Πίνακας επιτευγμάτων
-
σε Αναρτήσεις
- Όλες οι περιοχές
- Gadgets
- Αξιολογήσεις
- Αγγελίες
- Ερωτήσεις για τις Αγγελίες
- Reviews Αγγελιών
- Άρθρα Blog
- Σχόλια Blog
- Εικόνες
- Σχόλια Εικόνων
- Κριτικές Εικόνων
- Άλμπουμ
- Σχόλια Άλμπουμ
- Album Reviews
- Αρχεία
- Σχόλια για Αρχεία
- File Reviews
- Ειδήσεις
- Σχόλια
- Άρθρα
- Σχόλια
- Reviews
- Σχόλια
- Γεγονότα
- Σχόλια στα γεγονότα
- Κριτικές γεγονότος
- Θέματα
- Αναρτήσεις
- Ενημερώσεις κατάστασης
- Απαντήσεις κατάστασης
-
Χρόνου
-
Όλου του καιρού
26 Ιουλίου 2012 - 28 Ιουλίου 2025
-
Χρόνου
28 Ιουλίου 2024 - 28 Ιουλίου 2025
-
Μήνας
28 Ιουνίου 2025 - 28 Ιουλίου 2025
-
Εβδομάδας
21 Ιουλίου 2025 - 28 Ιουλίου 2025
-
Σήμερα
28 Ιουλίου 2025
- Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
Όλου του καιρού
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με τις περισσότερες αντιδράσεις από 28/07/2024 σε Αναρτήσεις
-
Καίμε 600W αλλά ερχόμαστε σε οικολογική συσκευασία... ...we bring Balance to the Force!135 πόντοι
-
Οταν σου τα λεγαμε, δεν ακουγες.124 πόντοι
-
Μπορω να καταλαβω το οτι πρεπει να πληρωσουμε προστιμο.. Ποινη φυλακισης γιατι; Ειμαστε σοβαροι; Θα τρωμε και ποινη φυλακισης και θα ειμαστε το ιδιο με ατομα που σκοτωσαν επειδη κατσαμε να δουμε μια σειρα; Πραγματικα παει κατα διαολου η χωρα.120 πόντοι
-
Συνεχισε Γιωργο, γραψτου κι ενα μικρο αγροτεμαχιο που εχεις120 πόντοι
-
Άλλη μια "υπέροχη" σχεδιαστική απόφαση της MS. Ας αφαιρέσουμε κάτι που έχει νόημα και να το αντικαταστήσουμε με κάτι χαώδες όπως τα Settings στην σημερινή μορφή τους.119 πόντοι
-
116 πόντοι
-
Έχει νόημα η κίνηση. Τα ψηφιακά συστήματα είναι πολύ ποιο ευάλωτα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή πολεμικών καταστάσεων. Εάν χτυπηθούν οι πύργοι κινητής τηλεφωνίας και οι ψηφιακοί αναμεταδότες καταστρέφεται κάθε δυνατότητα επικοινωνίας. Αντίθετα με ένα ασύρματο στα βραχέα επικοινωνείς με κάποιον 3.000 χλμ. μακριά ότι και να γίνει, το ίδιο και με τα αναλογικά ραδιόφωνα. Σωστή κίνηση η οποία θα πρέπει να επεκταθεί κατά την γνώμη μου με την νομοθέτηση για την ύπαρξη δυνατών αναλογικών ασύρματων σε όλα τα σώματα ασφάλειας. Και τώρα έχουν αλλά πραγματικά δεν ξέρω πόσο τα χρησιμοποιούν και τι ισχύ έχουν.115 πόντοι
-
Τώρα και τα 3 άτομα στην Ελλάδα που πληρώνουν Youtube Premium θα πρέπει να ξηλωθούν.110 πόντοι
-
"Η βιομηχανία του οπτικοακουστικού περιεχομένου χαιρετίζει τις νέες ρυθμίσεις. Στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως τα μέτρα θα οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση των νόμιμων συνδρομών, ενισχύοντας τόσο τα έσοδα του κλάδου όσο και τα φορολογικά έσοδα του κράτους." Πρόστιμα όμως σε κάτι Μεγιστάνες που χρησιμοποιούν για εκπαίδευση AI την πνευματική περιουσία άλλων δεν κόβεται. "Παράλληλα, προβλέπεται η δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την υποβολή καταγγελιών" Περιμένω τον Χλαπάτσα να μου χτυπησει την πόρτα. Επίσης κάποιος να τους πει ότι εφόσον η αγορά δεν είναι ιδιοκτησία η πειρατεία δεν είναι κλοπή.109 πόντοι
-
Εγώ τα έχω πει, η ΕΕ είναι υπεύθυνη για ο,τι καλύτερο έχουμε δει απο όλες τις εταιρειες (βλέπε Right To Repair, USB Type C παντου κτλ) Δε το λέω ειρωνικά. Αν δεν έχεις ενα νταβατζή απο πάνω να κάνει regulate τις καφρίλες, στο τέλος γινεσαι ... Ελλάδα Ακόμα και στην Ελλάδα οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν έρθει φυτευτές απο ΕΕ (βλέπε regulation στις προμήθειες τραπεζών, regulation του κόστους roaming και χρεώσεων κλήσεων μεταξύ εταιρειών, και φυσικά ξεβράκωμα της διαφθοράς μέσω δικογραφίας ΟΠΕΚΕΠΕ)103 πόντοι
-
800€ χωρίς οπτικό δίσκο τι πιο σύνηθες, θα πάω να πάρω και ένα Ρόλεξ χωρίς καδράν, μόνο με δόνηση ότι αλλάζει η ώρα.99 πόντοι
-
95 πόντοι
-
Δεν μας ενημερώνει τον άρθρο για διαφυγοντα κέρδη και ανησυχώ. Σύμφωνα με τα μαθηματικά των εταιρειών θα πρέπει να είναι κοντά στο 1 τετράκις εκατομμύρια δολάρια.94 πόντοι
-
Έρχονται οι άνθρωποι και παίρνουν τις δουλειές του ΑΙ 😡93 πόντοι
-
ανέβηκε κεντρικη σελίδα το θεμα αυτο? ωρε μαναμμμ...93 πόντοι
-
Διάβασαν τι έγινε στην αραχοβα και τρέχουν να τα δώσουν πριν χάσουν τελείως την αξία τους ???91 πόντοι
-
Γυρεύοντας πάνε οι καταναλωτές που συνεχίζουν και πληρώνουν. Ασχετο με το YouTube αλλά φέτος ο Αθηναιος γέμιζε το Varkiza Resort στη Βάρκιζα με μίνιμουμ χρέωση 15€ είσοδο το άτομο και 30€ το σετ ξαπλώστρας. Περισι πάλι γέμιζε στο 8,5€ το άτομο είσοδο και 20€ το σετ. ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ. Και εμείς εδώ συζητάμε για 15€ ψωροευρω το μήνα για το YouTube. Όσο λοιπόν υπάρχουν άνθρωποι που πληρώνουν, τόσο θα αυξάνουν τις τιμές και πολύ ΚΑΛΑ θα κάνουν για τα κέρδη τους. Ο 🤡 είναι ένας, και λέγεται καταναλωτής.90 πόντοι
-
89 πόντοι
-
Μακελειό έχετε καταντήσει με τους τίτλους που βάζετε.88 πόντοι
-
800€ + 120€+ για το disk drive = 920€ που η μόνες ουσιαστικές διαφορές είναι 45% πιο δυνατή GPU και +1tb ssd Με ένα χιλιάρικο πάω και φτιάχνω στο black friday gaming pc με Ryzen 7 5800x και RX 7700/7800xt και παίζω ότι θέλω χωρίς περιορισμούς, χωρίς 70-80€ games, χωρίς συνδρομές για online και μην σου πω και καλύτερα από ότι θα τα έπαιζε το PS5 pro ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ !87 πόντοι
-
Παιδιά εμείς φταίμε που δεν βάζουμε όλοι συνδρομή, για να πέσουν οι τιμές...85 πόντοι
-
"Θα εξαφανιστούν προσωρινά" ή "θα κρυφτούν" θα έπρεπε να λέει ο -clickbait- τίτλος του άρθρου.. Υ.Γ: οι δακτύλιοι είναι αρκετά πρόσφατοι. Δημιουργήθηκαν πριν 10 με 100 εκατομμύρια χρόνια! Και μάλλον θα διαλυθούν σε περίπου 300 εκατομμύρια χρόνια.. (προς το τέλος του βίντεο παίζει και μία θεαματική, νέα ανακάλυψη για τον εξώτερο δακτύλιο που - βάζω στοίχημα - κανείς μας δε γνωρίζει..)84 πόντοι
-
Αφου εχουμε ΑΜΚΑ γιατι δεν κλειδωνουμε το ΑΜΚΑ με ολα αυτα και να τελειωνει η κουβεντα. Ενας αριθμος που εχει ηδη μεσα του στοιχεια ημερομμηνιας γεννησης και εναν αριθμο. Δηλαδη γιατι πρεπει να εχουμε αλλο ενα που θα καταργησει τους αλλους?82 πόντοι
-
τιμες καρτελ....η συνεχεια ωραιες καταστασεις τις βλεπουν στις αλλες χωρες και γελανε (και δεν χρειαζεται να παμε μακρια πχ Κυπρος)82 πόντοι
-
TL;DR: Εμπειρία με Κωτσόβολο Αγόρασα μια ολοκαίνουργια τηλεόραση Sony Bravia XR A95L από τα Sony Centers. Αγόρασα ξεχωριστά υπηρεσία εγκατάστασης τηλεόρασης απο τον Κωτσόβολο μαζί με καινούργια βάση τοίχου. Ο τεχνικός του Κωτσόβολου, που ήρθε για εγκατάσταση, έκανε ζημιά στο πάνελ λόγω αμέλειας. Μετά από ξεκάθαρη υπόσχεση αποζημίωσης, ψευδείς δικαιολογίες και συνεχή αναμονή (Σχεδόν 2 μήνες), ο Κωτσόβολος αρνήθηκε τελικά να αποζημιώσει παρά την αρχική του δέσμευση και πρότεινε μόνο ΧΑΤΗΡΙΚΗ επισκευή κλέινοντας την υπόθεση μου χωρίς αιτιολόγηση(!!!). Επικοινώνησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή και έκανα χρήση των δικαιωμάτων μου βάσει του GDPR για να απαιτήσω διαφάνεια στην υπόθεση. Έχω καταγράψει τις παραβιάσεις νόμων από τον Κωτσόβολο και σκοπεύω να κινηθώ νομικά για την πλήρη αποζημίωσή μου. Αναλυτικό Χρονολόγιο Εμπειρίας με Κωτσόβολο 13 Σεπτεμβρίου: Αγόρασα την 65" τηλεόρασή μου Sony Bravia XR A95L από τα Sony Centers, και οι τεχνικοί της Sony την τοποθέτησαν αρχικά σε βάση δαπέδου χωρίς κανένα πρόβλημα. 16 Σεπτεμβρίου: Ένας τεχνικός του Κωτσόβολου ήρθε μόνος του για να εγκαταστήσει τη βάση τοίχου, παρά τις οδηγίες του κατασκευαστή που συνιστούν δύο τεχνικούς για τηλεοράσεις αυτού του μεγέθους. Πριν καν ξεκινήσει, τον ρώτησα αν είναι ασφαλές να αναλάβει μόνος του την εγκατάσταση, και μου απάντησε: "κανένα πρόβλημα, θα βοηθήσετε λίγο κι εσείς." Τοποθέτησε την τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω στο κρεβάτι, χωρίς να ελέγξει για σκουπιδάκια ή κινδύνους, αυξάνοντας τον κίνδυνο ζημιάς, παρα το ερώτημα μου αν θα πάθει κάτι η οθόνη έτσι. Προσπάθησε να εφαρμόσει τη βαριά βάση τοίχου πάνω στην τηλεόραση, ενώ αυτή βρισκόταν με την οθόνη προς τα κάτω, ασκώντας ακόμη μεγαλύτερη πίεση. Το βαρύ μεταλικό μέτρο του έπεσε πάνω στην πίσω μεριά της οθόνης, προκαλώντας δυνατό θόρυβο. ( UPDATE1: Επειδή βλέπω πως αρκετοί νομίζουν πως ρίχνω την ευθύνη της ζημιάς στην μεταλική ταινία που έπεσε στο πίσω μέρος της οθόνης, απλως το ανέφερα σαν άλλο ένα στοιχείο της κακής διαχείρισης. Η ζημιά προφανώς έγινε διοτι ο τεχνικός ξάπλωσε -παρα τις ερωτήσεις μου- μια αρκετά βαριά οθόνη σε ενα κρεβάτι χωρίς καν να ελέγξει για σκουπιδάκια κτλ (Έτσι και αλλιώς είναι κακή διαχείριση να ξαπλώνεις μια τηλεόραση OLED 65" με την οθόνη προς τα κάτω) και μετέπειτα ασκώντας άκομη μεγαλύτερη πίεση δοκιμάζοντας να εφαρμόσει την βαριά βάση τοίχου πάνω στην ξαπλωμένη τηλεόραση. Η κάμερά μου, αν και δεν ήταν στο ίδιο δωμάτιο, είχε μικρή οπτική πρόσβαση και κατέγραψε όλες τις συνομιλίες, όπου τον ρωτώ επανειλημμένα αν είναι ασφαλές να βάλει την τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω και αν μπορεί να τη διαχειριστεί μόνος του, καθώς και ο ήχος του μέτρου που πέφτει πανω στην οθόνη. Αμέσως μετά την αποχώρηση του τεχνικού, διαπίστωσα τη ζημιά και άνοιξα υπόθεση με τον Κωτσόβολο, αποστέλλοντας φωτογραφίες. 16 Σεπτεμβρίου - 14 Οκτωβρίου: Από την ημέρα που ανέφερα το πρόβλημα μέχρι τις 14 Οκτωβρίου, επικοινωνούσα συνεχώς με τον Κωτσόβολο. Περίμενα συχνά πάνω από 40 λεπτά στην αναμονή, και κάθε φορά μιλούσα με εκπροσώπους που δεν γνώριζαν την υπόθεσή μου και επαναλάμβαναν το ίδιο: “το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσα στην ημέρα.” Ωστόσο, καμία ενημέρωση δεν ερχόταν. 7 Οκτωβρίου: Κάνω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. 14 Οκτωβρίου: Ο Κωτσόβολος με καλεί για να επιβεβαιώσει ότι θα με αποζημιώσουν και ζητά την απόδειξη της τηλεόρασης για να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης. 18 Οκτωβρίου: Ο Κωτσόβολος με ενημερώνει τηλεφωνικά ότι είναι σε συζητήσεις με την τρίτη εταιρεία που έστειλε τον τεχνικό, η οποία αρνείται την ευθύνη για τη ζημιά. Τονίζω ότι η ευθύνη ανήκει στον Κωτσόβολο. 25 Οκτωβρίου: Με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι η επίσκεψη των τεχνικών είναι μόνο για επιβεβαίωση της ζημιάς. Ωστόσο, οι τεχνικοί που έφτασαν είπαν ότι η εντολή τους ήταν να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή, κάτι που θεωρώ ύποπτο, παραπλανητικό και χωρίς να έχει συμφωνηθει ουτε ειναι σωστή λύση, και το απορρίπτω. 29 Οκτωβρίου & 1 Νοεμβρίου: Ο Κωτσόβολος συνεχίζει με τηλεφωνήματα, προσπαθώντας να "επαληθεύσει" ξανά τη ζημιά. 3 Νοεμβρίου: Επισκέπτομαι το τοπικό κατάστημα του Κωτσόβολου για να μιλήσω με τον διευθυντή, ο οποίος διαβεβαιώνει ότι θα βοηθήσει. 5 Νοεμβρίου: Το κατάστημα με καλεί, ισχυριζόμενο ψευδώς ότι η κεντρική διοίκηση δεν μπορούσε να με εντοπίσει τηλεφωνικά. 6 Νοεμβρίου: Λαμβάνω ένα απρόσμενο email από τον Κωτσόβολο, που με ενημερώνει ότι δεν εγκρίνουν την αντικατάσταση της τηλεόρασης (Χωρίς αιτιολόγηση!!!). Αυτό ήταν εντελώς σοκαριστικό για μένα, καθώς ποτέ δεν είχα ζητήσει αντικατάσταση και εκείνοι ποτέ δεν είχαν προτείνει τέτοια λύση. Εγώ περίμενα αποζημίωση και όχι αντικατάσταση. Αντί αυτού, πρότειναν ως "ένδειξη καλής θέλησης" να παραλάβουν την τηλεόραση και να τη στείλουν στη Sony για αλλαγή του πάνελ. 6 - 7 Νοεμβρίου: Είχα πολλαπλές συνομιλίες με τον Κωτσόβολο στο Facebook, όπου επέδειξαν απόλυτα αντιεπαγγελματική στάση και αρνούνταν να συνεργαστούν. Αναγκάστηκα να επικαλεστώ νόμους και το GDPR για να λάβω ουσιαστική απάντηση από αυτούς. 7 Νοεμβρίου: Ζήτησα από τον Κωτσόβολο γραπτή επιβεβαίωση με τους λόγους για τους οποίους αρνούνται την αποζημίωση. Η απάντησή τους ήταν: "Έχουμε εντοπίσει ότι σας έχει σταλεί σχετική ενημέρωση αναφορικά με τον τρόπο που μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αναφορικά με την τηλεόραση," εννοώντας την απόρριψη αντικατάστασης (που δεν ζήτησα) χωρίς αιτιολόγηση! Όταν επέμενα στους λόγους που υπαναχώρησαν στην αρχική τους δέσμευση για αποζημίωση, η απάντηση τους ήταν "Θα χρειαστεί να μας προωθήσετε σε φωτογραφία το email που έχετε λάβει για να ελεγχθεί"!!! Η τελική απάντηση τους: "Έχουμε εντοπίσει ότι σας έχει σταλεί σχετική ενημέρωση αναφορικά με τον τρόπο που μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αναφορικά με την τηλεόραση. Αναφορικά με την αποζημίωση, υπήρξε λανθασμένη ενημέρωση και απολογούμαστε για αυτό." Σε αυτό το σημείο τους έστειλα το παρακάτω μύνημα: Στο οποίο η απάντηση ήταν "Ισχύει η ίδια ενημέρωση." Ωπου και απάντησα Δεν πήρα απάντηση ποτέ. Ζήτησα το όνομα ενός υπεύθυνου για την υπόθεσή μου και το όνομα της τρίτης εταιρείας που έστειλε τον τεχνικό. Ο Κωτσόβολος αρνήθηκε, επικαλούμενος GDPR, κάτι που δεν αποτελεί έγκυρο επιχείρημα, καθώς δεν παραβιάζεται κανένας κανονισμός προσωπικών δεδομένων σε αυτό το αίτημα. Σε απάντηση, τους έστειλα επίσημο αίτημα άσκησης δικαιώματος πρόσβασης βάσει Άρθρου 15 του GDPR. Ειδικότερα αιτήθηκα να μου παραχωρήσουν αντίγραφο όλων των εσωτερικών επικοινωνιών, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σημειώσεων, καθώς και άλλων εγγράφων που περιέχουν προσωπικά μου δεδομένα ή οποιαδήποτε αναφορά στην υπόθεσή μου. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε: Επικοινωνίες μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας σχετικά με τη διαχείριση της υπόθεσής μου. Αναφορές ή σχόλια που περιέχουν τα προσωπικά μου δεδομένα. Έγγραφα ή σημειώσεις που σχετίζονται με την εξέλιξη ή τη λήψη αποφάσεων στην υπόθεσή μου. Ηχογραφημένες συνομιλίες. Περαιτέρω Νόμιμες Ενέργειες: Σκοπεύω να προχωρήσω νομικά, καθώς ο Κωτσόβολος έχει παραβιάσει πολλές διατάξεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, όπως ο ελληνικός Νόμος 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή και τις οδηγίες της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών, και ούτε διατίθεται να συνεργαστεί. Με αυτή την εμπειρία θέλω να ενημερώσω άλλους καταναλωτές, ελπίζοντας ότι θα προστατευθούν από τέτοιες καταστάσεις και την έλλειψη υπευθυνότητας που αντιμετώπισα. UPDATE2: Επειδή το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και υπήρχαν πολλές διαφορετικές απόψεις αλλα και κατηγορίες προς εμένα, θα ξεκαθαρίσω όσο το δυνατόν περισσότερο τη θέση μου, αλλα και ίσως κάποιες λεπτομέρειες που παρέλειψα στο αρχικό πόστ. Ακούστηκε οτι η "χατηρική" λύση αλλαγής πάνελ που προσέφερε ο Κωτσόβολος ήταν καταπληκτική και θα έπρεπε να την δεχτώ με κλειστά μάτια. Η αλλαγή πάνελ μπορεί να φαίνεται επαρκής, αλλά δεν ισοδυναμεί με αποζημίωση ή αντικατάσταση για ένα ολοκαίνουργιο προϊόν που ζημιώθηκε εξαιτίας εξωτερικών παραγόντων. Η επισκευή δεν διορθώνει το γεγονός ότι πλήρωσα για ένα καινούργιο, άθικτο προϊόν. Σε άλλο σημείο αναλύω εκτενώς για ποιούς λόγους και τι μπορεί να πάει στραβά σε μια αλλαγή πάνελ, ποσο μάλλον σε ενα ολοκαινουργιο προϊον. Η προσφορά αλλαγής πάνελ μπορεί να φαίνεται ικανοποιητική για κάποιους, όμως στην πραγματικότητα δεν καλύπτει επαρκώς τη ζημιά που έγινε. Το πρόβλημα δεν είναι απλώς η ζημιά στο πάνελ, αλλά η συνολική υποβάθμιση ενός ολοκαίνουργιου προϊόντος μεγάλης αξίας. Όταν επενδύει κανείς σε μια ακριβή τηλεόραση, το κάνει με την προσδοκία ότι θα την έχει σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει υποστεί ζημιές από τρίτους κατά την εγκατάσταση. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκαν τα γεγονότα δεν ήταν επαγγελματικός. Χωρίς προηγούμενη συνεννόηση, οι τεχνικοί που ήρθαν να "ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν τη ζημιά" —κάτι που και έκαναν— με ενημέρωσαν πως είχαν εντολές να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή, χωρίς εγώ να το γνωρίζω εκ των προτέρων. Η πληροφόρηση ότι θέλουν να την πάνε στη SONY για αλλαγή πάνελ ήρθε αργότερα μέσω email. Από την τηλεφωνική συζήτηση είχα διαφορετική εικόνα, γι' αυτό και αρνήθηκα. Επίσης, δεν είχα καμία πληροφορία για το πού θα την πάνε ή ποιοι κανόνες διέπουν αυτήν τη διαδικασία, γι' αυτό και επέλεξα να αρνηθώ ευγενικά. Ακούστηκε οτι δεν έπρεπε να αγοράσω την τηλεόραση απο άλλο κατάστημα και την υπηρεσία εγκατάστασης απο τον Κωτσόβολο. Η επιλογή μου να αγοράσω την τηλεόραση από ένα κατάστημα και να ζητήσω εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο είναι δικαίωμά μου. Ο Κωτσόβολος έχει ευθύνη για την υπηρεσία που παρείχε, ανεξάρτητα από το πού αγοράστηκε το προϊόν. Επιπλέον, η Sony με είχε ενημερώσει πως δεν αναλαμβάνουν εγκαταστάσεις βάσης τηλεόρασης μετά την παράδοση, παρά μόνο με την παράδοση και την επίδειξη, για να τοποθετήσουν την τηλεόραση σε ήδη εγκατεστημένη βάση. Έτσι, προτίμησα μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές αλυσίδες με εμπειρία στις τοποθετήσεις. Να επαινέσω τους τεχνικούς της Sony για την άψογη δουλειά τους στην τοποθέτηση: Ήρθαν δύο τεχνικοί όπως απαιτείται, πρόσεξαν πολύ την τηλεόραση και, μετά το ξεπακετάρισμα, την ακούμπησαν όρθια στη συσκευασία, όχι με την οθόνη κάτω, όπως έκανε ο τεχνικός του Κωτσόβολου. Όταν ήρθε ο τεχνικός του Κωτσόβολου, η συσκευασία της τηλεόρασης ήταν ακριβώς στο ίδιο σημείο, άθικτη, και μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει. Η επιλογή μου να αγοράσω την τηλεόραση από ένα κατάστημα και να ζητήσω εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο είναι απόλυτα δικαιολογημένη και συνήθης. Κανένας νόμος ή κανόνας δεν απαιτεί την αγορά προϊόντος και υπηρεσίας από το ίδιο κατάστημα. Ο Κωτσόβολος, αφού ανέλαβε την υπηρεσία, είναι υπεύθυνος για την άρτια και ασφαλή παροχή της, χωρίς να προκληθεί ζημιά στο προϊόν μου. Οι καταναλωτές πρέπει να έχουν την ελευθερία να επιλέγουν τις υπηρεσίες που επιθυμούν, και οι πάροχοι υπηρεσιών να αναλαμβάνουν την ευθύνη τους όταν προκύπτουν ζημιές λόγω δικών τους λαθών. Ακούστηκε οτι είναι όνειρο θερινής νυκτός να επιζητώ αποζημίωση. Δεν ζήτησα ούτε απαίτησα αποζημίωση εξ αρχής, παρότι έχω αυτό το δικαίωμα βάσει νόμου. Ο ίδιος ο Κωτσόβολος το πρότεινε και στη συνέχεια υπαναχώρησε. Η πρόταση ήρθε σχεδόν ένα μήνα μετά το αρχικό μου αίτημα, όταν για όλο αυτό το διάστημα δεν έβρισκα άκρη ούτε άνθρωπο να μιλήσω. Η αποζημίωση σε αυτή την περίπτωση δεν είναι ανέφικτη ή υπερβολική απαίτηση. Σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, όταν η ζημιά προκαλείται από παροχή υπηρεσίας του πωλητή ή του τεχνικού του, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει είτε αντικατάσταση είτε αποζημίωση. Το να ζητώ αποζημίωση για μια καινούργια, άθικτη τηλεόραση που υπέστη ζημιά εξαιτίας του τεχνικού δεν είναι ουτοπικό, αλλά δικαίωμα που διεκδικώ στο πλαίσιο της προστασίας του καταναλωτή και της ορθής αποκατάστασης της ζημιάς. Ακούστηκε πως νομικά δεν μπορώ να αποδείξω την ζημιά και πως το βάρος πέφτει σε εμένα. Η άποψη ότι το βάρος της απόδειξης πέφτει αποκλειστικά σε εμένα δεν ευσταθεί πλήρως. Το περιστατικό καταγράφηκε και υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν την κατάσταση της τηλεόρασης πριν και μετά την εγκατάσταση. Σύμφωνα με τη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή, η ευθύνη για τη φροντίδα και την ακεραιότητα του προϊόντος κατά την παροχή υπηρεσιών βαραίνει τον πάροχο, ειδικά όταν προκύπτουν ζημιές κατά τη διάρκεια της ίδιας της εγκατάστασης από τον τεχνικό. Όσον αφορά το νομικό κομμάτι, Τα δικαστήρια ή οι υπηρεσίες προστασίας καταναλωτών στην ΕΕ γενικά αποδέχονται αξιώσεις αμέλειας εάν υπάρχουν αποδείξεις για παραβίαση των συνήθων επαγγελματικών διαδικασιών. Εάν υπάρχουν καταγεγραμμένα βίντεο, φωτογραφίες ή μαρτυρίες που δείχνουν κακομεταχείριση, αυτό μπορεί να είναι αρκετό για να αποδείχτεί ότι ο τεχνικός δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Ακόμα και αν η ζημιά υπήρχε πριν, η κακομεταχείριση θα μπορούσε να την επιδεινώσει ή να προκαλέσει περαιτέρω ζημιά, καθιστώντας τον πάροχο υπηρεσιών υπεύθυνο για μέρος ή ολόκληρη την κατάσταση που προέκυψε. Στο δίκαιο καταναλωτή, η εταιρεία συχνά θεωρείται υπεύθυνη εάν δεν πληροί τα αναμενόμενα πρότυπα επιμέλειας. Δεδομένου ότι ο τεχνικός είναι εκπρόσωπος της εταιρείας, οι ενέργειές του αποδίδονται στην εταιρεία. Αν αποδειχθεί κακομεταχείριση της τηλεόρασης, η εταιρεία μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε προκληθείσα ζημιά, ανεξάρτητα από το αν αναγνωρίζει άμεσα την ευθύνη. Παράγοντας Προϋπάρχουσας Ζημιάς: Αν και η προϋπάρχουσα ζημιά θα μπορούσε να περιπλέξει τις αξιώσεις, η κακομεταχείριση κατά την εγκατάσταση που επιδεινώνει την υπάρχουσα κατάσταση μπορεί να αποτελέσει βάσιμη αιτία για αποζημίωση. Για παράδειγμα, εάν η τηλεόραση είχε ήδη μικρές γρατζουνιές ή άλλα ζητήματα, αλλά οι ενέργειες του τεχνικού προκάλεσαν επιπλέον ζημιά, μπορεί να θεωρηθούν υπεύθυνοι για το πλήρες μέγεθος της νέας ή επιδεινωμένης ζημιάς. Ακούστηκε πως επειδή οι τεχνικοί της SONY είχαν ξεπακετάρει για τους σκοπούς επίδειξης και τοποθετήσει την τηλεόραση σε βάση δαπέδου, δεν έχει καμια ευθυνη ο Κωτσόβολος επειδη το προϊόν ηταν ήδη ανοιγμένο. Η διαδικασία ξεπακεταρίσματος και επίδειξης από τους τεχνικούς της Sony είναι εντελώς άσχετη με την ευθύνη του Κωτσόβολου για τη ζημιά που προκλήθηκε κατά την εγκατάσταση. Το προϊόν ήταν ολοκαίνουργιο και σε άριστη κατάσταση κατά την αρχική τοποθέτηση. Η ευθύνη για τις ζημιές που προκλήθηκαν από τον τεχνικό της εγκατάστασης βαρύνει τον πάροχο αυτής της υπηρεσίας. Το γεγονός ότι η τηλεόραση ήταν ανοιγμένη δεν μειώνει ούτε την αξία της ούτε την υποχρέωση του Κωτσόβολου να αναλάβει την ευθύνη για την επαγγελματική αμέλεια που οδήγησε στη φθορά του προϊόντος Ακούστηκε οτι υπάρχει δόλος απο μεριάς μου -εννοωντας οτι ο σκοπός μου είναι να κρατήσω την τηλεόραση και να "τσεπωσω" τα λεφτακια του Κωτσοβολου που δεν φταίει σε τίποτα, χρησιμοποιοντας νομικα παραθυρακια και "ασημαντες" γρατζουνιές στην τηλεόραση που "μαλλον προκάλεσα ο ίδιος επίτηδες". Οι κατηγορίες περί δόλου και εκμετάλλευσης είναι αβάσιμες και προσβλητικές ειδικά όταν υπάρχει και το αντίστοιχο αποδεικτικό υλικό. Το κατά πόσο θα το δεχτεί ενα δικαστήριο δεν νομίζω πως έχει να κάνει με το γεγονός, παραμένει απόδειξη. Επίσης αν υπήρχε δόλος θα μπορούσα κάλλιστα να δημιουργήσω τη ζημιά πριν την επίσκεψη του τεχνικού και να γυρίσω να του πώ "ωπ τι ειναι αυτο? εσυ το εκανες". Το μόνο που ζητώ είναι μια δίκαιη αποζημίωση/αντικατάσταση για την αναίτια ζημιά που προκλήθηκε στο νέο μου προϊόν, το οποίο απέκτησα με σημαντική οικονομική επένδυση. Οι γρατζουνιές και η φθορά που υπέστη η τηλεόραση δεν είναι καθόλου 'ασήμαντες' και δεν προκλήθηκαν από εμένα. Εξασκώ το δικαίωμά μου σύμφωνα με τους νόμους προστασίας καταναλωτή, διεκδικώντας την αποκατάσταση της ζημιάς χωρίς να χρειαστεί να αποδεχτώ μια λύση επισκευής που υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης. Ακούστηκε οτι δεν έπρεπε να αγοράσω τηλεόραση τέτοιας αξίας, και εφόσον το έκανα σημαίνει οτι είμαι ενας πλούσιος κακομαθημένος, αξίζω ο,τι έπαθα, και δεν δικαιούμαι το παραμικρό, στην καλύτερη αντικατάσταση πάνελ λόγο αξίας της οθόνης, αλλα και οτι θέλω να εκμεταλευτώ την νομοθεσία επειδή ειμαι "ψυχάκιας και ψείρας" Η άποψη ότι η αγορά ενός ακριβού προϊόντος με καθιστά 'κακομαθημένο' ή ότι η ζημιά που υπέστην είναι κάτι που 'άξιζα' είναι άδικη και προσβλητική. Η αγορά ενός προϊόντος οποιασδήποτε αξίας είναι δικαίωμα κάθε καταναλωτή, ανεξάρτητα από το οικονομικό του προφίλ. Το να ζητώ δίκαιη αποκατάσταση της ζημιάς βασίζεται στην ίδια νομοθεσία που ισχύει για όλους, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την αξία του. Το ζήτημα δεν είναι το κόστος, αλλά η προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτή. Ακούστηκε οτι ψάχνω να βρω το δίκιο μου εδω μεσα και οτι ο σκοπός του post ειναι να ασκήσω πίεση στον κωτσοβολο Απαντώ σε αυτήν την κατηγορία λέγοντας ότι σκοπός μου εδώ δεν είναι να ασκήσω πίεση σε κανέναν, αλλά να παρουσιάσω την περίπτωση μου, να λάβω απόψεις και να συζητήσω το ζήτημα με άλλους καταναλωτές. Το φόρουμ προσφέρει έναν χώρο για ανταλλαγή εμπειριών και υποστήριξη σε τέτοιες περιπτώσεις. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να αναζητώ δίκαιη λύση και να μοιράζομαι τα γεγονότα με τρόπο που να παρέχει διαφάνεια, χωρίς καμία πρόθεση για πίεση ή εκμετάλλευση. Ο κύριος σκοπός ωστόσο ήταν η ενημέρωση των υπόλοιπων καταναλωτών. Και κάτι ακόμη, το κομμάτι της ταλαιπωρίας μου. Για την ταλαιπωρία μου, που δεν έχει αναφερθεί αρκετά, θα ήθελα να τονίσω ότι όλη αυτή η διαδικασία έχει απαιτήσει χρόνο, ενέργεια και άγχος. Από τη στιγμή της ζημιάς, βρίσκομαι συνεχώς σε επικοινωνία, αντιμετωπίζοντας καθυστερήσεις, ασαφείς απαντήσεις και πολλές επιπλοκές. Η ταλαιπωρία μου δεν αφορά μόνο την υλική ζημιά αλλά και τη συνεχή αναστάτωση που έχει επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητά μου. Αυτά τα στοιχεία είναι εξίσου σημαντικά και θα έπρεπε να ληφθούν υπόψη για την αποκατάσταση της αδικίας που υπέστην. Περίμενα σχεδόν έναν ολόκληρο μήνα για έστω μια απάντηση, με διαρκές "ghosting", υποσχέσεις ότι θα με καλέσουν, και το τηλεφωνικό κέντρο, μετά από 40 ολόκληρα λεπτά αναμονής, να μην έχει ιδέα τι συμβαίνει. Δεν υπήρχε συγκεκριμένο άτομο ή τηλέφωνο επικοινωνίας για να μιλήσω για το πρόβλημά μου, κάτι που συνεχίζεται ακόμη. Επιπλέον, δεδομένου ότι η αποζημίωση υποσχέθηκε αρχικά από τον Κωτσόβολο — αν και δεν ήταν ο αρχικός μου στόχος — τώρα θα τη διεκδικήσω στηριζόμενος στη νομική βάση της συμφωνίας τους, καθώς πρέπει να "πολεμήσω τη φωτιά με φωτιά." Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι σε αυτό το σημείο, και με την έλλειψη διαφάνειας, επαγγελματισμού και επικοινωνίας από την πλευρά του Κωτσόβολου, αν και δεν ήταν ο αρχικός μου σκοπός, θα θεωρούσα δικαίωση να διεκδικήσω την αποζημίωση και να κρατήσω και την τηλεόραση. Είμαι αποφασισμένος να το κυνηγήσω μέχρι το τέλος. Από εκεί και πέρα, είναι δικαίωμα του καθενός να έχει τη δική του άποψη. Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερώσω για τις εξελίξεις.81 πόντοι
-
Η ερώτηση που δεν απαντάται στο άρθρο είναι γιατί έχει ασκηθεί και κακουργηματική δίωξη...80 πόντοι
-
Δεν άντεξαν τις πολικές θερμοκρασίες της Αράχωβας, φαίνεται ότι στις Σκανδιναβικές χώρες έχουν ζεστούλα αυτή την εποχή...80 πόντοι
-
8000 νομοι για τον κοκ και πρακτικα μηδεν ελεγχοι. οι μισες κλησεις απλα για παρκαρισμα.ελλαδισταν.νομοι που απλα δεν τηρουνται.10000 παραβασεις κοκκινου σηματοδοτη την ημερα.ο καθε καγκουρας με τον κουβα χωρις εξατμιση και κρανος κτλ.τα μισα αμαξια χωρις κτεο και τα αλλα μισα χωρις ασφαλεια.και εδω και 10 χρονια ακομα τους ψαχνουν.και ολο για νεους νομους και νεες τεχνολογιες.shit in their face.οδηγησα νορβηγια.πουθενα αστυνομια αλλα για τολμα να πας εστω 10 km πανω απο το οριο να δεις τι θα γινει.78 πόντοι
-
Α νόμιζα ότι οι δασμοί μπήκαν για να γίνει η Αμερική μεγάλη ξανά, όχι η Ινδία. My bad.78 πόντοι
-
Κάπου "μπήκες" και εσύ τουλάχιστον78 πόντοι
-
Επειδή το hardware του υπολογιστή μου το ξέρω και γνωρίζω αν είναι χάλια ή όχι, μήπως μπορεί η MS να ασχοληθεί με τον εαυτό της και να μας ενημερώνει πότε μία αναβάθμιση λειτουργικού της είναι χάλια για να μην τη βάζουμε και χάνουμε τα αυγά και τα πασχάλια;...77 πόντοι
-
ζμπουτσαμας, εμείς ψωνιζουμε στο ινσομνια77 πόντοι
-
Πως χειριζομαι την αχρηστη BOT εξυπηρέτηση πελατων: "Πειτε μου, πως μπορω να σας εξυπηρετήσω?" - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ "Συγνώμη δε σας καταλαβα." - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ "Ενδιαφέρεστε να εξυπηρετηθειτε για τον αριθμο με τον οποιο μας καλείται?" - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ "Ειστε ο ιδιοκτήτης της γραμμ..." - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ "Σας συνδεω τωρα με εκπροσωπ.." - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ***Προαιρετικό βημα***-------------- "Καλησπερα ειμαι ο Γιαννης πως μπορ.." - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ!76 πόντοι
-
Οταν οι εταιριες αυξανουν την τιμη μαζι με την επιδοτηση, αυτο συνιστα εμμεση επιδοτηση σε επιχειρησεις κατι που απαγορευεται ρητα απο την ευρωπαϊκη νομοθεσια.76 πόντοι
-
αν ήμασταν σοβαρό κράτος θα έπρεπε να φάει τουλάχιστον ισόβια75 πόντοι
-
75 πόντοι
-
Προσωπικά δε μου χρειάζεται τέτοιος επεξεργαστής. Τα ξέρει όλα η γυναίκα μου...74 πόντοι
-
Καλύτερά φυλακή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά των πολυεθνικών εταιρειών.73 πόντοι
-
Είναι που θα το κόβατε τώρα που σταματάει το διαμοιρασμό κωδικών 😈73 πόντοι
-
Μεγάλο μειονέκτημα ότι οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν μάτια.73 πόντοι
-
Για απλες καθημερινες εργασίες ειναι ΟΚ ειδικά για την τιμή του. Εχει και τις βασικες μυτες στο πακετο. Αξιόπιστα ειναι τα Parkside και ότι και να συμβει πας με την αποδειξη στο καταστημα ή σου υποδεικνύουν που να καλεσεις και είτε σου στελνουν αλλο είτε παιρνεις τα χρηματα πισω. 3 χρονια εγγυηση συνηθως. Μπαταρία 2Ah είναι μια χαρά για απλή χρήση. Αλλα γενικά πάντα προτείνεται να υπάρχει και μια επιπλεον. Προσωπικά προτιμώ για ερασιτεχνική χρήση 2Χ2Αh μπαταρίες από μια των 4Ah μιας και φορτιζεις την μια την ωρα που χρησιμοποιείς την αλλη και σε παει πιο μακρια. Επισης εαν αστοχησει η μια εχεις την αλλη μεχρι να την αντικαταστησεις. Δεν ειναι κατι σουπερ σε απολυτα νουμερα. Εξηγώ: Μέγιστη ροπή στρέψης: 45 Nm Ειναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικο. Εχει σημασία τι μπορει να κανει και ποσο να ζοριστει. Προσωπικά δεν κοιτάω τίποτε κατω από 60Nm αλλα γενικά εχω απαιτησεις και κανω διαφορα οποτε δεν ειμαι ο μεσος ερασιτεχνης χρηστης. Με τα 45Nm θα κανεις το 90% των εργασιων αλλα δεν θα βιδώσεις μακριά βίδα σε παχύ ή σε σκληρό ξυλο. Βεβαια μπορεις απλά να κανεις πρωτα μια τρυπα με το τρυπανι ξύλου και μετά να βιδώσεις την βιδα σου. Αρα απλα τροποποιείς την μεθοδο σου. Με τις κλασικές νοβοπανοβιδες και κατασκευές δεν θα εχεις προβλημα. Σε τοίχο με μπετον με μικρό τρυπάνι κατι θα κάνεις. Με μεγάλα τρυπάνια θα τρυπησεις με υπομονη και ανεβαζοντας τρυπανια σιγα σιγα αλλα μην περιμενεις πολλα. Το μπετον θελει και κρουση αλλα και δύναμη που δεν υπαρχει εδω. Βασικά σε μπετον και τα ηλεκτρικά ζοριζονται σε σοβαρες εργασιες. Θελεις να εχεις κανονικά ενα δυνατο ρευματος πνευματικο SDS. Σε τουβλο μια χαρά θα τρυπήσεις και χωρις κρουση. Μαλιστα σε τουβλο και σοβα τρυπας καλύτερα χωρις κρουση αλλα θελει υπομονη και πιεση. Εαν ζοριστεις πας με μικροτερο τρυπανι για αρχη και μετα με μεγαλύτερο. Σε μεταλλο περισσοτερη σημασια εχουν τα καλα τρυπανια απο την δύναμη του μοτερ σου. Μέγιστη διάμετρος διάτρησης: 30 mm σε ξύλο / 13 mm σε μέταλλο Τα MAX αναμενομενα τα βλεπετε. Ειπωθηκαν και παραπανω. Χρόνος φόρτισης (20 V): 60 min (2 Ah) / 120 min (4 Ah) / 240 min (8 Ah) Μια χαρα ειναι 1 ωρα φορτισης για την 2Ah μπαταρια. Στα πιο επαγγελματικα με ταχυφορτιστες παει στην μιση ωρα περιπου. Brushless μοτερ: ΟΧΙ Τι σημαινει αυτο? Οτι το μοτερ του ειναι με καρβουνακια. Κατι που σημαινει ότι μετά από κάποιες ωρες χρήσης (αρκετά πολλες) τα καρβουνακια φθειρονται, δεν κανουν επαφη και θελουν αντικατασταση. Φθηνή επισκευη αλλα θελει ανοιγμα και γνωση ή να παει σε μαστορα. Για απλη περιστασιακή χρήση μπορει να μην χρειαστει να το κανετε και ποτε. Προσωπικά πια κοιτάω μονο brushless. Ειναι σαφεστατα και πιο δυνατα και δεν θελουν στην πραξη συντηρηση. Ειναι ομως πιο ακριβα τα μοντελα αυτα. Για καποιον που πολυ περιστασιακα ασχολειται με εργασιες στο σπιτι και εχει και ενα κανονικό τρυπανι για μπετο ειναι μια χαρα εργαλείο. Για καποιον που θελει κατι παραπανω απο τα εργαλεια του θα κοιτουσα σε κατι Brushless με κρουση και τουλαχιστον 60Nm ροπή στρεψης ωστε να ειναι πιο χρησιμο και να μειώσει την χρηση του βαριού αλλα δυνατου τρυπανιου (που πρεπει να υπαρχει) στο ελαχιστο. Για καποιον που θελει κατι παραπανω σε λογικη τιμη μπορει να δει την σειρά της TOTAL TOTAL TOOLS ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ - Totalcenter.gr Πχ ειχαν βγαλει αυτο και εξαντληθηκε TOTAL ΕΠΑΓΓ. ΔΡΑΠΑΝΟΚΑΤΣΑΒΙΔΟ ΚΡΟΥΣΤΙΚΟ ΜΠΑΤ. Li-ion 20V / 2Ah / 66Nm / 2 ΜΠΑΤ BL Motor (TIDLI20668) - Totalcenter.gr Αλλα φτιαχνεις το σετακι και μεμονωμενα 43+55=98 ευρω χωρις το βαλιτσακι Total Δραπανοκατσάβιδο Μπαταρίας Solo Brushless 20V TDLI206021 | Skroutz.gr - 43 ευρω + Total TFBCPK1222E Σετ 2 Μπαταρίες Λιθίου 20V 2Ah με Φορτιστή 20VV | Skroutz.gr - 55 ευρω TIPS: Οι ποιοτικες μυτες στα τρυπανια κανουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα!!! Μπορει να τις πληρώσετε πιο ακριβα ισως απο το μηχανημα σας (το σετ). Μην το λυπηθειτε το κοστος γιατι το πληρώνετε κυριολεκτικα με ιδρωτα. Οι SDS μυτες είναι παντα καλύτερες και προτεινω να τις χρησιμοποιήσετε και στα απλα σφιγγοντας τες πανω στο ποτηρι. Μια χαρα γινεται. Τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα? Ναι στο 50%. Το αλλο 50% είναι η γνώση. Μπορεις να κάνεις παρα πολλά με το συγκεκριμενο εργαλειο και αυτα που δεν μπορεις να αλλαξεις το τρόπο ή να χρησιμοποιήσεις κατι αλλο. Σιγουρα δεν ειναι το εργαλείο που θα σου βαλει στην ακρη ολα τα αλλα βεβαια εαν το αγοραζεις για αυτο.73 πόντοι
-
Είμαι βέβαιος ότι ο Anthony Dod Mantle έχει διαβάσει με πολύ προσοχή το μήνυμά σου και σκέφτεται αν πρέπει να ακυρώσει την ταινία.73 πόντοι
-
Η καρτελοποίηση πόσα κοστίζει στην οικονομία της χώρας αλήθεια?72 πόντοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε UTC/GMT+00:00