Προς το περιεχόμενο

Εντυπωσιακά ευέλικτο το νέο ρομπότ Atlas 2 της Boston Dynamics


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Μία ημέρα μετά την ανακοίνωση της απόσυρσης του υδραυλικού Atlas, η Boston Dynamics παρουσίασε μια νέα, πλήρως ηλεκτρική έκδοση του ανθρωποειδούς ρομπότ.

Η νέα γενιά του ρομπότ Atlas στόχο έχει να προσφέρει πολύ μεγαλύτερο εύρος κινήσεων από ό,τι ο προκάτοχός του. Η Boston Dynamics ήθελε με τη νέα έκδοση να δείξει ότι το Atlas μπορεί να διατηρήσει μια ανθρωποειδή φόρμα, χωρίς να περιορίζει το πώς μπορεί να κινείται ένα δίποδο ρομπότ. Η νέα έκδοση σχεδιάστηκε εξ αρχής με περιστρεφόμενες αρθρώσεις, οι οποίες, όπως υποστηρίζει η εταιρία, το καθιστούν "μοναδικά ικανό να αναλαμβάνει κουραστικές, βρώμικες και επικίνδυνες εργασίες".

"Σχεδιάσαμε την ηλεκτρική έκδοση του Atlas έτσι ώστε να είναι ισχυρότερη, περισσότερο επιδέξια και περισσότερο ευέλικτη", αναφέρει η εταιρία στο δελτίο τύπου. "Το Atlas μπορεί να παραπέμπει σε μορφή ανθρώπου, όμως εφοδιάζουμε το ρομπότ με τεχνολογίες που θα του επιτρέπουν να κινείται με τον πλέον αποδοτικό τρόπο προκειμένου να φέρει σε πέρας μια αποστολή, αντί να περιορίζεται από το εύρος των κινήσεων του ανθρώπινου σώματος. Το Atlas θα κινείται με τρόπους που υπερβαίνουν τις ανθρώπινες δυνατότητες".

Το σύντομο βίντεο που προσφέρει μια μικρή πρόγευση των δυνατοτήτων του νέου ρομπότ είναι εντυπωσιακό όσο και ανησυχητικό. Η παρουσίαση ξεκινά με το Atlas να κείτεται σαν πτώμα στο πάτωμα και στη συνέχεια να διπλώνει τα πόδια του προς τα μέσα, πάνω από το σώμα του, επιστρέφοντας σε όρθια στάση με τρόπο που παραπέμπει σε ταινία τρόμου του Κρόνενμπεργκ. Το καμπύλο, φωτισμένο κεφάλι του προσδίδει στο ρομπότ μια συμπαθητική νότα που θυμίζει κάπως το φωτιστικό της Pixar, όμως ο τρόπος που στη συνέχεια το Atlas περιστρέφεται γύρω από τη μέση του και κινείται προς την κάμερα είναι κάπως τρομακτικός.

Ο όλος σχεδιασμός, επίσης, είναι κάπως περισσότερο ανθρωπόμορφος. Αντίστοιχα με άλλα δίποδα ρομπότ, όπως το Optimus της Tesla, το νέο Atlas διαθέτει τώρα μακρύτερα άκρα, πιο ίσια πλάτη και ένα σαφώς διακριτό "κεφάλι", το οποίο μπορεί να περιστρέφεται ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Καλώδια δεν διακρίνονται πουθενά, ενώ το "πρόσωπο" περιλαμβάνει ένα ενσωματωμένο φωτεινό στεφάνι. Σχεδιαστικά, είναι σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του και πλέον ενσωματώνει μια σειρά από νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης που αναπτύσσει η Boston Dynamics.

Η εταιρία ανέφερε επίσης ότι συνεχίζει να βελτιώνει τις δυνατότητες που διέθετε ήδη το προηγούμενης γενιάς υδραυλικό μοντέλο του Atlas, όπως το να σηκώνει και να χειρίζεται αντικείμενα, ενώ παράλληλα διερευνά "διάφορες νέες παραλλαγές λαβής", ώστε να ετοιμάσει το ρομπότ για μια σειρά διαφορετικών βιομηχανικών περιβαλλόντων.

Η Boston Dynamics ανέφερε ότι το νέο Atlas θα δοκιμαστεί από μια μικρή ομάδα πελατών "μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια", ξεκινώντας με τη Hyundai. Άλλα ανθρωποειδή ρομπότ από ανταγωνίστριες εταιρίες, όπως η Figure και η Apptronik βρίσκονται σε αντίστοιχο στάδιο δοκιμών στις γραμμές παραγωγής της BMW και της Mercedes, αντίστοιχα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάνει τον T-800 του Εξολοθρευτή που έχει τους κινησιολογικούς περιορισμούς του ανθρώπινου σώματος να μοιάζει παλαιολιθικός. Αυτό που πριν μερικά χρόνια έμοιαζε επιστημονική φαντασία έχει  ξεπεραστεί. Βέβαια θέλουμε ακόμη λίγο χρόνο για το... υγρό μέταλλο του Τ-1000 με Nvidia gen 400.000

Επεξ/σία από panathatube
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 minutes ago, herbalife3 said:

εντυπωσιακά ευέλικτο: έχει δηλαδή φοβερά ανοίγματα και κάνει σπαγγατο;🤣

Το έχεις ήδη σκεφτεί με μη μεταλλικό περίβλημα ε;

  • Like 1
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τρελάθηκα.

Έχουμε πολύ μέλλον ακόμη για να δούμε κάτι σε εμπορική μορφή να κυκλοφορεί στους δρόμους η έστω μέσα στα σπίτια με πρακτική χρήση.

Και οκ όταν λέμε πολύ μέλλον εννοούμε ότι μιλάμε για μια 20-30 ετία τουλάχιστον. Δεν είναι πολύ μακριά αλλά δεν μας εντυπωσιάζουν και ιδιαίτερα τέτοια βιντεάκια. Απλά δείχνουν τις εξελίξεις που έρχονται.

Το σημαντικότερο από όλα δεν είναι η ευελιξία η οι δυνατότητες αλλά η αυτονομία και η πρακτικότητα. Έχει μέλλον ακόμη. Πάντως γίνονται τεράστια βήματα. Αυτό τώρα τι αυτονομία να έχει... άντε κάνα τέταρτο το πολύ. Και μετά φόρτιση τουλάχιστον κάνα 2-3ωρο σε ταχυφορτιστή. Μηδέν προς το παρόν. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ειναι ανιμεσιο δεν ειναι πραγματικο μπαμ κανει....σε 30 χρονια ισως δουμε κατι σοβαρο... 

 

Επεξ/σία από REDMAN-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοί έχετε μπερδέψει τα cgi με την επιστήμη μάλλον. Έχουν φάει οι άλλοι τα μάτια τους στο διάβασμα, σε μελέτες, πειράματα, αποτυχίες, αναλύσεις κλπ για να έρθει κάποιος και να τους πει: "πφ!". 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, panathatube said:

Κάνει τον T-800 του Εξολοθρευτή που έχει τους κινησιολογικούς περιορισμούς του ανθρώπινου σώματος να μοιάζει παλαιολιθικός. Αυτό που πριν μερικά χρόνια έμοιαζε επιστημονική φαντασία έχει  ξεπεραστεί. Βέβαια θέλουμε ακόμη λίγο χρόνο για το... υγρό μέταλο του Τ-1000 με Nvidia gen 400.000

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ευελικτο μωρε γαμωτο???

χτες εδωσα 550 ευρώ για βαλβιδα agr για την εξατμιση του αυτοκινητου!!!!!

ποιος θα συντηρει αυτα τα μαραφετια?

μακριααααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...