Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, jimmy213 said:

Τρομάξαμε. Η ίδια δικαιολογία μια ζωή.

Να κάνει τη διήθηση του όταν τα οχήματα είναι σταματημένα. Όταν είναι σε κίνηση, είτε μένει πίσω είτε κάνει νόμιμη προσπέραση αλλάζοντας λωρίδα. Δεν επιτρέπεται η παράλληλη κίνηση δύο οχημάτων στην ίδια λωρίδα. Ας το καταλάβουμε επιτέλους.

Δεν φταίμε σε κάτι αν κάποιος βαρέθηκε τη ζωή του.

Μια χαρά είναι ο δικός μας κώλος. Έχουμε και aircon. Ο δικός σας είναι το πρόβλημα. Και οκ, ζήσατε αρκετά. Εμείς τι φταίμε να έχουμε τύψεις μετά;

Όπως είπα εμένα αδιάφορο είμαι με 2kw πατίνι πάω παντού οπως θέλω όπου θέλω άλλοι θα πονέσουν 

Επεξ/σία από Black Demis
  • Confused 2
Δημοσ.

Αν δεν είναι πανταχού παρών η τροχαία να σημειώσει παραβάσεις δε θα αλλάξει τίποτα και άδικα αναλώνεστε σε αυτό το θέμα.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Φυσικά αυτό δεν απαντά στο τελευταίο ερώτημα σου, ούτε σημαίνει ότι όλοι οι riders είναι όλα τα παραπάνω, αλλά γενικά υπάρχει η ροπή στο να έχουν χειρότερη συμπεριφορά (ακόμα και από τον ίδιο τους τον εαυτό με αμάξι σύμφωνα με την τελευταία πηγή). 

"So, they drive safer when using a motorbike, particularly in the sense of no alcohol drinking, avoidance of control and traffic errors, and rigorous use of the safety equipment."

Αφήνω απλά αυτό από την τελευταία πηγή σου που λέει το αντίθετο, δεν είχα χρόνο να δω τις υπόλοιπες. Αν και γενικότερα κρατάω μικρό καλάθι με όλες αυτές τις έρευνες που είναι self-reporting questionnaires, δεν είναι ακριβώς hard data.

Για το "οξύθυμοι" που είπες δεν αντιλέγω, αλλιώς αντιδράς αν το λάθος κάποιου άλλου οδηγού σημαίνει επισκέψη στο φαναρτζή κι αλλιώς αν σημαίνει επίσκεψη στο ΚΑΤ ή χειρότερα. Οπότε σίγουρα υπάρχει διαφορά ψυχολογίας (στο ίδιο άτομο όταν οδηγεί αυτοκίνητο κ 2τροχο), δεν σημαίνει όμως απαραίτητα τα υπόλοιπα που παρέθεσες νωρίτερα (παραβατική/αντικοινωνική οδική συμπεριφορά "λόγω 2τροχου" κτλ), ίσα ίσα που μπορεί να σημαίνει και το ανάποδο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανονιστε με τις μηχανες. Ειτε με σφηνες ειτε χωρις σφηνες
ειτε παρανομα ειτε νομιμα. 
Τουλαχιστον  μην τρεχετε. Δεν τις λενε τυχαια σκοτωστρες.
Ο ανθρωπος δυστυχως ειχε τρια αυτοκινητα και πηγαινε στη δουλεια με το μηχανακι
μεχρι που βγηκε μπροστα του το φορτηγο.

Επεξ/σία από ringboy
  • Like 2
Δημοσ.

Υπόψη πως τώρα ότι και να τύχει σε μηχανόβιο μεταξύ λωρίδων κι ανάμεσα σε εν κινήσει οχήματα τον αφήνει νομικά τελείως ακάλυπτο. 

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, spectaculator said:

Υπόψη πως τώρα ότι και να τύχει σε μηχανόβιο μεταξύ λωρίδων κι ανάμεσα σε εν κινήσει οχήματα τον αφήνει νομικά τελείως ακάλυπτο. 

αυτό είναι και το ζητούμενο. Οι μ@λ@κ1ες πληρώνονται. Δεν θα τρελαθούν οι οδηγοί να κοιτάνε με 100fps τους καθρέφτες να βλέπουν ποιος θα κάνει σφήνες πάνω σε στροφές επειδή κάποιοι νομίζουν πως παίρνουν μέρος στο moto gp

Επεξ/σία από spooker
  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 14/07/2025 at 23:28, dith said:

Τους υπολοιπους που περνούσαν χαλαρά στα κενά των μεγάλων λεωφόρων και θέλουν να είναι νόμιμοι, σκεφτείτε διπλά αν τους θέλετε σε σειρά τον έναν πισω απο τον άλλον να καταλαμβάνουν χώρο σαν αμάξι. 

Αυτό είναι μία ανοησία την οποία απλά πιπιλάνε όλοι οι μηχανάκηδες. Ούτε είναι τόσες πολλές οι μηχανές (είναι περίπου το 1/3 των αυτοκινήτων), ούτε βοηθάνε κάναν άλλον ιδιαίτερα πέρα απ' τον εαυτό τους.

Με το αυτοκίνητο δε σου κάνει διαφορά αν θα φτάσεις σε 30 ή σε 40 λεπτά. Θα 'ναι σαν να έχει λίγη παραπάνω κίνηση. Με τη μηχανή αν φερθείς σαν αυτοκίνητο, και φτάσεις σε 40, αντί για... 10, θα καταλάβεις πολλά.

Ίσως έναν κλικ να ωφελεί (υπό ΠΟΛΥ συγκεκριμένες συνθήκες), αλλά δε κάνουν... κοινωνικό έργο, τον εαυτό τους βολεύουν. 

44 minutes ago, phanispal said:

Για εκείνους που νομίζουν ότι συμμετέχουν στο WRC που κουβεντιάζουμε;

Σε άλλο θέμα. Εδώ μιλάμε για τη διήθηση, άρα εξ' ορισμού όχι γι' αυτοκίνητα. 

Επεξ/σία από Haldol
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Haldol είπε

Αυτό είναι μία ανοησία την οποία απλά πιπιλάνε όλοι οι μηχανάκηδες. Ούτε είναι τόσες πολλές οι μηχανές (είναι περίπου το 1/3 των αυτοκινήτων), ούτε βοηθάνε κάναν άλλον ιδιαίτερα πέρα απ' τον εαυτό τους.

Με το αυτοκίνητο δε σου κάνει διαφορά αν θα φτάσεις σε 30 ή σε 40 λεπτά. Θα 'ναι σαν να έχει λίγη παραπάνω κίνηση. Με τη μηχανή αν φερθείς σαν αυτοκίνητο, και φτάσεις σε 40, αντί για... 10, θα καταλάβεις πολλά.

Ίσως έναν κλικ να ωφελεί (υπό ΠΟΛΥ συγκεκριμένες συνθήκες), αλλά δε κάνουν... κοινωνικό έργο, τον εαυτό τους βολεύουν. 

Σε άλλο θέμα. Εδώ μιλάμε για τη διήθηση, άρα εξ' ορισμού όχι γι' αυτοκίνητα. 

Ειναι λιγο αστειο το οτι εισαι τοσο πολυ υπερμαχος του θανατου της κατσικας του γειτονα, που εισαι διατεθειμενος να υποστεις και τις συνεπειες.

Δημοσ.
14 minutes ago, lector said:

Ειναι λιγο αστειο το οτι εισαι τοσο πολυ υπερμαχος του θανατου της κατσικας του γειτονα, που εισαι διατεθειμενος να υποστεις και τις συνεπειες.

Ούτε κατσίκες, ούτε γείτονες... ούτε συνέπειες. Αυτό είναι το ζήτημα που (μάλλον) δε κατάλαβες απ' το post μου. Τους αυτοκινητιστές δε τους ωφελεί σε τίποτα η διήθηση, είναι απλά μία καραμέλα που αναμασάται από τους δικυκλιστές. Τους δικυκλιστές φυσικά του ωφελεί υπέρμετρα, και γι' αυτό το κάνουν. 

Αύριο αν σταματήσουν όλα τα μηχανάκια μαγικά τη διήθηση, για τ' αυτοκίνητα δε θ' αλλάξει τίποτα προς το χειρότερο. Για τα μηχανάκια θ' αλλάξει.

  • Like 7
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Ούτε κατσίκες, ούτε γείτονες... ούτε συνέπειες. Αυτό είναι το ζήτημα που (μάλλον) δε κατάλαβες απ' το post μου. Τους αυτοκινητιστές δε τους ωφελεί σε τίποτα η διήθηση, είναι απλά μία καραμέλα που αναμασάται από τους δικυκλιστές. Τους δικυκλιστές φυσικά του ωφελεί υπέρμετρα, και γι' αυτό το κάνουν. 

Αύριο αν σταματήσουν όλα τα μηχανάκια μαγικά τη διήθηση, για τ' αυτοκίνητα δε θ' αλλάξει τίποτα προς το χειρότερο. Για τα μηχανάκια θ' αλλάξει.

Πολυ σιγουρο σε βλεπω οτι δε θα αλλαξει κατι για τα αυτοκινητα... Ισως ειναι μια κριση εκ του ασφαλους, μιας που στην πραξη δεν εχει εφαρμοστει ποτε ο σχετικος νομος.

Εγω πιστευω οτι ειναι ηδη τραγωδια η κατασταση με το μποτιλιαρισμα, και το τελευταιο που χρειαζομαστε (γιατι οδηγω και αυτοκινητο εκτος απο μηχανακι) ειναι 5-10-50-100 παραπανω "αυτοκινητα" στη διαδρομη μας. Ειδικα στο κεντρο και γυρω περιοχες.

2 ώρες πριν, spooker είπε

Δεν θα τρελαθούν οι οδηγοί να κοιτάνε με 100fps τους καθρέφτες να βλέπουν ποιος θα κάνει σφήνες πάνω σε στροφές επειδή κάποιοι νομίζουν πως παίρνουν μέρος στο moto gp

Ας σταματησουν να κοιτανε τα κινητα τους, και να κοιτανε τους καθρεφτες.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίτα, το ότι δε θα εφαρμοστεί στην πράξη, το ξέρουμε, γι' αυτό και μάλλον δε θα μάθουμε ποτέ ποιος έχει δίκιο. Αλλά μιλάω με βάση το τι κυκλοφορεί. Τα αυτοκίνητα στην Αττική το 2023 ήταν περί τα 3,3 εκατομμύρια, ενώ τα δίκυκλα περί τις 800 χιλιάδες. Δηλαδή το 1/4. Είναι σαφές ότι η επιρροή των δικύκλων (ακόμα και αν καταλάμβαναν όγκο αυτοκινήτου) είναι πολύ μικρότερη. 

Στο ότι το μποτιλιάρισμα είναι τραγωδία συμφωνούμε. Και δυστυχώς όλο θα χειροτερεύει. Εκεί που δε τα βρίσκουμε είναι στο ότι θεωρείς τη διήθηση θετική για το κυκλοφοριακό, ενώ εγώ τη θεωρώ από αδιάφορη έως και αρνητική.

Spoiler

Εγώ πάλι θα ήθελα να οδηγώ και τα δύο (όσο έμενα Ηράκλειο είχα στο πρόγραμμα να πάρω μηχανή), αλλά στην Αθήνα φοβάμαι! :P

 

Επεξ/σία από Haldol
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Αυτό είναι μία ανοησία την οποία απλά πιπιλάνε όλοι οι μηχανάκηδες. Ούτε είναι τόσες πολλές οι μηχανές (είναι περίπου το 1/3 των αυτοκινήτων), ούτε βοηθάνε κάναν άλλον ιδιαίτερα πέρα απ' τον εαυτό τους.

Με το αυτοκίνητο δε σου κάνει διαφορά αν θα φτάσεις σε 30 ή σε 40 λεπτά. Θα 'ναι σαν να έχει λίγη παραπάνω κίνηση. Με τη μηχανή αν φερθείς σαν αυτοκίνητο, και φτάσεις σε 40, αντί για... 10, θα καταλάβεις πολλά.

Ίσως έναν κλικ να ωφελεί (υπό ΠΟΛΥ συγκεκριμένες συνθήκες), αλλά δε κάνουν... κοινωνικό έργο, τον εαυτό τους βολεύουν. 

Σε άλλο θέμα. Εδώ μιλάμε για τη διήθηση, άρα εξ' ορισμού όχι γι' αυτοκίνητα. 

Δε μου αρεσε το σχόλιο περι ανοησίας επι προσωπικού.

Οδηγώ και τους 2 τύπους οχημάτων, και αντικειμενικά δεν είμαι "μηχανάκιας". Το δίκυκλο το έχω σαν εργαλείο αναψυχής και σιχαίνομαι να κινούμαι στην πόλη με αυτό, αλλά το κάνω λόγω της προφανούς ανάγκης που για ένα περίεργο λόγο αντιλαμβάνομαι οτι κατηγορείς και σε ενοχλεί.

Η - κατα την αποψή σου - ανοησία μου, πέρα απο θέμα γεωμετρίας (μήκη μοτοσυκλετων σε ζευγη που είναι σαν 1 αμάξι) έχει και επιπλοκές στο πως θα γίνονται οι κινήσεις σε συνθήκες συμφόρησης.

Σκέψου πχ τον ιδανικό νομοταγή δικυκλιστή, που κινείται πίσω απο αμαξι, πλάι σε αλλο νομοταγή δικυκλιστή, ενώ κινούνται ολα τα οχηματα. Και πίσω τους αλλοι 2, παλι υποδειγματα σεβασμού στο νόμο. Κάθε 30 δευτερολεπτα ως συνήθως η κίνηση των οχημάτων παγώνει και επιτρέπεται να βγουνε μπροστα και οι 4, κινούμενοι ανάμεσα. Και μετά παλι να βρουνε χώρο να μπουν πίσω απο προπορευόμενο οχημα όταν η κινηση σταματήσει. Και αυτό το μπες-βγες, να γινεται σαν συντονισμένο χορευτικό χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος να γρατσουνιστεί το αμαξι που ξεκινάει και σταματάει με 4 δισκόφρενα και λαστιχάρες.

Γιατί για τις γρατσουνιές και τους καθρέφτες μιλάμε τόσες μέρες ...οχι για το κυκλοφοριακό που θα ωφεληθει απο τον νόμο, οχι για την βελτίωση της ασφάλειας των δίτροχων που αν πεσουν εχουν θέμα.

Πες μου εσύ τώρα, εγώ έγραψα ανοησία ή ανόητος είναι ο νομοθέτης; Θες αλήθεια να εφαρμοστεί ο νόμος απο όλους τους "μηχανάκηδες" έτσι όπως το περιέγραψα πρακτικά ή μηπως φαντάζεσαι κάποιον άλλον τρόπο που λειτουργεί καλυτερα - χωρίς να κινδυνέψει ο καθρέφτης σου - και μου διαφέυγει; Γιατί το μόνο "καλύτερο" που υπάρχει, ειναι να παρουν όλοι αυτοκίνητο για να κυκλοφορουν και να καταργήσουμε τα δίκυκλα

Μάχεστε να αντιλέξετε, αγνοώντας το περιβάλλον που ειναι απερίγραπτα κακό, λες και σας φταίει ο ανθρωπος που προσπαθεί να πάει στη δουλειά του. Ενώ αυτός που πραγματικά σας φταίει ειναι ο καραγκιόζης που οδηγεί επικίνδυνα, είτε σε 2 ή σε 4 ρόδες. 

  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Αύριο αν σταματήσουν όλα τα μηχανάκια μαγικά τη διήθηση, για τ' αυτοκίνητα δε θ' αλλάξει τίποτα προς το χειρότερο.

Μου φαίνεται περίεργο που δεν πιστεύεις πως αν κινούνται σαν αυτοκίνητα δε θ' αλλάξει τίποτα προς το χειρότερο.

Μήπως πιστεύεις το ίδιο και στο θέμα του πάρκινγκ αν τα παρκάρουν όπως προβλέπει ο ΚΟΚ, δηλαδή κατά μήκος του δρόμου και όχι κάθετα ή/και πάνω στα πεζοδρόμια; Λες ως διά μαγείας οι θέσεις στάθμευσης να παραμείνουν ίδιες;

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 15/7/2025 στις 7:31 ΜΜ, Black Demis είπε

Όπως είπα εμένα αδιάφορο είμαι με 2kw πατίνι πάω παντού οπως θέλω όπου θέλω άλλοι θα πονέσουν 

Ασφαλισμένος εισαι γιατι η κακια η ωρα δεν αργει να ερθει ειδικά αμα την προκαλείς κιολας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...