Dimitris_1981 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Αναφορά σε κείμενο Ωστόσο, ενώ οι νέες προτάσεις μπορεί να φαίνονται ως νίκη για τους επιβάτες, δεν είναι όλοι υπέρ της θέσπισής τους σε νόμο. Οι εκπρόσωποι της αεροπορικής βιομηχανίας είναι έντονα αντίθετοι στην κατάργηση των χρεώσεων για τις χειραποσκευές, λέγοντας ότι το κόστος της τσάντας θα ενσωματωθεί στις συνολικές τιμές, καθιστώντας τες υψηλότερες για όλους μακροπρόθεσμα. 13 λεπτά πριν, darkmatinee είπε Δεν βλέπω ποστ για κακιά ΕΕ ακόμα και ανησυχώ, κοιμούνται ακόμα τα παιδιά;; Πες την αλήθεια θα έχει αποτέλεσμα το μέτρο; Δεν θα αυξήσουν όλες οι Low Budget τα εισιτήρια για να βγάλουν τα ίδια; Αν θέλαν κάποιες να είναι πιο ανταγωνιστικές δεν θα προσφέραν την βαλίτσα εξ'αρχης δωρεάν; To μέτρο είναι ηθικά σωστό αλλά αλλά μοιάζει αναποτελεσματικό. Αν κάνω λάθος ειλικρινά διόρθωσε με. Πάντα μου αρέσει να ακούω και να βελτιώνομαι όπου κάνω λάθος. 1
Jmanol000 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 53 λεπτά πριν, kalmik είπε Οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές έχουν κάνει ασύδοτους όσους ...μπορούν. Όσοι ταξιδεύουν το έχουν νοιώσει στο πετσί τους με χρεώσεις για επιλογή καθίσματος που την κάνει ο ίδιος ο επιβάτης μέσω υπολογιστή και άρα δεν απασχολεί κανένα, για priority boarding (που το σκέφθηκαν?) για χειραποσκευή που μάλιστα το μέγεθος παίζει από εταιρία σε εταιρία κλπ. Και το χειρότερο κανείς δεν μιλάει για την απίστευτη σαρδελοποίηση όπου η απόσταση των καθισμάτων (χώρος για τα πόδια) μειώνεται συνεχώς και επιβάτες άνω του 1.75 υποφέρουν κυριολεκτικά για να χωρέσουν οι εταιρίες μια σειρά καθισμάτων ακόμη... Οπότε η ρύθμιση αυτή κάνει κάτι λίγο προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν επιλύει το πρόβλημα των αυθαίρετων χρεώσεων. Θα έπρεπε, τουλάχιστον στα όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου υπάρχει από πλευράς Kομισιόν η δυνατότητα ρυθμιστικής παρέμβασης, να μπορούμε να ταξιδεύουμε σαν άνθρωποι και όχι ως αγελάδες προς άρμεγμα που στιβάζονται όπως όπως. Αυτό με το boarding δεν το έχω ξανά ακούσει τι είναι ? 16 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε Πες την αλήθεια θα έχει αποτέλεσμα το μέτρο; Δεν θα αυξήσουν όλες οι Low Budget τα εισιτήρια για να βγάλουν τα ίδια; Αν θέλαν κάποιες να είναι πιο ανταγωνιστικές δεν θα προσφέραν την βαλίτσα εξ'αρχης δωρεάν; To μέτρο είναι ηθικά σωστό αλλά αλλά μοιάζει αναποτελεσματικό. Αν κάνω λάθος ειλικρινά διόρθωσε με. Πάντα μου αρέσει να ακούω και να βελτιώνομαι όπου κάνω λάθος. Θα το ανακαλύψουμε αν θα έχει θετικές συνέπειες αν και μάλλον θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο τιμολογούν 1
Errik Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 16 minutes ago, Dimitris_1981 said: Πες την αλήθεια θα έχει αποτέλεσμα το μέτρο; Δεν θα αυξήσουν όλες οι Low Budget τα εισιτήρια για να βγάλουν τα ίδια; Αν θέλαν κάποιες να είναι πιο ανταγωνιστικές δεν θα προσφέραν την βαλίτσα εξ'αρχης δωρεάν; To μέτρο είναι ηθικά σωστό αλλά αλλά μοιάζει αναποτελεσματικό. Αν κάνω λάθος ειλικρινά διόρθωσε με. Πάντα μου αρέσει να ακούω και να βελτιώνομαι όπου κάνω λάθος. Δεν υπάρχει περίπτωση συνολικά να πληρώσεις λιγότερα αν δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός σωστά. Το αν θα είναι αναποτελεσματικό είναι κάτι που θα φανεί, πάντως σίγουρα είναι προς μια σωστή κατεύθυνση.
tzavardin Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 1 ώρα πριν, kalmik είπε Οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές έχουν κάνει ασύδοτους όσους ...μπορούν. Όσοι ταξιδεύουν το έχουν νοιώσει στο πετσί τους με χρεώσεις για επιλογή καθίσματος που την κάνει ο ίδιος ο επιβάτης μέσω υπολογιστή και άρα δεν απασχολεί κανένα, για priority boarding (που το σκέφθηκαν?) για χειραποσκευή που μάλιστα το μέγεθος παίζει από εταιρία σε εταιρία κλπ. Και το χειρότερο κανείς δεν μιλάει για την απίστευτη σαρδελοποίηση όπου η απόσταση των καθισμάτων (χώρος για τα πόδια) μειώνεται συνεχώς και επιβάτες άνω του 1.75 υποφέρουν κυριολεκτικά για να χωρέσουν οι εταιρίες μια σειρά καθισμάτων ακόμη... Οπότε η ρύθμιση αυτή κάνει κάτι λίγο προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν επιλύει το πρόβλημα των αυθαίρετων χρεώσεων. Θα έπρεπε, τουλάχιστον στα όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου υπάρχει από πλευράς Kομισιόν η δυνατότητα ρυθμιστικής παρέμβασης, να μπορούμε να ταξιδεύουμε σαν άνθρωποι και όχι ως αγελάδες προς άρμεγμα που στιβάζονται όπως όπως. Είμαι 1,98. Οριακά πλέον χωράω στις θέσεις με extra legroom (που το πληρώνω 20 ευρω +) στις περισσότερες εταιρείες. Ειναι άμεση η ανάγκη ρύθμισης. Έχουν κάνει τα αεροπλάνα που σχεδιάστηκαν για 200 θεσεις να χωράνε 250-300. Οι άνθρωποι ειναι ασύδοτοι. 6 3
Ntinaras Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 43 λεπτά πριν, herbalife3 είπε Να επιτρέψουν και το κάπνισμα όμως θέλω 🤣 Κάτσε δίπλα μου σε πτήση, και θα σου ανοίξω το παράθυρο να καπνίσεις. 1
BlueBlade Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 44 λεπτά πριν, herbalife3 είπε Να επιτρέψουν και το κάπνισμα όμως θέλω 🤣 Μεταξύ σοβαρού και αστείου. Για ταξίδια προτείνω Nicotine Pouches που μπαίνουν κάτω από το χείλος. Δεν είναι κάτι καινούργιο, απλά εγώ το έμαθα πρόσφατα και έπαθα σοκ. Τζάμπα η ταλέπα που έφαγα σε τόσο ταξίδια (ειδικά μακρινά).
KostasKri Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 9 minutes ago, tzavardin said: Είμαι 1,98. Οριακά πλέον χωράω στις θέσεις με extra legroom (που το πληρώνω 20 ευρω +) στις περισσότερες εταιρείες. Ειναι άμεση η ανάγκη ρύθμισης. Έχουν κάνει τα αεροπλάνα που σχεδιάστηκαν για 200 θεσεις να χωράνε 250-300. Οι άνθρωποι ειναι ασύδοτοι. Κι εγώ στο 1.90 δεν περνάω καθόλου καλά. Το θέμα όμως είναι ότι και τις 300 θέσεις που λες ότι χωράνε τώρα να τις κάνουν 200, πάλι θα πληρώνουν οι 200 όσο θα πλήρωναν οι 300. Δεν ξέρω αν οι αεροπορικές βγάζουν υπερκέρδη αλλά σίγουρα με τέτοιες μεταρυθμίσεις το κόστος θα μεταφερθεί στον πελάτη. Εκτός αν βάλουν όρια σε χρεώσεις ανά χιλιόμετρο που δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι μιας και το ταξίδι με αεροπλάνο δεν το λες και είδος πρώτης ανάγκης.
hunter2000 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Πάλι καλά, σε λίγο θα μας χρέωναν και το μπουφάν που φοράμε.
JcD Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Καλό το μέτρο αλλά το επιτρεπόμενο μέγεθος είναι μικρό, τουλάχιστον τσάντες λαπτοτ 16" ξεπερνάνε το μέγεθος που δίνει η οδηγία, τουλάχιστον ένα λαπτοπ θα πρεπει να μπορούμε να το πάρουμε μαζί.
mariosnik_ Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Δε νομίζω ότι είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να πανηγυρισω. Εννοείται ότι τα οποία κόστη θα ενσωματωθούν οριζόντια στην τελική τιμή του εισιτηρίου για όλους.
iddqdiddqd Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου >επιβολή υποχρεωτικής τσάντας τρόλεϊ Αν έχουμε τσάντα τραμ έχει πρόστιμο; >δήλωσε η Ourania Georgoutsakou, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ... Εδώ λύγισε το AI translate μάλλον. 1
Pansp32 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Αρκεί να συμφωνήσουν για τις διαστάσεις για τις carry-on. Εγώ παίζω με τις 55x40x23cm / 56x40x25cm / 56x45x25cm αλλά είναι ενοχλητικό να έχεις "άγχος" αν κάποια εταιρεία θα σου κάνει νερά. Εντωμεταξύ πριν πολύ λίγα χρόνια το φθηνότερο εισητήριο είχε carry-on βαλιτσούλα + backpack. Τώρα τελευταία άρχισαν αυτά τα κολπάκια.
spiros2000 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου για οσους χαιρονται οτι θα ειναι δωρεαν οπως λεει το αρθρο, το μονο σιγουρο ειναι οτι οι τιμες των εισητηριων θα ανεβουν ιδιαιτερα σε low cost εταιρειες και μετα στις αλλες λογο χαμηλοτερου ανταγωνισμου. γιατι θα ανεβουν οι τιμες ???? απλο ειναι 10 κιλα επιπλεον επι 200 θεσεις(μεσαιου τυπου αεροπλανο) = 2.000 κιλα εχτρα ανα πτηση επι 4 πτησεις την ημερα επι 365 ημερες = 1460 πτησεις τον χρονο για ενα αεροπλανο να κανει βολτα 2 τονους επιπλεον. υπολογιστε τα καυσιμα, τα φρενα, και γενικοτερες φθορες και βγαλτε λογαριασμο που πρεπει να πληρωθει. εκτος αυτου ενα αεροπλανο μεσαιου τυπου 200 θεσεων εχει χωρο στην καμπινα για 90-100 χειραποσκευες οι υπολοιπες θα πρεπει να πανε στο αμπαρι για το οποιο σε χρεωνει επιπλεον η εξυπηρετηση αεροδρομιου.
tzavardin Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 14 λεπτά πριν, KostasKri είπε Κι εγώ στο 1.90 δεν περνάω καθόλου καλά. Το θέμα όμως είναι ότι και τις 300 θέσεις που λες ότι χωράνε τώρα να τις κάνουν 200, πάλι θα πληρώνουν οι 200 όσο θα πλήρωναν οι 300. Δεν ξέρω αν οι αεροπορικές βγάζουν υπερκέρδη αλλά σίγουρα με τέτοιες μεταρυθμίσεις το κόστος θα μεταφερθεί στον πελάτη. Εκτός αν βάλουν όρια σε χρεώσεις ανά χιλιόμετρο που δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι μιας και το ταξίδι με αεροπλάνο δεν το λες και είδος πρώτης ανάγκης. Βγάζουν υπερκερδη. Αλλά και να μην έβγαζαν τι θα γίνει, θα βάζουμε ανθρώπους στον προκρούστη; Το 5% θα βασανίζεται για να ειναι πιο φτηνά το 95%; Νόμιζα οτι περνώντας απο το Διαφωτισμό τα λύσαμε αυτά. Ας ξαναφέρουμε και Καιάδα για άτομα με ειδικές ανάγκες γιατί τους πληρώνουμε ως κοινωνία για κάποιους. Τι λογική κοινωνικού δαρβινισμού ειναι αυτή. 3 1 1
iddqdiddqd Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 58 minutes ago, Dimitris_1981 said: είναι ηθικά σωστό αλλά αλλά μοιάζει αναποτελεσματικό. Αν κάνω λάθος ειλικρινά διόρθωσε με. Πάντα μου αρέσει να ακούω και να βελτιώνομαι όπου κάνω λάθος. Το αποτέλεσμα του μέτρου δεν είναι ότι ο ΧΥΖ low cost θα βάλει το χέρι στην τσέπη να σου κεράσει τις βαλίτσες. Είναι ότι η τιμή που βλέπεις θα ανταποκρίνεται σε ένα πιο ρεαλιστικό πακέτο minimum παροχών ώστε να μπορείς να κάνεις σύγκριση της εταιρίας Α με την εταιρία Β. Είναι ο ίδιος λόγος που δεν επιτρέπεται να διαφημίζει η όποια εταιρία τιμές χωρίς φόρους αεροδρομίου, χωρίς επίναυλο καυσίμων κλπ. Κανείς δε στα κερνάει, αλλά αν επιτρέψεις οι διαφημιζόμενες τιμές να μην είναι τελικές προκαλείς χάος: ο καθένας διαφημίζει €5 ναύλο για Αθήνα-Καπερναούμ και όταν πατήσεις πάει €400 στον ένα €500 στον άλλο και €600 στον τρίτο. 10 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα