300 εκατομμύρια δολάρια επενδύει η Microsoft σε εκστρατεία marketing προκειμένου να προωθήσει τα Windows Vista αλλά και να απαντήσει στις διαφημίσεις της Apple, "Mac vs PC".

 

Τα Vista αν και έχουν πουλήσει 180 εκατομμύρια άδειες χρήσης από την ημερομηνία κυκλοφορία τους, θεωρούνται ακόμα και από μεγάλο κομμάτι των καταναλωτών ανάξια σύγκρισης με το λειτουργικό της Apple Mac OS X Leopard. Οι άνθρωποι της Microsoft θεωρούν ότι η εικόνα των Vista έχει τελικά διαμορφωθεί από τους ανταγωνιστές του λειτουργικού συστήματος. Γιʼ αυτό και ρίχνουν στην μάχη της ενημέρωσης, 300 περίπου εκ. δολάρια, όχι μόνο σε τηλεοπτικές διαφημίσεις αλλά σε ένα σύνολο ενεργειών, όπως για παράδειγμα την τοποθέτηση γκουρού των Windows σε καταστήματα στα οποία πωλούνται Vista, προκειμένου να εξηγήσουν στους καταναλωτές τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου λειτουργικού.

 

Όλα αυτά γίνονται σε μία περίοδο οπού η Apple γνωρίζει μεγάλη άνθιση και στο κομμάτι των λειτουργικών συστημάτων. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις υπολογιστών της, έφτασαν στο 8,5% της Αμερικανικής αγοράς, γνωρίζοντας έτσι αύξηση της τάξης του 38% από πέρσι την ίδια χρονική περίοδο!

 

Source.png Πηγή: pcw.gr