Προς το περιεχόμενο

Bmw m3 e46


Alx1998

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Alx1998 είπε

Σωστός ισχύει ότι έχω ψηθεί και το ψάχνω για το πράσινο φως αλλά με κρατάει λιγάκι ότι είναι επί της ουσίας και κάτι επικίνδυνο και έχει πιθανότητες να την πατήσεις 

Μπορείς να κάνεις και το άλλο. Να το πάρεις και να βάλεις ξανά ίδια μηχανή με αυτή που γράφει η άδεια, αν δεν σε ενδιαφέρουν τα άλογα. Θα σου μείνει το εμφανισιακό και ότι άλλο έχει φορέσει μηχανικά επάνω. 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχε υποψιν σου οτι δεν θα μπορεις να το ξαναπουλησεις.

Επισης  ΔΕΝ ειναι Μ3 αλλα 3.16 με αλλαγμενο μοτερ

Εχεις δει κανα mx5, mr2 η z3? Παιζουν σε νορμαλ τιμες και δεν εχουν ολα τα θεματα της αδηλωτης μετατροπης

Επεξ/σία από imr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεις να το αντεξεις οικονομικα παρτο.

Οποιος ανεφερε για σαραβαλο 25ετιας ,δεν ξερει τι του γινεται.ασε να λενε με τους κουβαδες κ την ασφαλεια τους -το αμαξι ακομα γαζωνει.

Service βαρανε αγρια,οπως κ καταναλωση (χαλαρα εχεις 16 lt /100) κ πιθανες ζημιες π θα ξεκινανε απο 300-400 ευρω κ πανω.

Ολα ειναι πανακριβα στη bmw κ ειδικα στα M μοντελα.οι μαστορες μολις δουνε Μ σε αντιμετωπιζουν λες κ εισαι βιομηχανος-εφοπλιστης.

Ασφαλειες,βενζινες,βλαβες,service,τελη βγαινει ενα αξιοσεβαστο ποσο /χρονο.

Οι μετατροπες κοβουν σασι για πλακα ,ειδικα αν πας πορτες συνεχεια .χρειαζεται ενισχυση.μετα εβγαζε προβλημα το διαφορικο ,smg πολυ συνηθισμενο ειδικα αν ετρωγε πολλα ζορια σε ζεστες μερες.

Μεταλλα ηθελαν αλλαγη μετα απο καποιες χιλιαδες χλμ.κ στην αντλια βενζινης πονουσαν πολλα m3.

Ρυθμισμα βαλβιδες 

Δε μ ερχεται κατι αλλο στο μυαλο..

 Ευτυχης Κατοχος original m3 e46

 

 

Αν στο δινει κατω απο 10κ κ  ειναι προσεγμενη μετατροπη χτυπα το.

Το αμαξι ειτε ειναι,ειτε δεν ειναι μετατροπη φευγει ευκολα καθοτι απευθυνεται σε συγκεκριμενο αγοραστικο κοινο που το κραταει για λιγο καιρο για ξεχαρμανιασμα.

Καλως η κακως κανενας δεν περνει m3 για ηρεμες βολτες κ super market.η χρηση του ειναι εντελως διαφορετικη κ οποιος το αγοραζει ξερει τι περνει κ γιατι

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, gazp είπε

Ναι, αυτο ειναι και το point μου: οτι και να σου πουμε, τα δεδομενα αυτα που αναφερεις δεν αλλαζουν. Ειτε δεν προχωρας σε αγορα ειτε εις γνωσιν σου το αγοραζεις... Κατα βαθος ξερεις τι δεν "πρέπει" να κανεις αλλα θελεις τοσο πολυ να το κανεις. 

Ακριβώς φίλε , απλά εδώ στην Ελλάδα το να έχεις κάτι πάνω από 1.800 κυβικά είναι πολύ δύσκολο ,ένα αμάξι 3.000 κυβικών (τετοιας χρονολογίας έως το 2010) νόμιμο έχει μόνο τέλη κυκλοφορίας 1.150 ευρώ βάλε και τα τεκμήρια , ασφάλεια , φόρος κτλ τραγικά νούμερα για να κάνεις την κ@@λα σου . Οπότε και αυτόν με την αδηλωτη μετατροπή τον καταλαβαίνω 

4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μπορείς να κάνεις και το άλλο. Να το πάρεις και να βάλεις ξανά ίδια μηχανή με αυτή που γράφει η άδεια, αν δεν σε ενδιαφέρουν τα άλογα. Θα σου μείνει το εμφανισιακό και ότι άλλο έχει φορέσει μηχανικά επάνω. 

Μπα η αλήθεια είναι ότι το θέλω για τα άλογα νομίζω θα χάσει την ουσία του .

3 ώρες πριν, imr είπε

Εχε υποψιν σου οτι δεν θα μπορεις να το ξαναπουλησεις.

Επισης  ΔΕΝ ειναι Μ3 αλλα 3.16 με αλλαγμενο μοτερ

Εχεις δει κανα mx5, mr2 η z3? Παιζουν σε νορμαλ τιμες και δεν εχουν ολα τα θεματα της αδηλωτης μετατροπης

Είναι όμορφα αυτοκίνητα αλλά το συγκεκριμένο όχημα θα το έπαιρνα για την καλή τιμή και για την δύναμη του τα άλλα που ανέφερες είναι πολύ χαμηλά σε άλογα έχω οδήγηση το ΜΧ5 και το Ζ3 έχουν την πλάκα τους αλλά μέχρι εκεί 

2 ώρες πριν, Pankard είπε

Αν μπορεις να το αντεξεις οικονομικα παρτο.

Οποιος ανεφερε για σαραβαλο 25ετιας ,δεν ξερει τι του γινεται.ασε να λενε με τους κουβαδες κ την ασφαλεια τους -το αμαξι ακομα γαζωνει.

Service βαρανε αγρια,οπως κ καταναλωση (χαλαρα εχεις 16 lt /100) κ πιθανες ζημιες π θα ξεκινανε απο 300-400 ευρω κ πανω.

Ολα ειναι πανακριβα στη bmw κ ειδικα στα M μοντελα.οι μαστορες μολις δουνε Μ σε αντιμετωπιζουν λες κ εισαι βιομηχανος-εφοπλιστης.

Ασφαλειες,βενζινες,βλαβες,service,τελη βγαινει ενα αξιοσεβαστο ποσο /χρονο.

Οι μετατροπες κοβουν σασι για πλακα ,ειδικα αν πας πορτες συνεχεια .χρειαζεται ενισχυση.μετα εβγαζε προβλημα το διαφορικο ,smg πολυ συνηθισμενο ειδικα αν ετρωγε πολλα ζορια σε ζεστες μερες.

Μεταλλα ηθελαν αλλαγη μετα απο καποιες χιλιαδες χλμ.κ στην αντλια βενζινης πονουσαν πολλα m3.

Ρυθμισμα βαλβιδες 

Δε μ ερχεται κατι αλλο στο μυαλο..

 Ευτυχης Κατοχος original m3 e46

 

 

Αν στο δινει κατω απο 10κ κ  ειναι προσεγμενη μετατροπη χτυπα το.

Το αμαξι ειτε ειναι,ειτε δεν ειναι μετατροπη φευγει ευκολα καθοτι απευθυνεται σε συγκεκριμενο αγοραστικο κοινο που το κραταει για λιγο καιρο για ξεχαρμανιασμα.

Καλως η κακως κανενας δεν περνει m3 για ηρεμες βολτες κ super market.η χρηση του ειναι εντελως διαφορετικη κ οποιος το αγοραζει ξερει τι περνει κ γιατι

Να το χαίρεσαι το Μ3 σου Ευτυχή ,τα έχω σαν εικόνα αυτά που λες , η αλήθεια είναι και εγώ ως κατοχος bmw τα έχω ζήσει λίγο πολύ αυτά, το αμάξι γενικά είναι αρκετά προσεγμένο και βρίσκεται στα χέρια του φίλου για περισσότερα από 7 χρόνια . Όποιος λέει για m3 οποιοσδήποτε γενιάς ότι είναι σαραβαλο είναι για εκτέλεση πέρα του ότι μιλάμε για ένα αμάξι θρύλος είναι και σίγουρα ένα ιστορικό όχημα με μεγάλη αξία που θα μεγαλώσει και άλλο μελλοντικά 

Επεξ/σία από Alx1998
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα περισσοτερα απο αυτά που αναφέρθηκαν, είναι σωστά και ο @Pankard σου ανεφερε καποια απο τα οποία θα κάνουν την καθημερινότητα σου πολυ πολυ δύσκολη, με την διαφορά οτι έσυ υπολογίζεις περισσότερα απο αυτά, καθώς δε μιλάμε για γνήσιο Μ3, αλλα για μετατροπή. 

Εγώ δεν ήμουν κάτοχος γνήσιου M3, αλλα 316 με μοτέρ Μ3, πριν απο αρκετά χρόνια. 

Επιιγραμματικά να σου αναφέρω ξανά τα κυριότερα. 

Το αυτοκίνητο είναι όλο παράνομο με ο,τι συνεπάγεται αυτό. Ασφάλεια, τέλη, έλεγχοι τροχαίας, μέχρι και ένας απλός έλέγχος για τα χαρτιά σου απο π.χ. μια ΔΙ.ΑΣ., μπορεί να καταλήξει σε κατάσχεση.

Είναι πραγματικά πολύ εύκολο να εντοπίσει κάποιος μια τέτοια μετατροπή, απλώς ανοίγοντας το καπό. Κανένα 316-330 δε γράφει φαρδιά πλατιά MPOWER. Οπότε θα είσαι μόνιμα με ένα άγχος μην σε σταματήσει κάποιος με βασικές γνώσεις αυτοκίνησης ή μην έχεις κάποιο τροχαίο. 

Πάμε στην κατανάλωση.. Είσαι παντού και πάντα πάνω απο 15-18lt στα 100 και αν το πόδι σου είναι βαρύ.. τα 25άρια/100 τα χτυπάς για πλάκα. Οπότε καταλαβαίνεις οτι είσαι βόλτα και 20ρικο κυριολεκτικά. 

Το συνεργείο θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος, είτε πηγαίνεις μπάντες όλη την ώρα, είτε όχι. Ειδικά σε εσένα που μιλάμε για τέτοια μετατροπή. Δε συζητάμε για καμιά φλάτζα κεφαλής, ακόμα και έναν λ να χρειαστεί να αλλάξεις, θα πονέσεις. Δεν είναι για τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα τα Ε46, πόσο μάλλον ενα με αλλαγμένο μοτερ. 

Το αμάξι πυροβολάει, έχει γκάζι, έχει 300+ άλογα και θα το ευχαριστηθείς για όσο καιρό το κρατήσεις, που σου εγγυώμαι οτι δε θα είναι πολύ. Αν φυσικά δε φύγεις πουθενά, γιατί οι μπάντες σε αλάνες και να ελέγχεις πισωκίνητο με 350hp σε στροφή, είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα. 

Ο φίλος σου το κρατάει γιατί πιθανώς την έκανε ο ίδιος την μετατροπή και έχει δώσει τόσα πολλά χρήματα που δε τον συνέφερε να το δώσει πριν κάνει justify όλα αυτά που έδωσε.. Εσύ δε πρόκειται να έχεις το ίδιο συναισθηματικό δέσιμο με το αμάξι με τον φίλο σου. 

Το μόνο καλό είναι οτί δε νομίζω να δυσκολευτείς να το δώσεις, στους 6 μήνες που θα το αποφασίσεις, καθώς όπως και εσύ υπάρχουν πολλοί νεολαίοι με τα μυαλά πάνω απο το κεφάλι τους, που ακούν  Μ3 και το μόνο που σκέφτονται είναι τα φτηνά άλογα. Τα οποία θα χρυσοπληρώσουν κι αυτοι, όπως θα κάνεις και εσύ. 

Γνώμη μου για να μην κάνεις το ιδιο λάθος που έκανα και εγώ και πολλοί άλλοι, βρες ενα RX8 Cosmos προ του '10 (τέλη και ασφάλειες 1300cc, τα μετά του '10 πληρώνουν τέλη βάσει ρύπων, οχι κυβικών) με καλή συμπίεση ή ανακατασκευασμένο, κάτι άλλο τελοσπάντων με το οποίο δε θα βλαστημίσεις ούτε θα κινδυνεύεις. 

Υ.Γ. Δε τον λένε Ευτύχη τον άνθρωπο, ευτυχής κάτοχος γράφει :D :D

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν ο φιλος σου το πουλαει αδηλωτο εγω προσωπικα ουτε καν θα ασχολιομουν γιατι οπως γραφτηκε υπαρχουν τα ρισκα και το χειροτερο για μενα ειναι οτι θα "παντρευτω" αυτο το αυτοκινητο δηλαδη ακομα και να το βαρεθω ή δε το θελω αλλο η ρεαλιστικη καταλυξη ειναι ...ανακυκλωση ή να αρχιζω να το σπαω σε ανταλλακτικα μπας βγαλω 500-1000 ευρ...

 

Απο εκει και περα εγω θα ελεγα στο φιλο να κανει δηλωση κινητηρα https://www.carandmotor.gr/idioktisia/poia-diadikasia-allaxo-kinitira-aytokinitoy-moy

Αυτος ξερει ακριβως απο που πηρε το κινητηρα και ποιος το τοποθετησε.

υπαρχουν πολλοι μηχανολογοι εκει εξω που ασχολουνται και το κοστος δεν ειναι τρελο. Ρωτα σε μια σχολη οδηγων ή σε συνεργεια στη περιοχη σου.

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Γνώμη μου για να μην κάνεις το ιδιο λάθος που έκανα και εγώ και πολλοί άλλοι, βρες ενα RX8 Cosmos προ του '10 (τέλη και ασφάλειες 1300cc, τα μετά του '10 πληρώνουν τέλη βάσει ρύπων, οχι κυβικών) με καλή συμπίεση ή ανακατασκευασμένο, κάτι άλλο τελοσπάντων με το οποίο δε θα βλαστημίσεις ούτε θα κινδυνεύεις. 

 

Και σε αυτό θα θέλει ένα βυτίο από πίσω για να γεμίζει...συν το ρίσκο πότε θα πάρει στο χέρι τον wankel και θα πάει για ανακατασκευή (αν δεν το πάρει βεβαιωμένα ανακατασκευασμένο). Αμαξάρα πάντως και μεταξύ των 2, συμφωνώ.

 

Εμένα γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει κανείς να μπαίνει σε τέτοιο ρίσκο. Αν θες να πάρεις M3, μάζεψε λίγα χρήματα ακόμα και πάρε Μ3. Αν δεν μπορείς λόγω τελών και κόστους χρήσης, άσ'το. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν θα πώ για ατυχήματα κτλ.. Αλλά σκέψου ότι αργά ή γρήγορα ο "φίλος" απο το ΚΤΕΟ, να μην μπορεί να το περάσει γιατί όλο και πιο αυστηρά γίνονται μέτρα. Οπότε για φαντάσου να έρθει η μέρα που δεν θα μπορείς να το περάσεις ΚΤΕΟ, οεο?? 

Σκέψου ότι πάνε να μπλοκάρουν στα ΚΤΕΟ όσουν έχουν αφαιρεσει το DPF, νομίζω καταλαβαίνεις ότι το πράγμα θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο. 

Από την στιγμή που υπάρχει έστω κ μία πιθανότητα το αυτοκίνητο να σου "μείνει" στα χέρια εγώ θα το απέφευγα. Γιατί καλή η κ@ύλα αλλά όταν έρθει το μπλέξιμο εσύ θα βλαστιμάς και ο φίλος σου (που στο έδωσε) θα κάνει το σταυρό του που έφυγε απο πάνω του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

Απο εκει και περα εγω θα ελεγα στο φιλο να κανει δηλωση κινητηρα https://www.carandmotor.gr/idioktisia/poia-diadikasia-allaxo-kinitira-aytokinitoy-moy

Αυτος ξερει ακριβως απο που πηρε το κινητηρα και ποιος το τοποθετησε.

υπαρχουν πολλοι μηχανολογοι εκει εξω που ασχολουνται και το κοστος δεν ειναι τρελο.

Έχω την εντύπωση ότι το θέμα δεν είναι το κόστος της δήλωσης αλλά τα ετήσια τέλη που βγαίνουν κάτι πάνω από 1000ρικο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Pankard είπε

Αν μπορεις να το αντεξεις οικονομικα παρτο.

Οποιος ανεφερε για σαραβαλο 25ετιας ,δεν ξερει τι του γινεται.ασε να λενε με τους κουβαδες κ την ασφαλεια τους -το αμαξι ακομα γαζωνει.

Service βαρανε αγρια,οπως κ καταναλωση (χαλαρα εχεις 16 lt /100) κ πιθανες ζημιες π θα ξεκινανε απο 300-400 ευρω κ πανω.

Ολα ειναι πανακριβα στη bmw κ ειδικα στα M μοντελα.οι μαστορες μολις δουνε Μ σε αντιμετωπιζουν λες κ εισαι βιομηχανος-εφοπλιστης.

Ασφαλειες,βενζινες,βλαβες,service,τελη βγαινει ενα αξιοσεβαστο ποσο /χρονο.

Οι μετατροπες κοβουν σασι για πλακα ,ειδικα αν πας πορτες συνεχεια .χρειαζεται ενισχυση.μετα εβγαζε προβλημα το διαφορικο ,smg πολυ συνηθισμενο ειδικα αν ετρωγε πολλα ζορια σε ζεστες μερες.

Μεταλλα ηθελαν αλλαγη μετα απο καποιες χιλιαδες χλμ.κ στην αντλια βενζινης πονουσαν πολλα m3.

Ρυθμισμα βαλβιδες 

Δε μ ερχεται κατι αλλο στο μυαλο..

 Ευτυχης Κατοχος original m3 e46

 

 

Αν στο δινει κατω απο 10κ κ  ειναι προσεγμενη μετατροπη χτυπα το.

Το αμαξι ειτε ειναι,ειτε δεν ειναι μετατροπη φευγει ευκολα καθοτι απευθυνεται σε συγκεκριμενο αγοραστικο κοινο που το κραταει για λιγο καιρο για ξεχαρμανιασμα.

Καλως η κακως κανενας δεν περνει m3 για ηρεμες βολτες κ super market.η χρηση του ειναι εντελως διαφορετικη κ οποιος το αγοραζει ξερει τι περνει κ γιατι

 

7 ώρες πριν, Alx1998 είπε

Ακριβώς φίλε , απλά εδώ στην Ελλάδα το να έχεις κάτι πάνω από 1.800 κυβικά είναι πολύ δύσκολο ,ένα αμάξι 3.000 κυβικών (τετοιας χρονολογίας έως το 2010) νόμιμο έχει μόνο τέλη κυκλοφορίας 1.150 ευρώ βάλε και τα τεκμήρια , ασφάλεια , φόρος κτλ τραγικά νούμερα για να κάνεις την κ@@λα σου . Οπότε και αυτόν με την αδηλωτη μετατροπή τον καταλαβαίνω 

Μπα η αλήθεια είναι ότι το θέλω για τα άλογα νομίζω θα χάσει την ουσία του .

Είναι όμορφα αυτοκίνητα αλλά το συγκεκριμένο όχημα θα το έπαιρνα για την καλή τιμή και για την δύναμη του τα άλλα που ανέφερες είναι πολύ χαμηλά σε άλογα έχω οδήγηση το ΜΧ5 και το Ζ3 έχουν την πλάκα τους αλλά μέχρι εκεί 

Να το χαίρεσαι το Μ3 σου Ευτυχή ,τα έχω σαν εικόνα αυτά που λες , η αλήθεια είναι και εγώ ως κατοχος bmw τα έχω ζήσει λίγο πολύ αυτά, το αμάξι γενικά είναι αρκετά προσεγμένο και βρίσκεται στα χέρια του φίλου για περισσότερα από 7 χρόνια . Όποιος λέει για m3 οποιοσδήποτε γενιάς ότι είναι σαραβαλο είναι για εκτέλεση πέρα του ότι μιλάμε για ένα αμάξι θρύλος είναι και σίγουρα ένα ιστορικό όχημα με μεγάλη αξία που θα μεγαλώσει και άλλο μελλοντικά 

Εντάξει, τρελανετέ μας τώρα ότι ένα αυτοκίνητο 20ετιας έχει την ίδια ασφάλεια με τα σημερινά.

Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Silverage είπε

 

Εντάξει, τρελανετέ μας τώρα ότι ένα αυτοκίνητο 20ετιας έχει την ίδια ασφάλεια με τα σημερινά.

Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει.

Λες το παλικάρι να θέλει να πάρει M3 για την ασφάλεια;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Silverage είπε

 

Εντάξει, τρελανετέ μας τώρα ότι ένα αυτοκίνητο 20ετιας έχει την ίδια ασφάλεια με τα σημερινά.

Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει.

Σίγουρα η Μ3 Ε46 δεν παρέχει την ίδια ασφάλεια με την καινούρια Μ3,

αλλά με με 6 στάνταρ αερόσακους,και 8 κατόπιν παραγγελίας,ABS,ESP,Corner Braking System,Dynamic Stability Control,μεγάλη ιπποδύναμη και αρκετά άλλα,δεν απεχει και πολύ από ένα σύγχρονο συμβατικό αμάξι σε θέματα ασφάλειας.Δηλαδη αν το συγκρίνω με το δικο μου καινούριο Corolla 1.8 hybrid,δεν βλέπω και πολύ διαφορά.

Βέβαια εδώ δεν μιλάμε για γνήσιο Μ3,αλλά και τα απλά τα ίδια συστήματα είχαν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Nabuko said:

Έχω την εντύπωση ότι το θέμα δεν είναι το κόστος της δήλωσης αλλά τα ετήσια τέλη που βγαίνουν κάτι πάνω από 1000ρικο. 

σιγουρα εχεις δικιο οπως προφανως η αυξημενη καταναλωση βενζινης, περισσοτερο ακριβα αναλωσιμα για αυτη τη μηχανη κτλ

money eater που λενε και στο χωριο

απλως η γνωμη μου ηταν για το νομικο ρισκο (ελεγχο)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Σίγουρα η Μ3 Ε46 δεν παρέχει την ίδια ασφάλεια με την καινούρια Μ3,

αλλά με με 6 στάνταρ αερόσακους,και 8 κατόπιν παραγγελίας,ABS,ESP,Corner Braking System,Dynamic Stability Control,μεγάλη ιπποδύναμη και αρκετά άλλα,δεν απεχει και πολύ από ένα σύγχρονο συμβατικό αμάξι σε θέματα ασφάλειας.Δηλαδη αν το συγκρίνω με το δικο μου καινούριο Corolla 1.8 hybrid,δεν βλέπω και πολύ διαφορά.

Βέβαια εδώ δεν μιλάμε για γνήσιο Μ3,αλλά και τα απλά τα ίδια συστήματα είχαν.

 

 

Ναι η M316i καρακιτσος tuning σίγουρα είχε όλα τα ίδια συστήματα ασφαλείας με την κανονική M3.

__________

Anyway, το θέμα ξεκίνησε απλά γιατί αυτός που το ξεκίνησε θέλει απλά επιβεβαίωση για να προχωρήσει σε αυτό που σκέφτεται, όχι για συμβουλές.

Και μια ειλικρινή απορία, το 2024 με τιμή βενζίνης στα 2 € που λέει ο λόγος , πως αποφασίζει κάποιος να πάρει κάτι τέτοιο και τόσο παλιό ; Εκτός και αν θέλει απλά να κάνει 50 km τον μήνα για τον βλέπει η γειτονιά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Και σε αυτό θα θέλει ένα βυτίο από πίσω για να γεμίζει...συν το ρίσκο πότε θα πάρει στο χέρι τον wankel και θα πάει για ανακατασκευή (αν δεν το πάρει βεβαιωμένα ανακατασκευασμένο). Αμαξάρα πάντως και μεταξύ των 2, συμφωνώ.

 

Εμένα γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει κανείς να μπαίνει σε τέτοιο ρίσκο. Αν θες να πάρεις M3, μάζεψε λίγα χρήματα ακόμα και πάρε Μ3. Αν δεν μπορείς λόγω τελών και κόστους χρήσης, άσ'το. 

Eνοοείται οτι θέλει ένα βυτιο και αυτό απο πίσω, όπως άλλωστε και το M3. Αλλα έχει ενα αμάξι φτιαγμένο για 240 άλογα, οχι για 120 και μετατροπη σε 350 με ο,τι συνεπάγεται αυτό..Και εννοείται οτι κάποια στιγμή θα τον πάρει στα χέρια τον Wankel, για αυτό ανέφερα το ανακατασκευασμένο. Με μια μέτρηση συμπίεσης, καταλαβαίνεις πάνω κάτω πόση ζωή έχει ακόμα το μοτερ. Και με τέλη / ασφάλειες απο 1,3, ίσως να το κρατήσει περιισσότερο και να το φχαριστηθεί χωρις τους κινδύνους του παράνομου μοτερ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...