Προς το περιεχόμενο

bringmevictims

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    329
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με bringmevictims

  • Ημερομηνία γέννησης 30/11/1895

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    texas

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.238 προβολές προφίλ

bringmevictims's Achievements

  1. Πραγματικά γελάνε και οι πέτρες
  2. Κάποιος θα ελεγε « εμπρός για πισω» όπως ο κατακουζινος , αλλά η αλήθεια είναι ότι πολύ καλύτερα θα ήτανε τα αυτοκίνητα έτσι χωρίς πολλά πολλά ,, οθόνες και παρά οθόνες !.. το αμάξι εκτός από μέσω μεταφοράς από ένα σημείο στο άλλο , είναι και στιλ , είναι ας το πούμε μόστρα ( εγωιστική ) και αυτό δεν μπορεί να το επιτύχει με το να τα κάνουν όλα να λειτουργούν μέσω ηλεκτρονικών , απλά οι περισσότεροι καταναλωτές «ψαρώνουν» με τα φουτουριστικα συστήματα , που στη τελική είναι σχεδόν άχρηστα ,, για μένα προσωπικά η αυτοκινητοβιομηχανία «σταματάει» κάπου στο 2012-15 βαριά βαριά ,, από κει και πέρα το έχουν χαλάσει το πράμα .
  3. Δεν αντέχω θα το διορθώσω , όχι κρεμαστάρια αλλά Κρεmuskάρια
  4. Ναι μωρέ , οι miners καταστρέφουν το περιβάλλον όχι τα 10αδες χιλιάδες εργοστάσια της Κίνας-Κορέας-ταιβαν. Για να μην μιλήσω για τη χώρα που δεν έχει φορολογία στα 8000 κυβικά αυτοκινήτου και τα καύσιμα είναι στα 90 λεπτά το λίτρο
  5. Άρα καταλήγουμε ότι φταίνε και οι gpu και το bad performance . Πάντως εγώ που έχω την gigabyte Vega 64 , μου έχει επιλογή για limit temp στο Adrenalin . μπορεί να λέω και μπαρούφες βέβαια , θα το τσεκάρω μετά
  6. Εγώ από την άλλη υποστηρίζω ότι φταει η κάρτα ,, ναι είναι κακος σχεδιασμός του παιχνιδιού ώστε να τη ζορίζει τη κάρτα αλλά όπως και να το κανεις πρέπει να έχει ένα secure point ,, μόλις αντιληφθεί κάτι η gpu , είτε θερμοκρασία στο die πέρα των 95 Celsius , είτε στις vram , είτε ακόμη και υπέρταση , θα πρέπει να κλείνει το pc αυτόματα . Δεν μπορώ να δεχτώ ότι καίγεται έτσι απλά μια gpu εν έτη 2023.
  7. Κοιτά όσο αφορά το «κατέβασμα» στο καπάκι , ξέρει μόνο ο μηχανικός ( που ασχολείται με τέτοιου είδους ) ποσό να κατέβει σε φυσιολογικά πλαίσια ,, το ίσα που λέμε πάντα ,, όχι για αύξηση ιπποδύναμης θα έλεγα αλλά πιο πολύ να έχει αβανς το μοτερ , να ειναι πιο άμεσο ..υπάρχουν πολύ τρόποι να αυξήσεις την ατμοσφαιρική ιπποδύναμη .. πχ προπορεια των εκκεντροφόρων , πρόγραμμα , χαμήλωμα στο καπάκι και σε σπάνιες περιπτώσεις αλλαγή μπεκ .. όλα αυτά μπορείς να τα κανεις σε safe πλαίσια …. Βέβαια με τα ίδια χρήματα πας σε τουρμπίνα ,, αλλά φασαρία το ένα , φασαρία και το άλλο .. ανοίγει μεγάλο θέμα μετά .. εγώ για παράδειγμα έχω μια alfa gt veloce edition .είναι 1800cc 140 hp .. μετά από ψάξιμο βρήκα από Αγγλία στην auto delta , kit με εκκεντροφορους - μπεκ - ψυγείο λαδιού - ψυγείο αέρα - εγκέφαλο ετοιμο προγραμματισμένο σε τιμή 4000 ευρώ , όπου θα πήγαινε το αμάξι στα 192hp … αλλά πολλά λεφτά θεωρισα , και το μόνο που έχω κάνει στο δικό μου είναι : προπορεια τους εκκεντροφορους στο μπουμπη , 200 μου πήρε και αναπρογραματισμο στον εγκέφαλο 250 ευρώ και αφερεσα τους προκαταλυτες ,, το αμάξι τώρα έχει 151 who τροχό που λένε .. η εργασίες στο μοτερ έγιναν από εμένα εκτός του προγραμματισμού .. οποτε έκανα μια βελτίωση σε safe πλαίσια , η κατανάλωση του καυσίμου αυξήθηκε συν πλην 2 λίτρα ( μικρή διαφορά ) αλλά έχει πάρει τα πάνω του το όχημα και το γουστάρω πολύ ,, πωωω πιάσαμε τώρα συζήτηση για κάγκουρες ,
  8. Ο καθένας πράττει όπως πιστεύει , είναι καθαρά Προσωπική άποψη , εγώ πχ θα προτιμούσα ρεκτιφιέ , και θα τους έλεγα να κατεβάσουν και κανα δέκατο το καπάκι … και να πάρει λίγη συμπίεση ακόμη .. λέμε τώρα
  9. Εεεε είναι πολλά η αλήθεια .. βαλβίδες ελατήρια . Κλπ, ρεκτιφιέ στο μπορινγκ κλπ καη από κει ,, εεε 900-1000 ευρώ νομίζω στη χειρότερη .. πάρε 2-3 προσφορές και δες , .
  10. Κατά προσωπική σκέψη θα προτιμούσα να ανακατασκευαστεί το υπάρχων μοτερ , για το λόγο ότι ξέρω το τι έχει υποστεί και τι εργασίες έχουν γίνει επάνω του , σε σχέση με την αλλαγή κάποιου μοτερ που πραγματικά δεν ξέρω σε τι κατάσταση και το τι έχει υποστεί .. αλλά αυτό είναι προσωπική άποψη . Ότι θέλει ο καθένας … επίσης αν όντος είναι ιμάντας , τότε φαίνεται και χωρίς να ανοίξεις το καπάκι ολόκληρο από τα πλαγια , απλά να το τραβήξεις και να κρύφοκοιταξεις .. το αναφέρω αυτό για πιο πριν που είπες ότι δεν άνοιξε ο μηχανικός να δει ..
  11. Καλημέρα , δεν ξέρω αν το έχεις πάει το αμάξι για φτιάξιμο ακόμα απλά θα σου πω και εγώ δυο πράγματα πάνω στο θέμα .. τα μοτερ αυτα έχουν καδένα ., διαρκεί πιο πολύ από αυτά που έχουν ιμαντα το σερβις τους , όσο αφορά την αλλαγή ιμάντα/ καδενας .. τώρα πιθανότατα να έχει «καβαλήσει» δόντι και το μεταλλικό ήχο που άκουγες να ήτανε η βαλβίδα που χτυπάει με το πιστόνι . Δεν ειναι τίποτα , μια αλοιφή και ετοιμο . Αν ειναι γνωστής ο μηχανικός δεν χρειάζεται να σου κάνει επίδειξη για τον πως και τι πρέπει να κάνει για να σου αποδείξει οτι ειναι αυτο που σου λέει . Στη τελική μόλις ανοίξει καπάκια / μοτερ και οκά τα τσιμπραγκαλα θα σου δείξει τις παλιές βαλβίδες και οκά τα χαλασμένα πράγματα που έβγαλε από πάνω . Τώρα θα μου πεις «και που ξέρω εγώ αν είναι από το δικό μου αυτοκίνητο»; Εκεί πρέπει να υπάρχει μια εμπιστοσύνη , αλλιώς αν θέλεις να είσαι 100% σίγουρος , το πας αντιπροσωπεία και πληρώνεις 3πλασια τη τιμή ,, τώρα από κει και πέρα , εγώ σου προτείνω να το πας στο 0-400 στο Καματερό . Έχει τεράστια φήμη πάνω σε group vag σε όλη την Ελλάδα, μια αναζητηση σε φόρουμ και θα το καταλάβεις … καλή συνέχεια .
  • Δημιουργία νέου...