Προς το περιεχόμενο

Αγορά 24.000 αυτόνομων Ι.Χ. της Volvo από την Uber


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνία για την αγορά 24.000 αυτόνομων οχημάτων της Volvo, σύναψε η Uber με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμφωνία προβλέπει ότι η απόκτηση των Ι.Χ. θα γίνει μέσα σε μία τριετία, ξεκινώντας από το 2019.

Η Uber ξεκίνησε να δοκιμάσει πρωτότυπα των οχημάτων πέρυσι στις ΗΠΑ. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της αγοραπωλησίας, επιβεβαίωσαν πάντως ότι η συμφωνία είναι “μη αποκλειστική” - κάτι που σημαίνει πως και οι δύο μπορούν να προχωρήσουν σε ανάλογες συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις.

 

“Στόχος μας είναι να γίνουμε ο κατεξοχήν προμηθευτής των υπηρεσιών προσφοράς μετακινήσεων μέσω αυτόνομων οχημάτων, σε όλο τον κόσμο”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Volvo. Η εταιρεία εξαγοράστηκε από την κινεζική Geely το 2010.

 

Υποθέτοντας πως η Uber θα καταβάλει τίμημα και για τα 24.000 XC90 SUV που περιλαμβάνονται στη συμφωνία, τότε σύμφωνα με τους Financial Times το κόστος της ανέρχεται σε 1,4 δισ. δολάρια.

 

Link.png Site: BBC

Επεξ/σία από deligkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Johnny Cab είναι σχεδόν εδώ απλά ο Johnny δεν θα υπάρχει μέσα γιατί πιάνει τζάμπα χώρο. Το πολύ πολύ να έχουμε καμιά Alexa ή Siri.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω καταρχάς οτι έχω Volvo S60 και μου έχει ενεργοποιηθεί 2 φορές έγκαιρα σε όχι τόσο κρίσιμες περιπτώσεις.

Αλλά δες και αυτό το Live Video και όχι σε τεστ.

 

https://www.youtube.com/watch?v=cJ4qhLNYKf4

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω καταρχάς οτι έχω Volvo S60 και μου έχει ενεργοποιηθεί 2 φορές έγκαιρα σε όχι τόσο κρίσιμες περιπτώσεις.

Το φορτηγο στο βιντεο που παρεθεσα ειναι Mercedes.

:)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το φορτηγο στο βιντεο που παρεθεσα ειναι Mercedes.

:)

Όλα τα υπόλοιπα αμάξια όμως είναι Volvo και γι' αυτό παρέθεσε πραγματική περίπτωση φορτηγού της Volvo με collision warning και emergency break σύστημα που δούλεψε και δεν χτύπησε το παιδί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ ότι τα Volvo στα παραπάνω "tests" μπορεί να μην είχαν καν το Pedestrian and Cyclist Detection package, αλλά μόνο για αποφυγή σύγκρουσης με αυτοκίνητα, και να έκαναν βλακείες αυτοί που ανέβασαν τα βίντεο δεν παίζει δλδ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ ότι τα Volvo στα παραπάνω "tests" μπορεί να μην είχαν καν το Pedestrian and Cyclist Detection package, αλλά μόνο για αποφυγή σύγκρουσης με αυτοκίνητα, και να έκαναν βλακείες αυτοί που ανέβασαν τα βίντεο δεν παίζει δλδ?

 

Λες και έχει σημασία τι δείχνουν βίντεο μεμονωμένων περιπτώσεων και περιορισμένου δείγματος... Το θέμα είναι τι ισχύει στατιστικά, όπου τα αυτόνομα ι.χ. θεωρούνται ήδη ασφαλέστεροι οδηγοί, αν θυμάμαι σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ναι γιατί η οδήγηση με αυτόνομα δεν είναι μεμονωμένες περιπτώσεις και περιορισμένο δείγμα

 

Yπάρχει σημαντικά μεγάλο δείγμα από Αμερική, και μελέτες/στατιστικές που δείχνουν ότι τα αυτόνομα εμπλέκονται συγκριτικά σε λιγότερα ατυχήματα και ευθύνονται για ακόμα λιγότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yπάρχει σημαντικά μεγάλο δείγμα από Αμερική, και μελέτες/στατιστικές που δείχνουν ότι τα αυτόνομα εμπλέκονται συγκριτικά σε λιγότερα ατυχήματα και ευθύνονται για ακόμα λιγότερα.

τα οποία τα ανακοινώνει ποιος και τα ελέγχει ποιος; αυτός που θέλει να τα πουλήσει; όποιος θέλει να πουλήσει κάτι θα προσπαθήσει να σε πείσει και ότι είναι χρήσιμο και ότι δουλεύει καλά 

 

τεσπα, όταν θα έχουμε μπόλικα στους δρόμους σε πραγματικές συνθήκες και όχι απλά δοκιμές  το ξανασυζητάμε και όταν θα πεθάνει το πρώτο άτομο να δούμε από ποιον θα ζητηθούν τα ρέστα 

 

ελπίζω η αστική ευθύνη τουλάχιστον να συνεχίσει να βαραίνει τον ιδιοκτήτη (που λογικά θα συνεχίσει) για να μην έχουμε περιπτώσεις που θα θέλει να το παίζει κανείς τρελίτσα 

 

θες να πηγαίνεις στον αυτόματο πήγαινε, αλλά όταν θα πατήσεις κάποιον να ξέρεις ότι θα πληρώσεις 

 

και επίσης χωρίς πραγματικό (δικό τους) δείγμα θα ήθελα να δω πώς θα το αντιμετωπίσουν αρχικά και οι ασφαλιστικές.. 

δεν θεωρώ δηλαδή απίθανο μέχρι να δουν με τα ίδια τους τα μάτια ότι πρόκειται για ασφαλή τεχνολογία να βάλουν αυξημένο ασφάλιστρο στα συγκεκριμένα (ίσως και για να καλύψουν τη μελλοντική χασούρα που θα έχουν όταν κάποια στιγμή μιλάμε για όντως απόλυτα ασφαλή τεχνολογία οπότε και θα πρέπει τα ασφάλιστρά τους να πέσουν στα τάρταρα, εκτός αν λόγω ανταγωνισμού κάνουν διαφορετικά.. ή ανταγωνισμός ή καρτελ... θα δείξει.. ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...