Ntinaras Δημοσ. 9 Μαϊου Δημοσ. 9 Μαϊου 6 ώρες πριν, basilis_k6 είπε στην πραξη δεν εχω δει καμια διαφορα αποδοσης και η καταναλωση ειναι στην χειροτερη 15% πανω. το μικρο αμαξι εχει 68 ιππους. καιει περιπου 7 λιτρα βενζινη. με αεριο καιει μαξ 8 και αν εχανε επιδοσεις θα ηταν πολυ εμφανες μιας που ειναι ηδη αργο. το εχω τσεκαρει απειρες φορες και δεν καταλαβαινεις καμια διαφορα. στο μεγαλο ειχαμε μετρησει και 80-120 και ηταν ακριβως ίδιο σε επιδοσεις. η μετρηση εγινε μονο με την ροπη του αμαξιου γιατι μετα τις 4κ στροφες ψεκαζει βενζινη οποτε το καναμε με μια ταχυτητα πανω. στο μικρο το συστημα ηταν 600ευρω. εποχες που τα συστηματα ηταν της πλακας. απο τοτε εχει αλλαξει σχεδον ολο το συστημα λογω βλαβης και πλεον πεθαινει και ο εγκεφαλος. μικρη σημασια εχει, τα 600ευρω τα εδωσε πισω σε 2 χρονια. Αλλο δεν εχεις δει, αλλο δεν υπαρχει. 1 ώρα πριν, meletis_m είπε 1λτ σε σύγκριση με βενζίνη παραπανω . Με σωστή ρύθμιση αναλογίας σε κινητήρα 20 ετιας . Αν καις μονο ενα λιτρο παραπανω, σημαινει οτι εχεις λιγοτερη αποδοση. Δεν βγαινουν τα νουμερα αλλιως.
basilis_k6 Δημοσ. 9 Μαϊου Δημοσ. 9 Μαϊου Κανενα αμαξι δεν χανει επιδοσεις με αεριο. Ισα ισα εχει και λιγη παραπανω ροπη.
NiKoSmile Δημοσ. 9 Μαϊου Δημοσ. 9 Μαϊου Η απλή αμόλυβδη βενζίνη έχει 95 οκτάνια και η premium 98-100 οκτάνια, το αέριο κίνησης (LPG) έχει συνήθως αριθμό οκτανίων περίπου 104 έως 112. Δεν χάνεις απόδοση...
NT1G Δημοσ. 9 Μαϊου Δημοσ. 9 Μαϊου 47 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε Η απλή αμόλυβδη βενζίνη έχει 95 οκτάνια και η premium 98-100 οκτάνια, το αέριο κίνησης (LPG) έχει συνήθως αριθμό οκτανίων περίπου 104 έως 112. Δεν χάνεις απόδοση... Και το φυσικό αέριο έχει περίπου 130 ή κάτι τέτοιο, αλλά οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες φ.α. έχουν μειωμένη ισχύ.
Razgriz Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου Στις 8/5/2025 στις 2:34 ΜΜ, tutuyo είπε γιατι δεν ειμαι φτωχαντζα Με πρόλαβες φίλε μου!
cpc464 Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου https://energypress.gr/news/benzini-ntizel-ygraerio-ilektriko-reyma-ti-symferei-kalytera-kai-poio-kaysimo-epibarynei Ένα βενζινοκίνητο όχημα με κατανάλωση 8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, θα έχει κόστος 15,7 € για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύει. Η κατανάλωση 8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα αφορά ένα μικρομεσαίο όχημα με μικτή χρήση εντός και εκτός πόλης. Ένα μικρομεσαίο diesel με μικτή χρήση που έχει κατανάλωση 6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα θα έχει κόστος μετακίνησης για τα 100 χιλιόμετρα στα 11,1€. Δηλαδή είναι 29% φθηνότερο από τη βενζίνη. Ακόμη φθηνότερο είναι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί υγραέριο κίνησης καθώς για τα 100 χιλιόμετρα θα χρειαστούν 8,9 €. Το υγραέριο είναι 43,3% φθηνότερο από τη βενζίνη και 19,8% φθηνότερο από το πετρέλαιο κίνησης.
varg88 Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου 14 ώρες πριν, meletis_m είπε 1λτ σε σύγκριση με βενζίνη παραπανω . Με σωστή ρύθμιση αναλογίας σε κινητήρα 20 ετιας . Ρώτησε εδώ . Όχι ζημιά δε γίνεται . Με σωστό Κιτ / ρύθμιση. Όλα εξαρτωνται από χιλιόμετρα που κανείς . Είναι άμεσου ψεκασμού το μοτέρ του; Επειδή το κοιτάζω το Picanto είσαι ευχαριστημένος, θέλω να αντικαταστήσω ένα Opel Corsa C 1,2 με υγραέριο έχει κάνει 350,000 χιλιόμετρα Για ναι είσαι σίγουρος θέλει έλεγχο fuel trims με διαγνωστικό . Τα συγκρίνεις με της βενζίνης . Εκτός εάν το έχεις συνδέσει με τη obd το σύστημα . Στο υγραέριο πηγαίνει ίσα ίσα καλύτερα με σωστή ρύθμιση. Δεν μπορώ να πω πώς τρελάθηκα από την αγορά. Το πήρα με 53.000χλμ και τώρα έχω 62.000. Μετά τα 90χλμ σταματάει να είναι οικονομικό. Αν το θες για αποστάσεις στις οποίες θα αναπτύσσεις μεγαλύτερες ταχύτητες ίσως υπάρχουν και καλύτερες λύσεις. Επίσης αν είσαι μεγαλόσωμος νομίζω πως δε θα σου αρέσει καθόλου... Έχω κι άλλο αυτοκίνητο, ένα Q2 του '20, πετρέλαιο. Με ταχύτητες έως 130-140 παίζει να είναι πιο οικονομικό απ'οτι το picanto με ταχύτητες έως 110. Θεωρώ πως ένα καλο πετρελαιοκίνητο για εμάς που είμαστε σε επαρχιακές πόλεις είναι καλύτερη λύση.
cabdik Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου Στις 9/5/2025 στις 1:26 ΜΜ, Timour21 είπε Με βάση τα παρακάτω, έχει μια βάση σε αυτό που λέει ο Ντινάρας Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Clio 1.0 TCe 100ps LPG Κυβισμός: 999 cc Κύλινδροι: 3 Iσχύς: 90 hp / 4.800-5.000 σ.α.λ. (Βενζίνη), 100 hp / 4.600-5.000 σ.α.λ. (LPG) Ροπή: 160 Nm/ 2.100-3.750 σ.α.λ. (Βενζίνη), 170 Nm/ 2.000-3.500 σ.α.λ. (LPG) Βάρος: 1.150 kg 0-100 km/h: 12,5 δλ. (Βενζίνη), 11,8 δλ. (LPG) Τελική ταχύτητα: 174 km/h Μικτή κατανάλωση*: 5,4 - 5,5 lt/100km (Βενζινη), 7,0 - 7,1 (LPG) lt/100km Εκπομπές CO2*: 122 - 123 g/km (Βενζίνη), 108 - 109 (LPG) g/km Ρεζερβουάρ: 39 lt βενζίνη/32 lt LPG Χώρος αποσκευών: 391 lt *εργοστασιακή μέτρηση κατά WLTP Ας μην σχολιάσουμε ότι οι εργοστασιακές μετρήσεις WLTP (ή οποιεσδήποτε άλλες) είναι λίγο ουτοπικές. Η διαφορά του 5,4-5,5 που έχει κατανάλωση με την βενζίνη με το 7,0-7,1 που έχει με LPG πλησιάζει πάρα πολύ κοντά στο έξτρα 30% που αναφέρει και ο Ντινάρας. Υπάρχει όμως ταυτόχρονα, μια αύξηση της ιπποδύναμης κοντά στο 11% αλλά και της ροπής (σε μονοψήφιο ποσοστιαίο νούμερο). Είναι λίγο άκυρη η σύγκριση diesel με LPG. Το diesel είναι σαφώς πιο "βρώμικο" καύσιμο, και αν λάβεις υπόψην ότι στη χώρα που ζούμε η αφαίρεση των dpf είναι λίγο κοινή πρακτική, ο καρκίνος γίνεται μεγαλύτερος. Οπότε για όσο καιρό υπάρχει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, πάντα θα έχει νόημα να μιλάμε για οικονομικότερα/καθαρότερα καύσιμα. οταν διαβαζετε ενα ποστ, καλο ειναι να κατανοειτε και τι διαβαζετε. δεν εκανα ΚΑΜΙΑ συγκριση Diesel me LPG. αντιθετα, λεω οτι στην ηλεκτρικη/υβριδικη εποχη, δεν εχει νοημα να συζηταμε για καυσιμα που τεινουν προς καταργηση. ΟΠΩΣ το DIESEL......!! Εαν η ηλεκτροκινηση και τα υβριδικα εξαπλωθουν, οπως φαινεται....., τοτε ουτε και το LPG θα εχει μελλον, και νοημα να συζηταμε................!!!!
NT1G Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου 56 λεπτά πριν, cabdik είπε οταν διαβαζετε ενα ποστ, καλο ειναι να κατανοειτε και τι διαβαζετε. δεν εκανα ΚΑΜΙΑ συγκριση Diesel me LPG. αντιθετα, λεω οτι στην ηλεκτρικη/υβριδικη εποχη, δεν εχει νοημα να συζηταμε για καυσιμα που τεινουν προς καταργηση. ΟΠΩΣ το DIESEL......!! Εαν η ηλεκτροκινηση και τα υβριδικα εξαπλωθουν, οπως φαινεται....., τοτε ουτε και το LPG θα εχει μελλον, και νοημα να συζηταμε................!!!! Ούτε η βενζίνη έχει μέλλον με αυτό το σκεπτικό. Το 2035 που είναι η κατάργηση των θερμικών είναι σε 10 χρόνια. 1
great Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου 3 hours ago, NT1G said: Το 2035 που είναι η κατάργηση των θερμικών είναι σε 10 χρόνια με τίποτα όμως. Ισως στα επόμενα 60 χρόνια.
cabdik Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου 4 ώρες πριν, NT1G είπε Ούτε η βενζίνη έχει μέλλον με αυτό το σκεπτικό. Το 2035 που είναι η κατάργηση των θερμικών είναι σε 10 χρόνια. η βενζινη λογικα θα ειναι το τελευταιο καυσιμο που θα καταργηθει.........!! το ποτε ...ειναι ακομα πολυ ρευστο.....!!!
NT1G Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου 10 λεπτά πριν, cabdik είπε η βενζινη λογικα θα ειναι το τελευταιο καυσιμο που θα καταργηθει.........!! το ποτε ...ειναι ακομα πολυ ρευστο.....!!! . Αναφορά σε κείμενο From 2035 onwards, the EU fleet-wide CO2 emission target for both cars and vans is 0 g CO2/km, corresponding to a 100% reduction. Μπορούμε να έχουμε κινητήρες βενζίνης που βγάζουν 0 g CO2/km; Και αν μου πεις για συνθετικά καύσιμα, με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να κάνουμε και diesel.
basilis_k6 Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου αν φτασουμε στο 2030 και δεν αλλαξει το πλανο (πολυ πιθανο να αλλαξει) τοτε τα μεταχειρισμένα hyrbid θα κοστιζουν μια περιουσια. τα καινουργια πολυ πιθανο να φτασουν σε επιπεδα ηλεκτρικων η και παραπανω. δεν υπαρχει περιπτωση να πεσουν σε 5 χρονια τα ηλεκτρικα σε τιμες υβριδικων οποτε η ζητηση για τα υβριδικα θα ανεβει κατακορυφα και μαζι και η τιμη τους. το χοτ ηλεκτρικο τωρα ειναι το ev3 στα 38κ για την εισαγωγικη εκδοση με πολυ μικρη μπαταρια. τοσο κανει τωρα ενα πληρως εξοπλισμενο corolla cross. οταν η τιμη της μεγαλυτερης μπαταριας του ev3 (σημερα στα 42κ φτάσει στα 36κ, αν συμβει ποτε αυτο) πάλι το κορολα θα ειναι η επιλογη των περισσοτερων. συνεπως η εε είτε θα πυροβολήσει τα ποδια της είτε θα αλλαξει κανονες. ακομα παντως τα hybrid ειναι σε νορμαλ τιμες αλλα δεν το βλεπω να κραταει μεχρι το 2035 αυτο.
cabdik Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, NT1G είπε . Μπορούμε να έχουμε κινητήρες βενζίνης που βγάζουν 0 g CO2/km; Και αν μου πεις για συνθετικά καύσιμα, με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να κάνουμε και diesel. κοιτα.... αν μιλαμε αποκλειστικα για κινητηρες, θεωρητικα ο στοχος του 0 CO2/km ειναι εφικτος με τους ηλεκτροκινητηρες, η με οποιον αλλον κινητηρα παρουσιαστει στο μελλον (πχ υδρογονου???). εγω ομως..., αυτο που δεν γνωριζω και αναρωτιεμαι, ειναι συνολικα τι κοστος θα εχει η παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας και των μπαταριων, και ολων των μερων που χρειαζεται η ηλεκτροκινηση στα αυτοκινητα. μηπως τελικα το κοστος μεταβασης στην ηλεκτροκινηση θα ειναι μεγαλυτερο απο την παραμονη σε Diesel/βενζινη..??? εξ αλλου ακομα και τα συγχρονα καυσιμα δεν εχουν καμια σχεση με τα παλιοτερα. το Diesel πλεον δεν ειναι 100% πρωτογενες παραγωγο, εχει γινει Βιο Diesel......!! Επεξ/σία 11 Μαϊου από cabdik
Timour21 Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου 21 ώρες πριν, cabdik είπε οταν διαβαζετε ενα ποστ, καλο ειναι να κατανοειτε και τι διαβαζετε. δεν εκανα ΚΑΜΙΑ συγκριση Diesel me LPG. αντιθετα, λεω οτι στην ηλεκτρικη/υβριδικη εποχη, δεν εχει νοημα να συζηταμε για καυσιμα που τεινουν προς καταργηση. ΟΠΩΣ το DIESEL......!! Εαν η ηλεκτροκινηση και τα υβριδικα εξαπλωθουν, οπως φαινεται....., τοτε ουτε και το LPG θα εχει μελλον, και νοημα να συζηταμε................!!!! Έρχεσαι σε ένα τόπικ που φαντάζομαι κανείς δεν σε έφερε με το ζόρι, για να μας πείς τι έχει νόημα να συζητάμε και τι όχι? Αν δες σου αρέσει το θέμα ή δεν βρίσκεις νόημα συζήτησης σε αυτό, προσπερνάς, μην νιώθεις την ανάγκη να νουθετήσεις τους άλλους που θέλουν να συζητήσουν πάνω σε αυτό. Στο δια ταύτα τώρα, την σύγκριση με το diesel την έκανα εγώ, εσύ απλά ανέφερες ότι καταργείται, όπως πριν κάτι δεκαετίες καταργήθηκε η βενζίνη με μόλυβδο. So? Υπάρχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης? Υπάρχουν. Θα συνεχίζουν να πωλούνται αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035? (και μέχρι να αποσυρθούν αυτά που θα πουληθούν μεχρι 31/12/2034 θα συνεχίζουν να κυκλοφορούν για 5-10 χρόνια ακόμα) Ναι. Το ότι κάτι ΘΑ καταργηθεί στο μέλλον και άρα σταματάμε να μιλάμε γι'αυτό 20 χρόνια πριν συμβεί με ξεπερνάει λίγο (περιμένω αντίστοιχο μήνυμα σου στο τόπικ των επεξεργαστών, πές τους ότι το μέλλον "δείχνει" κβαντικούς πλέον, σταματήστε να μιλάτε για τους τωρινούς δεν έχει νόημα...) Άρα μια χαρά σχετική είναι η συζήτηση, τουλάχιστον γι'αυτούς που έχουν αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα