Γνωρίζουμε ότι το Netflix βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας ενός νέου συνδρομητικού πακέτου που θα είναι φθηνότερο αφού θα περιέχει διαφημίσεις.

Αυτό που δεν γνωρίζαμε και μάθαμε σήμερα παράλληλα με την ανακοίνωση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας, είναι ότι το νέο πακέτο θα διαθέτει λιγότερο περιεχόμενο.

Ο επικεφαλής περιεχομένου του Netflix Ted Sarandos επιβεβαίωσε χθες ότι η φθηνότερη συνδρομή του Netflix -για την οποία η εταιρεία θα συνεργαστεί με τη Microsoft- δεν θα έχει όλο το περιεχόμενό στο οποίο έχουν πρόσβαση οι συνδρομητές των άλλων συνδρομών. Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, η νέα συνδρομή θα κάνει την εμφάνιση της στις αρχές του επόμενου έτους.

Όσοι σκοπεύουν να εγγραφούν στο διαφημιστικό πακέτο Netflix, θα πρέπει να περιμένουν ότι θα έχουν πρόσβαση σε όλες τις πρωτότυπες σειρές και ταινίες που είναι δημιουργία της ίδιας της πλατφόρμας. Ωστόσο, η υπηρεσία εξακολουθεί να στηρίζεται σε περιεχόμενο που προμηθεύεται μέσω αδειών από άλλα στούντιο και διανομείς, και αναμενόμενα κάποιο από αυτό ενδέχεται να εξαιρεθεί από τη νέα συνδρομή.

«Σήμερα, η συντριπτική πλειοψηφία του περιεχομένου που παρακολουθούν οι άνθρωποι στο Netflix, μπορούμε να το συμπεριλάβουμε στη νέα συνδρομή που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Υπάρχουν πάντως ταινίες και τηλεοπτικές σειρές που δεν μπορούν να περιλαμβάνονται και γι’ αυτό βρισκόμαστε σε συζητήσεις με τα στούντιο. Όμως αν λανσάραμε το προϊόν σήμερα, οι χρήστες του νέου συνδρομητικού πακέτου θα είχαν μια εξαιρετική εμπειρία. Το σίγουρο είναι ότι θα περιλαμβάνουμε στην υπηρεσία κάποιο από αυτό το περιεχόμενο, αλλά όχι όλο, κάτι που δεν νομίζω ότι αποτελεί ουσιαστικό εμπόδιο για την εταιρεία», δήλωσε ο Ted Sarantos κατά τη διάρκεια των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων.

Το Netflix ανακοίνωσε για πρώτη φορά τις προθέσεις του για δημιουργία ενός φθηνότερου συνδρομητικού πακέτου που θα στηρίζεται σε διαφημίσεις, λίγο μετά την πρώτη πτώση του αριθμού των συνδρομητών του την τελευταία δεκαετία. Το προηγούμενο τρίμηνο 200.000 χρήστες αποχώρησαν από την υπηρεσία ενώ πολύ μεγαλύτερο είναι το νούμερο για το τελευταίο τρίμηνο, όπου το Netflix έχασε επιπλέον 970.000 συνδρομητές. 

Το άλλο που μαθαίνουμε είναι ότι η νέα συνδρομή δεν θα κάνει άμεσα την εμφάνισή της σε όλες τις χώρες στις οποίες έχει παρουσία το Netflix, με την υπηρεσία να θέλει να ξεκινήσει αρχικά σε «μια χούφτα αγορές όπου η διαφημιστική δαπάνη είναι σημαντική». Η εταιρεία δοκιμάζει πυρετωδώς τρόπους για να αντιμετωπίσει το φαινόμενο χρήσης ενός λογαριασμού από πολλά άτομα εκτός σπιτιού, ανακοινώνοντας μόλις χθες μια τελευταία δοκιμή που πραγματοποιεί σε συγκεκριμένες χώρες.