Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Και δεν είναι δικαιολογία το ότι κάποιος δεν έχει λεφτά.

Αν δεν έχει, υπάρχουν και τα μμμ.

ωραίο σχόλιο,  όποιος έχει να αγοράσει νέας τεχνολογίας αμάξι να είναι ατσαλάκωτος, η πλέμπα με το λεωφορείο...οκ...

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, kokos23 είπε

ωραίο σχόλιο,  όποιος έχει να αγοράσει νέας τεχνολογίας αμάξι να είναι ατσαλάκωτος, η πλέμπα με το λεωφορείο...οκ...

Μπορείς να του δώσεις εσύ τα λεφτά να αγοράσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω ΠΟΛΥ καλοσυντηρημένο 1000άκι euro5 με εκπομπές co2 119 g/km. Πείτε μου εσείς με ποιά λογική ένα SUV 2 τόνων euro6 με ίδιες ή και υψηλότερες εκπομπές είναι καταλληλότερο να μπει δακτύλιο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τα ποδήλατα είναι μεγαλύτερος πονοκέφαλος εντός της πόλης μιας και η πλειονότητα των χρηστών δεν σέβεται τίποτα και ας εχει πεσει το ανωτατο οριο στα 30χλμ μεσα  στις πολεις. Δεν βολεύουν όλους τα ποδήλατα. 

Μην ξεχνάμε επίσης και τις χωματερές ανά χώρα που είναι γεμάτες με πεταμένα ποδήλατα από τις Green Startups. 

 

4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Υπάρχουν;

https://www.eea.europa.eu/en/topics/in-depth/air-pollution

Air pollution emissions have declined in the last two decades, resulting in better air quality. Between 2005 and 2022, the number of deaths in the EU attributable to PM2.5 fell by 45%, moving the EU closer to achieving the 55% reduction target outlined in the zero pollution action plan for 2030.

Λογικό να πέσει η μόλυνση μέσα σε 20 χρόνια. Δεν έχει πέσει όμως στα επίπεδα που θέλουν και ούτε θα πέσουν. Η ουσία είναι πως το κυκλοφοριακό χάος δεν μειώθηκε και ας είναι τα περισσοτερα ηλεκτρικά ή υβριδικά. Το Zero pollution plan ειναι καθαρα ουτοπικο. Μιας και οι αλυσιδωτες αντιδρασεις στην οικονομια της ευρωπης ειναι προς το καλυτερο. Αυτα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, MAN0U είπε

Να πω και γω το ουτοπικό μου σενάριο για ένα κράτος πραγματικής πρόνοιας που όντως θέλει το καλό του πολίτη και του περιβάλλοντος;

Δωρεάν κρατικοί χώροι στάθμευσης ειδικά στις μεγάλες πόλεις που οι δρόμοι απλά δεν μας χωράνε και γυρνάμε γύρω-γύρω όλοι καίγοντας καύσιμα ή/και ηλεκτρική ενέργεια επιβαρύνοντας το περιβάλλον.

Ε ναι, είμαι τρελός! 

Κάτι ακόμα καλύτερο: Αν θες να ταξινομήσεις αυτοκίνητο, πρέπει να τους πεις σε ποιο πάρκινγκ θα το βάλεις. Ας αρχίσουν από όσα ταξινομούνται τώρα χωρίς ταυτόχρονη απόσυρση παλιού, γιατί σε λίγο θα έχουμε χειρότερο κυκλοφοριακό και από το 2008.

Γενικά το πρόβλημα της Αθήνας είναι ότι θεωρούμε υποχρέωση του "κράτους πρόνοιας" να φτιάξει χώρους να αποθηκεύουμε την ιδιωτική περιουσία μας (αυτοκίνητο). Στην Ιαπωνία για παράδειγμα δεν υπάρχουν δημόσια πάρκινγκ, θεωρείται δεδομένο ότι ο κάθε κάτοχος οχήματος θα έχει προνοήσει για την αποθήκευση του. Αυτό δημιουργεί και την ανάλογη ζήτηση για θέσεις πάρκινγκ (κανείς που έχει αυτοκίνητο δεν αγοράζει διαμέρισμα αν δεν συνοδεύεται από πάρκινγκ) και οι εργολάβοι δεν κάνουν τα πάρκινγκ υπόγεια.

Επεξ/σία από kurkosdr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, ethereum είπε

ένα δραστικό μέτρο αλλά τολμηρό που θα μπορούσε να γίνει είναι η μεταφορά του τίτλου της πρωτεύουσας της χώρας σε μια περιοχή της υπόλοιπης Ελλάδας , η Αυστραλία έχει την Καμπέρα με την αυστραλιανή βουλή , η Αθήνα θα συνέχιζε να είναι η Νέα Υόρκη της Ελλάδας αλλά η πρωτεύουσα και όλα τα υπουργεία υπηρεσίες , βουλή  κτλπ να είναι κάπου στη μέση της χώρας πχ Θεσσαλία έξω απο τη Λάρισα , μια νέα τεχνοκρατική πρωτεύουσα χτισμένη στον απέραντο θεσσαλικό κάμπο , άφθονος ήλιος , παραγωγή ενέργειας απο ηλιακούς συλλέκτες και όλοι θα κινούνταν με ηλεκτρικά οχήματα , αμέσως η Αττική θα ανάσανε .

Και στο Ισραήλ και στην Νιγηρία έχει γίνει αυτό, αλλά για Ελλάδα το βλέπω μόνο ως ταινία επιστημονικής φαντασίας. 

5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Είναι σαπιοσυντηρημένα όμως.

Και δεν είναι δικαιολογία το ότι κάποιος δεν έχει λεφτά.

Αν δεν έχει, υπάρχουν και τα μμμ.

Τα ΜΜΜ έχουν τιγκαρει ηδη και καλο θα είναι να τα στηρίξουν με νέα έργα, υποδομές, αγορά λεωφορείων και συρμων, αμα θέλει το κράτος να τα χρησιμοποιεί περισσότερος κόσμος.

Το να αναγκάσεις να τα χρησιμοποιεί ακόμα περισσότερος κόσμος θα επιδεινώσει την υπάρχουσα κατάσταση που στις ώρες αιχμής είναι τραγική. 

Έχει γίνει πάρα πολλές φορές αυτή η συζήτηση. Οι δρόμοι στο κέντρο και σε βασικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας ειναι τίγκα στην κίνηση σχεδόν καθημερινά. Για να επιμένει να μην εγκαταλείπει ο Έλληνας το ΙΧ και να επιμένει να κυκλοφορεί μέσα σε μια τέτοια πόλη τίγκα στην κίνηση στα νεύρα στο άγχος και στα βρισίδια στους δρόμους για κάθε μερα, σημαίνει ότι είναι αναγκαίο το ΙΧ και υπάρχουν πράγματα που τα ΜΜΜ δεν μπορούν να καλύψουν. 

Ας τα διερευνησουν αυτά οι αρμόδιοι κρατικοι λειτουργοί και να βρουν τρόπο να τα καλύψουν με τα ΜΜΜ, μετά ας αποφασίσουν ότι απαγορευτικό μετρο θελουν. 

Δεν μπορούμε να μιλάμε καν για τέτοιο θέμα όταν ξέρουμε ότι κάθε έτος θα υπάρχει ένα στάνταρ σύνολο ημερών που τα ΜΜΜ θα σταματήσουν για απεργίες και στάσεις εργασίας, ακομα δεν βρήκαν λύση με προσωπικό ασφαλείας όπως γίνεται στα νοσοκομεία. Δρόμοι στο κέντρο θα κλείσουν για πορείες και θα σου λένε από τα μικρόφωνα οτι στους τάδε σταθμούς δεν γίνεται στάση ενώ θα τροποποιηθουν οι λεωφορειακές γραμμές. ΜΜΜ με βλάβες που σταματάνε στην μέση του δρόμου οι συρμοί που ακινητοποιουνται μεσα στο τούνελ..... Κυλιόμενες σκάλες και ασανσερ που δεν λειτουργούν. Ναι για εσενα είναι ασημαντο, για εμένα που έχω καρδιακή ανεπάρκεια το να με έβαζες πέραν του περπατήματος στον δρόμο να έχω και τις σκάλες του μετρο είναι μια πολύ μεγάλη επιπλέον κούραση στην διαδρομη μου. Ο γονέας με το παιδί στο καρότσι που θέλει να το πάει κάπου νομίζεις θα του είναι εύκολο να το βάλει μέσα σε τιγκαρισμενο ΜΜΜ; Για δοκίμασε το. 

Τα λέω όλα αυτά εγώ που δεν έχω ΙΧ ούτε θα παρω. Για αυτό εν κατακλείδι λέω, ναι στο να βρεθει τρόπος σε αυτό αλλά αφού ενισχυθούν σημαντικά τα ΜΜΜ και λυθούν τα παραπάνω θέματα. Μέχρι τότε ο κόσμος έχει βρει την λύση του μεταχειρισμένου που και εκεί οι τιμές είναι στον θεό. Θα περνάει μέσα από στενά και δρομάκια για να αποφύγει κάμερες και αστυνομίες. 

Επεξ/σία από mariosnik_
  • Like 1
Δημοσ.

Πετρελαιοκίνητο euro5 κυκλοφορεί στο δακτύλιο μόνα ζυγά ή καθόλου;

20 ώρες πριν, MAN0U είπε

Να πω και γω το ουτοπικό μου σενάριο για ένα κράτος πραγματικής πρόνοιας που όντως θέλει το καλό του πολίτη και του περιβάλλοντος;

Δωρεάν κρατικοί χώροι στάθμευσης ειδικά στις μεγάλες πόλεις που οι δρόμοι απλά δεν μας χωράνε και γυρνάμε γύρω-γύρω όλοι καίγοντας καύσιμα ή/και ηλεκτρική ενέργεια επιβαρύνοντας το περιβάλλον.

Ε ναι, είμαι τρελός! 

Υπάρχει και το ιαπωνικό σύστημα: Αν δεν έχεις χώρο στάθμευσης δεν μπορείς να αγοράσεις αυτοκίνητο και παντού υπάρχουν ιδιωτικοί χώροι στάθμευσης επί πληρωμή φυσικά.. Έχει παραγίνει το κακό με τα παρκαρίσματα και από τις δύο μεριές των δρόμων και πολλές φορές και διπλόπαρκαρίσματα επί πλέον.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Μπορείς να του δώσεις εσύ τα λεφτά να αγοράσει.

Μπορείς εσύ να του δώσεις συγκοινωνίες να μετακινείται σαν άνθρωπος;

Οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι ντροπή

Δημοσ.

Αν κοπτονταν τοσο πολυ για την ατμοσφαιρικη ρυπανση, θα πεταγαν εξω απο το κεντρο τα θηριωδη τουριστικα αργοκινητα πουλμαν και τους 500.135.000 ταριφες. Ολα αυτα μπλοκαρουν το κεντρο με αποτελεσμα να αυξανεται εκθετικα η ρυπανση.

Δημοσ.

Ρε πάρτε ένα παπάκι 125 και αφήστε τους ν λένε ότι θέλουν. 
βενζινη = αναπτήρας 

και το παρκάρεις όπου θες , και αφήστε τους να φτιάξουν ό,τι θέλουν 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, logistoulis είπε

Μπορείς εσύ να του δώσεις συγκοινωνίες να μετακινείται σαν άνθρωπος;

Οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι ντροπή

 

Δημοσ.
On 26/09/2025 at 16:08, nicksoti said:

Έχω ΠΟΛΥ καλοσυντηρημένο 1000άκι euro5 με εκπομπές co2 119 g/km. Πείτε μου εσείς με ποιά λογική ένα SUV 2 τόνων euro6 με ίδιες ή και υψηλότερες εκπομπές είναι καταλληλότερο να μπει δακτύλιο.

γιατί οι μετρήσεις των καυσαερίων είναι γτπ και τις έχουν φτιάξει στα μέτρα ορισμένων,  πχ έχεις suv 4.000 κυβικών με απόδοση 350 ίππων και κατανάλωση όταν κινείται  έχει 15 λίτρα/100 χιλ, αλλά όταν σταματάει στο φανάρι σβήνει, έτσι βγάζουν τον μέσο όρο, ο οποίος είναι 6 λίτρα με την ανάλογη φυσικά εκπομπή co2...

σκέψου δηλ ένα θηρίο των 4.000 κυβικών να πηγαίνει με 130 στην ε.ο τι κατανάλωση έχει, όπως και στην πόλη  αν σβήνει κάθε 10 μ...επίσης αν προσέξεις, μιλάνε για 23 βαθμούς θερμοκρασία και ΔΙΟΡΘΩΣΗ στους 14 δηλ μπορεί στους 23 να έχει εκπομπές 300 ενώ στους 14, 150...

η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική, εγώ με το καλοσυντηρημένο μου 1000αρι του 2000 από αθήνα πύργο καίω 20 λίτρα καύσιμο με τις ανάλογες φυσικά εκπομπές co2 και ο τζιπάτος στην ίδια διαδρομή 90 λίτρα καύσιμο με πενταπλάσιες ..όμως στα χαρτιά το δικό μου είναι ενεργοβόρο...μη χέσω...

εδώ είναι η παλιότερη διαδικασία και από κάτω η νεότερη 

Κύκλος μέτρησης NEDC 2 φάσεις

66% εντός πόλης,

34% εκτός πόλεως

20 λεπτά 11 χιλιόμετρα 34 km/h 120 km/h 20o C-30o C
Κύκλος Μέτρησης WLTP 4 φάσεις (με χαμηλή, μέτρια, υψηλή, πολύ υψηλή ταχύτητα)

52% εντός πόλης,

48% εκτός πόλεως

30 λεπτά

23,

25 χιλιόμετρα

46.5 km/h 131 km/h 23o C, διόρθωση στους 14o C για τις εκπομπές CO2

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...