Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πόσο καιρό έχουν το κινητό οι φίλοι σου;

Ρωτάω γιατί εμένα δυο γνωστοί μ που πήραν απο skroutz τα κινητά μετά απο 2-3 μήνες έβγαλαν προβλήματα....όχι εξαρχής. Αυτό είναι κυρίως π με ανησυχεί...

 

γύρω στους 4-5 μηνες

κοιτα δυστυχως αυτο ειναι το ασχημο, δεν μπορεις ποτε να ξερεις, αλλα για αυτο υπαρχουν οι εγγυησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Tι παιζει με αυτες τις τιμες των σκρουτζομαγαζων? Κοιτουσα για το lg g3 και ενω καθε μερα τα μαγαζια εριχνα και λιγο την τιμη ξαφνικα σε μια μερα ανεβηκε 10 ευρω σε ολα!!! Συννενοημενα ειναι???

και γω ειχα αυτη την απορια.ουτε χρηματιστηριο να ταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γύρω στους 4-5 μηνες

κοιτα δυστυχως αυτο ειναι το ασχημο, δεν μπορεις ποτε να ξερεις, αλλα για αυτο υπαρχουν οι εγγυησεις.

 

Ισχύει :(  και εγώ τώρα δεν έχω ιδέα αν πρέπει να το πάρω ή όχι... Το θέμα είναι ότι μιλάμε για μεγάλη διαφορά στην τιμή. Δεν μπορείς να πεις ότι θα τα δώσεις μονο και μόνο για την ιδέα ότι παίρνεις απο ένα γνωστό μαγαζί. 

 

Να κάνω και άλλη μια ερώτηση: Η εγγύηση είναι απο την εταιρία (πχ LG) ή απο το skroutzomagazo?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει :(  και εγώ τώρα δεν έχω ιδέα αν πρέπει να το πάρω ή όχι... Το θέμα είναι ότι μιλάμε για μεγάλη διαφορά στην τιμή. Δεν μπορείς να πεις ότι θα τα δώσεις μονο και μόνο για την ιδέα ότι παίρνεις απο ένα γνωστό μαγαζί. 

 

Να κάνω και άλλη μια ερώτηση: Η εγγύηση είναι απο την εταιρία (πχ LG) ή απο το skroutzomagazo?

καρολινα η εγγυηση ειναι απο την εταιρεία κατασκευής, δηλαδή την lg, εσυ θα το πας στο μαγαζι, αυτοί θα το στειλουν στην εταιρεία, ή εναλλακτικά το πας κατευθείαν στην lg.

γενικα (χωρις να θελω να σε πεισω γαι κατι και να με βριζεις μετα :P ) οι αγορές γίνονται απο τα σκρουτζομαγαζα και όχι απο τις μεγάλες/ εταιρείες που προσπαθούν να κερδίσουν εις βάρος μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Εγώ έκανα μια αγορά από tokinito.gr ενώς lg κινητού και είχε καμμένο pixel. Τους πήραμε τηλ την ίδια μέρα και την επόμενη το πήγαμε για να μας το αντικαταστήσουν. Μας είπαν ότι δεν γίνεται αν δεν το στείλουν στην αντιπροσωπία για έλεγχο και αναλόγως τι θα τους πει θα πράξουν ή για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Τους εξηγήσαμε ότι μιας και μόλις το αγοράσαμε δεν θέλουμε επιδιώρθωση αλλά αντικατάσταση μιας και είναι καινούργιο. Μας κοροίδευαν για μιαμιση εβδομάδα ότι λόγω μεγάλου φόρτου στην αντιπρροσωπία δεν έχουν προλάβει να το ελέγξουν και αυτό που έκαναν ήταν να φτιάξουν την οθόνη χωρίς να είναι αυτό που θέλαμε στην τελική. Πήραμε και την lg αλλά δεν είχαν θέληση για εξυπηρέτηση καταναλωτή. Το μπαλάκι πήγαινε από το κατάστημα στην lg και ανάποδα.

Και γενικότερα δεν έχουν σωστή εξυπηρέτηση. Τέλος έκανα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και θα τους πάρω και τηλ για να δω τι θα γίνει πλέον.

 

Σαν εξυπηρέτηση δεν το προτείνω. Αναφέρει ότι δεν έχουν DOA. Αλλά αν κάτι είναι καινούργιο και το πάς άμεσα πίσω δεν μπορούν να περιμένουν να το επισκευάσουν και να μην μιλήσεις. Πληρώνω καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο.

 

Μπορέι κάποια μεγαλύτερα καταστήματα να είναι πιο ακριβά αλλά έχουν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση.

 

Συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά προσπαθώ σχεδόν 2 εβδομάδες να εξυπηρετηθώ και τόση ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει.

1. Τζάμπα χρόνος να κάνεις καταγγελία, να τρέχεις με το κατάστημα και να γράψεις όλο αυτό το ποστ. Όλα αυτά για 1 καμμένο πιξελάκι στην QHD οθόνη, που λογικά θα αχνοφαίνεται μόνο σε μαύρο φόντο, και αυτό με εξονυχιστική προσοχή. Σιγά μη έμπαινα στη διαδικασία τώρα να ξενερώσω με την νέα μου συσκευή για 1 πιξελάκι. Θα την πάρω, θα την χαρώ, και όποτε μου περάσει ο ενθουσιασμός θα το στείλω να την κοιτάξουν και να μου φορέσουν νέα μπομπάτη οθονούλα. Εγώ είμαι περίεργος; 

 

2. Το γράφουν ότι δεν έχουν DOA. Τι ακριβώς απαιτείς μετά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καρολινα η εγγυηση ειναι απο την εταιρεία κατασκευής, δηλαδή την lg, εσυ θα το πας στο μαγαζι, αυτοί θα το στειλουν στην εταιρεία, ή εναλλακτικά το πας κατευθείαν στην lg.

γενικα (χωρις να θελω να σε πεισω γαι κατι και να με βριζεις μετα :P ) οι αγορές γίνονται απο τα σκρουτζομαγαζα και όχι απο τις μεγάλες/ εταιρείες που προσπαθούν να κερδίσουν εις βάρος μας.

 

Δεν πρόκειται να σε βρίζω επειδή λες την γνώμη σου! άλλωστε γι αυτό ρωτάω για να μ απαντήσετε σύμφωνα με το τι πιστεύει ο καθένας! 

Ασε που  και να το πάρω από επώνυμο (φυσικό) μαγαζί δεν μ εγγυάται κανείς ότι θα είναι εντάξει ούτε μπορώ να ζητήσω πχ να το ανοίξω πριν το πληρώσω ..απλά σκέφτομαι ότι είναι πιο εύκολο να συνεννοηθείς με μαγαζί και υπαλλήλους φυσικού καταστήματος αν κάτι πάει στραβά αντί να ψάχνεσαι μέσω τηλεφώνου...

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κοιτάζω στο skroutz .. Πιθανότατα εκεί θα καταλήξω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Τζάμπα χρόνος να κάνεις καταγγελία, να τρέχεις με το κατάστημα και να γράψεις όλο αυτό το ποστ. Όλα αυτά για 1 καμμένο πιξελάκι στην QHD οθόνη, που λογικά θα αχνοφαίνεται μόνο σε μαύρο φόντο, και αυτό με εξονυχιστική προσοχή. Σιγά μη έμπαινα στη διαδικασία τώρα να ξενερώσω με την νέα μου συσκευή για 1 πιξελάκι. Θα την πάρω, θα την χαρώ, και όποτε μου περάσει ο ενθουσιασμός θα το στείλω να την κοιτάξουν και να μου φορέσουν νέα μπομπάτη οθονούλα. Εγώ είμαι περίεργος;

2. Το γράφουν ότι δεν έχουν DOA. Τι ακριβώς απαιτείς μετά;

Καλησπέρα φίλε.

Ναι όντως, χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί για ένα μαμημένο pixelάκι . Αλλά....

Εεε δε γουστάρω βρε αδερφέ να έχει μια.. "τρύπα" το καινούργιο μου τηλέφωνο.

Ούτε ο φίλος θα ήθελε οπότε προφανώς.. ενοχλήθηκε από την ποιότητα του τι του πούλησαν και όχι από την "ποσότητα" οθόνης που καταλάμβανε αυτός ο καμένος διάολος. Άσε που είναι αμφιβόλου ποιότητας του τι σου πούλησε ο έμπορας, τι παρτίδας ήταν, πόσο το αγόρασε και ΑΝ υπάρχει αναλογία αγοράς-πώλησης και στο κοπάνα στ αυτιά.

Σορυ για την ακαταστασία αλλα δεν ειχα ειρμό σκέψης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πρόκειται να σε βρίζω επειδή λες την γνώμη σου! άλλωστε γι αυτό ρωτάω για να μ απαντήσετε σύμφωνα με το τι πιστεύει ο καθένας! 

Ασε που  και να το πάρω από επώνυμο (φυσικό) μαγαζί δεν μ εγγυάται κανείς ότι θα είναι εντάξει ούτε μπορώ να ζητήσω πχ να το ανοίξω πριν το πληρώσω ..απλά σκέφτομαι ότι είναι πιο εύκολο να συνεννοηθείς με μαγαζί και υπαλλήλους φυσικού καταστήματος αν κάτι πάει στραβά αντί να ψάχνεσαι μέσω τηλεφώνου...

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κοιτάζω στο skroutz .. Πιθανότατα εκεί θα καταλήξω...

μα και στα σκρουτζομαγαζα με υπαλληλο εχεις να κανεις.

σκεψου οτι οταν κανεις την αγορα, σοτυ τηλεφωνει υπαλληλος και συνεννοειστε για τα διαδικαστκα.

εκει τον ρωτας οτι θελεις, απο ...με ποιον μιλας αν χτυπα ξυλο εχεις θεμα με το τηλ, μεχρι ότι θες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ καλα κανει ο φιλος και αραδιάζει ολο αυτο το ποστ.τουλάχιστον να ξέρουμε οι υπόλοιποι το καθε μαγαζι τι δίνει σαν υποστήριξη και τι όχι.ψαρωνουμε με τις χαμηλές τιμές και δεν δίνουμε βάση στα υπόλοιπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κάποιος εμπειρία από το smarties και αν ναι, θα παρακαλούσα πολύ να την περιγράψει.

και γω ενδιαφερομαι για μια απαντηση.κατεβαζει πρωτο τις τιμες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω ενδιαφερομαι για μια απαντηση.κατεβαζει πρωτο τις τιμες

Βασικά, έχουν ακουστεί διάφορα. Ότι δεν απαντάει στα τηλέφωνα και δε στέλνει απαντητικό email αν ρωτήσεις κάτι. 

Το πρόβλημά μου είναι ότι ενδιαφέρομαι είτε για το Nexus 5 32gb, που είναι το μοναδικό κατάστημα που το έχει και για το LG G2 32GB, που είναι δύο καταστήματα, το smarties και κάποιο άλλο, αλλά το smarties το έχει 50-60 ευρώ φθηνότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα φίλε.

Ναι όντως, χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί για ένα μαμημένο pixelάκι . Αλλά....

Εεε δε γουστάρω βρε αδερφέ να έχει μια.. "τρύπα" το καινούργιο μου τηλέφωνο.

Ούτε ο φίλος θα ήθελε οπότε προφανώς.. ενοχλήθηκε από την ποιότητα του τι του πούλησαν και όχι από την "ποσότητα" οθόνης που καταλάμβανε αυτός ο καμένος διάολος. Άσε που είναι αμφιβόλου ποιότητας του τι σου πούλησε ο έμπορας, τι παρτίδας ήταν, πόσο το αγόρασε και ΑΝ υπάρχει αναλογία αγοράς-πώλησης και στο κοπάνα στ αυτιά.

Σορυ για την ακαταστασία αλλα δεν ειχα ειρμό σκέψης.

Δεν έχει σχέση τώρα αυτό που λες! Η ίδια συσκευή μπορεί να κατέληγε σε οποιοδήποτε άλλο Ευρωπαϊκό κατάστημα, ή στο κατάστημα Vodafone, Wind, Cosmote της γειτονιάς σου κλπ. Έκατσε τώρα στον φίλο. Δεν φταίει το κατάστημα αν η LG πουλάει κινητά με καμμένα πίξελ.

Τα κινητά δε φεύγουν προς τα σκρουτζομάγαζα βάσει παρτίδας, ούτε είναι αμφιβόλου ποιότητας, ούτε παίζει ρόλο πόσο το αγόρασε ο Έλληνας έμπορας! Δεν έχουν σχέση αυτά. Τα καταστήματα του σκρούτζ είναι trust. Φέρνουν τα ίδια τηλέφωνα που θα έφερναν και επώνυμες αλυσίδες. Επειδή γνωρίζω από τον χώρο, περιέγραψα στον φίλο από προσωπικής μου άποψης ότι αδίκως τώρα για 1 πιξελάκι να γίνει ολόκληρη μανούρα. Ωραίο θα ήταν να χαρεί το νέο του κινητό μιας και αυτή η αστοχία υλικού δεν επηρεάζει τίποτα. (παρά μόνο την αισθητική του φίλου)

Και όταν του περάσει ο ενθουσιασμός, να το πάει να το φτιάξουν εντελώς δωρεάν.

 

Κι εγώ πήρα ένα Note 3, δεν λειτουργούσε καθόλου η υποδοχή ακουστικών (πιο σοβαρό πρόβλημα από 1 καμμένο πίξελ). Τι να κάνουμε τώρα.. Μου έτυχε... Ηλεκτρονικό προϊόν είναι μαζικής παραγωγής. Πάντως το πήρα, το χάρηκα, μετά το έστειλα στο σέρβις, μου το φτιάξαν δωρεάν και γρήγορα, και τώρα δεν έχει κανένα μα κανένα πρόβλημα. Και ούτε έτρεξα, ούτε τσακώθηκα, ούτε νευρίασα, ούτε χαντάκωσα ή δημιούργησα πρόβλημα σε κανέναν, τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σχέση τώρα αυτό που λες! Η ίδια συσκευή μπορεί να κατέληγε σε οποιοδήποτε άλλο Ευρωπαϊκό κατάστημα, ή στο κατάστημα Vodafone, Wind, Cosmote της γειτονιάς σου κλπ. Έκατσε τώρα στον φίλο. Δεν φταίει το κατάστημα αν η LG πουλάει κινητά με καμμένα πίξελ.

 

Τα κινητά δε φεύγουν προς τα σκρουτζομάγαζα βάσει παρτίδας, ούτε είναι αμφιβόλου ποιότητας, ούτε παίζει ρόλο πόσο το αγόρασε ο Έλληνας έμπορας! Δεν έχουν σχέση αυτά. Τα καταστήματα του σκρούτζ είναι trust. Φέρνουν τα ίδια τηλέφωνα που θα έφερναν και επώνυμες αλυσίδες. Επειδή γνωρίζω από τον χώρο, περιέγραψα στον φίλο από προσωπικής μου άποψης ότι αδίκως τώρα για 1 πιξελάκι να γίνει ολόκληρη μανούρα. Ωραίο θα ήταν να χαρεί το νέο του κινητό μιας και αυτή η αστοχία υλικού δεν επηρεάζει τίποτα. (παρά μόνο την αισθητική του φίλου)

Και όταν του περάσει ο ενθουσιασμός, να το πάει να το φτιάξουν εντελώς δωρεάν.

 

Κι εγώ πήρα ένα Note 3, δεν λειτουργούσε καθόλου η υποδοχή ακουστικών (πιο σοβαρό πρόβλημα από 1 καμμένο πίξελ). Τι να κάνουμε τώρα.. Μου έτυχε... Ηλεκτρονικό προϊόν είναι μαζικής παραγωγής. Πάντως το πήρα, το χάρηκα, μετά το έστειλα στο σέρβις, μου το φτιάξαν δωρεάν και γρήγορα, και τώρα δεν έχει κανένα μα κανένα πρόβλημα. Και ούτε έτρεξα, ούτε τσακώθηκα, ούτε νευρίασα, ούτε χαντάκωσα ή δημιούργησα πρόβλημα σε κανέναν, τίποτα...

Σύμφωνος αδερφέ μου.

Δεν είπα ότι είναι κακό επειδή είναι σκρουτζομάγαζο ούτε ότι ο καθένας "μεγάλος" διαφέρει. Απλά πραγματικά πιστεύεις ότι μια Lg ή Samsung ή Apple που στα 10.000.000 κομμάτια θα έχει τουλάχιστον 20.000 επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων με αντικατάσταση, τα πετά; Εξού και η 2η 5η 1η ή 20ή παρτίδα..

Εεεεεεεεεε ότι και να λέμε τώρα το μαύρο πίξελ δε παει όμορφα. Απλά εσύ είσαι πιο λάρτζ ρε κουμπάρε τι να πω, μάλλον δεν ξενερώνεις εύκολα.

Δεν είπα να μπουκάρει φουριώζος στο κατάστημα κατεβάζοντας σταυρούς καντήλια και Χριστοπαναγίες. Ούτε να χημήξει σα τον αφηνιασμένο στα γραφεία και να σπα τα πάντα. Να τους ζητησει όμορφα να του δώκουν άλλο. Άσε που άμα το καθυστερήσει 2 μέρες μπορεί να του του τα λεν αλλιως με την εγγύηση (τσογλάν).

Γενικά πιστεύω δεν είμαι ούτε υπερβολικός ούτε παράξενος ούτε λάθος.

Κριτήριο αγοράς (συνειδητά ή μη) είναι το θέμα της αισθητικής. Ή αισθητική που έχει το παλικάρι μπορεί να θίγεται εύκολα. Εμένα μπορεί περισσότερο. Εσένα σε βλέπω πιο κουλ. Υποκειμενικό είναι το σοβαρό ή χαζό πρόβλημα.. αν και το χαλασμένο 3,5mm είναι θέμα μη λέμε κι ότι θέλουμε ( και χαλαρά σου λέει "εσύ το ζόρισες").

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...