flogerakos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Γεια σας. Είχα το πακέτο Vodafone χωρίς πάγιο και έλειπα για δουλειά από την κύρια οικία μου. Το νούμερο ειναι ξεχασμένο σε ενα συρτάρι σε ενα κινητό που ειχε χαλάσει, δεν ειναι το βασικό νούμερο μου. Μόνιμα ερχόταν ο λογαριασμός μου 0 ευρό. Πλέων γύρισα πισω μετα απο 3 μήνες και μου εχουν χρεωμένο 2,7 ευρο το μηνα πάγιο. Σύνολο 8,50 σε αυτούς τους μίνες. άλλαξε λεει το πρόγραμμα και έγινε vodafone βασικό. what??? και μένα δεν με ενημέρωσε κανένας... κ τωρα λεει πρέπει να πληρωθεί αυτο το ποσο απο το πουθενά για να κόψω την σύνδεση... Μπορώ να κάνω κατι σε αυτη την περίπτωση η θα τους τα δώσω για τον αέρα τους...??
CheOnWeb Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Συνήθως είναι νομικά καλυμένοι γι' αυτά που ζητάνε. Αν έχεις άλλον αριθμό στη Vodafone θα τους ζητήσεις ευγενικά να διαγράψουν την χρέωση και να κλείσουν τον αριθμό, ώστε να συνεχίσεις να είσαι πελάτης τους. Ζήτα τους όμως να σου δώσουν μια λογική εξήγηση για το πώς και γιατί έγινε αυτό. Αν δεν είσαι Vodafone, προσπάθησέ το όσο έχεις όρεξη, πες τους π.χ. ότι θα ρωτήσεις την EETT για το αν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό και βλέπεις πόσο αξίζει να κυνηγήσεις τα 8,50e.
mavroulis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Πριν κάποια χρόνια που το είχα ψάξει για συμβόλαιο χωρίς πάγιο, είχαν ρήτρα ότι έπρεπε να το χρησιμοποιείς τουλάχιστον μία φορά κάθε μήνα ή κάθε τρίμηνο (δε θυμάμαι), διαφορετικά σε χρέωναν κάποιο ποσό.
nikoskon Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Η απλά προχώρησαν σε κατάργηση κάποιων τύπων συμβολαίων τα οποία αφού πρώτα ενημέρωσαν με δελτία τύπου κλπ κλπ, τα μετέτρεψαν σε άλλα εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα. Αλλά νομίζω πως ένα χαλαρό τηλεφωνάκι στην εξ. πελατών δεν βλάπτει όπως είπε και ο CheOnWeb. Τώρα όσον αφορά το κυνήγι, συνήθως δεν βγάζεις άκρη γιατί δεν υπάρχει περίπτωση η κάθε εταιρεία πριν την όποια αλλαγή να μην είχε ενημερώσει με διάφορους τρόπους τον πελάτη.
arxaggelos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Νομίζω ότι όταν αλλάζουν οι όροι σε μια σύμβαση, με ένα δελτίο τύπου ή με μια ανακοίνωση στη σελίδα τους ένα εύλογο χρονικό διάστημα νωρίτερα είναι καλυμμένοι γιατί τυπικά τουλάχιστον σου έχει δοθεί χρόνος για καταγγελία της σύμβασης λόγω αλλαγής όρων μονομερώς. Άσχετα που στην πραγματικότητα δεν πρόκειται να το δεις ποτέ και δεν θα κάνεις τίποτε για αυτό.
gokuthelegend Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Λες ότι το είχες όλο αυτό τον καιρό ξεχασμένο σε ένα συρτάρι. Ήταν απενεργοποιημένο αυτό τον καιρό; μήπως προσπαθούσαν να σε καλέσουν αλλά δεν έπιαναν γραμμή επειδής ήταν απενεργοποιημένο;
kfyros Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δεν μετράει τίποτα. Και μήνυμα να σου είχαν στείλει, μπορούν να πάρουν ενημέρωση ότι το έλαβες. Μην το πληρώσεις και απλά ενημέρωσε τους ότι δεν το αναγνωρίζεις και να το αντιλογίσουν.
flogerakos Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Όπως είχα προαναφέρει σε προηγούμενη δημοσίευση http://www.insomnia.gr/topic/522925-%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-vodafone-%CE%B5%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%BF%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85/ είχα το πρόγραμμα vodafone χωρίς πάγιο, για κάποιους μήνες δεν το χρησιμοποιούσα , γύρισα πίσω στην οικία μου, και εν αγνοία μου το vodaphone χωρίς πάγιο είχε γίνει vodafone με πάγιο 2,73 + φπα! Anyway άκρη δεν βρήκα, προχώρησα σε διακοπή εννοείται κ η κοπέλα μου λεει, θα πρέπει να εξοφλήσετε οποίο υπόλοιπο έχετε μέσα σε 5 εργάσιμες για να γίνει η διακοπή. Έδωσα λοιπόν τα 8,37 απο το πουθενά, και ετσι έγινε! Κόπηκε το νούμερο, η sim δεν λειτουργούσε πλέων και το επιβεβαίωσα και με επικοινωνία με την vodafone οτι εχει διακοπεί κανονικά! Χθες πάλι ήρθε λογαριασμός με αυτο το 2,73+ φπα! Παρόλο που είναι κομμένο το νούμερο! Παρόλο που το επιβεβαίωσα πάλι τηλεφωνικά πως είναι όντως κομμένο το νούμερο και η διακοπή έγινε σχεδόν εναν μην πριν τη ημερομηνία έκδοσης 18/04/14. Δεν τους δίνω μια. Μπορούν πλέων να μου κάνουν κατι?
Gtr34 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Τους καλεσες να τους εξηγησεις πως εχει η κατασταση ;
flogerakos Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Τους καλεσα σημερα ναι, μου ειπαν πως εχει διακοπει κανωνικα το νουμερο και δεν μπορουν επειδη ειναι Κυριακη να μπουν στο συστημα των λογαριασμων να μου απαντησουν.
cosmos000 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Ε εντάξει παράλογο....αλλά και να μην το πληρώσεις...τί θα γίνει? Θα σου κόψουν το κομμένο??
gokuthelegend Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Μήπως ο λογαριασμός βγήκε πριν κόψεις το νούμερο και τον είχαν στείλει ήδη;
Zein Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Και εμενα μου εχουν κανει τετοιες κουτσουκελιες με μικρα ποσα απο το πουθενα. 8 απο εσενα, 1.50 απο εμενα, 4 απο τον αλλο.. τα 3 μας πρεπει να τους δινουμε στο τελος. Εμενα μου τα αφαιρεσαν απο την καρτα μου συγκεκριμενα (μεγα-λαθος να μην τους την μπλοκαρω οταν εκανα διακοπη απο τις τσιρκο-υπηρεσιες του) , αλλα σκεφτομαι πως σε τετοιες περιπτωσεις πρεπει απλα να να τους δινουμε ενα συγκεκριμενο ποσο και αυτο ειναι το νουμερο 3... Θα σου πω μια μικρη ιστορια. Ενας φιλος θυμαμαι, λιγα χρονια πριν, ειχε κανει αιτηση για βονταφον απο ιντερνετ σε στικακι και του ειχαν πει πως τον πρωτο μηνα επειδη ηταν καινουριο αυτο το προγραμμα η ογκοχρεωση θα ηταν εντελως δωρεαν , και μετα θα αρχιζε η χρεωση. Τον διαβεβαιωσαν στο καταστημα μαλιστα για αυτο, οποτε επεσαν οι υπογραφες και εκανε το συμβολαιο του. Τον πρωτο μηνα κατεβασε τα κερατα του απο το ιντερνετ οπως ηταν αναμενομενο, και προς εκπληξη του στο τελος του μηνα του ηρθε ενας λογαριασμος 3500 ευρω για αυτα που κατεβασε..... τι τους ελεγε πως του ειχαν πει ψεματα στο καταστημα , τι πως δεν ηταν δικο του λαθος, οι τυπαδες ξεκινησαν να του στελνουν μεχρι και απειλητικες επιστολες -λες και την εγραφε η μαφια ηταν- με το χρεος οπου του μιλαγαν για δικαστηριο. Καποια στιγμη τον επαιρνε τηλεφωνο και ενας δικηγορος απο την βονταφον και τον απειλουσε πως θα τον πανε στο δικαστηριο αν δεν πληρωσει το ποσο και το παιδι δεν ηξερε πραγματικα τι να κανει, οχι μονο επειδη δεν ειχε χρηματα για να πληρωσει αλλα κιολας επειδη και του ειπανε ψεματα αλλα και τον κατακλεψανε. Τελευταια φορα που ειχε επικοινωνια μαζι τους του ειπαν απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων πως για ενδειξη καλης θελησεως η βονταφον θα ριξει το ποσο του χρεους απο τα 3500 ευρω στα 3200 ή κατι τετοιο. Τους απανταει αυτος τοτε ενα "ωω φχαριστω με υποχρεωσατε τωρα" και κλεινει το τηλεφωνο. Το ιδιο βραδυ με καλεσε σπιτι και εκαψε με φωτια απο τον αναπτηρα του ολες τις απειλητικες επιστολες και τους λογαριασμους της βονταφον με το παραλογο χρεος γελωντας. Αλλαξε κινητο και διευθυνση κατοικιας (φοιτητης ηταν, θα αλλαζε οπως και να εχει!) και εδω και 7-8 χρονια ποτε εγινε αυτη η ιστορια δεν τον εχει ενοχλησει ποτε μα ποτε κανεις. Τωρα αμα στο παλιο του σπιτι πηγαινουν ακομα επιστολες απο την βονταφον δεν το γνωριζω, αλλα αληθεια , χου κερς! μη τους δινετε τιποτα βρεεεεε!!!!! η βονταφον 1 ευρω απο τον καθε πελατης της παγκοσμιως να κλεβει, βασιζομενη στο οτι αυτος θα ντραπει να μην δεν πληρωσει το μικρο ποσο , θα βαρεθει την διαδικασια ή δε ξερω γω τι αλλο, αυτοι μπορει να βγαζουν κυριολεκτικα εκκατομυρια απο αερα κοπανιστο!
Gtr34 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Γενικα προσφορες,δωρα,χαρες απο εταιριες τηλεφωνιας και internet, ζηταμε γραπτη επιβεβαιωση . 1
arxaggelos Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Όποτε τερματίζετε ένα συμβόλαιο με οποιοδήποτε εταιρεία ΠΑΝΤΑ θα ζητάτε ΕΓΓΡΑΦΩΣ (πχ με φαξ, κρατώντας την επιβεβαίωση) να σας στείλουν "αντίγραφο καρτέλας συνδρομητή". Είναι εκτύπωση από όλες τις χρεώσεις και πληρωμές για το συγκεκριμένο νούμερο, οπότε προφανώς στην τελευταία σελίδα πρέπει να αναγράφει υπόλοιπο 0. Όποτε το ζήτησα το έστειλαν μέσα σε 10 μέρες το πολύ και είναι ο μοναδικός τρόπος να ξέρετε ότι δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα με τον λογαριασμό σας. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις