great Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Γέννημά θρέμμα πατησιώτης σε KANGOO και HAMBO Το τρολευ ηταν το μέσο μας, παντου. Μετα ομως καταλαβα οτι ειναι ενα σιχαμένο ρωσικο θυριο που πιανει χωρο και κανει το 90% της κινησης σε αυτους τους δρομος. Να φυγουν και να μην ξαναρθουν. 3
Doubt Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Πως μπλέχτηκαν τα τρόλεϊ με τις οπτικές ίνες ούτε κατάλαβα. ------------------------------------------------------- Πριν από 150 χρόνια δεν υπήρχαν μπαταρίες μολύβδου οξέος, ούτε ΑΑ ούτε ΑΑΑ, αλκαλικές, NiCd, NiMH, δεν αντέδρασε ποτέ κανείς για την καθιέρωση τους κι από τοξικότητα άστο καλύτερα. 4 ώρες πριν, nikthanos είπε προτιμούμε να πάρουμε καινούρια με μπαταρίες αντι να πάρουμε καινούρια τρόλει Ναι.. ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει καλύτερη δουλειά να κάνει από το να εξελίσσει τα τρόλεϊ για να αγοράσουμε εμείς.
dream21 Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 20 ώρες πριν, Innersense είπε Τα οποία ηλεκτρικά λεωφορείο σε 6 χρόνια θα πρέπει να αλλάξουν μπαταρίες με αστρονομικό κόστος κλπ κλπ κλπ Σε 6 χρόνια θα στοιχιζει οσο να αλλάξεις μια αντλια πετρελαιου αυτοκινητου 1500€
G.TH. Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Υπήρχε η φήμη ότι τα προτιμούσαν οι πορτοφολάδες γιατί δεν μπορούσε να κλείσει πόρτες και να πάει έξω από αστυνομικό τμήμα. 2
mariosnik_ Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 10 ώρες πριν, MetroStar είπε Τα τρόλεϊ είναι πολύ πιο οικολογικά από τα ηλεκτρικά λεωφορεία καθώς δεν έχουν τις τεράστιες μπαταρίες για τις οποίες δεν υπάρχει κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης τους ως απόβλητα. Ούτε στην Ελλάδα ούτε και πουθενά. Είναι περιβαλλοντικές βόμβες. Μία χαρά ανακύκλωση επιδέχονται οι μπαταρίες. Θα γίνει συμφωνία με εταιρεία και θα τις ανακυκλωσει. Κατι αλλά σχόλια που διαβάζω εδώ για αλλαγή μπαταρίας κάθε 3 έτη και ασύμφορου είναι εκτός πραγματικότητας. Στο εξωτερικό δηλαδή και όπου διαδίδεται το ηλεκτρικό λεωφορείο ειναι συμφέρουσα λύση, μόνο στην Ελλάδα είναι ασύμφορο επειδή έτσι λέει ο γκρινιάρης Έλληνας. Το έγραψα και σε προηγούμενο post, ότι σε σύγκριση με την μπαταρία δεν είναι σίγουρο ότι το ηλεκτρικό τρόλεϊ είναι πιο αποδοτικό και οικολογικό. Το ρεύμα έχει απώλειες μέσα στο δίκτυο το οποίο είναι χιλιόμετρα, υπάρχουν μετασχηματιστες, τυχόν σκουριασμενες γραμμές και κακοσυντηρηση που αυξάνουν τις απώλειες δικτύου. Δηλαδή άμα θεωρήσεις ότι το όχημα με την μπαταρία θέλει ενέργεια Α kWh, η οποία θα μεταδίδεται στην μπαταρία μέσω σταθμού φόρτισης, για την ίδια ενέργεια το τρόλεϊ θα πρέπει να τροφοδοτηθεί από τον σταθμό παραγωγής πολύ πάνω του Α λόγω των απωλειών δικτύου. Το μόνο πιθανόν αρνητικό της μπαταρίας είναι η πτώση της απόδοσης της με τους κύκλους. Αλλά αν λάβουμε υπόψη την βελτίωση που υπάρχει όλα αυτά τα χρόνια στα ηλ. ΙΧ, δεν αποτελεί πρόβλημα ούτε στα λεωφορεία.
Live in chaos Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες Αντε να παμε στο καλο ! Οποτε πετυχενες στον Αγιο Ιεροθεο τρολεει για να πας κεντρο εκανες 2 εργασιμες !
k_w_t Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 3 ώρες πριν, Doubt είπε Πως μπλέχτηκαν τα τρόλεϊ με τις οπτικές ίνες ούτε κατάλαβα. ------------------------------------------------------- Απλα καποιος ανεφερε οτι δεν θα γλυτωσουμε απο το χαος των καλωδιων γιατι θα βαλει η ΔΕΗ τις οπτικες της και θα ειμαστε μια απο τα ιδια
Doubt Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 9 ώρες πριν, k_w_t είπε Απλα καποιος ανεφερε οτι δεν θα γλυτωσουμε απο το χαος των καλωδιων γιατι θα βαλει η ΔΕΗ τις οπτικες της και θα ειμαστε μια απο τα ιδια Πως είναι μια από τα ίδια; ηλεκτροφόρες δεν είναι, οι στύλοι υπάρχουν ήδη για το ρεύμα κι από κάτω μπαίνει πρόσθετο ένα μαύρο καλώδιο. Αν έμπαιναν πάνω από τη μέση του δρόμου σε ζεύγος με πινακιδούλες, αντηρίδες και ξέρω γω τι άλλο, σαφώς και θα υπήρχαν αντιδράσεις, δικαιολογημένες.
Vault13 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Αντικαθιστουμε ηλεκτρικό λεωφορείο χωρις μπαταρια με ηλεκτρικο λεωφορειο με μπαταρια το λες και τρολαρισμα….
cumulus Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Συντροφοι τουλάχιστον αλλά 70 χρόνια επρεπε να τα κρατήσουμε.
navigatoras Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα το τραμ θα μείνει; ή θα φύγει και αυτό; ξερει κανείς;
Nabuko Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 29 λεπτά πριν, Vault13 είπε Αντικαθιστουμε ηλεκτρικό λεωφορείο χωρις μπαταρια με ηλεκτρικο λεωφορειο με μπαταρια το λες και τρολαρισμα…. Ηλεκτρικό λεωφορείο χωρις μπαταρια με 2 κεραίες που παίρνουν ρεύμα από ένα σωρό καλώδια πάνω απ' τα κεφάλια μας, που λόγω αυτών μπορεί να ακολουθήσει συγκεκριμένες διαδρομές, που όταν έχει βλάβη το δίκτυο ακινητοποιούνται που όμως τα σύγχρονα τρόλευ όταν συμβεί αυτό βάζουν μπρός το ντήζελ. Τα αντικαθιστούμε με ηλεκτρικό λεωφορείο με μπαταρία που λόγω αυτονομίας μπορούν να σχεδιάσουν όποια διαδρομή θέλουν χωρίς περιορισμούς. 2
cumulus Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 1 hour ago, Vault13 said: Αντικαθιστουμε ηλεκτρικό λεωφορείο χωρις μπαταρια με ηλεκτρικο λεωφορειο με μπαταρια το λες και τρολαρισμα…. Τρολαρισμα είναι κάποιος να θεωρεί τεχνολογία 70 ετών καλύτερη από την πρόσφατη .
dtk-386 Δημοσ. πριν από 46 λεπτά Δημοσ. πριν από 46 λεπτά 1 ώρα πριν, Vault13 είπε Αντικαθιστουμε ηλεκτρικό λεωφορείο χωρις μπαταρια με ηλεκτρικο λεωφορειο με μπαταρια το λες και τρολαρισμα….
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα