Προς το περιεχόμενο

Karatzanis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    67
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με Karatzanis

  • Ημερομηνία γέννησης 16/04/1978

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Heraklion - Crete

Ιστοσελίδα

  • Skype
    karatzanis

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.388 προβολές προφίλ

Karatzanis's Achievements

  1. Το 10% της επιστροφής δεν συνδιάζεται μαζί με άλλες εκπτωτικές ενέργειες... Μου το είπαν πριν από μερικές μέρες που προσπάθησα να το συνδυάσω μαζί με κάτι άλλο. Το γράφει και στους όρους της επιστροφής.
  2. Update: Μετά από γκρίνια, μουρμούρα και πολλά τηλέφωνα μου είπαν ότι ήρθε η κάρτα και είναι διαθέσιμη και θα την δρομολογήσουν άμεσα. "Αύριο θα είναι στο χώρο σας" είπε (στις 21 Δεκ 2023) ο υπάλληλος της εταιρίας... Λόγο του ότι η παραγγελία είχε "σπάσει" σε 2 κομμάτια τιμολογήθηκε ξεχωριστά η κάρτα και με την τιμή που είχε την ημέρα της αρχικής αγοράς (BF). Μου έστειλε να πληρώσω μέσω email έναν σύνδεσμο (που οδηγούσε σε ηλεκτρονική πληρωμή) και μετά.... τίποτα! Ούτε κάποια επιβεβαίωση ότι πληρώθηκε, ούτε email ότι ξέρεις η παραγγελία σου είναι στο στάδιο τάδε ούτε τίποτα... Στο web φαίνεται ακόμα σαν μία παραγγελία. 'Εχοντας απορία για το αν τελικά πληρώθηκε η κάρτα για άλλη μία φορά ξαναπήρα (την επόμενη, 22 Δεκ 2023) το πλαίσιο για να μάθω τι γίνεται και εκεί όλα καλά! Πληρώθηκε λέει και θα την παραλάβω στις 27-28 Δεκ 2023.... Μα του λέω αυτό είναι σχεδόν μία εβδομάδα μετά, ενώ μου είπαν ότι σήμερα θα έρχόταν η κάρτα... Αποκλείεται μου λέει, θέλει μία μέρα να κατέβει στην Κρήτη (και πάλι θα μπορούσα να την πάρω αύριο π.χ.). Η πλάκα είναι ότι μετά από όλα αυτά, την ώρα που γράφω αυτό το email με πήρε μία κοπέλα από το πλαίσιο και μου είπε ότι έχει δρομολογηθεί η κάρτα και είναι να παραλάβω 29 Δεκ!!! Ποιός βάζει ένα στοίχημα ότι τελικά θα την πάρω του χρόνου; Γενικά τέτοιο μπάχαλο και παπατζιλίκι δεν έχω ξαναδει. Κατά την γνώμη μου σκέτο δούλεμα. Λένε ότι είναι διαθέσιμη, αγοράζεις, και σε ενημερώνουν ότι δεν είναι... Αν το είχαν σωστά στη σελίδα ότι είναι "Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας" δεν θα την έπαιρνα. Είχα βρει άλλη κάρτα. Αλλά λόγω της άμεσης διαθεσιμότητας προτίμησα να κάνω απο κει την αγορά. Και πάλι. Μετά την αγορά έγινε "Διαθέσιμο σε 7-10 μέρες". Αυτή τη στιγμή θα περάσουμε το μήνα (απο 27 Νοε σε 27 Δεκ)... Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου εξαπάτηση για να πουλήσουν προϊόν που δεν διαθέτουν. Και φυσικά όταν παραπονιέσαι το μπάλάκι το πετάνε στην Gigabyte που δεν είχε... (που τότε θα ήταν σωστοί αν ήταν η κατάσταση κατόπιν παραγγελίας)... Τραγικό και απογοητευτικό το σύστημα εντελώς για μία εταιρία "τεχνολογίας" που δεν έχει μηχανικούς να τις φτιάξουν ένα σωστό tracking mechanism. Αλλά και μηχανικούς να μην έχει δεν σέβεται τον πελάτη της αρκετά ώστε να δημιουργήσει μία σελίδα με την πληροφορία που πρέπει να έχει ο πελατης πληρώνοντας μία εταιρία πληροφορικής να της το φτιάξει... Και πέρα από αυτό πιστεύω ότι το σύστημα που έχουν έχει πιθανόν (?) κάποιο σφάλμα και χρεώνει ένα μικροποσό επιπλέον στην επιβάρυνση των έντοκων δόσεων... BTW: Αυτό το ωραίο που λένε ότι μπορείτε να ακυρώσετε είναι φυσικά με ζημιά για εμένα, γιατί την ώρα που έκανα την παραγγελία οι τιμές ήταν διαφορετικές. Αν είχα πάρει την άλλη κάρτα θα την είχα πάρει με αντίστοιχα μικρότερη της σημερινής τιμής...
  3. Αυτή τη στιγμή μου λένε στο τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει πάλι και έχω παραγγείλει από τις 27 του Νοέμβρη. Αν δεν πάρω κάρτα αυτή την εβδομάδα θα κάνω καταγγελία. Έχω φάει το δούλεμα του αιώνα... Ας γράφανε ότι η κάρτα είναι κατόπιν παραγγελίας και δεν θα την έπαιρνα. Είχαν και αλλού προσφορές εκείνες τις μέρες... Σε ποιόν τους καταγγέλω; Και όντως στο site τη βγάζει διαθέσιμη.
  4. Καλόρίζικη! Εγώ πάλι όποτε τους πάρω τηλέφωνο και μου που ότι θα με πάρουν πίσω δεν το έχουν κάνει ποτέ και έχει γίνει 3 φορές μέχρι τώρα... Παρόλο που μου είπαν ότι σήμερα παραλαμβάνουν δεν νομίζω να παραλάβω σύντομα. Αν επιτρέπεται @jackchuck σε ποια περιοχή είσαι;
  5. Καλησπέρα. Και εγώ @jackchuck την 4070 χτύπησα στα 599 στις 27/11 και ακόμα δεν έχω ενημέρωση για το πότε θα παραλάβω... Ειδικότερα μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν, ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου (κλασσικά) και ότι υπάρχει πιθανότητα να παραλάβω και μετά τις γιορτές... Εμένα έσπασαν την παραγγελία σε 2 παραδόσεις, γιατί η κάρτα θα αργούσε. Αλλά όπως και να το δεις έχουν περάσει 20 μέρες. Πέρα από το τηλέφωνο επικοινώνησα μαζί τους την προηγούμενη εβδομάδα και μέσω της φόρμας για τα παράπονα (η οποία δεν στέλνει φυσικά ούτε αντίγραφο του μηνύματος στο email του χρήστη) και εννοείτε ότι δεν μπήκε κανείς σε κόπο να μου απαντήσει. Εκεί τους ρώτησα και για το αν θα υπολογίσουν και το 10% της Eurobank που τρέχει τώρα εφόσον μου είπαν τηλεφωνικά ότι δεν έχει τιμολογηθεί η κάρτα ακόμα... Αυτό όμως που μάλλον με προβληματίζει είναι κατά πόσο το PLAISIO υπολογίζει σωστά τις επιβαρύνσεις των τόκων από τις δόσεις. Με βάση αυτά που λέει το Plaisio στη σελίδα του (https://www.plaisio.gr/Help/GeneralInformation/LegalFramework/TermsOfUse/PaymentMethods) Αν προσπεράσουμε το γεγονός ότι δεν προσφέρει online άτοκες δόσεις πλέον (!), στις Online παραγελλίες που έχω κάνει η επιβάρυνση δεν είναι 7,9%. Παρακάτω αυτά που ψώνισα. Στην 1η στήλη η τιμή στο eshop. Στη 2η στήλη η τιμή που χρεώσε το Plaisio με την επιβάρυνση των δόσεων. Και στην 3η στήλη η επί τοις εκατό διαφορά από την αρχική τιμή. Παρόλο που κάποιες διαφορές είναι κάτω από το 7,9% τελικά καταλήγει στο να είναι η χρεώσή μου 1,03 ευρώ παραπάνω (από ότι αν ήταν 7.9%). Δεν ξέρω αν ισχύει και σε άλλους. Αν έχει αγοράσει και κανείς άλλος με δόσεις ας κάνει έναν έλεγχο να μας πει. Είναι υπερβολή ή να μιλήσω με κάποια από τις αρμόδιες υπηρεσίες; 1. Για πώληση αντικειμένου που δεν υπάρχει ( το 7-10 στην περίπτωσή μου έχει περάσει Χ2, και είμαι 99% σίγουρος ότι όταν έκανα την παραγγελία η κάρτα ήταν διαθέσιμη). Δυστηχώς δεν κράτησα screenshot. 2. Για ελλειπή πληροφόρηση στο αποδεικτικό πώλησης και τις πληροφορίες τιμολόγησης, Σε ποιόν θα πρέπει να απευθυνθώ; ΥΣ: Αν έχει αγοράσει και κανείς άλλος από το ΠΛΑΙΣΙΟ με δόσεις ας κάνει τον κόπο να τσεκάρει την επιβάρυνση των τόκων.
  6. Ναι εγώ!!! Το πήρα τηλεφωνικά γιατί από το website με χρέωνε τα μεταφορικά παρόλο που έχουν λένε ότι έχουν δωρεάν μεταφορικά για άνω των 299 ευρώ παραγγελία. Τώρα το ερώτημα είναι αν όντως το πήρα (!?) γιατί δεν έχω λάβει κανένα μήνυμα επιβεβαίωσης (ούτε σε email, mobile ή στις παραγγελίες στο προφιλ μου στο praktiker.gr)... Αν ποτέ έρθει θα κάνω update....
  7. Φίλε @tsitsinis και όποιος άλλος τα έχει, μήπως τα δοκίμασες και σε PC? Ταινίες παιχνίδια παίζουν καλά ή lag-άρουν?
  8. Τα 'χει κανείς να μας πει άποψη. Σκεφτόμουν τα BlackShark V2 Pro αλλά σε αυτή την τιμή τα edifier φαίνεται να έχουν πολύ καλό ήχο (το λέω λόγω της πιστοποίησης) και μάλλον κάνουν και για gaming.
  9. Καλησπέρα. Έχω μπλεχτεί... (κλασσικά) γιατί είμαστε πολλοί! Έχω βάλει γονική πρόσβαση στο Xbox S και το έχω δώσει στον μικρό. Για να βάλω το pass θα πρέπει να κάνω τη διαδικασία με τον λογαριασμό του ή με τον δικό μου σαν γονιός; Αν το κάνω σαν γονιός θα μπορεί να κατεβάζει στο δικό του προφιλ ανεξάρτητα; Μετά εμείς που είμαστε 4 στο σπίτι θα πρέπει αν ζηλέψουν οι άλλοι 2 να τα ξανα-αγοράσω;
  10. Ναι υπάρχουν προγράμματα που τρέχουν σε Mac και όχι σε windows. Πχ αν είσαι ακτινολόγος ή ασχολείσαι με ιατρικές εικόνες έχει το osirix που είναι το de facto εργαλείο που χρησιμοποιούν, εγκεκριμένο από FDA και επεκτάσιμο. Εναλλακτικά υπάρχουν σε windows αλλά δε το φτάνουν ούτε στο μισό (φιλικότητα , σταθερότητα κλπ) Επίσης δεν μπορεις να φτιάξεις mobile apps αν είσαι developer χωρίς να εχεις mac γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να κάνεις build και publish την εφαρμογή... (Εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρει η πλατφόρμα με τα περισσότερα χρήματα στο mobile, που είναι της apple) Υπάρχουν και άλλα πολλά. Πάντως και σε όσους γράφουν κώδικα μία χαρά είναι τα Mac. Εμένα πχ με βολεύει να μου βγάζει μια μέρα χωρίς να ψάχνω να βρω πρίζα, ενώ το πληκτρολόγιο του άμα το συνηθίσεις δεν βολευεσαι πουθενά αλλού, το trackpad απλά δεν υπάρχει, ενώ η αναζήτηση απλά δουλεύει εξοχα σε δευτερόλεπτα σε αντίθεση με τα windows και γενικά είναι το μόνο λάπτοπ που μου έχει βγάλει 6 χρόνια και ακόμα πάει μπάλα... Πριν είχα gigabyte, HP, Sony, κλπ. Όλα μου εμφάνισαν κάποιο πρόβλημα λίγο μετά τα 2 έτη ( εκτός από ένα dell που όμως άρχισε να σέρνεται)... Συνεπώς δε βάθος χρόνου εγώ θα ξαναπερνα Mac, γιατί με βοηθάει να κάνω πιο ξέγνοιαστα τη δουλειά μου...
  11. Καλησπέρα. Να ρωτήσω αυτούς που το πήραν σχετικά με τη συνδεσμολογία. Έχω βάλει τα 2 deco το ένα είναι main με το 1 port να είναι συνδεδεμένο με το modem και το 2ο port να είναι συνδεδεμένο με το switch. Πάνω στο switch έχω συνδέσει και το 2ο deco και έτσι έχω το ethernet backhaul που προτείνει η εταιρία (Εικόνα, σύνδεση 2η, star network). Έχω ενεργοποιήσει και τη δυνατότητα της "Γρήγορης περιαγωγής" και το ασύρματο δίκτυο στο σπίτι μου έχει πραγματικά μεταμορφωθεί. Η ερώτηση είναι λοιπόν εφόσον είναι router πως το κάνουμε να δει τα υπόλοιπα ethernet connections (που είναι συνδεδεμένα στο switch). Όταν δεν είχα τα deco το ασύρματο και το ενσύρματο δίκτυο έπαιζαν σαν ένα (απευθείας από το modem router της Voda), οπότε μία smart tv με ethernet σύνδεση έπαιζε κανονικά όπως και ένα PC. Τώρα αυτά δεν μπορώ να τα δω πλέον. Γνωρίζει κανείς αν γίνεται και τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ! ------------------------ Update: Τελικά το PC είδε το δίκτυο (via windows network troubleshooting, δεν είχε επικοινωνία με τον DHCP server) και το δείχνει κανονικά στη λίστα των συσκευών.
  12. Τελικά το έριξα λίγο ακόμα (περίπου 100 ευρώ).
  13. Καλημέρα. Οχι δεν έχω πρόβλημα να ψωνίσω και από αλλού, αρκεί να κάνουν δόσεις και να μην βγαίνει παραπάνω η τιμή.
  • Δημιουργία νέου...