Προς το περιεχόμενο

Ρεκτιφιε και βενζινη


DimitrisPaps

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στα παιδιά!Πριν από 2 χρόνια είχα πάρει ένα μεταχειρισμένο VW.Απο την πρώτη μέρα που το πήρα αναβοσβηνε σποραδικά το check engine(θα πει κανείς τι πιο σύνηθες 😂).Στην αρχή νόμιζα ότι είναι πολλαπλασιαστής η μπεκ,επειδή έδειχνε στο διαγνωστικό διακοπές καύσης στον κύλινδρο.Οταν όμως είδαμε ότι είναι εντάξει(πολλαπλασιαστές και μπεκ),μετρήσαμε συμπίεση και ο εν λόγω κύλινδρος είχε πολύ χαμηλότερη από τους υπόλοιπους.Οι βαλβίδες εξαγωγής διαλυμενες και η φλάντζα κεφαλής έτοιμη να παραδώσει πνεύμα.Με τα πολλά χρειάστηκε(και έγινε)ρεκτιφιε στην κυλινδροκεφαλή.Ο κορμός δεν πειραχτηκε καν.Οταν το παρέλαβα μετα την επισκευή,μου είπαν στο συνεργείο ότι πλέον πρέπει να χρησιμοποιώ βενζίνη 98 η 100 οκτανίων επειδή,μετά από τέτοιες επεμβάσεις,αυξάνεται η συμπίεση.95 οκτάνια μόνο σε ανάγκη,σε μικρή ποσότητα και χαλαρή οδήγηση.Στο μεταξύ πάνω η τάπα γράφει 95/91.Δηλαδη κανονικά 95,που έβαζα μέχρι να γίνει η επισκευή και στην ανάγκη 91(έχει εξαφανιστεί χρόνια από την Ελλάδα των 91 οκτανίων).Έχω κάνει από τότε κοντά 15000 χιλιόμετρα και βάζω μόνο 98 και 100,εκτός απο μια φορά που,από λάθος του υπαλλήλου μπήκε 95,ευτυχώς μικρή ποσότητα.Επειδη έχω ρωτήσει και σε άλλα φορούμς και οι απόψεις διίστανται,θέλω γνώμες.Καλα κάνω και βάζω μόνο ενισχυμένη η τσάμπα πετάω χρήματα ενώ μπορεί να δουλέψει μια χαρά με απλή?Μιλάμε πάντα για αμάξι 20ετιας.

Επεξ/σία από DimitrisPaps
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις ξοδέψει τα άπειρα λεφτά για 100άρες βενζίνες σε αυτοκίνητο 20ετίας για το οποίο αρχικά ξόδεψες και πόσα λεφτά για να το φτιάξεις που ήταν προβληματικό;

Καλύτερα να έπαιρνες καινούριο...

Δεν έχω ιδέα, αλλά εγώ θα έβαζα απλή φθηνή βενζίνη και όσο άντεχε.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Καλησπέρα στα παιδιά!Πριν από 2 χρόνια είχα πάρει ένα μεταχειρισμένο VW.Απο την πρώτη μέρα που το πήρα αναβοσβηνε σποραδικά το check engine(θα πει κανείς τι πιο σύνηθες 😂).Στην αρχή νόμιζα ότι είναι πολλαπλασιαστής η μπεκ,επειδή έδειχνε στο διαγνωστικό διακοπές καύσης στον κύλινδρο.Οταν όμως είδαμε ότι είναι εντάξει(πολλαπλασιαστές και μπεκ),μετρήσαμε συμπίεση και ο εν λόγω κύλινδρος είχε πολύ χαμηλότερη από τους υπόλοιπους.Οι βαλβίδες εξαγωγής διαλυμενες και η φλάντζα κεφαλής έτοιμη να παραδώσει πνεύμα.Με τα πολλά χρειάστηκε(και έγινε)ρεκτιφιε στην κυλινδροκεφαλή.Ο κορμός δεν πειραχτηκε καν.Οταν το παρέλαβα μετα την επισκευή,μου είπαν στο συνεργείο ότι πλέον πρέπει να χρησιμοποιώ βενζίνη 98 η 100 οκτανίων επειδή,μετά από τέτοιες επεμβάσεις,αυξάνεται η συμπίεση.95 οκτάνια μόνο σε ανάγκη,σε μικρή ποσότητα και χαλαρή οδήγηση.Στο μεταξύ πάνω η τάπα γράφει 95/91.Δηλαδη κανονικά 95,που έβαζα μέχρι να γίνει η επισκευή και στην ανάγκη 91(έχει εξαφανιστεί χρόνια από την Ελλάδα των 91 οκτανίων).Έχω κάνει από τότε κοντά 15000 χιλιόμετρα και βάζω μόνο 98 και 100,εκτός απο μια φορά που,από λάθος του υπαλλήλου μπήκε 95,ευτυχώς μικρή ποσότητα.Επειδη έχω ρωτήσει και σε άλλα φορούμς και οι απόψεις διίστανται,θέλω γνώμες.Καλα κάνω και βάζω μόνο ενισχυμένη η τσάμπα πετάω χρήματα ενώ μπορεί να δουλέψει μια χαρά με απλή?Μιλάμε πάντα για αμάξι 20ετιας.

Αμάξι 20 ετιας . 

Βάλε 95 άρα από έμπιστο βενζινάδικο τύπου εταιρικό όσο γίνεται. Και κάθε 25,000 ρίξε και ένα καθαριστικό μέσα . 

Εάν αλλάζει το φίλτρο καυσίμου και δε είναι βυθιζόμενο στη αντλία καυσίμου, αλλαγή κάθε 15000.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Με τα πολλά χρειάστηκε(και έγινε)ρεκτιφιε στην κυλινδροκεφαλή.Ο κορμός δεν πειραχτηκε καν.Οταν το παρέλαβα μετα την επισκευή,μου είπαν στο συνεργείο ότι πλέον πρέπει να χρησιμοποιώ βενζίνη 98 η 100 οκτανίων επειδή,μετά από τέτοιες επεμβάσεις,αυξάνεται η συμπίεση.95 οκτάνια μόνο σε ανάγκη,σε μικρή ποσότητα και χαλαρή οδήγηση.

 

51 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Πώς ακριβώς αύξησαν την συμπίεση;

Η συμπίεση αυξήθηκε ελαφρά λόγω του ότι έγινε "πλάνισμα" στο καπάκι του κινητήρα.

Ακούς και νιώθεις προανάφλεξη με 95αρα ;

Ζήτα μια δεύτερη γνωμη από μηχανικό.

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Πώς ακριβώς αύξησαν την συμπίεση;

 

Ελάχιστα αυξήθηκε , επειδή με τη αλλαγή φλάντζες κεφαλής έγινε πλανισμα στο καπάκι . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το πλανιαρισμα η συμπιεση αυξανεται οπως λεει και ο φιλος απο πανω ελαχιστα, δεν μπορουν να το φανε πολυ, υπαρχει ενα οριο.

Φυσιολογικο να αυξηθει λιγο η συμπιεση στην αρχη. Αλλα η συμβουλη για 100αρα, ειναι υπερβολη και με την τιμη που εχει σημερα, εγω θα εβαζα την απλη.

Μην πετας τα λεφτα σου ετσι. Ειδικα την σημερον μερα. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ στο Vw Troc βάζω πάντα 100αρα σιγά την διαφορά από 95αρα στην τιμή. Ακούω να το λέτε συνέχεια και συνέχεια. 30 λεπτά έχουν διαφορά. Δηλαδή 55αρη τεπόζιτο θα γεμίσει στα 107 με 95αρα βενζίνη και με την 100αρα στα 116 ευρώ. Ωραία γλιτώσατε 9 ευρώ. Δυο καφέδες λιγότεροι κ θα σας βγάλουν παραπάνω χιλιόμετρα και καλύτερη μακροβιότητα για τον κινητήρα. Ζυγίζεις και επιλέγεις. 

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Καλησπέρα στα παιδιά!Πριν από 2 χρόνια είχα πάρει ένα μεταχειρισμένο VW.Απο την πρώτη μέρα που το πήρα αναβοσβηνε σποραδικά το check engine(θα πει κανείς τι πιο σύνηθες 😂).Στην αρχή νόμιζα ότι είναι πολλαπλασιαστής η μπεκ,επειδή έδειχνε στο διαγνωστικό διακοπές καύσης στον κύλινδρο.Οταν όμως είδαμε ότι είναι εντάξει(πολλαπλασιαστές και μπεκ),μετρήσαμε συμπίεση και ο εν λόγω κύλινδρος είχε πολύ χαμηλότερη από τους υπόλοιπους.Οι βαλβίδες εξαγωγής διαλυμενες και η φλάντζα κεφαλής έτοιμη να παραδώσει πνεύμα.Με τα πολλά χρειάστηκε(και έγινε)ρεκτιφιε στην κυλινδροκεφαλή.Ο κορμός δεν πειραχτηκε καν.Οταν το παρέλαβα μετα την επισκευή,μου είπαν στο συνεργείο ότι πλέον πρέπει να χρησιμοποιώ βενζίνη 98 η 100 οκτανίων επειδή,μετά από τέτοιες επεμβάσεις,αυξάνεται η συμπίεση.95 οκτάνια μόνο σε ανάγκη,σε μικρή ποσότητα και χαλαρή οδήγηση.Στο μεταξύ πάνω η τάπα γράφει 95/91.Δηλαδη κανονικά 95,που έβαζα μέχρι να γίνει η επισκευή και στην ανάγκη 91(έχει εξαφανιστεί χρόνια από την Ελλάδα των 91 οκτανίων).Έχω κάνει από τότε κοντά 15000 χιλιόμετρα και βάζω μόνο 98 και 100,εκτός απο μια φορά που,από λάθος του υπαλλήλου μπήκε 95,ευτυχώς μικρή ποσότητα.Επειδη έχω ρωτήσει και σε άλλα φορούμς και οι απόψεις διίστανται,θέλω γνώμες.Καλα κάνω και βάζω μόνο ενισχυμένη η τσάμπα πετάω χρήματα ενώ μπορεί να δουλέψει μια χαρά με απλή?Μιλάμε πάντα για αμάξι 20ετιας.

91oct δεν θυμάμαι να υπήρχε ποτέ Ελλάδα.

Ναι μετά απο πλάνισμα του καπακιού ανεβαίνει η συμπίεση,απο ελάχιστα έως κάμποσο.Αλλά υπάρχει knock sensor που θα καταλάβαινες ότι σε κόβει αν ήταν λίγα τα οκτάνια.

Εγώ θα έβαζα 95αρα απο καλό πρατήριο,πως θα το βρεις είναι άλλο θέμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

91oct δεν θυμάμαι να υπήρχε ποτέ Ελλάδα.

Ναι μετά απο πλάνισμα του καπακιού ανεβαίνει η συμπίεση,απο ελάχιστα έως κάμποσο.Αλλά υπάρχει knock sensor που θα καταλάβαινες ότι σε κόβει αν ήταν λίγα τα οκτάνια.

Εγώ θα έβαζα 95αρα απο καλό πρατήριο,πως θα το βρεις είναι άλλο θέμα.

 

91 ROZ = 95 RON

ROZ = 0.67*RON+0.33*MON

RON --> Research Octane Number

ROZ --> Reguläre Octan-Zahl

MON --> Motor Octane Number

Όλα τα ταμπελάκια γράφουν και για RON και για ROZ  γιατί σε κάποιες χώρες μετράνε σε ROZ και σε κάποιες σε RON.

1 ώρα πριν, tilaverboy είπε

Εγώ στο Vw Troc βάζω πάντα 100αρα σιγά την διαφορά από 95αρα στην τιμή. Ακούω να το λέτε συνέχεια και συνέχεια. 30 λεπτά έχουν διαφορά. Δηλαδή 55αρη τεπόζιτο θα γεμίσει στα 107 με 95αρα βενζίνη και με την 100αρα στα 116 ευρώ. Ωραία γλιτώσατε 9 ευρώ. Δυο καφέδες λιγότεροι κ θα σας βγάλουν παραπάνω χιλιόμετρα και καλύτερη μακροβιότητα για τον κινητήρα. Ζυγίζεις και επιλέγεις. 

Η διαφορά τιμής 95 vs 100 είναι της τάξης του 15% , αρκετά μεγάλη διαφορά για πολλούς. Δηλαδή αν ξοδεύεις 2.000€ για 95αρα το χρόνο με 100αρα θέλει 300€ παραπάνω. Να τα έξοδα του σέρβις....

Άσε που στην πλειοψηφία των κινητήρων δεν προσφέρει απολύτως τίποτα η κατοσταρα . Ούτε παραπάνω χιλιόμετρα, ούτε τίποτε.

Επεξ/σία από geopro
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Silverage είπε

Έχεις ξοδέψει τα άπειρα λεφτά για 100άρες βενζίνες σε αυτοκίνητο 20ετίας για το οποίο αρχικά ξόδεψες και πόσα λεφτά για να το φτιάξεις που ήταν προβληματικό;

Καλύτερα να έπαιρνες καινούριο...

Δεν έχω ιδέα, αλλά εγώ θα έβαζα απλή φθηνή βενζίνη και όσο άντεχε.

Επειδή γνώριζα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη σχετικά καλά και επειδή ο ίδιος το παραδέχτηκε ότι του αναβοσβηνε σποραδικα το check αλλά δεν το έψαξε ποτέ,συμφώνησε να τα πληρώσει εκείνος...πάνω κάτω ένα 500αρικο πήγε η επισκευή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, DimitrisPaps είπε

Επειδή γνώριζα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη σχετικά καλά και επειδή ο ίδιος το παραδέχτηκε ότι του αναβοσβηνε σποραδικα το check αλλά δεν το έψαξε ποτέ,συμφώνησε να τα πληρώσει εκείνος...πάνω κάτω ένα 500αρικο πήγε η επισκευή.

Off topic

Ξηγηθηκε πολύ τίμια ο φίλος σου. Μπράβο του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αμάξι 20 ετιας . 

Βάλε 95 άρα από έμπιστο βενζινάδικο τύπου εταιρικό όσο γίνεται. Και κάθε 25,000 ρίξε και ένα καθαριστικό μέσα . 

Εάν αλλάζει το φίλτρο καυσίμου και δε είναι βυθιζόμενο στη αντλία καυσίμου, αλλαγή κάθε 15000.

 

Όταν λες εταιρικό φαντάζομαι εννοείς Καλυψώ(BP-EKO),Μυρτεα(Shell) και Μακραιων(Avin)...

Παρεμπιπτόντως μου είπαν ότι η καλύτερη επιλογή όσον αφορά τη βενζίνη είναι BP και ΕΚΟ...

Το φίλτρο βενζίνης κανονικά αλλάζεται κάθε 4 χρόνια η 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά όπως μου είπαν καλό είναι πλέον να αλλάζεται κάθε 2 χρόνια η κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα..

2 ώρες πριν, geopro είπε

 

Η συμπίεση αυξήθηκε ελαφρά λόγω του ότι έγινε "πλάνισμα" στο καπάκι του κινητήρα.

Ακούς και νιώθεις προανάφλεξη με 95αρα ;

Ζήτα μια δεύτερη γνωμη από μηχανικό.

Μια φορά που,όπως έγραψα παραπάνω,μπήκε καταλάθος 95 αντί για 98,ευτυχώς μικρή ποσότητα δεν παρατήρησα κάτι,μια χαρά πήγαινε...βέβαια πριν τον ανεφοδιασμό είχα μέσα 100 οκτανίων οπότε ίσως για αυτό δεν παρατήρησα διαφορά...

36 λεπτά πριν, geopro είπε

91 ROZ = 95 RON

ROZ = 0.67*RON+0.33*MON

RON --> Research Octane Number

ROZ --> Reguläre Octan-Zahl

MON --> Motor Octane Number

Εμένα η τάπα πάνω γράφει 95/91 RON/ROZ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geopro είπε

91 ROZ = 95 RON

ROZ = 0.67*RON+0.33*MON

RON --> Research Octane Number

ROZ --> Reguläre Octan-Zahl

MON --> Motor Octane Number

Όλα τα ταμπελάκια γράφουν και για RON και για ROZ  γιατί σε κάποιες χώρες μετράνε σε ROZ και σε κάποιες σε RON.

Η διαφορά τιμής 95 vs 100 είναι της τάξης του 15% , αρκετά μεγάλη διαφορά για πολλούς. Δηλαδή αν ξοδεύεις 2.000€ για 95αρα το χρόνο με 100αρα θέλει 300€ παραπάνω. Να τα έξοδα του σέρβις....

Άσε που στην πλειοψηφία των κινητήρων δεν προσφέρει απολύτως τίποτα η κατοσταρα . Ούτε παραπάνω χιλιόμετρα, ούτε τίποτε.

ROZResearch-Oktanzahl

Research=Research

Oktan=Octane

zahl=number

Research-Oktanzahl (Γερμανικά) = Research Octane Number (Αγγλικά)

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...