Καλησπέρα,
έχω μια οθόνη DELL (από τις 8 που πήρα μαζί) που έχει χαλάσει το βύσμα πίσω. Η DELL ισχυρίζεται ότι έγινε από κακή χρήση, εγώ ισχυρίζομαι ότι φταίει η κόλλησή τους ή το κλιπ τους. Ουσιαστικά το (θηλυκό) βύσμα πλέον "κολυμπάει" και δεν μπορώ να κουμπώσω το HDMI.
Καθώς έχω εκνευριστεί ελαφρώς με το service τους για μια οθόνη αξίας 150-200€, ειδικά όταν πριν 18 μήνες αγόρασα εξοπλισμό 8-9000€, θέλω να προχωρήσω σε καταγγελία.
Ποιος φορές είναι αρμόδιος όταν το προϊόν προορίζεται για επαγγελματική χρήση; Φαντάζομαι ο "συνήγορος του πολίτη" αφορά λιανική.
Που μπορώ να κάνω καταγγελία; Γνωρίζει κανείς;