Η Apple πάντα προτιμούσε να διοργανώνει τα δικά της event για την παρουσίαση των προϊόντων της. Γι’ αυτό και η επιστροφή της στην έκθεση CES 2020 έπειτα από 27 χρόνια, αποτελεί μία μεγάλη έκπληξη.

Προτού όμως φουντώσουν τα σενάρια για το «νέο προϊόν» της Apple που θα μπορούσε να παρουσιαστεί, ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο αναφέροντας πως η αμερικανική εταιρία θα βρεθεί στην κεντρική σκηνή για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Ίσως κάποιος που γνωρίζει καλά το επιχειρησιακό κομμάτι της Apple να μπορούσε να το μαντέψει. Για όλους εμάς που δεν μπορέσαμε, η Apple θα μιλήσει στην προσεχή έκθεση για το αγαπημένο της θέμα. Μα φυσικά για την ασφάλεια της ιδιωτικότητας, ένα θέμα που είχε θίξει και στην περσινή CES, με την ανάρτηση μιας τεράστιας διαφήμισης, προκαλώντας αντιδράσεις.

Αρκετοί είναι αυτοί που έχουν ασκήσει σκληρή κριτική στην Apple διότι έχει μετατρέψει την Ιδιωτικότητα σε προϊόν αντί σε μία υπηρεσία που πρέπει ανεξαιρέτως όλοι μας να έχουμε διαθέσιμη και να μπορούμε να ελέγχουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολα. Σε κάθε περίπτωση η Apple δείχνει ότι παίρνει πολύ σοβαρά την ασφάλεια και το επιδεικνύει κάθε φορά που της δίνεται αυτή η δυνατότητα.

Την κεντρική σκηνή θα την μοιράζεται και με άλλες εταιρίες οι οποίες θέλουν να εκφράσουν τη σημαντικότητα της ασφάλειας. Εταιρίες όπως η Procter & Gamble, η Αμερικανική Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ και φυσικά το Facebook. Η Apple τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει τη δική της εκδοχή της Ασφάλειας της Ιδιωτικότητας ως πρωταθλήτρια ανάμεσα σε άλλες τεχνολογικές εταιρίες, ακόμη κι όταν υπήρχαν πιέσεις από την ίδια την αμερικανική κυβέρνηση.

Η τελευταία φορά που πήρε μέρος η Apple στην έκθεση CES ήταν το 1992 όταν και παρουσίασε το PDA Apple Newton. Αν και δεν έχει ενεργή παρουσία όλα αυτά τα χρόνια, η επιρροή της Apple ήταν αισθητή σε αρκετά αξεσουάρ και συσκευές που κυκλοφόρησαν στο μεσοδιάστημα.

Slashgear

  • Like 1