Ξεκινώντας από τον επόμενο μήνα, το Netflix θα διαθέσει επιτέλους το νέο του συνδρομητικό πακέτο που θα εμφανίζει διαφημίσεις ενώ θα αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της υπηρεσίας.

Όπως σημειώνουν αρκετά μέσα, η σημερινή ανακοίνωση του Netflix αποτελεί σημάδι ότι η κάποτε ανατρεπτική πρωτοεμφανιζόμενη υπηρεσία streaming έχει σιγά-σιγά μεταμορφωθεί σε ένα καλωδιακό πακέτο, απλά με διαφορετικό όνομα.

Το Netflix ανακοίνωσε σήμερα ότι το νέο του πακέτο με την ονομασία Basic with Ads, πρόκειται να λανσαριστεί στις 3 Νοεμβρίου 2022, με κόστος 6,99 δολάρια στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Κορέα, το Μεξικό, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Στις πρώτες χώρες που θα διατεθεί η νέα συνδρομή, δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα ενώ το μηνιαίο κόστος στις Ευρωπαϊκές χώρες έχει οριστεί στα €4,99 στη Γερμανία και στα €5,49-5,99 στην Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία.

Αναλυτικά, οι χρήστες του νέου πακέτου θα παρακολουθούν κατά μέσο όρο τέσσερις έως πέντε διαφημίσεις ανά ώρα που διαρκούν από 15 έως 30 δευτερόλεπτα η καθεμία. Επιπλέον όπως ανέφεραν και προηγούμενες πληροφορίες, το Basic with Ads θα δίνει στους συνδρομητές πρόσβαση σε ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος του Netflix, αλλά όχι στον πλήρη κατάλογο της πλατφόρμας. 

image.png.888ab6ea567077a67e82c6c60b4bf50e.png

Μια μικρή επιλογή τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών δεν θα είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές του Basic with Ads λόγω διάφορων περιορισμών στην αδειοδότηση (περίπου το 10% του συνολικού περιεχομένου), ένα πρόβλημα που το Netflix αναφέρει ότι προσπαθεί να λύσει. Επιπλέον, οι συνδρομητές του Basic with Ads δεν θα μπορούν να κατεβάζουν περιεχόμενο στις συσκευές τους και η ποιότητα του βίντεο περιορίζεται στην 720p/HD ανάλυση.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου σχετικά με το νέο πακέτο, το Netflix διευκρίνισε ότι, ενώ η τιμή του Basic with Ads είναι ανταγωνιστική σε σχέση με ορισμένες από τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες streaming, αυτή μπορεί να αλλάξει στο μέλλον, κάτι που δεν θα αποτελέσει έκπληξη με βάση το ιστορικό αυξήσεων της υπηρεσίας.

Επιπλέον δεν προκαλεί καμία έκπληξη το γεγονός ότι το Netflix σκέφτεται (όπως φαίνεται) ήδη πόσο περισσότερο μπορεί να χρεώσει τους συνδρομητές του για να παρακολουθήσουν το είδος των διαφημίσεων που τους οδήγησαν από την επίγεια τηλεόραση στις υπηρεσίες streaming. Αλλά αυτό που τελικά θα καθορίσει τι ακριβώς θα γίνει με το Basic with Ads του Netflix είναι αν το νέο πακέτο θα προσελκύσει νέους συνδρομητές αλλά και αν επιστρέψουν αρκετοί από αυτούς που ακύρωσαν τους τελευταίους μήνες τη συνδρομή τους.

  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 2