Ενώ τα μοντέλα Volkswagen ID.3 Pro και Pro S αναφέρονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας ως οχήματα με απόδοση 201 ίππων, όσοι προχωρήσουν σε αγορά πρέπει να καταβάλλουν μηνιαία συνδρομή για να εκμεταλλευτούν την πλήρη δυναμική του αυτοκινήτου στους 228 ίππους.
Η τρέχουσα συνδρομή ανέρχεται σε 16,50 λίρες μηνιαίως (περίπου 20€), σχεδόν τρεις φορές την τιμή μιας συνδρομής Netflix "Standard with Ads" - μετά από δωρεάν δοκιμαστική περίοδο ενός μήνα - ή συνολικά 165 λίρες (196€) ετησίως. Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μια συνδρομή εφ' όρου ζωής έναντι του συνολικού ποσού των 649 λιρών (772€), η οποία συνδέεται με το αυτοκίνητο και όχι με το άτομο, που σημαίνει ότι η αναβάθμιση θα παραμείνει αν το όχημα μεταπωληθεί.
Σύμφωνα με τη Volkswagen, ενώ η επιλογή της αναβάθμισης απόδοσης αυξάνει την καθαρή ισχύ κατά 27 ίππους και τη μέγιστη ροπή από 265Nm σε 310Nm, δεν επηρεάζει την αυτονομία. Καθώς το αυτοκίνητο είναι καταχωρημένο με 228 ίππους από το εργοστάσιο, οι ιδιοκτήτες δεν χρειάζεται να ενημερώσουν την ασφαλιστική τους εταιρεία, σε κάθε περίπτωση.
Ωστόσο, μένει να διαπιστωθεί τι θα συνέβαινε αν ένας ιδιοκτήτης παραβίαζε το λογισμικό του αυτοκινήτου του - γνωστό και ως "jailbreaking" - προκειμένου να ενεργοποιήσει χειροκίνητα την επιπλέον ισχύ δωρεάν. Αυτό θα μπορούσε δυνητικά να ακυρώσει την εγγύηση ή ακόμη και να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες από τη VW.
Σε δήλωσή της, η εταιρεία ανέφερε ότι "Η προσφορά περισσότερης ισχύος στους πελάτες δεν είναι κάτι νέο - ιστορικά, πολλά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν προσφερθεί με κινητήρες του ίδιου μεγέθους, αλλά με τη δυνατότητα επιλογής ενός με μεγαλύτερη ισχύ. Αυτά παραδοσιακά βρίσκονται ψηλότερα στη γκάμα προϊόντων, με περισσότερες προδιαγραφές και υψηλότερη τιμή καταλόγου."
"Εάν οι πελάτες επιθυμούν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, τώρα έχουν μια επιλογή να το κάνουν, κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, αντί να δεσμευτούν εξαρχής με υψηλότερη αρχική τιμή αγοράς. Το αυτοκίνητο παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα μας με 201 ίππους, με την επιλογή να καθίσταται πολύ σαφής στους πελάτες."
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Volkswagen δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που ζητά από τους πελάτες να πληρώσουν για να αξιοποιήσουν τη μέγιστη δυνατότητα των αυτοκινήτων τους. Η BMW δέχτηκε πολλές επικρίσεις πριν από μερικά χρόνια όταν προσέφερε μια υπηρεσία συνδρομής για την ενεργοποίηση λειτουργιών όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα. Οι ιδιοκτήτες του Polestar 2 μπορούν επίσης να αγοράσουν ένα παρόμοιο πακέτο απόδοσης με αυτό της VW.
-
1
-
2
-
4
-
58
ΣΧΟΛΙΑ (91)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση