Χαρακτηριστικό παραδείγμα είναι η δυνατότητα ένας κάτοχος Xbox One, να μπορεί να παίξει αντίπαλος σε ένα παιχνίδι (πχ FIFA 16), με έναν κάτοχο του ιδίου παιχνιδιού, αλλά στο PlayStation 4. Παραδοσιακά η Microsoft δεν έδινε τη δυνατότητα αυτή στους κατασκευαστές, ως αποτέλεσμα της μεγάλης επιτυχίας του Xbox 360 αλλά και του Xbox Live, προσπαθώντας να κρατήσει τους gamers στο δικό της οικοσύστημα. Όμως οι καιροί αλλάζουν και έτσι το Xbox One υπολείπεται σημαντικά σε πωλήσεις του PlayStation 4, με τη Microsoft να επιθυμεί να πείσει όσους σκέφτονται την αγορά νέας κονσόλας, ότι θα μπορούν να παίξουν με τους φίλους τους ακόμα και αυτοί έχουν άλλη κονσόλα ή προσωπικό υπολογιστή. Βέβαια η τελική απόφαση για το αν θα προστεθεί η δυνατότητα αυτή σε ένα παιχνίδι, παραμένει στον κατασκευαστή του και μόνο.
Το πρώτο παιχνίδι που θα υποστηρίζει multiplayer συνδέσεις σε διαφορετικές πλατφόρμες και συσκευές, είναι το Rocket League που θα κυκλοφορήσει για Xbox One, Windows αλλά και PlayStation 4. Για όσους χρήστες PC χρησιμοποιούν το online framework της Microsoft, τα παιχνίδια αυτά θα είναι συμβατά και με άλλες πλατφόρμες όπως αυτή του OS X ενώ οι κάτοχοι Xbox, θα μπορούν να επιλέξουν το matchmaking να γίνεται μόνο με άλλους χρήστες της ίδιας κονσόλας. Όσον αφορά το πως θα αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των κοινών ονομάτων λογαριασμών μεταξύ χρηστών του Xbox One και PlayStation 4, δεν έχει υπάρξει κάποια σχετική ανακοίνωση.
Site: TechCrunch
ΣΧΟΛΙΑ (31)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση