Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, majunior είπε

Ποιος οδηγεί 100% με τα χέρια στο τιμόνι σαν πιλότος F1; Πόσο μάλλον αν έχεις manual.

Στο emergency braking δεν αναφέρομαι σε αληθινές περιπτώσεις εμποδίου αλλά σε ghost braking όταν δεν υπάρχει πουθενά πεζός. Για το αν μπορείς να κρατήσεις το τιμόνι κάνε το τεστ που σου είπα πιο πάνω. Φυσικά κι εκεί δεν αναφέρομαι στη στιγμή που κρατάς το τιμόνι με τα 2 σαν το Hamilton με 250km/h αλλά σε στιγμή που έχεις πιο χαλαρό grip.

Στο ότι δεν πέθανε κανείς από το FSD δεν ξέρω τι να απαντήσω.

Αν αναφέρεσαι πάλι στο lane assist δεν χρειάζεσαι τα δύο χέρια στο τιμόνι και με ένα αν θες να παραβιάσεις ηθελημένα την λωρίδα θα το κάνεις και με ένα δάκτυλο επίσης. Το βοήθημα θα σε επαναφέρει την ώρα που θα το κάνεις καταλάθος. 

Το emegercy break λειτουργεί μέχρι τα 30km. Σε αυτά τα χιλιόμετρα ακόμη και να μην κρατάς το τιμόνι σου σε ένα απότομο φρενάρισμα το τιμόνι δεν θα πάει πουθενά. Είναι ανούσιο να ανεβάσω 160km και να κάνω το παραπάνω τεστ γιατί εκεί δεν είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί αυτό το σύστημα. 

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τα παντα ειναι firmware, αλλα χωρις χρονο αναπτυξης παντα θα υπαρχουν bugs, ποσο μαλλον οταν δινεις ευκολα την δυνατοτητα αναβαθμισης αυτου, αστο να βγει και το βλεπουμε μετα. Την παλια καλη εποχη που επρεπε να το γραψεις στην EEPROM με flying probes τοτε τα πραγματα ηταν καλυτερα. Οταν ειχες 10bit και 1Kb μνημης επρεπε να γραψεις τα πραγματα σωστα. Οταν ετρεχες στα 20MHz και καθε interrupt σου κοστιζε τρελα προσεχες τι εκανες. Οταν ειχαμε DMA, και επρεπε να ξερεις τι κανεις ωστε να μην φας τα overflow σα γλυκο νερατζακι τα πραγματα ηταν καλυτερα. Αλλα αλλα αλλαχ.

Εχουμε γινει high levelαδες και το παιζουμε μαγκες. Οι παλαιοτεροι γραφανε assembly και εμεις python, ντροπη μας, αυτο δε μας τιμαει ως μηχανικους. Φυσικα καποτε ειχαμε μονο ντετερμινιστικα μοντελα, τωρα τιγκα στα στοχαστικα, στις συνελιξεις (CNN) και σε ολες αυτες της μαλ...

Ας μην συνεχισω καλυτερα γιατι παλι θα φαω hate για αυτα που λεω...

Στις 13/9/2025 στις 9:56 ΠΜ, Dolas είπε

Αρα ειμαστε ο λογος της αναγκης λογισμικου να προλαβαινει την ασυνεπεια μας.

Το λογισμικο μας εδωσε την δυνατοτητα να μην προσεχουμε στον δρομο. Αν δεν ειχες τιποτα και ειχες το αβανς στο χερι και καθε αλλαγη ηθελε διπλοσυμπλεκταρισμα θα σου ελεγα εγω ποσο συγκεντωμενοι θα ημασταν. Ξαναερχομαστε στα λογια μου που εχω φαει hate. Διαφορα οδηγου vs απλου χειριστη.

Το αμαξι πρεπει να σε βοηθαει μονο σε 2 περιπτωσεις, ειτε για να σε κανει να πας πιο γρηγορα (να βελτιωσει την δυναμικη συμπεριφορα του) ειτε για να μην χασεις τον ελεγχο οταν ξεπερασεις το οριο. Ολα τα αλλα ειναι περιττα.

Αν θελω να κοψω την λωριδα χωρις φλας προβλημα μου, αν κοιταω τα γκ....ια στο IG και πεσω στον μπροστινο μου προβλημα μου. Αν δεν μπορω να κατσω στο οριο ταχυτητας προβλημα μου, οχι του αυτοκινητου μου.

Το αμαξι ειναι ενας συνεργατης/συνοδοιπόρος σου και οχι το αφεντικο σου. Οταν παιρνει αποφασισεις για εσενα ειναι το αφεντικο σου και δεν πρεπει να το επιτρεψουμε αυτο. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 hour ago, 11osmikrosmhtsos said:

Αν θελω να κοψω την λωριδα χωρις φλας προβλημα μου, αν κοιταω τα γκ....ια στο IG και πεσω στον μπροστινο μου προβλημα μου.

Δυστυχώς κάνεις ένα λάθος εδώ. Δεν είναι πρόβλημά σου μόνο, είναι και πρόβλημα του μπροστινού σου. Κι αν τύχει να είμαι εγώ ο μπροστινός σου, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μην πέσεις πάνω μου. Δε με ενδιαφέρει ποιος φρέναρε, το πόδι σου ή το αυτοκίνητο από μόνο του.

  • Like 8
Δημοσ.
11 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Το λογισμικο μας εδωσε την δυνατοτητα να μην προσεχουμε στον δρομο. Αν δεν ειχες τιποτα και ειχες το αβανς στο χερι και καθε αλλαγη ηθελε διπλοσυμπλεκταρισμα θα σου ελεγα εγω ποσο συγκεντωμενοι θα ημασταν. Ξαναερχομαστε στα λογια μου που εχω φαει hate. Διαφορα οδηγου vs απλου χειριστη.

Το αμαξι πρεπει να σε βοηθαει μονο σε 2 περιπτωσεις, ειτε για να σε κανει να πας πιο γρηγορα (να βελτιωσει την δυναμικη συμπεριφορα του) ειτε για να μην χασεις τον ελεγχο οταν ξεπερασεις το οριο. Ολα τα αλλα ειναι περιττα.

Αν θελω να κοψω την λωριδα χωρις φλας προβλημα μου, αν κοιταω τα γκ....ια στο IG και πεσω στον μπροστινο μου προβλημα μου. Αν δεν μπορω να κατσω στο οριο ταχυτητας προβλημα μου, οχι του αυτοκινητου μου.

Το αμαξι ειναι ενας συνεργατης/συνοδοιπόρος σου και οχι το αφεντικο σου. Οταν παιρνει αποφασισεις για εσενα ειναι το αφεντικο σου και δεν πρεπει να το επιτρεψουμε αυτο. 

Καλά αν σταθούμε στην κρίση του καθενός για το πόσο καλός οδηγός θεωρεί είναι θα πεθάνουμε όλοι στον δρόμο.

Οι καλύτεροι οδηγοί που ξέρω είναι αυτοί που απλά παίρνουν μέτρα ώστε να μην χρειαστεί να δείξουν καμία εξεζητημένη ικανότητα (είτε την έχουν είτε όχι).

Όποιος νομίζει ότι είναι καλός οδηγός επειδή έχει (self-estimated) καλά αντακλαστικά ή ξέρει πότε να κόψει ανάποδα και πότε ίσια (πάλι self-estimated) και κινείται βάσει αυτών, είναι σίγουρα κακός οδηγός. 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Τα παντα ειναι firmware, αλλα χωρις χρονο αναπτυξης παντα θα υπαρχουν bugs, ποσο μαλλον οταν δινεις ευκολα την δυνατοτητα αναβαθμισης αυτου, αστο να βγει και το βλεπουμε μετα. Την παλια καλη εποχη που επρεπε να το γραψεις στην EEPROM με flying probes τοτε τα πραγματα ηταν καλυτερα. Οταν ειχες 10bit και 1Kb μνημης επρεπε να γραψεις τα πραγματα σωστα. Οταν ετρεχες στα 20MHz και καθε interrupt σου κοστιζε τρελα προσεχες τι εκανες. Οταν ειχαμε DMA, και επρεπε να ξερεις τι κανεις ωστε να μην φας τα overflow σα γλυκο νερατζακι τα πραγματα ηταν καλυτερα. Αλλα αλλα αλλαχ.

Εχουμε γινει high levelαδες και το παιζουμε μαγκες. Οι παλαιοτεροι γραφανε assembly και εμεις python, ντροπη μας, αυτο δε μας τιμαει ως μηχανικους. Φυσικα καποτε ειχαμε μονο ντετερμινιστικα μοντελα, τωρα τιγκα στα στοχαστικα, στις συνελιξεις (CNN) και σε ολες αυτες της μαλ...

Ας μην συνεχισω καλυτερα γιατι παλι θα φαω hate για αυτα που λεω...

Το λογισμικο μας εδωσε την δυνατοτητα να μην προσεχουμε στον δρομο. Αν δεν ειχες τιποτα και ειχες το αβανς στο χερι και καθε αλλαγη ηθελε διπλοσυμπλεκταρισμα θα σου ελεγα εγω ποσο συγκεντωμενοι θα ημασταν. Ξαναερχομαστε στα λογια μου που εχω φαει hate. Διαφορα οδηγου vs απλου χειριστη.

Το αμαξι πρεπει να σε βοηθαει μονο σε 2 περιπτωσεις, ειτε για να σε κανει να πας πιο γρηγορα (να βελτιωσει την δυναμικη συμπεριφορα του) ειτε για να μην χασεις τον ελεγχο οταν ξεπερασεις το οριο. Ολα τα αλλα ειναι περιττα.

Αν θελω να κοψω την λωριδα χωρις φλας προβλημα μου, αν κοιταω τα γκ....ια στο IG και πεσω στον μπροστινο μου προβλημα μου. Αν δεν μπορω να κατσω στο οριο ταχυτητας προβλημα μου, οχι του αυτοκινητου μου.

Το αμαξι ειναι ενας συνεργατης/συνοδοιπόρος σου και οχι το αφεντικο σου. Οταν παιρνει αποφασισεις για εσενα ειναι το αφεντικο σου και δεν πρεπει να το επιτρεψουμε αυτο. 

Όταν ένα σύστημα γίνεται πιο πολύπλοκο είναι λογικό να έχει bugs. Ωστόσο τα συστήματα υποβοήθησης μέχρι τώρα φαίνεται να λειτουργούν άψογα και ότι ακούγεται για απότομες επιταχύνσεις ή απότομα φρεναρίσματα μέχρι τώρα φαίνεται να έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους οι οδηγοί. Κάτι που συνέβαινε πάντα και βλέπαμε αυτοκίνητα να  καρφώνονται σε τζαμαρίες. Άπειρα videos στο Youtube. 

Αν θες να φτάσεις στην εποχή του διπλοσυμπλέκτη έλα να δούμε πόσο γρήγορα θα ακινητοποιήσω εγώ ένα αυτοκίνητο με ABS και μηχανόφρενο και πόσο γρήγορα θα το κάνεις εσύ με το αναχρονισμένο όχημα που ονειρεύεσαι. Πίσω έχουν ποστάρει διάφορες έρευνες που δείχνουν ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα που έχουν συστήματα ADAS εμπλέκονται λιγότερα τροχαία. Οπότε μάλλον καλώς φύγαμε απ' την εποχή του διπλού συμπλέκτη. 

Όπως είπαν και παραπάνω το αμάξι είναι κάτι που βγαίνει σε ένα δρόμο που κυκλοφορούμε όλοι μας. Δεν είναι ιδιοκτησία σου ο δρόμος ούτε η ζωή του κάθε ενός που κυκλοφορεί για να θεωρείς ότι έχεις δικαίωμα να την αφαιρέσεις. Αν υπάρξει αύριο ένα σύστημα που το αμάξι θα φρενάρει αυτόματα στο κόκκινο καλώς να έρθει. Αν υπάρξει ένα σύστημα που του απαγορεύει να επιταχύνει όταν ξεπεράσει το όριο ταχύτητας επίσης καλοδεχούμενο. Αν αύριο γίνει υποχρεωτικό να έχει αλκοτέστ το αμάξι θα είμαι ο πρώτος που θα το βάλω. 
Μακάρι εμείς ως άνθρωποι να είχαμε τον ελάχιστο σεβασμό για τις ζωές των άλλων και όλα αυτά να μην χρειαζόταν να δημιουργηθούν ποτέ. Είμαστε όμως περισσότερο συναισθηματικά παρά λογικά όντα και έτσι κάποιος πρέπει να βάλει φρένο όταν ξεφεύγουμε. 

Λατρεύω να οδηγάω και να πηγαίνω βόλτα με το αυτοκίνητο μου αλλά περιμένω πως και πως την εποχή που η αυτόνομη οδήγηση θα γίνει πραγματικότητα και θα σταματήσουν να χάνονται άνθρωποι στον δρόμο άδικα επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι είναι δικαίωμα τους να παίζουν με τις ζωές των συμπολιτών τους. 

  • Like 5
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Όταν ένα σύστημα γίνεται πιο πολύπλοκο είναι λογικό να έχει bugs. Ωστόσο τα συστήματα υποβοήθησης μέχρι τώρα φαίνεται να λειτουργούν άψογα και ότι ακούγεται για απότομες επιταχύνσεις ή απότομα φρεναρίσματα μέχρι τώρα φαίνεται να έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους οι οδηγοί. Κάτι που συνέβαινε πάντα και βλέπαμε αυτοκίνητα να  καρφώνονται σε τζαμαρίες. Άπειρα videos στο Youtube. 

Αν θες να φτάσεις στην εποχή του διπλοσυμπλέκτη έλα να δούμε πόσο γρήγορα θα ακινητοποιήσω εγώ ένα αυτοκίνητο με ABS και μηχανόφρενο και πόσο γρήγορα θα το κάνεις εσύ με το αναχρονισμένο όχημα που ονειρεύεσαι. Πίσω έχουν ποστάρει διάφορες έρευνες που δείχνουν ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα που έχουν συστήματα ADAS εμπλέκονται λιγότερα τροχαία. Οπότε μάλλον καλώς φύγαμε απ' την εποχή του διπλού συμπλέκτη. 

Όπως είπαν και παραπάνω το αμάξι είναι κάτι που βγαίνει σε ένα δρόμο που κυκλοφορούμε όλοι μας. Δεν είναι ιδιοκτησία σου ο δρόμος ούτε η ζωή του κάθε ενός που κυκλοφορεί για να θεωρείς ότι έχεις δικαίωμα να την αφαιρέσεις. Αν υπάρξει αύριο ένα σύστημα που το αμάξι θα φρενάρει αυτόματα στο κόκκινο καλώς να έρθει. Αν υπάρξει ένα σύστημα που του απαγορεύει να επιταχύνει όταν ξεπεράσει το όριο ταχύτητας επίσης καλοδεχούμενο. Αν αύριο γίνει υποχρεωτικό να έχει αλκοτέστ το αμάξι θα είμαι ο πρώτος που θα το βάλω. 
Μακάρι εμείς ως άνθρωποι να είχαμε τον ελάχιστο σεβασμό για τις ζωές των άλλων και όλα αυτά να μην χρειαζόταν να δημιουργηθούν ποτέ. Είμαστε όμως περισσότερο συναισθηματικά παρά λογικά όντα και έτσι κάποιος πρέπει να βάλει φρένο όταν ξεφεύγουμε. 

Λατρεύω να οδηγάω και να πηγαίνω βόλτα με το αυτοκίνητο μου αλλά περιμένω πως και πως την εποχή που η αυτόνομη οδήγηση θα γίνει πραγματικότητα και θα σταματήσουν να χάνονται άνθρωποι στον δρόμο άδικα επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι είναι δικαίωμα τους να παίζουν με τις ζωές των συμπολιτών τους. 

Καλοδεχούμενα τα ADAS από εμένα αλλά όχι σε φάση beta που είναι τώρα. Πρέπει να ξέρεις σίγουρα κάθε στιγμή αν θα σε βοηθήσει ή όχι.

Τώρα για την αυτόματη τήρηση ορίου και γενικά όλα που οδηγούν προς το singularity του FSD, υπάρχει ένα μεγάλο θεωρητικό πρόβλημα: στηρίζεσαι στο ότι ο δρόμος (περιβάλλον) θα έχει πάντα μια μορφή που έχεις προβλέψει κατά το learning phase του AI.

Οπότε η περίπτωση με το όριο 110 km/m μέσα στο χωριό της Χαλκιδικής που έχει αναφέρει ο Mike ή τα 30 km/h στη Θησέως στην Εκάλη είναι πράγματα που θα χάλαγαν την εμπειρία αν το αυτοκίνητο ακολουθούσε τυφλά τα όρια. 

Φυσικά υπάρχουν και πιο σοβαρά θέματα, πχ το Clio που έχει το σύστημα που διαβάζει τα σήματα διάβαζε το όριο ταχύτητας από την πινακίδα του παράδρομου της εθνικής. Δε θέλω να ξέρω τι θα έκανε αν αποφάσιζε και μόνο του με ποια ταχύτητα να κινηθεί.

Φυσικά να περιμένεις ότι το περιβάλλον θα γίνε προβλεπέ για να μπορεί να δουλέψουν τα ADAS και το FSD είναι ουτοπικό.

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, majunior είπε

Καλοδεχούμενα τα ADAS από εμένα αλλά όχι σε φάση beta που είναι τώρα. Πρέπει να ξέρεις σίγουρα κάθε στιγμή αν θα σε βοηθήσει ή όχι.

Τώρα για την αυτόματη τήρηση ορίου και γενικά όλα που οδηγούν προς το singularity του FSD, υπάρχει ένα μεγάλο θεωρητικό πρόβλημα: στηρίζεσαι στο ότι ο δρόμος (περιβάλλον) θα έχει πάντα μια μορφή που έχεις προβλέψει κατά το learning phase του AI.

Οπότε η περίπτωση με το όριο 110 km/m μέσα στο χωριό της Χαλκιδικής που έχει αναφέρει ο Mike ή τα 30 km/h στη Θησέως στην Εκάλη είναι πράγματα που θα χάλαγαν την εμπειρία αν το αυτοκίνητο ακολουθούσε τυφλά τα όρια. 

Φυσικά υπάρχουν και πιο σοβαρά θέματα, πχ το Clio που έχει το σύστημα που διαβάζει τα σήματα διάβαζε το όριο ταχύτητας από την πινακίδα του παράδρομου της εθνικής. Δε θέλω να ξέρω τι θα έκανε αν αποφάσιζε και μόνο του με ποια ταχύτητα να κινηθεί.

Φυσικά να περιμένεις ότι το περιβάλλον θα γίνε προβλεπέ για να μπορεί να δουλέψουν τα ADAS και το FSD είναι ουτοπικό.

Δεν είναι σε beta τα ADAS. Σε beta είναι η γνώση σας. 

Για κάθε περίπτωση λάθους στο υποτιθέμενο σύστημα ταχύτητας μπορώ να σου βρω δεκάδες χιλιάδες που θα λειτουργούσε σωστά. Στις περιπτώσεις που μου περιγράφεις τα προβλήματα μπορούν να διοθρωθούν πανεύκολα. Φυσικά αν μπει σε εφαρμογή αυτό το σύστημα θα μπορούσε να λειτουργεί και μέσω GPS ή σε ένα συνδυασμό 3 παραγόντων. Μπορεί μέχρι και με NFC να διαβάσει κάτι το αυτοκίνητο. Επίσης όταν έχεις ηλεκτρονικά συστήματα τα όρια θα μπορούσαν να είναι και μεταβλητά ανάλογα την κίνηση, την περίοδο κοκ. 

Μιας και το αναφέρεις πιο χωριό της Χαλκιδικής έχει 110km/h όριο; 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Δεν είναι σε beta τα ADAS. Σε beta είναι η γνώση σας.  

Πριν 10 λεπτά το lane assist έπιασε τις ραφές της ασφάλτου, έξω από το εργοστάσιο του Υφαντή, 50μ. πριν την είσοδο στο τούνελ της Λεωφ. Κύμης.

50 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Μιας και το αναφέρεις πιο χωριό της Χαλκιδικής έχει 110km/h όριο; 

Το έχει αναφέρει αρκετές φορές ο mike15. Νομίζω τελευταία φορά στο θέμα που έλεγαν για το software στα αυτοκίνητα*

Επεξ/σία από majunior
*Μόλις είδα ότο είμαστε σε αυτό το θέμα 😁 άρα μάλλον το είπε σε αυτό με το νέο ΚΟΚ
Δημοσ.
17 minutes ago, majunior said:

Πριν 10 λεπτά το lane assist έπιασε τις ραφές της ασφάλτου, έξω από το εργοστάσιο του Υφαντή, 50μ. πριν την είσοδο στο τούνελ της Λεωφ. Κύμης.

Το έχει αναφέρει αρκετές φορές ο mike15. Νομίζω τελευταία φορά στο θέμα που έλεγαν για το software στα αυτοκίνητα*

Μιας και λέτε τις εμπειρίες σας, δεν λέτε και σε ποιο αμάξι συμβαίνουν;

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xvipes είπε

Μιας και λέτε τις εμπειρίες σας, δεν λέτε και σε ποιο αμάξι συμβαίνουν;

"Ραφές" δεν είχα ποτέ, αλλά θέμα με πολλαπλές διαγραμμίσεις, σχετικά συχνά. Η πιο γνωστή εδώ Αθήνα, είναι στην παραλιακή, στο ύψος του Νιάρχου, εκεί που είναι η διχάλα για Γλυφάδα/Αθήνα, στην πορεία προς Γλυφάδα, στην αριστερή λωρίδα. Πόσα χρόνια τώρα, δεν έχουν καν ασχοληθεί να τα καθαρίσουν+ξαναβάψουν σωστά. Πριν δύο εβδομάδες που γύριζα από το χωριό (Αχαΐα) αποφάσισε να με πετάξει (ανεπιτυχώς, προφανώς) στο προσωρινό διαχωριστικό, εκεί που ακόμα δεν έχει παραδοθεί η Πατρών-Πύργου και είναι ένα χάος με τις διάφορες "παρεμβάσεις". Πολλή δύναμη δεν έχει, αλλά άμα πηγαίνεις με παραπάνω από 50-60 ο χρόνος αντίδρασής σου είναι αρκετά περιορισμένος.

Το brake assist μου τα σκάει (άσχημα, καρφώνει το αυτοκίνητο) σε κάποιες εντελώς (μα εντελώς) άσχετες στιγμές, επειδή διάβασε κανένα φύλλο (1 φορά στο 4μηνο αυτό) ή επειδή "είδε" πεζό (ή ππρα με μηχανάκι) να είναι σε διάζωμα/νησίδα και να μην έχει καρφωθεί ακίνητος αλλά να φαίνεται πώς πάει να περάσει (χωρίς να υπάρχει τέτοια πρόθεση) ή να κατέβει (1 φορά στο 2μηνο, αλλά μόνο επειδή τους έχω μάθει πια και κόβω πιο νωρίς ο ίδιος). Το έχω προκαλέσει ο ίδιος ως πεζός, άθελά μου, σε ίδιο αυτοκίνητο (Kamiq 2022) όταν ήμουν πάνω σε νησίδα και ασυναίσθητα κινήθηκα προς το χείλος της. Η οδηγός έβριζε (το αμάξι), αρκετή ώρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

 

Αν θελω να κοψω την λωριδα χωρις φλας προβλημα μου, αν κοιταω τα γκ....ια στο IG και πεσω στον μπροστινο μου προβλημα μου. Αν δεν μπορω να κατσω στο οριο ταχυτητας προβλημα μου, οχι του αυτοκινητου μου.

Το αμαξι ειναι ενας συνεργατης/συνοδοιπόρος σου και οχι το αφεντικο σου. Οταν παιρνει αποφασισεις για εσενα ειναι το αφεντικο σου και δεν πρεπει να το επιτρεψουμε αυτο

σε ειχαμε χασει!Επιτελους!

Μια αποψη σωστη, λογικη που συμπυκνωνει την ανθρωπινη σοφια χιλιαδων ετων🤘

 

ο πολεμος με τις μηχανες ειναι πιο κοντα απο οσο νομιζετε

maxresdefault.jpg

Επεξ/σία από tutuyo
  • Haha 7
Δημοσ.
19 hours ago, tutuyo said:

Μια αποψη σωστη, λογικη που συμπυκνωνει την ανθρωπινη σοφια χιλιαδων ετων🤘

στο μεταξυ ο τυπας παιζει να εχει κανα aygo 1000αρι και το παιζει χεράς

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Το brake assist μου τα σκάει (άσχημα, καρφώνει το αυτοκίνητο) σε κάποιες εντελώς (μα εντελώς) άσχετες στιγμές, επειδή διάβασε κανένα φύλλο (1 φορά στο 4μηνο αυτό) ή επειδή "είδε" πεζό (ή ππρα με μηχανάκι) να είναι σε διάζωμα/νησίδα και να μην έχει καρφωθεί ακίνητος αλλά να φαίνεται πώς πάει να περάσει (χωρίς να υπάρχει τέτοια πρόθεση) ή να κατέβει (1 φορά στο 2μηνο, αλλά μόνο επειδή τους έχω μάθει πια και κόβω πιο νωρίς ο ίδιος). Το έχω προκαλέσει ο ίδιος ως πεζός, άθελά μου, σε ίδιο αυτοκίνητο (Kamiq 2022) όταν ήμουν πάνω σε νησίδα και ασυναίσθητα κινήθηκα προς το χείλος της. Η οδηγός έβριζε (το αμάξι), αρκετή ώρα.

Όπως έγραψα και παραπάνω συνεχίζω να έχω τους ενδοιασμούς μου για όλα αυτά τα "βοηθήματα" και του κατά πόσο επηρεάζουν την εγρήγορση που θα έπρεπε να έχουμε στο τιμόνι όπως και την πιθανότητα του false alarm ή (ακόμα χειρότερα) άκαιρης ή λανθασμένης παρέμβασης. 

Κι σε εμένα το brake assist είναι αρκετά "τρομακτικό" όταν παρεμβαίνει, αφού το κάνει πολύ δυναμικά και με ένα τελείως "άγριο" θόρυβο, σα να μάγκωσαν τα φρένα. Το καλό στην υπόθεση είναι ότι όταν έχει αρκετό χρόνο "τραβάει" πρώτα ηχητική παρέμβαση ελάχιστα πριν την ενεργοποίηση των φρένων που, ακόμα και άκυρο να είναι το alarm", σου δίνει το χρόνο να το βγάλεις off (οποιαδήποτε αλλαγή σε γκάζι/φρένο ή ελάχιστο στρίψιμο στο τιμόνι του δίνει την αίσθηση του ποιος είναι το "αφεντικό" και σταματάει περαιτέρω ενέργειες :P)

Έχει δώσει θετικά alarm μέσα στην πόλη πχ από κάποιον που πήγε να πεταχτεί; Προφανώς ναι, αν και δεν θυμάμαι να ήταν κάποια περίπτωση που δεν είχα δει. Τουλάχιστον μέχρι τώρα. Ίσως μεγαλώνοντας να μου φανεί πιο χρήσιμο :P

Έχει δώσει άκυρα alarm; Επίσης ναι και μάλιστα όχι μικρό αριθμό. Τουλάχιστον (για μένα μιλάω) όσο έχει αρκετές fail ενεργοποιήσεις δεν το εμπιστεύομαι και άρα δεν επαναπαύομαι. Οδηγώ σα να μην υπάρχει και αν πετύχει και κάπου να φανεί χρήσιμο/αποτρεπτικό ακόμα καλύτερα. Όταν θα βελτιωθεί (αλλά πάντα θα υπάρχει η πιθανότητα αστοχίας) ίσως να είναι πιο επικίνδυνα για μένα (ή και για άλλους)

Δημοσ.
16 minutes ago, haris_216 said:

Όπως έγραψα και παραπάνω συνεχίζω να έχω τους ενδοιασμούς μου για όλα αυτά τα "βοηθήματα" και του κατά πόσο επηρεάζουν την εγρήγορση που θα έπρεπε να έχουμε στο τιμόνι όπως και την πιθανότητα του false alarm ή (ακόμα χειρότερα) άκαιρης ή λανθασμένης παρέμβασης. 

Κι σε εμένα το brake assist είναι αρκετά "τρομακτικό" όταν παρεμβαίνει, αφού το κάνει πολύ δυναμικά και με ένα τελείως "άγριο" θόρυβο, σα να μάγκωσαν τα φρένα. Το καλό στην υπόθεση είναι ότι όταν έχει αρκετό χρόνο "τραβάει" πρώτα ηχητική παρέμβαση ελάχιστα πριν την ενεργοποίηση των φρένων που, ακόμα και άκυρο να είναι το alarm", σου δίνει το χρόνο να το βγάλεις off (οποιαδήποτε αλλαγή σε γκάζι/φρένο ή ελάχιστο στρίψιμο στο τιμόνι του δίνει την αίσθηση του ποιος είναι το "αφεντικό" και σταματάει περαιτέρω ενέργειες :P)

Έχει δώσει θετικά alarm μέσα στην πόλη πχ από κάποιον που πήγε να πεταχτεί; Προφανώς ναι, αν και δεν θυμάμαι να ήταν κάποια περίπτωση που δεν είχα δει. Τουλάχιστον μέχρι τώρα. Ίσως μεγαλώνοντας να μου φανεί πιο χρήσιμο :P

Έχει δώσει άκυρα alarm; Επίσης ναι και μάλιστα όχι μικρό αριθμό. Τουλάχιστον (για μένα μιλάω) όσο έχει αρκετές fail ενεργοποιήσεις δεν το εμπιστεύομαι και άρα δεν επαναπαύομαι. Οδηγώ σα να μην υπάρχει και αν πετύχει και κάπου να φανεί χρήσιμο/αποτρεπτικό ακόμα καλύτερα. Όταν θα βελτιωθεί (αλλά πάντα θα υπάρχει η πιθανότητα αστοχίας) ίσως να είναι πιο επικίνδυνα για μένα (ή και για άλλους)

Ποιο αμάξι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...