πρώτη φορά. Το οτι θα είναι 2ο αυτοκίνητο. 

Καταρχάς εννοείς δικό σου 2ο αυτοκίνητο ή μήπως εννοείς οτι οι γονείς σου έχουν αυτοκίνητο, το οποίο θα παίρνεις για τις καθημερινές σου μετακινήσεις και το Μ3 για κ@υλάντα μια στο τόσο; 

Αν έχεις και άλλο αυτοκίνητο δικό σου, η γνώμη μου είναι να το πάρεις να ξεχαρμανιάσεις, να σου φύγει, να δεις απο πρώτο χέρι πως είναι. Αναλογιζόμενος και λαμβάνοντας υπόψιν σου βέβαια τους κινδύνους που έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω. 

Θα το μετανιώσεις αργά ή γρήγορα, αλλά εντάξει, όπως λέμε εδώ και αιώνες, τα πάθη και τα λάθη και τα γούστα πληρωνονται. Δε γνωρίζω την οιικονομική σου κατάσταση, ελπίζω να σε παίρνει χωρίς να σου κάνει μεγάλη ζημιά. 

Εγώ όταν είχα το Μ3, είχα παράλληλα ενα Punto, ενα ΧΤ, ενα R1 και ένα παπί.. Το BMW ηταν μόνιμα παρκαρισμένο και κουνιόταν μόνο 3-4 φορές τον μήνα. Και πάλι ζητούσε τα άντερά του.. Τότε ήμουν 24 όμως και δε με ένοιαζε καθόλου. ΤΟ κράτησα μια 5ετια, αλλά αν ήταν το κυρίως μέσο μου, μπορεί να μην είχε βγάλει ουτε 2 χρόνια..

Καλά το να πάρεις Ζ3 και να του πετάξεις μοτερ 350hp, ξέχασε το. Πες οτι δε το είπες, μη το αναλύσουμε και αυτό τώρα..

Πόσο στο δίνει δε μας έχεις πει ακόμα βέβαια.. 

 

Δικό μου είναι το δεύτερο αυτοκίνητο για μετακινήσεις εντός πόλεως με την βενζίνη στα 2+ θα ήμουν τρελός να έπαιρνα 3λιτρο για καθημερινό ( με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ)

1 ώρα πριν, doctorkostis είπε

Πιστεύω πως όχι γιατί το 90% (αν όχι 99%) αυτών που ψάχνουν αντίστοιχα αυτοκίνητα, θέλουν να βγάζουν γούστα σε δημόσιους δρόμους. 

Δεν ισχύει αυτό , απλά εγώ προσωπικά θα το ήθελα για μια πιο ευρεία χρήση να κάνω και κάνα ταξιδακι καμιά ανάβαση , τώρα με το τρέιλερ με κλείνει πολύ αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, giopa62 said:

Επίσης αρκετοί καρφώθηκαν σε κολώνες και ακόμα χειρότερα πήραν κι άλλους μαζί τους με αποτέλεσμα να μη προλάβουν να γίνουν σωστοί άνθρωποι.

ναι φιλε μου, προσοχη, μονος και καθαρα για την παρτη του.

εδω τα μ@λ@κισμενα με τα πατινια σε ταχειας κυκλοφοριας εχω δει, και αυτα με την ταυτοτητα στο στομα πανε. τα σαξοραλα με λιωμενο λαστιχο κορμοραν καλυτερο ειναι? χωρια που το λαστιχο σηκωνει μεγααααααλη συζητηση (παιδια τι να παρω? αυτο με 250 ευρω η αυτο π μ ειπαν στα 160 και εχει καλα σχολια απο ανθρωπους με i10 που διευρο να πατησεις κατω θα φερνεις σβουρες σαν τις μπαλαρινες του μπολσοι??)

καλα λαστιχα, φρενα, οτι σε συνδεει με την ασφαλτο και παντα με μυαλο και συγκρατηση, εαν εισαι στο σημειο και λες με παιρνει δεν με παιρνει, να ειναι σιγουρος σχεδον οτι ΔΕΝ θα τον παρει και θα το κλαει το σοι του...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, konc είπε

1. Αυτό που περιγράφεις δεν διαφέρει σε τίποτα από το Μ3, εκτός από το αν σου πουν "άνοιξε καπό" θα δουν όντως έναν εξακύλινδρο (αλήθεια το λένε ακόμα αυτό?). Αν τελικά σε πιάσουν, νομικά είναι ακριβώς το ίδιο. 

2. Θέλεις να κάνεις τις παγαποντιές σου, αλλά δεν κάνεις ούτε το βασικό homework, ούτε έχεις κάποιον να στα πει σωστά. Ε δε γίνονται έτσι αυτά. 

Ο Μ54 που υπάρχει 3λιτρος, δεν υπάρχει 2λιτρος αλλά ξεκινάει από 2.2.

Ο Μ52 που υπάρχει 2λιτρος, δεν υπάρχει 3λιτρος αλλά σταματάει στον 2.8

Οπότε ποιόν ακριβώς 3λιτρο θέλεις να δηλώσεις 2λιτρο?

3. Η μόνη λύση (ο 2.2 δεν γίνεται έτσι απλά 3.0) να είσαι "νόμιμος" είναι ένα original 2.0l Μ52 που γίνεται εσωτερικά 2.8l χωρίς να φαίνεται ΤΙΠΟΤΑ και με σωστά νούμερα. Βέβαια παλιό μοτέρ που θα καίει τον πάτο του χωρίς να είναι Μ και δεν φτάνεις ούτε τα 200 άλογα. 

 

Τα τέλη για τον 2.2 και τον 2.0 είναι ίδια δεν θα με πείραζε να δηλωθεί 2.2 αντί για 2.0 , γίνεται ο 2.2 να γίνει 3.0?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, bezan είπε

ναι φιλε μου, προσοχη, μονος και καθαρα για την παρτη του.

εδω τα μ@λ@κισμενα με τα πατινια σε ταχειας κυκλοφοριας εχω δει, και αυτα με την ταυτοτητα στο στομα πανε. τα σαξοραλα με λιωμενο λαστιχο κορμοραν καλυτερο ειναι? χωρια που το λαστιχο σηκωνει μεγααααααλη συζητηση (παιδια τι να παρω? αυτο με 250 ευρω η αυτο π μ ειπαν στα 160 και εχει καλα σχολια απο ανθρωπους με i10 που διευρο να πατησεις κατω θα φερνεις σβουρες σαν τις μπαλαρινες του μπολσοι??)

καλα λαστιχα, φρενα, οτι σε συνδεει με την ασφαλτο και παντα με μυαλο και συγκρατηση, εαν εισαι στο σημειο και λες με παιρνει δεν με παιρνει, να ειναι σιγουρος σχεδον οτι ΔΕΝ θα τον παρει και θα το κλαει το σοι του...

Εντάξει τα παιδιά καλά κάνουν και τα λένε και αυτά όλα γιατί δεν με ξέρουν προσωπικά έχουν ακουστεί και πάρα πολύ με θανατηφόρα τροχαία με νεαρούς οδηγούς που παίρνουν και άλλους στον λαιμό τους κτλ οπότε καταλαβαίνω το "μισός" ( δεν το εννοώ με την πραγματική έννοια της λέξης) , γενικά είμαι και εγώ αρκετά συντηρητικός απλά θέλω και την αλητεία μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φορουμιτης από το μακρινό 2006 και βλέπω ότι όσο περνάνε τα χρόνια το νοητικό επιπεδο πέφτει αρκετά..

αμαξι 25ετιας με κόψε-΄ραψε στο σασι να μπεί μια αδήλωτη μηχανή και να είσαι με το φόβο συνέχεια ότι θα στο κατασχέσουην ανα πάσα στιγμή;; μάλλον βρήκε μπαλαμό ο φίλος σου και θέλει να το ξεφορτωθεί σε σένα. ανταλλακτικά πάει το αμάξι. αστο να σου λέει ότι θελει. δεν είμαστε δεκαετια του 80 και 90. κάποια στιγμή το λάδωμα θα σταματήσει. οι μπαλαμοί δεν τελειώνουν όμως

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...