Προς το περιεχόμενο

Εθνική νέος λογαριασμός μισθοδοσίας=50€???


sony.400

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς είναι κάθε φέτος και χειρότερα με αυτό το συρφετό των συστημικών... Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ανταγωνισμός και οι 4 προσφέρουν πάνω κάτω τα ίδια, δεν προκειται να δει άσπρη μέρα ούτε ο πελάτης ούτε και το προσωπικό τους. Ο απώτερος στόχος των διοικήσεων είναι να συρρικνώσουν τόσο το δίκτυο που να φτάσει όσο ήτανε προ 30ετίας, μόνο που εκείνη την εποχή βέβαια, από μισθωτούς και συνταξιούχους ούτε οι μισοί δεν είχαν ενεργή σχέση με τράπεζα γιατί δε χρειαζόταν (ο μισθός ερχόταν στο χέρι, οι αγορές γινόταν χέρι με χέρι και το δημόσιο είχε ταμεία στις υπηρεσίες του για να εισπράττει τις απαιτήσεις του). 

Είναι βέβαιο ότι αργά ή γρήγορα όλοι θα πούμε τι καλά που ήταν τότε χωρίς τις τράπεζες στο σβέρκο μας... πιστεύω αρκετοί το λέμε ήδη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

ο μπρο ανακαλυψε τον κοσμο  και τις ληστρικες χρεωσεις των τραπεζων

στο επομενο θρεντ, πρεπει να πληρωνουμε για το ρευμα😗

 

18 hours ago, sony.400 said:

 

Είναι υποχρεωμένοι αλλιώς κάνεις σκηνή και καλείς την αστυνομία επιτόπου για καταπάτηση δικαιωμάτων καταναλωτή με αυταπάγγελτη μήνυση απένταντι στο στο συγκεκριμένο τραπεζικό σύστημα.

 

😀

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρότι μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου απο το ίντερνετ, χωρίς έξοδα, προτίμησες να κλείσεις ραντεβού, να πας στην εθνική, και να μανουριάσεις με τον/την υπάλληλο και τελικά να μη κάνεις τη δουλειά σου. Οκ makes sense

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άμα γνώριζα παιδιά δε θα ρωτούσα και ούτε θα έκανα το thread.

Προφανώς έχω έλλειψη νομικής γνώσης (όσον αφορά το αν η αστυνομία κάνει αυταπάγγελτη μήνυση ή δίωξη) και πληροφόρησης στο θέμα.

Δέχομαι όλα τα σχόλια και θα συμφωνήσω με τα περισσότερα,έκανα όσα μπορούσα και έφτανα να κάνω ΕΓΩ,δε λέω πώς ήταν ιδανικά.

Επίσης τα "ψεκ site, κσιπνιστερε" φίλε @mariosnik_ δεν τα παρακολουθώ.

Λογικά προσπαθώ να αναφέρω τα δικαιώματα μου με λάθος τρόπο και προκατειλημμένα,ευχαριστώ για τη διαπίστωση,θα το δουλέψω.

 

 

Θα ήθελα να μου πείτε τι θα κάνατε εσείς σε αυτή την περίπτωση (εκτός της διαδικτυακής οδού) για να αποφύγετε τυχόν χρεώσεις έτσι ώστε να γνωρίζω στο μέλλον.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας .

Επεξ/σία από sony.400
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Γιατί να μην κάνεις τη δουλειά σου απο το ίντερνετ; Αυτό ακομα δεν μας το έχεις απαντήσει

Νομίζω είναι προφανές πως διαδικτυακά είναι πιο εύκολο για αυτό δεν απαντάω.

Απλά γιατί να μην έχεις την ίδια επιλογή και από το κατάστημα? Τι αλλάζει? Ποια η διαφορά να σε χρεώσουν την Α',Β' ταχύτητα λογαριασμών ενώ διαδικτυακά σου παρέχουν το βασικό δωρεάν πρόγραμμα.

Ξέρω,λιγότεροι φυσικοί πελάτες,λιγότεροι υπάλληλοι άρα profit άρα κρατάμε ίσα ίσα υπαλλήλους για εξυπηρέτηση πελατών που δεν έχουν ιντερνετική επαφή και αναγκαστικά πληρώνουν για την υπηρεσία. Χώνω και το φέσι και τους οδηγώ διαδικτυακά. Άκρως λογικό για μια επιχείρηση.

Σε περίπτωση που δεν το είχα με το διαδίκτυο ακόμη και νέος ηλικιακά (ΕΣΤΩ) γιατί πρέπει να πληρώσω φέσι ένα 50ικο? Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αποφυγής σε περίπτωση που δεν είμαι "διαβασμένος"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μειώνουν τα καταστήματα , μειώνουν της ώρες του ταμείου , αυξάνουν της χρεώσεις πληρωμής - κατοχής λογαριασμού . Άμα μπορούν να γλυτώσουν από να απασχολήσεις τον υπάλληλο για 30 - 40 λεπτά είναι κέρδος για αυτές. Αλλιώς θα σε βάλουν να "Πληρώσεις" 

Γενικά θέλουν να κερδίζουν όσα περισσότερα μπορούν. Και είναι έτσι φτιαγμένο το σύστημα ώστε σε όποια τράπεζα και να πας να είναι ακριβώς το ίδιο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, sony.400 είπε

Σε περίπτωση που δεν το είχα με το διαδίκτυο ακόμη και νέος ηλικιακά (ΕΣΤΩ) γιατί πρέπει να πληρώσω φέσι ένα 50ικο? Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αποφυγής σε περίπτωση που δεν είμαι "διαβασμένος"?

Γιατί έτσι είναι η ζωή. 

Σήμερα είναι η τράπεζα, αύριο ένας εργοδότης μεθαύριο κάποιος άλλος.

Σε διπλανό θέμα 70 σελίδες για ένα eshop που έκλεψε πόσα άτομα. Όταν πληρώνεις με κάρτα είσαι καλυμμένος.

Κάποιοι δεν το ήξεραν. Τώρα το έμαθαν.

Έτσι και εδώ. Σου ζήτησαν 50 δεν σου άρεσε το έψαξες και το γλύτωσες. Αν το είχες πληρώσει θα το μάθαινες και εσύ δεν τον ''δύσκολο'' τρόπο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, sony.400 είπε

Νομίζω είναι προφανές πως διαδικτυακά είναι πιο εύκολο για αυτό δεν απαντάω.

Απλά γιατί να μην έχεις την ίδια επιλογή και από το κατάστημα? Τι αλλάζει? Ποια η διαφορά να σε χρεώσουν την Α',Β' ταχύτητα λογαριασμών ενώ διαδικτυακά σου παρέχουν το βασικό δωρεάν πρόγραμμα.

Ξέρω,λιγότεροι φυσικοί πελάτες,λιγότεροι υπάλληλοι άρα profit άρα κρατάμε ίσα ίσα υπαλλήλους για εξυπηρέτηση πελατών που δεν έχουν ιντερνετική επαφή και αναγκαστικά πληρώνουν για την υπηρεσία. Χώνω και το φέσι και τους οδηγώ διαδικτυακά. Άκρως λογικό για μια επιχείρηση.

Σε περίπτωση που δεν το είχα με το διαδίκτυο ακόμη και νέος ηλικιακά (ΕΣΤΩ) γιατί πρέπει να πληρώσω φέσι ένα 50ικο? Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αποφυγής σε περίπτωση που δεν είμαι "διαβασμένος"?

Θα στο πω απο την πλευρά του συμβούλου καθώς έχω εργαστεί σε αντίστοιχα έργα.

Πας στην τράπεζα για να ανοίξεις λογαριασμό, που γενικά είναι μια εργασία που προσφέρει λίγα έως καθόλου έσοδα στην τράπεζα, ενας λογαριασμος μισθοδοσίας που το πιο πιθανο ειναι οτι θα τον στραγγίζεις καθε φορά. Παρ' όλα αυτά εσυ θα απασχολήσεις τον υπάλληλο για μισή με μία ώρα, να μαζέψει τα χαρτιά σου, να τα σκανάρει, να τα ανεβάσει, να σου εκδώσει πιθανώς την κάρτα κ.ο.κ. Μια ώρα που θα μπορούσε ο υπάλληλος να την περάσει σε μια εργασία κερδοφόρα για την τράπεζα, που δε μπορεί να αυτοματοποιηθεί, π.χ. να λύσει ενα πρόβλημα ενός επιχειρηματικού πελάτη, να φτιάξει χαρτιά για ένα στεγαστικό κλπ.

Αντίθετα αν ανοίξεις λογαριασμό μόνος σου, θα έχεις ήδη σκαναρισμένα τα έγγραφα σου (τα οποία θα τα διαβάσει ρομπότ) θα κάνεις εσύ το uploading και θα απασχολήσεις έναν υπάλληλο στα κεντρικά γραφεία ή σε κάποιο υπεργολάβο για 5-10' που θα κάνει την ταυτοποίηση. 

Για αυτό το λόγο διεργασίες που είναι τυφλοσούρτης (άνοιγμα λογαριασμού, άνοιγμα πιστωτικής, επικαιροποίηση στοιχείων κλπ) φεύγουν απο τα καταστήματα ή τις χρεώνουν παραπάνω στα καταστήματα (είτε ευθέως είτε βάζοντας "αναγκαστικά" κάποια ασφάλεια κλπ). Ώστε τα λιγότερα καταστήματα που θα απομείνουν (χαμηλότερο κόστος real estate και προσωπικού, που στα καταστήματα πολλές φορές είναι ενοικιαζόμενο) να εξυπηρετούν όσες υπηρεσίες της τράπεζας φέρνουν έσοδα και δε μπορούν να γίνουν αυτόματα. 

Οι υπάλληλοι λοιπόν στα καταστήματα, ακολουθούν εντολές των μονάδων τους. Δεν δρουν αυτόνομα. Τα υπόλοιπα για αστυνομίες και μηνύσεις είναι ιστορίες για αγρίους. Μη ξεσπάτε σε προσωπικό που δε φταίει σε τίποτα. Και μην πάτε σε καταστήματα με σκοπό να κάνετε μανούρα. Ταλαιπωρείτε και τους υπαλλήλους αλλά και τους υπόλοιπους πελάτες που πάνε να κάνουν κάποια σοβαρή δουλειά.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, nikopoup said:

Γιατί έτσι είναι η ζωή. 

Σήμερα είναι η τράπεζα, αύριο ένας εργοδότης μεθαύριο κάποιος άλλος.

Σε διπλανό θέμα 70 σελίδες για ένα eshop που έκλεψε πόσα άτομα. Όταν πληρώνεις με κάρτα είσαι καλυμμένος.

Κάποιοι δεν το ήξεραν. Τώρα το έμαθαν.

Έτσι και εδώ. Σου ζήτησαν 50 δεν σου άρεσε το έψαξες και το γλύτωσες. Αν το είχες πληρώσει θα το μάθαινες και εσύ δεν τον ''δύσκολο'' τρόπο.

Δεκτό και απολύτως λογικό.

23 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Θα στο πω απο την πλευρά του συμβούλου καθώς έχω εργαστεί σε αντίστοιχα έργα.

Πας στην τράπεζα για να ανοίξεις λογαριασμό, που γενικά είναι μια εργασία που προσφέρει λίγα έως καθόλου έσοδα στην τράπεζα, ενας λογαριασμος μισθοδοσίας που το πιο πιθανο ειναι οτι θα τον στραγγίζεις καθε φορά. Παρ' όλα αυτά εσυ θα απασχολήσεις τον υπάλληλο για μισή με μία ώρα, να μαζέψει τα χαρτιά σου, να τα σκανάρει, να τα ανεβάσει, να σου εκδώσει πιθανώς την κάρτα κ.ο.κ. Μια ώρα που θα μπορούσε ο υπάλληλος να την περάσει σε μια εργασία κερδοφόρα για την τράπεζα, που δε μπορεί να αυτοματοποιηθεί, π.χ. να λύσει ενα πρόβλημα ενός επιχειρηματικού πελάτη, να φτιάξει χαρτιά για ένα στεγαστικό κλπ.

Αντίθετα αν ανοίξεις λογαριασμό μόνος σου, θα έχεις ήδη σκαναρισμένα τα έγγραφα σου (τα οποία θα τα διαβάσει ρομπότ) θα κάνεις εσύ το uploading και θα απασχολήσεις έναν υπάλληλο στα κεντρικά γραφεία ή σε κάποιο υπεργολάβο για 5-10' που θα κάνει την ταυτοποίηση. 

Για αυτό το λόγο διεργασίες που είναι τυφλοσούρτης (άνοιγμα λογαριασμού, άνοιγμα πιστωτικής, επικαιροποίηση στοιχείων κλπ) φεύγουν απο τα καταστήματα ή τις χρεώνουν παραπάνω στα καταστήματα (είτε ευθέως είτε βάζοντας "αναγκαστικά" κάποια ασφάλεια κλπ). Ώστε τα λιγότερα καταστήματα που θα απομείνουν (χαμηλότερο κόστος real estate και προσωπικού, που στα καταστήματα πολλές φορές είναι ενοικιαζόμενο) να εξυπηρετούν όσες υπηρεσίες της τράπεζας φέρνουν έσοδα και δε μπορούν να γίνουν αυτόματα. 

Οι υπάλληλοι λοιπόν στα καταστήματα, ακολουθούν εντολές των μονάδων τους. Δεν δρουν αυτόνομα. Τα υπόλοιπα για αστυνομίες και μηνύσεις είναι ιστορίες για αγρίους. Μη ξεσπάτε σε προσωπικό που δε φταίει σε τίποτα. Και μην πάτε σε καταστήματα με σκοπό να κάνετε μανούρα. Ταλαιπωρείτε και τους υπαλλήλους αλλά και τους υπόλοιπους πελάτες που πάνε να κάνουν κάποια σοβαρή δουλειά.

Αρχικά ευχαριστώ για τον χρόνο που έδωσες να γράψεις και να αναλύσεις το όλο θέμα.

Έχεις δίκιο,ειδικά στο κλείσιμο σου. Ήμουν ο μ@λακας της υπόθεσης από ό,τι φαίνεται με τον τρόπο συμπεριφοράς μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, sony.400 είπε

Άμα γνώριζα παιδιά δε θα ρωτούσα και ούτε θα έκανα το thread.

Προφανώς έχω έλλειψη νομικής γνώσης (όσον αφορά το αν η αστυνομία κάνει αυταπάγγελτη μήνυση ή δίωξη) και πληροφόρησης στο θέμα.

Δέχομαι όλα τα σχόλια και θα συμφωνήσω με τα περισσότερα,έκανα όσα μπορούσα και έφτανα να κάνω ΕΓΩ,δε λέω πώς ήταν ιδανικά.

Επίσης τα "ψεκ site, κσιπνιστερε" φίλε @mariosnik_ δεν τα παρακολουθώ.

Λογικά προσπαθώ να αναφέρω τα δικαιώματα μου με λάθος τρόπο και προκατειλημμένα,ευχαριστώ για τη διαπίστωση,θα το δουλέψω.

 

 

Θα ήθελα να μου πείτε τι θα κάνατε εσείς σε αυτή την περίπτωση (εκτός της διαδικτυακής οδού) για να αποφύγετε τυχόν χρεώσεις έτσι ώστε να γνωρίζω στο μέλλον.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας .

Μόνο και μόνο που γράφεις για "αυτεπαγγελτη μήνυση στο σύστημα" είναι αρκετό για τα σχόλια που άκουσες. Πολύ απλά, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα που λες, ούτε σαν νομικός όρος, ούτε σαν φαινόμενο. Δηλαδή, μήνυση κατά συστήματος δεν υπάρχει. Υπάρχει όμως μήνυση κατά φυσικού ή νομικού προσώπου, μήνυση κατά αγνώστου, κατά παντός υπεύθυνου κτλ. Επιπλέον, ούτε κάτι αυτεπαγγελτο υπάρχει στην εν λόγω περιπτωση. Υπάρχουν κριτήρια με βάση το αδίκημα για το πότε η μήνυση είναι αυτεπαγγελτη, μπορείς να ρωτήσεις δικηγόρο να ψάξει τον νόμο να στα πει. Μετα αν υποθετικά κατάφερνες κάτι με μήνυση, ετοιμάσου να βρεις απέναντι σου και το νομικό τμήμα του υποκαταστηματος και βρες λεφτά φυσικά για δικό σου δικηγόρο. 

Κάνε απλά την δουλειά σου μέσω web και τελείωσες. Το ότι οι τράπεζες εναι καρτέλ σαφώς και είναι, ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά εδώ ψάχνεις υποθετικά να παλέψεις για κάτι χωρίς νόημα και με λάθος τρόπο. 

Αν θες να μάθεις τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής ψάχνεις στο google και δες τι ισχύει σαν δέκτης υπηρεσιών του τραπεζικού τομέα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεχνας πως ποι τραπεζες ειναι ιδιωτικες εταιρειες. Αν θελουν να σου ζητησουν 200€ για να σου ανοιξουν λογαριασμο, δε θα δωσουν λογαριασμο σε κανεναν.. 

Όσο θελουν χρεωνουν τις υπηρεσιες τους και αμα δε μας αρέσει, πάμε στη διπλανή τράπεζα ή βρίσκουμε κάποιον άλλο τρόπο να κάνουμε τη δουλεια μας. 

Μέχρι να εφαρμοσουν όλες οι τράπεζες την ίδια τακτικη μονοπωλιακα και έρθει κάπου εκεί ρυθμιστικά (ποτέ δηλαδη..) το κράτος. 

Επεξ/σία από N3M3SiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο. Στην εθνική έχω έναν λογαριασμό ταμιευτηρίου όπου μπαίνει η μισθοδοσία μου. Να μπω σε διαδικασία να του αλλάξω το status; Θα κερδίσω κάτι από αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Sherlock_7 είπε

Άσχετο. Στην εθνική έχω έναν λογαριασμό ταμιευτηρίου όπου μπαίνει η μισθοδοσία μου. Να μπω σε διαδικασία να του αλλάξω το status; Θα κερδίσω κάτι από αυτό;

Κάτσε στ' αυγά σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sorry για το offtopic απλά θέλω να ρωτήσω κάτι που δεν μου κάθεται καλά (αν και θα πάρω την τράπεζα αύριο τηλ και θα βρω άκρη θεωρώ) , έχω την πρώτη δόση δανείου σαν ημερομηνία πληρωμής αύριο 26/4 δηλαδή , στο web banking τώρα φαίνεται ληξιπρόθεσμη οφειλή το ποσό αυτό της δόσης , και ημερομηνία επόμενης δόσης 26/5 . Εντωμεταξύ πάω να πληρώσω την οφειλή και μου βγάζει σφάλμα (θέλω να πιστεύω λόγω λάθους γίνεται αυτό) , η πληρωμές μου είπαν θα γίνεται αυτόματα , τώρα για κάποιο λόγο δεν μπόρεσε να τραβήξει χρήματα ? (προφανώς έχω υπόλοιπο αφού πάω να την πληρώσω manually και μου βγάζει σφάλμα) εκτός αν τα τραβήξει αύριο.

Το θέμα είναι ότι το συνολικό ποσό οφειλής έχει φάει ήδη τόκο what the fuck ???? έχει τύχει σε κανέναν ;

edit τελικά μετά από 4-5 προσπάθειες η πληρωμή έγινε με επιτυχία και το οφειλόμενο πόσο φαίνεται ότι είναι σωστό για τα υπόλοιπα θα μάθω αύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...