Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δεν είναι λάθος η απόφαση, εγώ όταν ήθελα να πάω κέντρο έπαιρνα το 4, δεν είναι λίγες οι φορές που θυμάμαι τον οδηγό να κατεβάζει καντήλια όταν έκανε την διαδικασία να κατεβάσει κεραίες για να βάλει την γεννήτρια, επίσης ο ΟΑΣΑ έχει την δυνατότητα να κάνει τις προμήθειες μόνος άρα δεν υπάρχουν εισαγωγείς να κάνουν αρπαχτές, και ο κινέζος με 10% παγκόσμιο μερίδιο και 196000 οχήματα δείχνει καλή εταιρεία.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lost2 είπε

Στην μπανανία των ανίκανων , δεν περίμενα να ακούσω κάτι καλό. Αντί να τα αναβαθμίσουν τα καταργούν, σήψη και αηδία.

2 ώρες πριν, harislinuxos είπε

Τα τρόλει ήταν τα πιο αποδοτικά ενεργειακά ΜΜΜ, με το μικρότερο κόστος συντήρησης και τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Από τη στιγμή που υπάρχει ήδη το δίκτυο, θα έπρεπε να αναβαθμιστούν, όχι να καταργηθούν.

Νέος τύπου λεωφορείων, νέες μίζες, όχι μόνο για οχήματα αλλά και για φορτιστές, και άλλα παρελκόμενα.

2 ώρες πριν, Geralt_Haute_Bellegarde είπε

Να πω πάντως οτι όταν κυκλοφορούσα με ΜΜΜ στο κέντρο προτιμούσα τα τρόλεϊ απο λεωφορεία γιατί είχαν λιγότερη φασαρία και συνήθως λιγότερο κόσμο. Αυτά τα 18 και 19 τα είχα πάρει άπειρες φορές ειδικά ξημερώματα..

 

Και τα ηλεκτρικά είναι ήσυχα οπότε δεν υπάρχει διαφορά σε αυτό.

1 ώρα πριν, mariosnik_ είπε

Δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα. Αλλά πιστεύω ότι ο ΟΑΣΑ ξέρει καλύτερα τι συμφέρει και τι όχι. Το τι είναι πιο οικολογικό και τι όχι, πρέπει να γίνει έρευνα για να διαπιστωθεί. Δεν είναι τόσο απλό όσο δείχνει. Από την μία υπάρχει η μπαταρία που πρέπει να φορτιστει σε κάποιον σταθμό, με τις οποιες απώλειες, από την άλλη ένα ηλεκτρικό δίκτυο που έχει τις απώλειες δικτύου ανά χλμ. Τα δικά μας τρόλεϊ επειδή είναι παλιά θα έχουν και χαμηλότερη απόδοση σε σχέση με σύγχρονα. 

Ο ΟΑΣΑ ξέρει ότι αποφασίσουν τα χρυσά κουτάλια της κυβέρνησης. Και το μαζούτ οικολογικό είναι αν έρχεται με το σωστό μπόνους. 

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Μια μικρή σημείωση, ήδη εντός αττικής κυκλοφορούν 100 νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία με σκοπό να διπλασιαστούν, εάν θυμάμαι καλά, ως το τέλος του χρόνου… 

προσωπικά μου φαίνεται λογικό να καταργηθούν τα τρόλεϊ μιας και θα αντικατασταθούν από τα νέα, ουσιαστικά αυτόνομα, ηλεκτροκίνητα…

Και γιατί να μην καταργήσουμε πρώτα όλα τα θερμικά, προτού καταργήσουμε τα τρόλει?

11 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Δεν είναι λάθος η απόφαση, εγώ όταν ήθελα να πάω κέντρο έπαιρνα το 4, δεν είναι λίγες οι φορές που θυμάμαι τον οδηγό να κατεβάζει καντήλια όταν έκανε την διαδικασία να κατεβάσει κεραίες για να βάλει την γεννήτρια, επίσης ο ΟΑΣΑ έχει την δυνατότητα να κάνει τις προμήθειες μόνος άρα δεν υπάρχουν εισαγωγείς να κάνουν αρπαχτές, και ο κινέζος με 10% παγκόσμιο μερίδιο και 196000 οχήματα δείχνει καλή εταιρεία.

Θα βάλουν εδώ και ένα μηδενικό στο τέλος της τιμής και έτοιμη η παραγγελία. 

  • Like 4
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Δεν είναι λάθος η απόφαση, εγώ όταν ήθελα να πάω κέντρο έπαιρνα το 4, δεν είναι λίγες οι φορές που θυμάμαι τον οδηγό να κατεβάζει καντήλια όταν έκανε την διαδικασία να κατεβάσει κεραίες για να βάλει την γεννήτρια, επίσης ο ΟΑΣΑ έχει την δυνατότητα να κάνει τις προμήθειες μόνος άρα δεν υπάρχουν εισαγωγείς να κάνουν αρπαχτές, και ο κινέζος με 10% παγκόσμιο μερίδιο και 196000 οχήματα δείχνει καλή εταιρεία.

Θα είχε ενδιαφέρον μελλοντικά να μαθαίναμε και πόσο θα στοιχίζει το ίδιο "μοντέρνο¨ λεωφορείο σε Ελλάδα και έξω. Γιατί με ανύπαρκτους ελεγκτικούς μηχανισμούς εδώ που ζούμε, οι αρπαχτές παραμένουν και αλλάζουν μόνο τα πρόσωπα.

  • Like 3
Δημοσ.

Επιτέλους ένα καλό νέο, έχω κάνει εισήγηση για το συγκεκριμένο θέμα στους αρμόδιους υπουργούς. Πρέπει να ξεριζωθούν όλες αυτές οι κολόνες από πεζοδρόμια, νησίδες, πλατείες και τα εναέρια καλώδια που εκτός από επικίνδυνα είναι και αντί αισθητικά.

Τώρα με την εισαγωγή ηλεκτρικών λεωφορείων δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να υπάρχουν τρόλεϊ.

  • Like 5
Δημοσ.
5 ώρες πριν, orfibous είπε

Νέος τύπου λεωφορείων, νέες μίζες, όχι μόνο για οχήματα αλλά και για φορτιστές, και άλλα παρελκόμενα.

Και τα ηλεκτρικά είναι ήσυχα οπότε δεν υπάρχει διαφορά σε αυτό.

Ο ΟΑΣΑ ξέρει ότι αποφασίσουν τα χρυσά κουτάλια της κυβέρνησης. Και το μαζούτ οικολογικό είναι αν έρχεται με το σωστό μπόνους. 

Και γιατί να μην καταργήσουμε πρώτα όλα τα θερμικά, προτού καταργήσουμε τα τρόλει?

Θα βάλουν εδώ και ένα μηδενικό στο τέλος της τιμής και έτοιμη η παραγγελία. 

Σε λίγο θα ακούσουμε ότι και οι ατμομηχανες που έκαιγαν καρβουνο ειναι πιο οικολογικές απο τις σημερινές. 

5 ώρες πριν, Innersense είπε

Τα οποία ηλεκτρικά λεωφορείο σε 6 χρόνια θα πρέπει να αλλάξουν μπαταρίες με αστρονομικό κόστος κλπ κλπ κλπ

Δε νομίζω σε τόσο λίγα χρόνια

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1361920922003248

Σε αυτα πρέπει να υπολογιστεί και το κέρδος από από την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας και όχι καυσίμου. 

1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Επιτέλους ένα καλό νέο, έχω κάνει εισήγηση για το συγκεκριμένο θέμα στους αρμόδιους υπουργούς. Πρέπει να ξεριζωθούν όλες αυτές οι κολόνες από πεζοδρόμια, νησίδες, πλατείες και τα εναέρια καλώδια που εκτός από επικίνδυνα είναι και αντί αισθητικά.

Τώρα με την εισαγωγή ηλεκτρικών λεωφορείων δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να υπάρχουν τρόλεϊ.

Για μένα είναι το λιγότερο το αισθητικό κομμάτι. Περιμένω να έχουμε μέσα που να μπορούν να εξυπηρετήσουν ικανοποιητικά την Αθήνα και το κέντρο. Χωρίς καθυστερήσεις, στριμοξιδι και τα γνωστά κλασσικά. Ας γίνει πρώτα αυτό και τα υπόλοιπα τα βλέπουμε. Ελπίζω με την έλευση των λεωφορείων αυτών και τις αλλαγές να υπάρξει βελτίωση. 

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, lost2 είπε

Στην μπανανία των ανίκανων , δεν περίμενα να ακούσω κάτι καλό. Αντί να τα αναβαθμίσουν τα καταργούν, σήψη και αηδία.

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. 

Οι συνδικαλιστές προσπάθησαν να τα διατηρήσουν όταν είδαν την έλευση των ηλεκτρικών λεωφορείων.

Μακάρι να καταργηθούν γιατί μιλάμε για έναν ανεξάρτητο οργανισμό, με εναέρια άσχημα κ επικίνδυνα δίκτυα, ενώ μπορείς να συνενώσεις τους 2 οργανισμούς, να αφαιρέσεις τα δίκτυα και να προχωρήσεις με αποκλειστικά ηλεκτρικά λεωφορεία κ φυσικού αερίου αρθρωτά. 

Η κοροϊδία να σου φεύγει η κεραία, να ανάβεις κινητήρα να προχωρησεις και όλοι από πίσω να περιμένουν πρέπει να σταματήσει. 

Παρωχημένη πλέον τεχνολογία. 

Ήταν σε συζητήσεις για τρόλλεϋ με μικρή μπαταρία στην περίπτωση που χάσεις κεραία, αλλά γιατί;

Ακόμα και για τα λεωφορεία η γνώμη μου είναι να μπούνε παντογράφοι στα τέρματα. Να φορτίζει γρήγορα κ να διατηρείς ένα μικρότερο pack από τις 300++ kWh που φοράνε τώρα. 

  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Ώρα να ξαναφύγει και το τραμ

αυτό είναι τουριστική "attraction", τα τρόλει είναι ταλαιπωρία.

μετά τα ηλεκτρικά λεωφορεία δεν έχει νόημα η ύπαρξη τους, το εναέριο δίκτυο ασχημαίνει πολύ την ήδη άσχημη Αθήνα. 

  • Like 3
Δημοσ.

Μην ανησυχείτε. Όλα τα εναέρια καλώδια των τρόλλεϋ θα αντικατασταθούν με εναέρια καλώδια οπτικών ινών της ΔΕΗ. 

Αν νομίζατε ότι θα φύγει η ασχήμια, κάνετε λάθος. 

6 ώρες πριν, panoskatos είπε

Επιτέλους ένα καλό νέο, έχω κάνει εισήγηση για το συγκεκριμένο θέμα στους αρμόδιους υπουργούς. Πρέπει να ξεριζωθούν όλες αυτές οι κολόνες από πεζοδρόμια, νησίδες, πλατείες και τα εναέρια καλώδια που εκτός από επικίνδυνα είναι και αντί αισθητικά.

ΔΕΗ οπτικές ίνες στις κολώνες :)   Βρήκαν μια επιδότηση από Ε.Ε. και έβαλαν όπου βρήκαν χωρίς έλεγχο για την ΑΣΧΗΜΙΑ.

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Μην ανησυχείτε. Όλα τα εναέρια καλώδια των τρόλλεϋ θα αντικατασταθούν με εναέρια καλώδια οπτικών ινών της ΔΕΗ. 

Αν νομίζατε ότι θα φύγει η ασχήμια, κάνετε λάθος. 

ΔΕΗ οπτικές ίνες στις κολώνες :)   Βρήκαν μια επιδότηση από Ε.Ε. και έβαλαν όπου βρήκαν χωρίς έλεγχο για την ΑΣΧΗΜΙΑ.

Το μεγαλυτερο μερος των γραμμων του ΗΛΠΑΠ ειναι εντος του Δημου Αθηναίων.

Η ΔΕΗ εχει κανει ξεκαθαρο οτι δεν προκειτε να κανει εργα για οπτικες στον δημο.

Επειδη μενω Κουκακι 47 χρονια και περνανε 3 γραμμες απο εδω (1, 5 και 15) θα ηρεμισει το κεφαλι μας.

Απο τις 5 το πρωι που ξεκινανε τα ακους 3 τετραγωνα πιο πανω ,δεν συζηταμε για οταν χαλανε και δουλευουν με γεννητρια που κανουν τρελη φασαρια.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Δηλαδή είχε μεγάλο κόστος ενα ηλεκτρικό λεοφορειο ουσιαστικά (αυτο είναι στην ουσία ένα τρόλεϊ) χωρίς μπαταρία, που παίρνει ρεύμα απο σύρματα, και θα αντικατασταθεί με ενα ηλεκτρονικό λεοφορειο που θα έχει μπαταρία, πανάκριβη και που θα θέλει αλλαγή ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ καθε 3 και λιγο με τα χιλιόμετρα που κάνει ενα ηλεκτρικό λεοφορειο καθε χρόνο.. 

 

Κατι δεν πάει καλά στην παραπάνω λογική. Αφού υπήρχε η υποδομη, γιατί δεν παίρνανε νεα τρόλεϊ (ηλεκτρικά λεοφορεια ΧΩΡΙΣ μπαταρια, αρα φθηνότερα καί με κλασμα κόστους χρήσης απο τα ηλεκτρικά λεοφορεια). 

Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια. Μίζα 100%. Πέφτω απ τα σύννεφα βέβαια γιατί δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα.. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...