Black Demis Δημοσ. Τετάρτη στις 10:35 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:35 μμ 3 minutes ago, filipprin said: Ασφαλισμένος εισαι γιατι η κακια η ωρα δεν αργει να ερθει ειδικά αμα την προκαλείς κιολας. ο ναι ειμαι λογο οτι ειναι σχετικα μεγαλούτσικο εκανα μια τερμα απλή ασφάλεια για αστική ευθύνη (21 ευρω το χρονο) αλλα ευκολία δεν υπάρχει πας στα στενά με 25 καρφωτά αν χρειαστει να βγεις για καποιο τρελό λόγο σε μεγαλύτερο δρομο(προφανος μεσα στην πολη) ξεκλειδώνεις και μπορεις να πας με 60 (σε περίπτωση που καποιος πάει να σε πατήσει να εχεις δύναμη αποφυγής) φτανεις σε πολυυυυ πολυ λιγοτερο χρονο απο μηχανη μεσα στην πολη
vasilllis Δημοσ. Τετάρτη στις 10:58 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:58 μμ Μεγαλο flame. Ζηλεια ειναι αραγε? Μου θυμιζουν εποχες 1980,ο αλητης μηχανοβιος. Σχολιαζουν οι καλοι-τυπικοι οδηγοι αυτοκινητων με το κινητο στο χερι, σταματημενοι στην διασταυρωση μην χασουν αλλο φαναρι με κοκκινο,κανοντας σφηνα με διπλολωριδα. Διαβσα και σχολιο οτι δεν εχει ευθυνη αμα τον πατησεις επειδη κινειται αναμεσα σου.Ανοιξτε τις πορτες και κουρεψτε τους αλητες... ΥΓ.Ας μην τρεχουν τουλαχιστον και σκοτωνονται. 4 3
tzotzo Δημοσ. Τετάρτη στις 11:35 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:35 μμ On 15/07/2025 at 11:04, pace said: Δεν πρόκειται να κοπεί η διήθηση. Ό,τι και να γίνει. Το θέμα είναι να μην κινούνται με υψηλές ταχύτητες όλοι και να τηρούν τα όρια. Τα νέα όρια, τα 30χλμ σε κατοικημένες περιοχές. Διήθηση και παρκινγκ είναι τα πλεονεκτηματα του δικύκλου, με πολύ ακριβό κιόλας αντίτιμο αν χτυπήσεις. Μη ζηλεύετε, μπορείτε να αγοράσετε κι εσείς και να μη λιώνει ο κώλος σας στο κάθισμα 2-3 ώρες την ημέρα. Επίσης υπάρχει και η λύση της επιστροφής στα χωριά σας και θα λυθούν όλων τα προβλήματα. φιλε με επιασες. πραγματικα ζηλευω. 3 hours ago, lector said: Ειναι λιγο αστειο το οτι εισαι τοσο πολυ υπερμαχος του θανατου της κατσικας του γειτονα, που εισαι διατεθειμενος να υποστεις και τις συνεπειες. Αυτο τωρα τι ειναι ρε Σταυρο? 2 hours ago, lector said: Ας σταματησουν να κοιτανε τα κινητα τους, και να κοιτανε τους καθρεφτες. Αν τσουλαει ένα αυτοκινητο στον κηφισο με 30 kmh και ακολουθει μια μηχανη με 80 kmh θα πρεπει ο οδηγος του αυτοκινητου να κοιταει τον καθρεφτη ανα 7 δευτερολεπτα για να δει αν εχει καποιο μηχανακι στο πλαι του να κανει διηθηση. και να τον δει στα 100 μετρα πισω. Δλδ περιπου 5 αυτοκινητα πισω αν συνυπολογισεις και την αποσταση ασφαλειας. Αρα συνεπως ο οδηγος θα πρεπει ανα 3.5 δευτερολεπτα να κοιταει απο εναν καθρεφτη. Αν σου φανταζει λογικο καποιος που πηγαινει μπροστα να κοιταζει πισω του ανα 3.5 δευτερολεπτα τοτε παω πασο. χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι μαστιγα οι οδηγοι που ασχολουνται με τα κινητα τους. 9
Haldol Δημοσ. Πέμπτη στις 10:54 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:54 πμ 12 hours ago, dith said: Δε μου αρεσε το σχόλιο περι ανοησίας επι προσωπικού. Οδηγώ και τους 2 τύπους οχημάτων, και αντικειμενικά δεν είμαι "μηχανάκιας". Το δίκυκλο το έχω σαν εργαλείο αναψυχής και σιχαίνομαι να κινούμαι στην πόλη με αυτό, αλλά το κάνω λόγω της προφανούς ανάγκης που για ένα περίεργο λόγο αντιλαμβάνομαι οτι κατηγορείς και σε ενοχλεί. Η - κατα την αποψή σου - ανοησία μου, πέρα απο θέμα γεωμετρίας (μήκη μοτοσυκλετων σε ζευγη που είναι σαν 1 αμάξι) έχει και επιπλοκές στο πως θα γίνονται οι κινήσεις σε συνθήκες συμφόρησης. Σκέψου πχ τον ιδανικό νομοταγή δικυκλιστή, που κινείται πίσω απο αμαξι, πλάι σε αλλο νομοταγή δικυκλιστή, ενώ κινούνται ολα τα οχηματα. Και πίσω τους αλλοι 2, παλι υποδειγματα σεβασμού στο νόμο. Κάθε 30 δευτερολεπτα ως συνήθως η κίνηση των οχημάτων παγώνει και επιτρέπεται να βγουνε μπροστα και οι 4, κινούμενοι ανάμεσα. Και μετά παλι να βρουνε χώρο να μπουν πίσω απο προπορευόμενο οχημα όταν η κινηση σταματήσει. Και αυτό το μπες-βγες, να γινεται σαν συντονισμένο χορευτικό χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος να γρατσουνιστεί το αμαξι που ξεκινάει και σταματάει με 4 δισκόφρενα και λαστιχάρες. Γιατί για τις γρατσουνιές και τους καθρέφτες μιλάμε τόσες μέρες ...οχι για το κυκλοφοριακό που θα ωφεληθει απο τον νόμο, οχι για την βελτίωση της ασφάλειας των δίτροχων που αν πεσουν εχουν θέμα. Πες μου εσύ τώρα, εγώ έγραψα ανοησία ή ανόητος είναι ο νομοθέτης; Θες αλήθεια να εφαρμοστεί ο νόμος απο όλους τους "μηχανάκηδες" έτσι όπως το περιέγραψα πρακτικά ή μηπως φαντάζεσαι κάποιον άλλον τρόπο που λειτουργεί καλυτερα - χωρίς να κινδυνέψει ο καθρέφτης σου - και μου διαφέυγει; Γιατί το μόνο "καλύτερο" που υπάρχει, ειναι να παρουν όλοι αυτοκίνητο για να κυκλοφορουν και να καταργήσουμε τα δίκυκλα Μάχεστε να αντιλέξετε, αγνοώντας το περιβάλλον που ειναι απερίγραπτα κακό, λες και σας φταίει ο ανθρωπος που προσπαθεί να πάει στη δουλειά του. Ενώ αυτός που πραγματικά σας φταίει ειναι ο καραγκιόζης που οδηγεί επικίνδυνα, είτε σε 2 ή σε 4 ρόδες. Δεν ήταν επί προσωπικού το σχόλιο. Με συγχωρείς αν φάνηκε έτσι. Ναι, θεωρώ ανοησία αυτή την ατάκα (διότι αγνοεί επιδεικτικά τα δεδομένα που υπάρχουν στους δρόμους - κυρίως ως προς τον αριθμό των οχημάτων που έγραψα και πριν), αλλά έχει γίνει τόσο καραμέλα, που δεν υπάρχει άνθρωπος που δε τη λέει / γράφει. Είναι όμως δυνατόν να πιστεύει κάποιος ότι το να πρέπει να ελέγχεις μπρος, πίσω σου και πλάι σου ανά 5 femtosecond, γιατί σε περνάνε με μεγάλη διαφορά ταχύτητας, 2 μαζί από κάθε μεριά, αλλά και ξυστά, δεν επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία, αλλά και την πιθανότητα (σοβαρού) ατυχήματος; Πρόσεξε, δε μιλάω για την περίπτωση παγωμένης κυκλοφορίας που έγραψες (που εκεί πλέον το επιτρέπει και ο ΚΟΚ). 3
li@m Δημοσ. Πέμπτη στις 11:48 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:48 πμ Βρε κουτακιδες!!! Βρε κουτακιδες!!! Εγω σαν χρηστης 97,5% δικυκλου εχω να πω το εξης: ΑΝ με βρεις ενω κανω διηθηση με +20/30 χαω απο εσενα κουτακια μου, δεν θα σου ζητησω τα ρεστα. Γιατι πολυ απλα ΦΤΑΙΩ. Παντα οταν κανω διηθηση προσπαθω να δω απο τους καθρεπτες σου και να καταλαβω τι προκειται να κανεις ωστε να κανω μια ασφαλη διηθηση. Αν τωρα κατι ζαβα εδω μεσα δεν αντιλαμβανονται πως αν το συνολο των δικυκλων, που ειναι μεταξυ 1/3 και 1/4 των συνολικων οχηματων, αντικατασταθει με τετρατροχα δεν θα αλλαξει κατι στους ηδη μποτιλιαρισμενους δρομους, τοτε σας προτεινω να διαβασετε κανενα βιβλιο δημοτικου. Φιλικα 4
jimmy213 Δημοσ. Πέμπτη στις 12:21 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:21 μμ 14 hours ago, dith said: Σκέψου πχ τον ιδανικό νομοταγή δικυκλιστή, που κινείται πίσω απο αμαξι, πλάι σε αλλο νομοταγή δικυκλιστή Ένας από τους δύο δικυκλιστές δεν είναι νομοταγής, καθώς δεν επιτρέπεται η παράλληλη πορεία (εκτός αν έχει αλλάξει κάτι και δεν το έχω πάρει χαμπάρι). 13 hours ago, vasilllis said: Σχολιαζουν οι καλοι-τυπικοι οδηγοι αυτοκινητων με το κινητο στο χερι, σταματημενοι στην διασταυρωση μην χασουν αλλο φαναρι με κοκκινο,κανοντας σφηνα με διπλολωριδα. Ενώ με το μηχανάκι που είναι μόνιμα πάνω στη διπλολωρίδα, είσαι οκ ας πούμε. Επίσης τσέκαρε άλλη μία τον τίτλο του θέματος. Ούτε σε αμάξια αναφέρεται, ούτε στο Μάτι. 29 minutes ago, li@m said: Εγω σαν χρηστης 97,5% δικυκλου εχω να πω το εξης: ΑΝ με βρεις ενω κανω διηθηση με +20/30 χαω απο εσενα κουτακια μου, δεν θα σου ζητησω τα ρεστα. Γιατι πολυ απλα ΦΤΑΙΩ. Εσύ μπορεί να παίρνεις την ευθύνη, κάποιος άλλος όχι. Σε κάθε περίπτωση όμως, γιατί να μπαίνουμε σ' αυτή τη διαδικασία; Αν είμαστε σταματημένοι, πέρνα μπροστά. Αν κινούμαστε, κάτσε στη σειρά σου. Θα έχεις την ευκαιρία σου στο επόμενο φανάρι.
lector Δημοσ. Πέμπτη στις 12:28 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:28 μμ 12 ώρες πριν, tzotzo είπε Αν τσουλαει ένα αυτοκινητο στον κηφισο με 30 kmh και ακολουθει μια μηχανη με 80 kmh θα πρεπει ο οδηγος του αυτοκινητου να κοιταει τον καθρεφτη ανα 7 δευτερολεπτα για να δει αν εχει καποιο μηχανακι στο πλαι του να κανει διηθηση. και να τον δει στα 100 μετρα πισω. Δλδ περιπου 5 αυτοκινητα πισω αν συνυπολογισεις και την αποσταση ασφαλειας. Αρα συνεπως ο οδηγος θα πρεπει ανα 3.5 δευτερολεπτα να κοιταει απο εναν καθρεφτη. Αν σου φανταζει λογικο καποιος που πηγαινει μπροστα να κοιταζει πισω του ανα 3.5 δευτερολεπτα τοτε παω πασο. χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι μαστιγα οι οδηγοι που ασχολουνται με τα κινητα τους. Ο οδηγος αυτοκινητου ναι πρεπει να κοιταει συνεχως παντου, και μπρος και καθρεφτες, ασχετως με το αν υπαρχει μηχανακι ή οχι. Εγω ετσι κανω, και αν μπορω να το κανω εγω, μπορουνε κι αλλοι. Απο κει και περα, καποιος μηχανοβιος που παει με 80 αναμεσα σε μποτιλιαρισμενα στον κηφισο, ειναι ξεκαθαρα μαλακας και δε θα του φταιει κανεις αν φαει το κεφαλι του.
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 12:51 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:51 μμ 22 λεπτά πριν, lector είπε Ο οδηγος αυτοκινητου ναι πρεπει να κοιταει συνεχως παντου, και μπρος και καθρεφτες, ασχετως με το αν υπαρχει μηχανακι ή οχι. Εγω ετσι κανω, και αν μπορω να το κανω εγω, μπορουνε κι αλλοι. Απο κει και περα, καποιος μηχανοβιος που παει με 80 αναμεσα σε μποτιλιαρισμενα στον κηφισο, ειναι ξεκαθαρα μαλακας και δε θα του φταιει κανεις αν φαει το κεφαλι του. Να κοιτάω καθρέφτες ενώ πηγαίνω ευθεία? 3
lector Δημοσ. Πέμπτη στις 12:53 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:53 μμ 1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε Να κοιτάω καθρέφτες ενώ πηγαίνω ευθεία? Ναι τι;
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 12:57 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:57 μμ 3 λεπτά πριν, lector είπε Ναι τι; Για ποιο λόγο? 1
leolipop Δημοσ. Πέμπτη στις 01:34 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:34 μμ Στις 15/7/2025 στις 11:48 ΜΜ, spectaculator είπε Υπόψη πως τώρα ότι και να τύχει σε μηχανόβιο μεταξύ λωρίδων κι ανάμεσα σε εν κινήσει οχήματα τον αφήνει νομικά τελείως ακάλυπτο. Στην Λ.Αθηνων σήμερα 3 φορές προσπαθούσα να αλλάξω λωρίδα με αναμμενο φλας και το ακύρωσα ισάριθμες φορές μέχρι να σταματήσουν να έρχονται μηχανάκια ανάμεσα από τις λωριδες. 5
Μακιαβέλλι Δημοσ. Πέμπτη στις 02:12 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:12 μμ 29 minutes ago, leolipop said: Στην Λ.Αθηνων σήμερα 3 φορές προσπαθούσα να αλλάξω λωρίδα με αναμμενο φλας και το ακύρωσα ισάριθμες φορές μέχρι να σταματήσουν να έρχονται μηχανάκια ανάμεσα από τις λωριδες. Αποκλείεται. Μόνο διευκολύνουν τα μηχανάκια. Το ότι εσύ καθυστέρησες 30 αυτοκίνητα πίσω σου 3 φορές μήπως και μπορέσεις να αλλάξεις λωρίδα βελτιώνει το μποτιλιάρισμα. Και να σου πω και κάτι; να μείνεις στην λωρίδα που είσαι ως ένδειξη ευγνωμοσύνης προς τους οδηγούς δικύκλων για το καλό που κάνουν. Ή Κεραμεικό ή Χαϊδάρι θα πηγαίνεις από λεωφόρο Αθηνών. Τα ενδιάμεσα είναι για μηχανάκια μόνο. 4
cpc464 Δημοσ. Πέμπτη στις 02:51 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:51 μμ Το πρόβλημα δεν είναι οτι βγαίνουν νέοι νόμοι, το πρόβλημα είναι ότι δεν τηρούνται, διαβάζω και απο τα 2 στρατόπεδα και βλέπω ότι πραγματικά δεν βγάζεις άκρη, δεν πειράζει, όταν μπούν κάμερες παντού απο Σεπτέμβριο και έρχεται το πρόστιμο στο κινητό θα βάλουν όλοι μυαλό, και δίκυκλα και τετράτροχα, απλά μερικοί άτυχοι θα την φάνε μέχρι να στρώσουν όλοι. 1
zio10 Δημοσ. Πέμπτη στις 03:06 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:06 μμ 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Για ποιο λόγο? Για τα μηχανάκια 2
Nabuko Δημοσ. Πέμπτη στις 03:15 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:15 μμ Για τη διήθηση στον νέο ΚΟΚ ισχύει ότι και στον παλιό ΚΟΚ. Κάνω λάθος?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα