Από τη μία πλευρά υπάρχει το μήλο της Apple και από την άλλη το αχλάδι της Prepear. Απ' ότι φαίνεται, τα δύο αυτά φρούτα έχουν ομοιότητες όταν αντιπροσωπεύουν εμπορικά σήματα. 

Τον περασμένο Αύγουστο, η Apple προσπάθησε να αντιταχθεί απέναντι στην εφαρμογή συνταγών Prepear λόγω του ότι χρησιμοποιούσε το εμπορικό σήμα ενός αχλαδιού. Η Apple ισχυρίστηκε ότι υπήρχε ομοιότητα μεταξύ του λογοτύπου της Prepear με το δικό της μήλο.

Παρά το γεγονός ότι το λογότυπο της Prepear απεικονίζει ένα περίγραμμα ενός αχλαδιού, η Apple ισχυρίστηκε στην κατάθεσή της ότι το λογότυπο αποτελείται από έναν μινιμαλιστικό σχεδιασμό φρούτου με ένα ορθογώνιο φύλλο, το οποίο θυμίζει έντονα το διάσημο λογότυπο της Apple και δημιουργεί μία παρόμοια εμπορική εντύπωση.

Η Super Healthy Kids, η εταιρία πίσω από την Prepear, υπέβαλε μια αναφορά σε μια προσπάθεια να πείσει την Apple να εγκαταλείψει την αντίθεσή της με στόχο μια μικρή επιχείρηση που προσπαθεί να προστατεύσει ένα λογότυπο που μοιάζει αρκετά διαφορετικό με το λογότυπο της Apple. Μια αναφορά που έως τώρα έχει μαζέψει περισσότερες από 250.000 υπογραφές.

Παρόλο που η Apple δεν έχει απορρίψει την αντίθεσή της, φαίνεται ότι η επίλυση της διαφοράς ενδέχεται να έρθει αρκετά σύντομα, καθώς σε καταθέσεις που έγιναν την περασμένη εβδομάδα στο Συμβούλιο Διπλωμάτων, Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, οι δυο εταιρίες ζήτησαν να ανασταλεί η δίκη για 30 ημέρες καθώς οι δύο πλευρές συμμετέχουν ενεργά σε διαπραγματεύσεις για την επίλυση του θέματος.

Παρά την επίσημη παύση των 30 ημερών, και οι δύο πλευρές είναι ελεύθερες να συνεχίσουν τη διαδικασία ανά πάσα στιγμή ενώ αν δεν υπάρξει άλλη ενημέρωση, αυτή θα συνεχιστεί ούτως η άλλως στις 23 Ιανουαρίου. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία, οι αρχικές προδικαστικές γνωστοποιήσεις θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2021 με τη δίκη ενδεχομένως να ξεκινά τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους.