Axlmon Δημοσ. 8 Αυγούστου Δημοσ. 8 Αυγούστου Μια σημαντική αλλαγή στη στρατηγική της για τα ηλεκτρικά οχήματα ανακοίνωσαν στελέχη της Honda σε συνέντευξη Τύπου. Η εξέλιξη έρχεται σε μια περίοδο που η αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEVs) αντιμετωπίζει προκλήσεις, με την εταιρεία να παραδέχεται δυσκολίες στις πωλήσεις. Ο Eiji Fujimura, διευθύνων σύμβουλος της Honda, ανέφερε ότι η εταιρεία δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για την πορεία της αγοράς, λόγω της λήξης των φορολογικών ελαφρύνσεων από τον νόμο Inflation Reduction Act (IRA) και της γενικότερης επιβράδυνσης της ζήτησης. Οι οικονομικές επιπτώσεις είναι εμφανείς στα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου, όπου η Honda κατέγραψε μια εφάπαξ χρέωση ύψους 113,4 δισεκατομμυρίων γεν (περίπου 780 εκατομμυρίων δολαρίων), σχετιζόμενη άμεσα με τις δραστηριότητές της στα ηλεκτρικά οχήματα. Οι απώλειες αυτές προέρχονται από τις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και από την απόσυρση περιουσιακών στοιχείων για μοντέλα που πλέον δεν θα προχωρήσουν στην παραγωγή. Η εταιρεία προβλέπει ότι οι συνολικές δαπάνες σχετικές με τα ηλεκτρικά οχήματα για το πλήρες οικονομικό έτος θα φτάσουν τα 650 δισεκατομμύρια γεν (περίπου 4,47 δισεκατομμύρια δολάρια). Στην αμερικανική αγορά, η Honda διαθέτει δύο μοντέλα, το Honda Prologue και το Acura ZDX, για τα οποία έχει χρειαστεί να προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις. Σύμφωνα με στοιχεία από την Motor Intelligence, που αναφέρθηκαν στο Automotive News, η μέση δαπάνη για προωθητικές ενέργειες ανήλθε σε πάνω από 12.000 δολάρια ανά Prologue και σε 21.000 δολάρια ανά ZDX το προηγούμενο τρίμηνο. Παρά αυτές τις προσπάθειες, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας έχει μειωθεί, ενώ η λήξη της ομοσπονδιακής επιδότησης 7.500 δολαρίων για νέα ηλεκτρικά οχήματα δυσχεραίνει περαιτέρω την κατάσταση. Χωρίς αυτή την ενίσχυση, οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων και η περιορισμένη υποδομή φόρτισης σε πολλές περιοχές καθιστούν δυσκολότερη την υιοθέτησή τους από τους καταναλωτές. Σε αυτό το πλαίσιο, η Honda στρέφεται προς εναλλακτικές λύσεις για την επίτευξη των στόχων της για ουδετερότητα άνθρακα. Ο Jay Joseph, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Honda Australia, δήλωσε πρόσφατα στο Drive ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν αποτελούν τον τελικό στόχο, αλλά έναν δρόμο προς την ουδετερότητα άνθρακα, όχι απαραίτητα τον μοναδικό. Η εταιρεία επενδύει σε βελτιώσεις, όπως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, αλλά εστιάζει πλέον σε υβριδικά οχήματα και οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEVs). Τα υβριδικά μοντέλα, τα οποία συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρική υποστήριξη, προσφέρουν καλύτερη αυτονομία και λιγότερη εξάρτηση από δίκτυα φόρτισης, κάτι που τα καθιστά πιο ελκυστικά σε αγορές με περιορισμένες υποδομές. Η αλλαγή πολιτικής θυμίζει την προσέγγιση της Toyota, η οποία εδώ και χρόνια προωθεί τα υβριδικά ως μεταβατική λύση χαρακτηρίζοντας τα ηλεκτρικά οχήματα υπερεκτιμημένα, και τώρα φαίνεται να δικαιώνεται. Σύμφωνα με έκθεση της GlobalData, από το 2025 έως το 2035, σχεδόν όλα τα δημοφιλή μοντέλα της Honda στην Αμερική θα είναι διαθέσιμα σε υβριδική έκδοση. Ο Joseph τόνισε ότι η εταιρεία προχωρά σταδιακά προς μια πλήρως ηλεκτροκίνητη γκάμα, αλλά με έμφαση στα υβριδικά ως ενδιάμεσο βήμα. Τα οχήματα υδρογόνου, από την άλλη, παράγουν ενέργεια μέσω χημικής αντίδρασης υδρογόνου και οξυγόνου, εκπέμποντας μόνο υδρατμούς. Παρόλο που αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως το υψηλό κόστος και η περιορισμένη διαθεσιμότητα σταθμών ανεφοδιασμού, η Honda τα εξετάζει ως μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου. Η εταιρεία πιστεύει ότι η ποικιλία τεχνολογιών θα βοηθήσει στην κάλυψη διαφορετικών αναγκών των καταναλωτών, ενώ θα συμβάλει στην επίτευξη περιβαλλοντικών στόχων χωρίς αποκλειστική εξάρτηση από μπαταρίες. Μια ενδεικτική κίνηση είναι η ανάπτυξη νέων υβριδικών συστημάτων που βελτιώνουν την απόδοση καυσίμου, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων κατά 20-30% σε σχέση με συμβατικά μοντέλα. Επιπλέον, η Honda συνεργάζεται με άλλες εταιρείες για την εξέλιξη τεχνολογιών υδρογόνου, στοχεύοντας σε πιο προσιτά οχήματα στο μέλλον. Αυτές οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες οικονομικές και τεχνολογικές συνθήκες. Η Honda παρουσίασε πρόσφατα το CR-V e:FCEV, ένα μοντέλο υδρογόνου βασισμένο στο δημοφιλές SUV, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές από το 2026. Στις αρχές του χρόνου η εταιρεία είχε εντυπωσιάσει στη CES 2025 παρουσιάζοντας μια νέα σειρά ηλεκτρικών οχημάτων με εντυπωσιακό σχεδιασμό. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 10:11 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:11 μμ ας επικεντρωθει στο απιστευτο hev συστημα που εχει βγαλει. πουλαει το civic και το hrv 35k για να ισοφαρισει τη χασουρα των ev και τα θαβει εμπορικα. ειναι κριμα. 13
keysmith Δημοσ. Τρίτη στις 10:25 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:25 μμ (επεξεργασμένο) ακόμα ένα μανιφέστο του "τι έχουν τα έρμα και ψοφούν" δεν εχουν όλοι πάρκινκ δικό τους για φτηνή φόρτιση δεν υπάρχει πολυάριθμο δίκτυο ειδικά αν αυξηθεί το μερίδιο δεν εχουν καλή αυτονομία και η ανατροφοδότηση (φόρτιση) είναι πολύ αργή για να περιμένεις ειδικά αν εχει ουρά. Ανώτερη και απλούστερη τεχνολογία τα ηλεκτρική (κανονικά θα έπρεπε και φτηνότερη) από τα θερμικά αλλά πάσχουν στις μπαταρίες και στην φόρτιση. Οταν/αν λυθούν αυτά τα δύο, για πρακτικά σενάρια χρήσης που αφορούν όλους, θα θριαμβέψουν. υγ. και αυτός τα εξηγεί ωραία με μια διαφορετική προσέγγιση Επεξ/σία Τρίτη στις 10:52 μμ από keysmith 9 4
toyo73 Δημοσ. Τρίτη στις 11:59 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:59 μμ Ρε κουβα θα πατε ολοι.Σας τα λεγε ο Ακιο. 1 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. Τετάρτη στις 01:10 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:10 πμ Δεν υφισταται honda στην ηλεκτροκίνηση εντελώς ανύπαρκτη, όπως και η toyota, αδυνατούν να κάνουν την μετάβαση. Θα επιβιώσουν όσο υπάρχουν ακόμα τα θερμικά, μετά λουκέτο. Πολλά τα τεχνολογικά παραδείγματα τεράστιων εταιριών που δεν μπόρεσαν να κάνουν το πίβοτ, πχ νοκια με τα touchscreen λειτουργικά και intel με τους επεξεργαστές χαμηλής κατανάλωσης. 7 9
Dr_Pepper Δημοσ. Τετάρτη στις 01:20 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:20 πμ 2 ώρες πριν, keysmith είπε Ανώτερη και απλούστερη τεχνολογία τα ηλεκτρική (κανονικά θα έπρεπε και φτηνότερη) από τα θερμικά αλλά πάσχουν στις μπαταρίες και στην φόρτιση. Οταν/αν λυθούν αυτά τα δύο, για πρακτικά σενάρια χρήσης που αφορούν όλους, θα θριαμβέψουν. Για την ελλάδα η αυτονομία μια χαρά ειναι με ένα tesla model S πάς Σέρρες αθήνα (το 70% της χώρας) χωρίς ενδιάμεσες στάσεις για φόρτιση με τριφασικό (που εύκολα βάζεις στην ελλάδα και σε απλές κατοικίες) θες ~2 ώρες για να πάει απο 10% στο 50% και ~6,5 ώρες για να πάει απο 1% στο 100% Οι αποστάσεις που κάνει ο μέσος έλληνας στην καθημερινότητα του ειδικά ο μη αθηναίος ειναι αστείες για τις αποστάσεις που μπορεί να καλύψει ένα καλό ηλεκτροκίνητο. ουσιαστικά όχι δεν θα έχει καμία διαφορά απο βενζίνη αλλά γλυτώνει και τον χρόνο ψάξε βενζινάδικο μια φορά στο τόσο γιατι μέσα σε λίγη ώρα ότι και αν έκαψε θα το ξαναφορτίσει (πχ ενώ κοιμάται ) Το ίδιο ισχύει και για πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε χώρες όπως τις ΗΠΑ ειναι το πρόβλημα που τα σπίτια έχουν 110v κυρίως και οι αποστάσεις ειναι τεράστιες 4
yiannis_1 Δημοσ. Τετάρτη στις 03:21 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:21 πμ (επεξεργασμένο) Δεν θα λήψει απ την αγορά ηλεκτρικών. Πόσα ηλεκτρικά έχει η honda? Ενα μικρό έβγαλε με αυτονομία που γελάει ο κόσμος ~ 200χλμ Το μόνο κρίμα είναι πως σαν αμαξάκι ήταν όμορφο αλλά με τέτοια μπαταρία... Καλώς ή κακός πολλοί Ιάπωνες κατασκευαστές θα υποκατασταθούν απο Κινέζους. Επεξ/σία Τετάρτη στις 03:25 πμ από yiannis_1 2
Vasilisxd Δημοσ. Τετάρτη στις 06:17 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:17 πμ (επεξεργασμένο) Είχε η Honda Ηλεκτρικά ? Ευρώπη τουλάχιστον έχει το e:Ny1 με 40Κ που είναι... Το κάτω μέρος εξέχει για να χωρέσει την μπαταρία σε ένα μοντέλο σχεδιασμένο για μηχανή. Πραγματικά, οποίος το δει σε εικόνες, είναι τρομακτικό το εξόγκωμα. Κορυφαία στο υβριδικό της σύστημα & ποιότητα αλλά την έχει φάει η Τογιότα λόγω τιμών. Επεξ/σία Τετάρτη στις 06:26 πμ από Vasilisxd
logistoulis Δημοσ. Τετάρτη στις 08:41 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:41 πμ 7 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε ουσιαστικά όχι δεν θα έχει καμία διαφορά απο βενζίνη αλλά γλυτώνει και τον χρόνο ψάξε βενζινάδικο μια φορά στο τόσο γιατι μέσα σε λίγη ώρα ότι και αν έκαψε θα το ξαναφορτίσει (πχ ενώ κοιμάται ) Η φόρτιση στο σπίτι ενός ηλεκτρικού δεν είναι τόσο απλή για τον μέσο Έλληνα, ουσιαστικά θες μονοκατοικία αλλά και σε πολυκατοικία άντε πες φορτίζεις αλλά και πάλι θες φυλασσόμενο χώρο. Επίσης όταν πρόκειται να πάει κάποιος ταξίδι θα πρέπει να το οργανώσει γύρω από την ύπαρξη φορτιστών, έχω ακούσει πιο πολλούς να αγχώνονται για αυτό το θέμα με τα ηλεκτρικά παρά με το να ψάξεις βενζινάδικο που υπάρχουν παντού. Ένα plugin hybrid για την Ελλάδα μου φαίνεται πιο λογικό, μπορείς να πας ηλεκτρικά τις μικρές καθημερινές αποστάσεις και αν βγεις για ταξίδι δεν αγχώνεσαι για τους φορτιστές ούτε χάνεις χρόνο να φορτίσεις (σε σχέση με το να βάλεις βενζίνη)
ff7lucas Δημοσ. Τετάρτη στις 08:43 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:43 πμ 7 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε Δεν υφισταται honda στην ηλεκτροκίνηση εντελώς ανύπαρκτη, όπως και η toyota, αδυνατούν να κάνουν την μετάβαση. Θα επιβιώσουν όσο υπάρχουν ακόμα τα θερμικά, μετά λουκέτο. Πολλά τα τεχνολογικά παραδείγματα τεράστιων εταιριών που δεν μπόρεσαν να κάνουν το πίβοτ, πχ νοκια με τα touchscreen λειτουργικά και intel με τους επεξεργαστές χαμηλής κατανάλωσης. ευαγγελε, μιας και εισαι σιγουρα πανω απο 20 χρονων (αφου γραφτηκες στο σαιτ το 2004), ....τι λες? 2
toyo73 Δημοσ. Τετάρτη στις 09:13 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:13 πμ 7 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε Δεν υφισταται honda στην ηλεκτροκίνηση εντελώς ανύπαρκτη, όπως και η toyota, αδυνατούν να κάνουν την μετάβαση. Θα επιβιώσουν όσο υπάρχουν ακόμα τα θερμικά, μετά λουκέτο. Πολλά τα τεχνολογικά παραδείγματα τεράστιων εταιριών που δεν μπόρεσαν να κάνουν το πίβοτ, πχ νοκια με τα touchscreen λειτουργικά και intel με τους επεξεργαστές χαμηλής κατανάλωσης. Γυρνα πλευρο αναλυταρα.Θα πιαστεις.Ελπιζω να γραφεις και αλλου, μην χαραμιζεσαι μονο στο insomnia.Oλοι οι κατασκευαστες αλλαζουν τα πλανα της ηλεκτροκινησης, εκτος των κινεζων που ειναι ανυπαρκτοι και ασχετοι στα θερμικα. https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/mercedes-pros-eyropi-kateythynomaste-me-pliri-tachytita-pros-enan-toicho/ 1
Mhlogiatros Δημοσ. Τετάρτη στις 09:30 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:30 πμ (επεξεργασμένο) Ναι γιατι οι μακακες που πληρωναν με δανεια τα κερατα τους τελειωνουν γινανε ταρανδοι πια απο τις τιμες . Το ιδιο αμαξι που θα αγοραζα 20000 προ φορων τωρα εχει markup στα 40000 + Δε βρισκεις πια τιποτα σε τιμη που δε σε στελνει τρελαδικο Επεξ/σία Τετάρτη στις 09:47 πμ από Mhlogiatros 1
Venag89 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:14 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:14 πμ Μόνο εγώ βλέπω ένα μεταμφιεσμένο Citroen Saxo ??? Χαχα α ρε χόντα καινοτομία στην σχεδίαση 😄😄😄 βγάλε το και σε vts να μας τρελάνεις
Ntinaras Δημοσ. Τετάρτη στις 10:30 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:30 πμ 1 ώρα πριν, toyo73 είπε Γυρνα πλευρο αναλυταρα.Θα πιαστεις.Ελπιζω να γραφεις και αλλου, μην χαραμιζεσαι μονο στο insomnia.Oλοι οι κατασκευαστες αλλαζουν τα πλανα της ηλεκτροκινησης, εκτος των κινεζων που ειναι ανυπαρκτοι και ασχετοι στα θερμικα. https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/mercedes-pros-eyropi-kateythynomaste-me-pliri-tachytita-pros-enan-toicho/ Ή και όχι : https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/nea_epoxi_stin_ilektrokinisi_h_toyota_symmaxei_me_tin_kina-7845295/ https://www.drive.gr/news/kosmos/toyota-xekina-tin-paragogi-ilektrikon-stin-eyropi-apo-2028 Άλλη μια Kodak στον ορίζοντα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα