Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 hours ago, liakinen said:

Κατά τα άλλα έφταιγε ο Μπινότο. Αν δεν αρχίσει να "κλέβει" μηχανικούς μέχρι και καθαρίστριες από άλλες ομάδες χωρίς να κοιτάει αν έχουν Ιταλικό αίμα δεν πρόκειται να δει προκοπή η Ferrari. Ο Νιούεϊ ήξερε πως και τα λεφτά να ήταν ίδια από τους Ιταλούς, το ελεύθερο να σχεδιάσει αυτό που θέλει χωρίς να του κολλήσουν δίπλα του διάφορους χαρτογιακάδες δεν θα το είχε.

Μια χαρα θα πηγαινε στη Φερραρι, εαν του εδιναν τα διπλασια!

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, specre είπε

 

 

Imola%202025%20Race%20Pace%20Lap

 

Πηγή: STRATEGY GUIDE: What are the tactical options for the Emilia-Romagna Grand Prix? f1unlocked.jpg.5381c14194a7b201635df1305141f38e.jpg

 

* Αποποίηση ευθύνης: Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε παράλειψη ή σφάλμα περιέχονται στο παρόν μήνυμα. *

Πως βγάζουν τόσο χαμηλά την Άστον; Όχι πως πέφτουν και πολύ μέσα.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, specre είπε

Με αυτούς ποτέ δεν ξέρεις... εγώ θα πω ότι πάει.

Δυστυχώς είναι ξεκάθαρο ότι στην εποχή της Stelantis η πορεία της Ferrari στην F1 δεν αποτελεί προτεραιότητα με τα αποτελέσματα που βλέπουμε.
Το αυτοκίνητο δεν ….. και για τους οδηγούς, θα πω, και υπερβολήν, ότι ο ένας δεν μπορεί, και ο άλλος δεν θέλει…..

Ελπίζω να μην μπλέχτηκε το ποιός είναι ποιός ……. Ο Lec, δικαίως, ξενέρωσε ….

  • Thanks 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, ep1 είπε

Πως βγάζουν τόσο χαμηλά την Άστον; Όχι πως πέφτουν και πολύ μέσα.

Απάντησες μόνος σου. :rolleyes:

Εχθές όταν οι δύο Άστον του Μάρτιν, πέταξαν έξω στο Q2 τις δύο φοράδες (μουλάρες), ούτε οι ίδιοι οι εκφωνητές του F1TV δεν το περίμεναν! Και μάλιστα οι δύο Άστον ήταν με μεσαία γόμα!!! Όλοι οι άλλοι με μαλακή!

Όπως έχει γραφτεί και πιο πάνω, ο Newey έχει δώσει κάποιες "συμβουλές" για το φετινό μονοθέσιο της Άστον, όπου μεταφράζονται σε αναβαθμίσεις που τουλάχιστον σε αυτή την πίστα δείχνουν να πιάνουν τόπο και δουλεύουν.

Στη φοράδα έχουν κάνει αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο που στην τελική φαίνεται να μη δουλεύουν και κάθε άλλο παρά αναβάθμιση είναι. Σκοπεύουν να φέρουν αργότερα μεγαλύτερες αναβαθμίσεις, οι οποίες θα αφορούν το πίσω μέρος του μονοθεσίου, με ολόκληρο ανασχεδιασμό κιβωτίου ταχυτήτων και ανάρτησης.

Θα δείξει. Ελπίζω (αν πετύχουν) να μην είναι αργά πάλι και κυνηγάνε στο τέλος τον κάθε βαθμό όπως πέρυσι.

  • Like 2
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Ο Lec, δικαίως, ξενέρωσε

Αν ειχε δειξει εργο ας ξενερωνε. Δεν εχει δικαιωμα. Περα απο καποια καλα qualis και ελαχιστους αγωνες εχει κανει underperformance γενικως.

Το παιδι της Ferrari σε 4 χρονια με αντιπαλο εναν απλα καλο οδηγο που μολις ειχε παει στην Ferrari συγκεντρωσε 128.5 βαθμους παραπανω συνολικα με τους 66 εξ αυτων να ειναι απο την περσινη χρονια με τον "φευγατο" SAI. 

Προφανως μεριδιο ευθυνης για το παραπανω εχει και η Ferrari αλλα ο LEC σπανια μας εχει δειξει οτι θα μπορουσε να διεκδικησει πρωταθλημα ακομα και αν ειχε ανταγωνιστικο μονοθεσιο. 

Ακομα και φετος με τον παππου HAM που ερχεται σε νεα ομαδα (και ποια ομαδα) σε αυτη την ηλικια στους αγωνες δεν ειναι καν τοσο ανωτερος του.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, specre είπε

Απάντησες μόνος σου. :rolleyes:

Εχθές όταν οι δύο Άστον του Μάρτιν, πέταξαν έξω στο Q2 τις δύο φοράδες (μουλάρες), ούτε οι ίδιοι οι εκφωνητές του F1TV δεν το περίμεναν! Και μάλιστα οι δύο Άστον ήταν με μεσαία γόμα!!! Όλοι οι άλλοι με μαλακή!

Όπως έχει γραφτεί και πιο πάνω, ο Newey έχει δώσει κάποιες "συμβουλές" για το φετινό μονοθέσιο της Άστον, όπου μεταφράζονται σε αναβαθμίσεις που τουλάχιστον σε αυτή την πίστα δείχνουν να πιάνουν τόπο και δουλεύουν.

Στη φοράδα έχουν κάνει αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο που στην τελική φαίνεται να μη δουλεύουν και κάθε άλλο παρά αναβάθμιση είναι. Σκοπεύουν να φέρουν αργότερα μεγαλύτερες αναβαθμίσεις, οι οποίες θα αφορούν το πίσω μέρος του μονοθεσίου, με ολόκληρο ανασχεδιασμό κιβωτίου ταχυτήτων και ανάρτησης.

Θα δείξει. Ελπίζω (αν πετύχουν) να μην είναι αργά πάλι και κυνηγάνε στο τέλος τον κάθε βαθμό όπως πέρυσι.

Φίλε δυστυχώς δεν νομίζει να σωθεί η χρονιά, ας επικεντρωθούν για το 26.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, dionisis1925 είπε

Φίλε δυστυχώς δεν νομίζει να σωθεί η χρονιά, ας επικεντρωθούν για το 26.

Αυτό πιστεύω κι εγώ. Αλλά όπως είπα ξανά, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία (άλλο η πίστη και άλλο η ελπίδα :P ). Εξάλλου και το 2024 έτσι ξεκίνησε η φοράδα και στο 2ο μισό της σεζόν "πήρε φωτιά" και έχασε το κατασκευαστών για λίγους πόντους.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, specre είπε

Αυτό πιστεύω κι εγώ. Αλλά όπως είπα ξανά, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία (άλλο η πίστη και άλλο η ελπίδα :P ). Εξάλλου και το 2024 έτσι ξεκίνησε η φοράδα και στο 2ο μισό της σεζόν "πήρε φωτιά" και έχασε το κατασκευαστών για λίγους πόντους.

Άλλαξαν εντελώς την φιλοσοφία του αμαξιού φέτος για αυτό δεν είμαι και ιδιαίτερα αισιόδοξος.

Μακάρι πάντως να βρουν το σωστό στήσιμο.

Δημοσ.

Παιδιά η Φεράρι άλλαξε όλη τη γεωμετρία της μπροστινής ανάρτησης . Θα χρειαστούν λίγο χρόνο και στην τελική επένδυση είναι για το 26. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Δυστυχώς είναι ξεκάθαρο ότι στην εποχή της Stelantis η πορεία της Ferrari στην F1 δεν αποτελεί προτεραιότητα με τα αποτελέσματα που βλέπουμε.

Νομίζω ότι η Stellantis δεν έχει καμία σχέση με τη Ferrari. 

Δημοσ.
2 hours ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Αν ειχε δειξει εργο ας ξενερωνε. Δεν εχει δικαιωμα. Περα απο καποια καλα qualis και ελαχιστους αγωνες εχει κανει underperformance γενικως.

Το παιδι της Ferrari σε 4 χρονια με αντιπαλο εναν απλα καλο οδηγο που μολις ειχε παει στην Ferrari συγκεντρωσε 128.5 βαθμους παραπανω συνολικα με τους 66 εξ αυτων να ειναι απο την περσινη χρονια με τον "φευγατο" SAI. 

Προφανως μεριδιο ευθυνης για το παραπανω εχει και η Ferrari αλλα ο LEC σπανια μας εχει δειξει οτι θα μπορουσε να διεκδικησει πρωταθλημα ακομα και αν ειχε ανταγωνιστικο μονοθεσιο. 

Ακομα και φετος με τον παππου HAM που ερχεται σε νεα ομαδα (και ποια ομαδα) σε αυτη την ηλικια στους αγωνες δεν ειναι καν τοσο ανωτερος του.

Τωρα τρολλαρις να υποθέσω . Ο leclerc εχει παρει παντα περισσότερο από αυτο που του  επέτρεπε  το αμάξι . αντιθετα με αυτο που γραφεις εχει κανει overperformance.Λες τωρα για τον sainz (που κατα την άποψή μου είναι πολύ καλός οδηγός) αλλά ξεχνάς να μάς πεις για τον vettel (πρώτη χρονιά του leclerc στην Ferrari) . Όταν ο leclerc είχε το αμάξι έχει δείξει ότι μπορεί να παλέψει για τον τίτλο (βλέπε αρχές 2022). και στο τέλος μειώνεις πολύ τον Hamilton. σε κάθε άγονα ο leclerc ήταν πιο γρήγορος.. μην ξεχνάς ότι στα qualy είναι 6-1 και στους αγώνες 6-0 (εκτός από τα Sprint πού έπαιζαν ρόλο άλλες συνθήκες). Τώρα αν περιμένεις να κερδίζει ο leclerc με αυτό το αμάξι μάλλον πρέπει να βλέπεις άλλο σπορτ 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Νομίζω ότι η Stellantis δεν έχει καμία σχέση με τη Ferrari. 

Σωστό, όταν είχε λεγόταν ακόμη FCA, και όχι Stelantis. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

Τωρα τρολλαρις να υποθέσω . Ο leclerc εχει παρει παντα περισσότερο από αυτο που του  επέτρεπε  το αμάξι . αντιθετα με αυτο που γραφεις εχει κανει overperformance.Λες τωρα για τον sainz (που κατα την άποψή μου είναι πολύ καλός οδηγός) αλλά ξεχνάς να μάς πεις για τον vettel (πρώτη χρονιά του leclerc στην Ferrari) . Όταν ο leclerc είχε το αμάξι έχει δείξει ότι μπορεί να παλέψει για τον τίτλο (βλέπε αρχές 2022). και στο τέλος μειώνεις πολύ τον Hamilton. σε κάθε άγονα ο leclerc ήταν πιο γρήγορος.. μην ξεχνάς ότι στα qualy είναι 6-1 και στους αγώνες 6-0 (εκτός από τα Sprint πού έπαιζαν ρόλο άλλες συνθήκες). Τώρα αν περιμένεις να κερδίζει ο leclerc με αυτό το αμάξι μάλλον πρέπει να βλέπεις άλλο σπορτ 

Δεν περιμενω να κερδισει με αυτο το καρο φετος. Αλλα δεν βλεπω πως παιρνει ΠΑΝΤΑ περισσοτερα απο το αμαξι οταν οι teamate του ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ βαθμους πισω του. Αρα και αυτοι παιρνουν ΠΑΝΤΑ περισσοτερα απο το αυτοκινητο? Ολοι οι οδηγοι της Ferrari παιρνουν περισσοτερα απο το μονοθεσιο τους? Εκει καταληγουμε; 

 

1 ώρα πριν, eri77 είπε

Όταν ο leclerc είχε το αμάξι έχει δείξει ότι μπορεί να παλέψει για τον τίτλο (βλέπε αρχές 2022).

Πρωτος αγωνας: 1ος LEc, 2ος ο SAI +5,6 sec

Δευτερος αγωνας: 2ος LEC, 3ος SAI +7,5sec

Τριτος αγωνας: 1oς LEC DNF ο SAI 

Τεταρτος αγωνας: 6ος LEC DNF ο SAI

Πεμπτος αγωνας:  2ος LEC 3ος SAI +4,5 sec

6ος αγωνας: 4ος SAI DNF LEC

7ος αγωνας: 2ος SAI 4ος LEC

8ος αγωνας DNF και οι 2. 

Τελος χρονιας +62 βαθμους. Αρα ουτε 3 βαθμους στον αγωνα... Τοσο "overperformance" εκανε. 

Εγω παρατηρω εξαιρουμενων των DNF που δεν θυμαμαι ακριβως πως εγιναν και  βαριεμαι να τα ψαξω οτι ο SAI ηταν παντα καπου εκει τριγυρω. Σκεψου να ηταν και παιδι της Ferrari, παιδι θαυμα κτλπ. 

Μην με παρεξηγεις δεν λεω οτι ο LEC ειναι κακος οδηγος, ουτε καν μετριος. Ειναι απο το πανω ραφι οδηγος. Δεν ειναι και μαλλον δεν θα γινει ποτε HAM, VER, ALO, VET, SCH κτλπ κτλπ... ενω μας συστηθηκε ετσι στην πραξη ΠΟΤΕ δεν απεδωσε σαν τετοιος, (βλεπε PIA φετος που δεν μας συστηθηκε ποτε σαν πρωταθλητης και παιδι θαυμα αλλα καταπιε τον NOR με την μια) 

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...