Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην αρχη υποπτευθηκα χαμηλο IQ, αλλα μετα καταλαβα οτι οι ιδιοκτητες Cyber track που διαμαρτυρήθηκαν πρεπει απλα να ηταν θαμώνες του Insomnia.

Μονο στις εδω αγγελιες θα βρεις ατομα να αξιώνουν οτι μεταχειρισμένα προϊόντα πρεπει να πουληθουν σε αρχικη τιμη καταστήματος γιατι ειναι "Αριστα" "Αψεγαδιαστα" ''κατασταση καινουργιου" κτλ.. 😂

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Haha 8
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MikeGR7 είπε

Στην αρχη υποπτευθηκα χαμηλο IQ, αλλα μετα καταλαβα οτι οι ιδιοκτητες Cyber track που διαμαρτυρήθηκαν πρεπει απλα να ηταν θαμώνες του Insomnia.

Μονο στις εδω αγγελιες θα βρεις ατομα να αξιώνουν οτι μεταχειρισμένα προϊόντα πρεπει να πουληθουν σε αρχικη τιμη καταστήματος γιατι ειναι "Αριστα" "Αψεγαδιαστα" ''κατασταση καινουργιου" κτλ.. 😂

Αν υπάρχει σημαντική έλλειψη προσφοράς σε σχέση με τη ζήτηση μπορεί να γίνει αυτό (πχ κάρτες γραφικών), αλλά πλέον όποιος θέλει Cybertruck και έχει τα λεφτά που κάνει ένα καινούριο, μπορεί να πάρει καινούριο, άρα γιατί ακριβώς οι ιδιοκτήτες Cybertruck θεωρούν ότι τα μεταχειρισμένα οχήματα τους είναι appreciating assets, μη ρωτάς.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, keysmith είπε

είναι γνωστό πως μόλις πάρεις ένα αυτοκίνητο και γυρίσεις το κλειδί (ή πατήσεις το κουμπί on) αυτό χάνει αυτομάτως πολύ από την αξία του.

Πόσο μάλλον όταν τα αγοράζει η ίδια η εταιρία που τα πούλησε (σαν να κάνεις trade in το παλιό σου iphone στην apple κάπου να το ξαναπουλήσει να πάρει και από εκεί χρήματα). Στα ηλεκτρικά οχήματα ακόμα παραπάνω λόγω εξελίξεων που είναι πιο δραματικές από άλλους τομείς. 

Τίποτα το συγκλονιστικό στην ιστορία. Αυτοί που τα πουλάνε δεν τους λείπουν ούτε περίμεναν να βγάλουν.. 

Στην Ελλάδα βέβαια συμβαίνει το αντίθετο που το μεταχειρισμένο 10ετιας μπορεί να κάνει όσο κ ένα καινούριο...

  • Haha 1
Δημοσ.

Ποσο πιο clickbait το αρθρο για να σχολιασουν οι γνωστοι αντιελονμασκιακοι. Προφανως αν πας ενα προιον πισω στην ιδια εταιρεια, θα το αποτιμησει οσο λιγοτερο μπορει. Επιχειρηση ειναι. Τελευταια φορα που ειδα, και η apple δεν εδινε πανω απο το 70 της αρχικης αξιας. Μαλλον πιο κοντα....στο 40%. Οποιος δεν θελει να χασει λεφτα, δεν κανει trade in στις εταιρειες. Απο την αλλη οσοι εχουν λεφτα, δεν τους νοιαζει κιολας. 

image.png.fb514c72e4272abc5048d3b65bedd522.png

image.png.8b65a5f03222f367ff64a4e89a34c21f.pngimage.png.f3bc0cfcdf2e782f2150e86cf85c893c.png

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, keysmith είπε

είναι γνωστό πως μόλις πάρεις ένα αυτοκίνητο και γυρίσεις το κλειδί (ή πατήσεις το κουμπί on) αυτό χάνει αυτομάτως πολύ από την αξία του.

Πόσο μάλλον όταν τα αγοράζει η ίδια η εταιρία που τα πούλησε (σαν να κάνεις trade in το παλιό σου iphone στην apple κάπου να το ξαναπουλήσει να πάρει και από εκεί χρήματα). Στα ηλεκτρικά οχήματα ακόμα παραπάνω λόγω εξελίξεων που είναι πιο δραματικές από άλλους τομείς. 

Τίποτα το συγκλονιστικό στην ιστορία. Αυτοί που τα πουλάνε δεν τους λείπουν ούτε περίμεναν να βγάλουν.. 

Αυτό ακριβώς ετοιμαζόμουν να γράψω και εγώ. Τζάμπα γκρίνιες εν προκειμένω. Πάρε ένα αμάξι των 100k για το κρατήσεις όσο πιο πολλά χρόνια και να το χαρείς, τώρα άμα μπλέκεις με μεταχειρισμένα και ανταλλαγές, σώθηκες. Με το που μπει το κλειδί και γυρίσει έχει φύγει ένα 50% της αξίας, και πολλά τους προτείνει η Tesla.

9 ώρες πριν, poulinos είπε

καλα να παθουν που πιστευουν οτι πηραν συλλεκτικη ferrari αλλα πρακτικα οπως φανηκε πηραν εναν everyday κουβα που δεν θα ανεβει η αξια του. better luck next time.ελπιζω να τους εγινε μαθημα να μην πιστευουν οτι ακουνε

Ισα Ισα, αυτα τα αμάξια, αν τα κρατούσαν για δεκαετίες καλοδιατηρημενα εφόσον άντεχαν, θα μπορούσαν να τα πουλήσουν και ως συλλεκτικά για αυτή την πρώτη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων. Τώρα δεν έχει νόημα να τα δώσεις απλά πετάς τα λεφτά σου. 

Δημοσ.

Βέβαια πολλοί δεν αναγνωρίζουν ότι η αγορά αυτοκινήτου της Αμερικής δεν είναι σαν την εδώ η της Ευρώπης. Πολύ συχνά ειδικά τα τελευταία χρόνια, τα αυτοκίνητα εκεί πωλούνταν ακόμη και 30-40% πάνω από το sticker price. Για να συμβαίνει αυτό σημαίνει ότι η αγορά του cybertruck είναι απλά στα τάρταρα.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, primeragt είπε

Βέβαια πολλοί δεν αναγνωρίζουν ότι η αγορά αυτοκινήτου της Αμερικής δεν είναι σαν την εδώ η της Ευρώπης. Πολύ συχνά ειδικά τα τελευταία χρόνια, τα αυτοκίνητα εκεί πωλούνταν ακόμη και 30-40% πάνω από το sticker price. Για να συμβαίνει αυτό σημαίνει ότι η αγορά του cybertruck είναι απλά στα τάρταρα.

αυτό ακριβώς ισχύει.

ειδικά στα trucks οι ηπαμερικάνοι τα χρόνια της μεγάλης ζήτησης και μικρής προσφοράς λόγω κοβιντ αγόραζαν 100-120Κ ένα truck φουλ εξτρα βέβαια (Ford, Ram, Chevy, Τουοτα κτλ) αλλά η τιμή ήταν εξωπραγματική ξαναλέω για truck και το έλεγαν και οι ίδιοι τότε.

τώρα έχει πιάσει πάτο και τους έχει μείνει στοκ εξαιτίας της απληστίας τους.

το cybertruck που είναι ακόμα πιο ειδική αγορά πρέπει να έπιασε πάτο αναπόφευκτα και αυτό, έφυγε και το αρχικό woh οπότε τι έμεινε; ένας τσίγκινος άσχημος κουβάς.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ, άγνωστος αντιελονάκιας.

Για εμέ, δεν είναι είδηση η είδηση. Αλλά το γεγονός ότι τα αγοράζει τώρα και μάλιστα σε υψηλή τιμή.

α) περιμένει στα αλήθεια πως τώρα που απομακρύνεται από  doge θα πάρει τα πάνω του ο κουβάς;

β) εκτιμά/γνωρίζει πως έρχεται μεγάλη βούτα για το δολλάριο, οπότε εκ των πραγμάτων αγοράζει φθηνά;

γ) μπλοφάρει για ανέβει η τεσλα;

δ) είναι καμμένος;

Παρότι η μία απάντηση δεν αποκλείει την άλλη, πιστεύω το β. Έχει εκ των έσω πληροφορία ότι το ντόλαρ θα κάνει μεγάλη βουτιά (εσκεμμένα ίσως).

Και φυσικά το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς. ή τουλάχιστον όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο.

ΥΓ: Δεν έχω διαβάσει κάτι, ούτε πιστεύω σε θεωρίες συνομωσίας. Αλλά ούτε και πιστεύω πως αυτά τα λαμόγια είναι απλώς ηλίθιοι σε βαθμό αθωότητας. Συνήθως έχει λάκο η φάβα.

Επεξ/σία από doubleh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ποσο πιο clickbait το αρθρο για να σχολιασουν οι γνωστοι αντιελονμασκιακοι. Προφανως αν πας ενα προιον πισω στην ιδια εταιρεια, θα το αποτιμησει οσο λιγοτερο μπορει. Επιχειρηση ειναι. Τελευταια φορα που ειδα, και η apple δεν εδινε πανω απο το 70 της αρχικης αξιας. Μαλλον πιο κοντα....στο 40%. Οποιος δεν θελει να χασει λεφτα, δεν κανει trade in στις εταιρειες. Απο την αλλη οσοι εχουν λεφτα, δεν τους νοιαζει κιολας. 

image.png.fb514c72e4272abc5048d3b65bedd522.png

image.png.8b65a5f03222f367ff64a4e89a34c21f.pngimage.png.f3bc0cfcdf2e782f2150e86cf85c893c.png

Δεν θυμάμαι να είπε πότε η Apple να πάρουν iPhone 15 γιατί του χρόνου θα το πουλήσουν πιο ακριβά. Η Ferrari και η Nvidia το έχουν πετύχει αυτό.... :D 

Αναφορά σε κείμενο

Έτσι, σε μόλις έναν χρόνο, η αξία αυτών των δύο μεταχειρισμένων Cybertruck κατρακύλησε κατά 34% και 39% αντίστοιχα. Πρόκειται για το ένα τρίτο της αρχικής τιμής που χάθηκε για ένα αυτοκίνητο που θα έπρεπε να είναι "περιουσιακό στοιχείο που αυξάνεται σε αξία", όπως ισχυρίστηκε ο CEO της Tesla, Elon Musk, το 2019.

Αναφορά σε κείμενο

“Buying a car today is an investment into the future. I think the most profound thing is that if you buy a Tesla today, I believe you are buying an appreciating asset – not a depreciating asset.”

Link: 15m 16sec στο video

 

Αυτό σχετικά με την αποτίμηση από 3ους.

Αναφορά σε κείμενο

Όπως αναφέρεται, οι αρχικές εκτιμήσεις ανταλλαγής της Tesla για αυτά τα δύο συγκεκριμένα οχήματα είναι περίπου 8.000 δολάρια υψηλότερες σε σύγκριση με αυτό που προσφέρει η Carvana, μια διαδικτυακή πλατφόρμα πώλησης αυτοκινήτων. Παρ' όλα αυτά, οι αρχικές προσφορές της Tesla είναι γνωστό ότι μειώνονται όταν τα έγγραφα είναι έτοιμα για υπογραφή.

 

 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Δημοσ.

Προσπαθεί ακόμα ο ήρωας. Τώρα με τον θείο Τραμπ έχει και μία χείρα βοηθείας. Η BYD τον έχει σβήσει απλά είναι μάρκα.

5 ώρες πριν, doubleh είπε

Εδώ, άγνωστος αντιελονάκιας.

Για εμέ, δεν είναι είδηση η είδηση. Αλλά το γεγονός ότι τα αγοράζει τώρα και μάλιστα σε υψηλή τιμή.

α) περιμένει στα αλήθεια πως τώρα που απομακρύνεται από  doge θα πάρει τα πάνω του ο κουβάς;

β) εκτιμά/γνωρίζει πως έρχεται μεγάλη βούτα για το δολλάριο, οπότε εκ των πραγμάτων αγοράζει φθηνά;

γ) μπλοφάρει για ανέβει η τεσλα;

δ) είναι καμμένος;

Παρότι η μία απάντηση δεν αποκλείει την άλλη, πιστεύω το β. Έχει εκ των έσω πληροφορία ότι το ντόλαρ θα κάνει μεγάλη βουτιά (εσκεμμένα ίσως).

Και φυσικά το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς. ή τουλάχιστον όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο.

ΥΓ: Δεν έχω διαβάσει κάτι, ούτε πιστεύω σε θεωρίες συνομωσίας. Αλλά ούτε και πιστεύω πως αυτά τα λαμόγια είναι απλώς ηλίθιοι σε βαθμό αθωότητας. Συνήθως έχει λάκο η φάβα.

 

Να ανασάνει προσπαθεί ο κόσμος απο την Ασία. Μην είσαι τόσο κακός. Έλεος απο την Ασία ζητάμε όλοι.

Δημοσ.
On 31/05/2025 at 03:31, mariosnik_ said:

 

Ισα Ισα, αυτα τα αμάξια, αν τα κρατούσαν για δεκαετίες καλοδιατηρημενα εφόσον άντεχαν, θα μπορούσαν να τα πουλήσουν και ως συλλεκτικά για αυτή την πρώτη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων. Τώρα δεν έχει νόημα να τα δώσεις απλά πετάς τα λεφτά σου. 

ακομα και αυτο ειναι να ρισκο που δεν ξερεις αν θα βγει.πολλα πραγματα ειναι παλια αλλα η αξια τους ή αυτο που κερδισαν εινσι ψιχουλα.ειδικα σε μαζικη παραγωγη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...