Πριν λίγο καιρό, o Carl Pei, co-founder της OnePlus εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της εταιρείας να μην προχωρήσει στην επένδυση που ήταν απαραίτητη (στην έρευνα και ανάπτυξη, σε πρόσθετο ενδεχομένως hardware κ.ά) για να λάβει η ναυαρχίδα της την απαραίτητη πιστοποίηση αντοχής απέναντι στη σκόνη και στο νερό.

Μάλιστα, δημιούργησε και ένα βίντεο, για να δείξει στους καταναλωτές και στους μελλοντικούς πελάτες ότι οι ίδιοι επιβαρύνονται με το κόστος τέτοιων πιστοποιήσεων.

Όμως τώρα, βλέπουμε ότι η εταιρεία δεν έχει κανένα πρόβλημα να επενδύσει ένα αρκετά σεβαστό ποσό για τις ανάγκες του μάρκετινγκ στην Ασιατική αγορά (λαμβάνοντας υπόψη ότι για την συνεργασία της με τον Robert Downey Jr. πριν μερικά χρόνια, η HTC επένδυσε ένα ποσό της τάξης των $12 εκατομμυρίων, υποθέτουμε ότι σήμερα, που ο Αμερικανός ηθοποιός είναι αρκετά πιο δημοφιλής χάρη στην μεγάλη επιτυχία των κινηματογραφικών ταινιών Avengers, το ποσό θα είναι τουλάχιστον το ίδιο).

Ο Robert Downey Jr. «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο Κινέζικο κοινωνικό δίκτυο Weibo μία φωτογραφία, σηματοδοτώντας την έναρξη της συνεργασίας του με την OnePlus.

c7e98610gy1g336go41ipj21111jktf0.jpg.f7eb92b4de9f581826efaf03a67dd284.jpg

Η OnePlus εισήλθε στην πολυπληθή αγορά των smartphones με την δέσμευση να προσφέρει στους φίλους της συσκευές με κορυφαία χαρακτηριστικά αλλά με τις χαμηλότερες, όσο είναι δυνατόν, τιμές. Ακριβώς για αυτό το λόγο, προτίμησε όπως είπε, να μην ξοδέψει άσκοπα χρήματα για πιστοποιήσεις IPxx. Όμως όπως είδαμε τελικά, η τελευταία γενιά των συσκευών της είναι ακριβότερη από ποτέ, και η συμφωνία της με τον Robert Downey Jr. στον τομέα του μάρκετινγκ δείχνει ότι μάλλον η εταιρεία αλλάζει.

The Verge

  • Like 1