Προς το περιεχόμενο

Πως παρακάμπτω το google account σε κινητό samsung j7


badbad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γνωρίζει κανείς πως διαγράφω το google mail ενεργοποίησης σε samsung j7 . O αρχικός λογαριασμός που χρησιμοποιήθηκε δεν απομνημονέυτηκε από συγγενικό μου πρόσωπο που είναι κάτοχος και τώρα το τηλέφωνο "κολλάει" στο συγκεκριμένο βήμα. Κάτι ανεκδιήγητοι πωλητές γνωστής αλυσίδας κινητής τηλεφωνίας πρότειναν στον συγγενή μου να το στείλουν στα κεντρικά στην Αθήνα με κόστος 60 ευρώ. Το τηλέφωνο είναι με μια ημέρα χρήσης και στάλθηκε στο σέρβις με προβληματικό ακουστικό.  Εκεί του έκαναν επαναφορά των ρυθμίσεών και του περάσαν άλλη έκδοση android από ότι μας είπαν.  Τώρα έχουμε ένα ολοκαινουργιο τηλέφωνο και το κοιτάμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γνωρίζει κανείς πως διαγράφω το google mail ενεργοποίησης σε samsung j7 . O αρχικός λογαριασμός που χρησιμοποιήθηκε δεν απομνημονέυτηκε από συγγενικό μου πρόσωπο που είναι κάτοχος και τώρα το τηλέφωνο "κολλάει" στο συγκεκριμένο βήμα. Κάτι ανεκδιήγητοι πωλητές γνωστής αλυσίδας κινητής τηλεφωνίας πρότειναν στον συγγενή μου να το στείλουν στα κεντρικά στην Αθήνα με κόστος 60 ευρώ. Το τηλέφωνο είναι με μια ημέρα χρήσης και στάλθηκε στο σέρβις με προβληματικό ακουστικό.  Εκεί του έκαναν επαναφορά των ρυθμίσεών και του περάσαν άλλη έκδοση android από ότι μας είπαν.  Τώρα έχουμε ένα ολοκαινουργιο τηλέφωνο και το κοιτάμε. 

εάν κάποιος βοηθήσει εσένα να παρακάμψεις αυτό το βήμα βοηθάει και κάποιον άλλο που θα βρει αυτό θέμα και θα έχει στα χεριά του ένα κινητό που δεν του ανήκει 

  • θα μπορούσε να είχε σημειώσει το email και τον κωδικό κάπου
  • Μπορεί να σταλθεί στο τηλέφωνο που έχει δηλωθεί το email και επίσης να μπορέσει να κάνει ανάκτηση του λογαριασμού
  • Ας δώσει τα χρήματα και την επόμενη φορά να είναι ποιο προσεκτικός 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εάν κάποιος βοηθήσει εσένα να παρακάμψεις αυτό το βήμα βοηθάει και κάποιον άλλο που θα βρει αυτό θέμα και θα έχει στα χεριά του ένα κινητό που δεν του ανήκει 

  • θα μπορούσε να είχε σημειώσει το email και τον κωδικό κάπου
  • Μπορεί να σταλθεί στο τηλέφωνο που έχει δηλωθεί το email και επίσης να μπορέσει να κάνει ανάκτηση του λογαριασμού
  • Ας δώσει τα χρήματα και την επόμενη φορά να είναι ποιο προσεκτικός 

 

Φίλε μου δεν ζήτησα υποθέσεις για το τι θα μπορούσε να είχε γίνει. Ρώτησα αν υπάρχει τρόπος να σβηστούν όλα τα δεδομένα της συσκευής και ο λογαριασμός google. Αν κάποιος έχει συσκευή που δεν του ανήκει υπάρχει και το ΙΜΕΙ για τον εντοπισμό του.  Ευχαριστώ για τον κόπο σου 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου δεν ζήτησα υποθέσεις για το τι θα μπορούσε να είχε γίνει. Ρώτησα αν υπάρχει τρόπος να σβηστούν όλα τα δεδομένα της συσκευής και ο λογαριασμός google. Ευχαριστώ για τον κόπο σου 

να πληρώσει τα χρήματα!! όλοι οι υπόλοιποι είναι παράνομοι και απαγορεύεται να γράφουμε από τους όρους του forum  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα στο προφίλ σου πως είσαι τεχνικός υπολογιστών.  Επειδή λοιπόν είσαι σχετικός με θέματα τεχνολογίας και δικτύων , θέλω να σου κάνω μια απλή ερώτηση . Θεωρείς λογικό να πληρώσει ένας καταναλωτής 60 ευρώ δλδ το 20% της αξίας μια συσκευής προκειμένου να την επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Για την ιστορία θα ήθελα να σου αναφέρω πως έχω στείλει επιστολή στα κεντρικά της samsung και αναμένω απάντηση σχετικά με την διαδικασία επαναφοράς του τηλεφώνου μου. Δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα γιατί έχουν μεσολαβήσει γιορτές. Αν αυτή η υπηρεσία δεν μου παρασχεθεί δωρεάν από την εταιρεία θα καταφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραία πράγματα, θα πληρώνουμε ξανά για να μπορούμε να δουλέψουμε κινητά που πληρώσαμε.υπάρχει άλλος τρόπος να κλειδωθεί ένα κινητό που κλάπηκε και όχι αυτός.αυτό είναι γελοίο και πρόκειται για κανονική ληστεία στην τσέπη μας.

 

οι πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει ιδέα τι κωδικούς έβαλε και αυτή η γελοιότητα δεν προστατεύει κανέναν και απλά ληστεύει με το έτσι θέλω τον κόσμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα στο προφίλ σου πως είσαι τεχνικός υπολογιστών. Επειδή λοιπόν είσαι σχετικός με θέματα τεχνολογίας και δικτύων , θέλω να σου κάνω μια απλή ερώτηση . Θεωρείς λογικό να πληρώσει ένας καταναλωτής 60 ευρώ δλδ το 20% της αξίας μια συσκευής προκειμένου να την επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Για την ιστορία θα ήθελα να σου αναφέρω πως έχω στείλει επιστολή στα κεντρικά της samsung και αναμένω απάντηση σχετικά με την διαδικασία επαναφοράς του τηλεφώνου μου. Δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα γιατί έχουν μεσολαβήσει γιορτές. Αν αυτή η υπηρεσία δεν μου παρασχεθεί δωρεάν από την εταιρεία θα καταφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή.

Ναι είναι φυσιολογικό γιατί δεν φταίει ή εταιρία αν ο κάθε παει παίρνει ένα κινητό και ξεχνάει το mail. Το κάνουν σε περίπτωση κλοπής αυτό το κλείδωμα και δεν νοιάζει ή εταιρία αν ΕΣΥ ξεχάσεις τον κωδικό.

 

Αν έχεις κάτι άλλο να ρωτήσεις εδώ είμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αν αυτή η υπηρεσία δεν μου παρασχεθεί δωρεάν από την εταιρεία θα καταφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή.  

 

Δηλ θες καποιος να δουλεψει για σενα στο τζαμπα ε? (Ελευθερη αγορα εχουμε , ο καθενας κοστολογει οσο θελει την υπηρεσια του)

 

 

Θεωρείς λογικό να πληρώσει ένας καταναλωτής 60 ευρώ δλδ το 20% της αξίας μια συσκευής προκειμένου να την επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. 

 

Δηλ αν ηταν iphone που κανει 700-800 ευρω , θα την δεχοσουν την χρεωση?

 

Τελικα τι σε πειραζει ? η τιμη ? ή οτι δεν ειναι δωρεαν?

 

 

οι πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει ιδέα τι κωδικούς έβαλε 

 

Εκανες στατιστικη ερευνα και κατεληξες στο "πλειοψηφια"?

 

Το αν καποιος ξεχασε τον κωδικο του..ειναι δικο του προβλημα...δεν υποχρεουται κανεις να του δωσει λυση ΔΩΡΕΑΝ.

 

Ρε κατι νεοελληνες ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σας συμβεί και σε εσάς να ξεχάσετε κωδικό δώστε ότι λεφτά θέλετε.  Απλά ΕΓΩ θέλω το κινητό που πλήρωσα 329 ευρώ από επώνυμη αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας, να μπορέσω να το διαχειριστώ όπως θέλω και να μπορώ να το επαναφέρω στην αρχική του κατάστασή χωρίς να πρέπει να πληρώσω χαράτσι.  Οποιαδήποτε άλλη άποψη κατά την γνώμη μου είναι γελοία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σας συμβεί και σε εσάς να ξεχάσετε κωδικό δώστε ότι λεφτά θέλετε.  Απλά ΕΓΩ θέλω το κινητό που πλήρωσα 329 ευρώ από επώνυμη αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας, να μπορέσω να το διαχειριστώ όπως θέλω και να μπορώ να το επαναφέρω στην αρχική του κατάστασή χωρίς να πρέπει να πληρώσω χαράτσι.  Οποιαδήποτε άλλη άποψη κατά την γνώμη μου είναι γελοία. 

 

Σου ειπε κανεις να πληρωσεις "χαρατσι" για να το επαναφερεις στην αρχικη του κατασταση?Οχι βεβαια , μπορεις να το επαναφερεις .

Αν ζητησεις απο αλλον και μαλιστα επαγγελματια να αφιερωσει χρονο και κοπο για να στο επαναφερει ..τοτε θα πληρωσεις για την υπηρεσια.

Μηπως ειναι υπαιτιοτητα της "επωνυμης αλυσιδας κινητης τηλεφωνιας" που ξεχαστηκε ο κωδικος?Μηπως του τεχνικου που σου ειπε 60ευρω?Μηπως του παροχου?Μηπως να το "χωσουμε" στην εγγυηση?

 

Την μαλακια σας να μαθετε να την πληρωνετε ! Τουλαχιστον να εχετε την τσιπα να πειτε "μαλακια μας αλλα και 60ευρω ειναι πολλα λεφτα"..οχι να κατηγορειτε τους παντες εκτος του εαυτου σας.

 

Ειναι σαν να σκασει το λαστιχο στο καινουργιο σου αμαξι και να πας στην αντιπροσωπεια και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ δωρεαν αλλαγη ελαστικου..επειδη το πληρωσες και κατι χιλιαρικα...

 

Μερικοι ζειτε σε παραλληλο συμπαν..δεν εξηγουνται αλλιως αυτα που λετε...

χαλάμε την πελατεία σε μερικούς εδώ μάλλον

 

Δεν επαναφερω κινητα..συνηθως δεν ασχολουμαι με περιπτωσεις αλτσχαιμερ , τζαμπατζηδων νεοελληνων ή με κλεμμενα κινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πληρώσει τα χρήματα!! όλοι οι υπόλοιποι είναι παράνομοι και απαγορεύεται να γράφουμε από τους όρους του forum  

Είναι παράνομο να κάνεις επαναφορά το κινητό σου; Καινούργιο είναι αυτό; 

 

http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-j700f-galaxy-j7/

 

Κάνε οτι λεει εκει, απλά θα χάσεις τα πάντα απο μέσα.

 

Δε θα ζητήσεις απο κανένα επαγγελματία να κάνει τίποτα και δε θα πληρώσεις τίποτα. Όλοι ευτυχισμένοι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ρε τυπά  (μπήχτη) να πάρουμε την ιστορία από την αρχή για να μας πεις την εμπεριστατωμένη σου άποψη.

 

Στις 30 / 6 / 2016 (πριν 18 ημέρες) η μητέρα μου 63 ετών μετέβει σε υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας κινητής τηλεφωνίας στην επαρχία, προκειμένου να αγοράσει ένα νέο κινητό καθώς το παλιό καταστράφηκε. Την είχα ενημερώσει τηλεφωνικά για το ποιες συσκευές θα μπορούσαν να την εξυπηρετήσουν και είχα ελέγξει την διαθεσιμότητα τους από την ιστοσελίδα του καταστήματος. Ο υπάλληλος της εταιρείας την ενημέρωσε πως δεν υπάρχουν διαθέσιμες ετοιμοπαράδοτες οι συσκευές που αναζητούσε και της αντιπρότεινε να αγοράσει το samsung j7 2016 ως το ιδανικότερο κινητό για τις απαιτήσεις της. Η μητέρα μου δεν είναι εξοικειωμένη με την τεχνολογία και ήθελε οπωσδήποτε ένα κινητό με android μιας και σε αυτό έχει κάποια μικρή εξοικείωση. Το συγκεκριμένο κινητό αναγκάστηκε να το αγοράσει αρκετά ακριβότερα από τον προυπολογισμό της (329 ευρω ) μετά μάλιστα από τις διαβεβαιώσεις του υπαλλήλου πως ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ( σφάλμα πωλητή) Της βάζει στην νέα συσκευή την κάρτα sim ύστερα από υπόδειξή της και της το δίνει κλειστό ώστε να το φορτίσει.  Δεν την ενημέρωσε ΠΟΤΕ πως για την ενεργοποίηση αυτής της συσκευής θα χρειαστεί ένας λογαριασμός στην google. Η μητέρα μου πήρε το τηλέφωνο στο σπίτι και μετά την φόρτιση προσπάθησε να την ανοίξει. Διαπίστωσε πως τελικά το τηλέφωνο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ και κάλεσε φιλικό πρόσωπο να την βοηθήσει με την ενεργοποίηση. Επειδή οι γνώσεις και των δύο ήταν περιορισμένες δημιούργησαν έναν νέο λογαριασμό  google και πέρασαν τα στοιχεία στην συσκευή. Τρεις ημέρες μετά η μητέρα μου διαπίστωσε μετά λύπης πως το νέο της κινητό δεν ήταν λειτουργικό και πως δεν άκουγε τον συνομιλητή της. Μετέβει πάλι στο κατάστημα που αγοράστηκε η συσκευή και εκεί ενώ διαπίστωσαν το πρόβλημα αρνήθηκαν αντικατάσταση συσκευής με το αιτιολογικό πως η βλάβη θα πρέπει να πιστοποιηθεί από το σέρβις. Το 3 ημερών τηλέφωνο τελικά πήγε στο σέρβις στην Αθήνα και γύρισε μετά από 10 ημέρες όπου διαπιστώθηκε πως τελικά δεν είχε τίποτα και πως ήθελε "απλά"  μια αναβάθμιση λογισμικού. Από το σερβις όμως το τηλέφωνο γύρισε με επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων  και έτσι απαιτούσε την  εισαγωγή του google account. Η μητέρα μου ζήτησε να ελέγξει την λειτουργία της συσκευής πριν την παραλάβει άλλα η συσκευή δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει το άνοιγμα της γιατί η μητέρα μου δεν θυμάται τους κωδικούς που ζητήθηκαν στην αρχική ενεργοποίηση. Εξάλλου κανείς δεν την είχε ενημερώσει πως αυτοί οι κωδικοί είναι ζωτικής σημασίας για την συσκευή.   Ο πωλητής αντιπρότεινε να ξαναπάει στο σέρβις το τηλέφωνο για άλλες 10 ημέρες και προϋπολόγισε το κόστος 60 ευρώ. Όπως είναι φυσικό μετά από αυτή την εξέλιξη η μητέρα μου έχει στεναχωρηθεί γιατί έχει πληρώσει ακριβά μια συσκευή που εδώ και 20 ημέρες δεν μπορεί να λειτουργήσει  και ερωτώ τον κάθε εξυπνάκια του πληκτρολογίου που γράφει περί νεοελλήνων και τζαμπατζίδων. Αν ο πατέρας σου ή η μητέρα σου έπεφταν σε μια παρόμοια περιπέτεια θα ήταν ίδιες οι απαντήσεις σου. Θα έλεγες οτι έκαναν την μαλακιά τους όπως χαρακτηριστικά έγραψες και μετά έψαχναν για τζάμπα υπηρεσίες; Αν ένας ηλικιωμένος λόγω αλτζχαϊμερ δεν έχει καλή απομνημόνευση θα πρέπει να πέσει θύμα αετονυχιδών που θα του φάνε 60 ευρώ για επαναφορά αρχικής κατάστασης κινητού. Όπως έχω γράψει ήδη έχει σταλεί mail στα κεντρικά της Samsung στην Αθήνα. Θα μάθω για την διαδικασία και θα ενημερώσω. ΤΑ 60 ευρώ τα υπολόγισε (μπορεί και αυθαίρετα) ο υπάλληλος της εταιρείας  κινητής τηλεφωνίας και δεν είναι επίσημη απάντηση της samsung. Θεωρώ πως η επαναφορά στην αρική κατάσταση θα πρέπει να γίνει δωρεάν. Aν ζητηθούν χρήματα θα ενημερώσω το ΙΝΚΑ και τον συνήγορο του καταναλωτή.  Θα ενημερώσω  επίσης για την πορεία της ιστορίας.   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...